Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Hanga » 1. jun 2026, 12:18

Det må ikke være på det økonomisk grundlag af vi bliver valgt fra af Thomsen, med mindre han får et vildt tilbud fra de store klubber. Her har vi en ung nordjyde fra eget akademi der har imponeret med sine individuelle kvaliteter på et hold der performet helt forfærdeligt. Hvis ikke det er en spiller man skal satse stort på, så forstår jeg ingenting. Alene det at der allerede er stor interesse udefra siger også meget om salgspotentialet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1441
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Reyad » 1. jun 2026, 12:25

Mon ikke de ender med at finde hinanden Thomsen og AaB.
En af de største opgaver for John Møller bliver kontrakterne med Bonde, Grønkjær, Møller og Thomsen. De skal være lange - men også fornuftige.
Det er talenter med potentiale.
I modsætning til Olsson, Arnorsson, Tcacenco osv., hvor jeg tror løbet er kørt.

Jeg har aldrig set Fjeldgaard spille, men stats i foråret har været imponerende. Håber også her, at AaB spiller sig konstruktivt på banen. Men det vil betyde et farvel til Skovgaard, der også var habil på U19.

Det er en monsteropgave for Møller og co - og endda med så usikre forudsætninger. Men jeg har stor tiltro til ham og hans nye kompagnon.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1835
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Erasmus Montanus » 1. jun 2026, 12:41

NicoBasso skrev:
1. jun 2026, 09:34
Forza skrev:
1. jun 2026, 09:31
andy skrev:
1. jun 2026, 09:30
NicoBasso skrev:
1. jun 2026, 09:28
William Thomsen har afvist et kontrakttilbud på mellem 25-30.000 om måneden fra AaB. Flere udenlandske klubber står klar i kulissen, men også Lyngby skulle være meget interesseret.
Satans også! Det er en af de eneste spillere i klubben som der rent faktisk er lidt perspektiv i. Hvor lang tid gælder hans nuværende kontrakt?
Udløber i sommeren 2027.
OBS! Så afskriver William Thomsen ikke at blive i AaB, det skulle eftersigende være økonomien i AaBs tilbud som han ikke mener er godt nok. Man kan håbe at AaB vælger at øge deres løntilbud.

Selvom det giver dårlige associationer til Tengstedt mf.
Mon ikke de finder hinanden.
Tengstedt-klanen kunne ikke lide AaB, men Thomsen kommer trods alt fra et sympatisk hjem et stenkast fra KFUM.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6759
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af FlæskeFrank » 1. jun 2026, 12:57

Vedr William Thomsen

Hvis det er sandt med beløbet, så er sandheden nok, at han ikke skal starte som fuldtids. Måske gøre gymnasiet færdig? Og derfor fået en halvtidskontrakt det første år før den bliver fuldblods.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6756
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Jakobsen » 1. jun 2026, 13:24

Jeg synes bare man skal smide så meget efter ham som muligt.
Der er self. grænser for et talent, men vi er nødt til at acceptere markedsvilkårene.

Det har været en AaB sygdom i mange år, at man har troet man kunne slippe billigere med ungdomsspillere.
Jeg kan huske, at man bl.a. undlod meget længe at forlænge med Nicolaj Thomsen fordi det var dejligt at have ham på en latterlig lille løn.
RAUS RAUS SSE!

Jimmy1
2. div
2. div
Indlæg: 216
Tilmeldt: 2. jun 2022, 14:22
Favoritspiller: Jimmy Nielsen

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Jimmy1 » 1. jun 2026, 16:02

Nå. Freyr Alexandersson Er færdig i Brann… håber man får afklaret om han på nogen måde er interesseret før man beslutter hvorvidt Højer fortsætter

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 453
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Krage » 1. jun 2026, 18:33

Jimmy1 skrev:
1. jun 2026, 16:02
Nå. Freyr Alexandersson Er færdig i Brann… håber man får afklaret om han på nogen måde er interesseret før man beslutter hvorvidt Højer fortsætter
Har der da været rygter angående ham?

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af AlbertE » 1. jun 2026, 18:59

Jimmy1 skrev:
1. jun 2026, 16:02
Nå. Freyr Alexandersson Er færdig i Brann… håber man får afklaret om han på nogen måde er interesseret før man beslutter hvorvidt Højer fortsætter
Tror ikke du skal regne med et trænerskifte, som i slet ikke. Vi har ikke råd til at fyre træneren ganske enkelt, vi vil også gerne rydde op i truppen, det har vi heller ikke råd til.. som det ser ud nu, har vi begrænsede midler til truppen igen næste år, og så synes jeg pengene er bedre brugt på at give Højer et hold, med mere hår på brystet.

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 957
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af haghdk » 1. jun 2026, 19:03

AlbertE skrev:
1. jun 2026, 18:59
Jimmy1 skrev:
1. jun 2026, 16:02
Nå. Freyr Alexandersson Er færdig i Brann… håber man får afklaret om han på nogen måde er interesseret før man beslutter hvorvidt Højer fortsætter
Tror ikke du skal regne med et trænerskifte, som i slet ikke. Vi har ikke råd til at fyre træneren ganske enkelt, vi vil også gerne rydde op i truppen, det har vi heller ikke råd til.. som det ser ud nu, har vi begrænsede midler til truppen igen næste år, og så synes jeg pengene er bedre brugt på at give Højer et hold, med mere hår på brystet.
Vi er vel ved at være derhenne hvor spillerne selv skal betale for deres spillertøj?

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af AlbertE » 1. jun 2026, 19:48

haghdk skrev:
1. jun 2026, 19:03
AlbertE skrev:
1. jun 2026, 18:59
Jimmy1 skrev:
1. jun 2026, 16:02
Nå. Freyr Alexandersson Er færdig i Brann… håber man får afklaret om han på nogen måde er interesseret før man beslutter hvorvidt Højer fortsætter
Tror ikke du skal regne med et trænerskifte, som i slet ikke. Vi har ikke råd til at fyre træneren ganske enkelt, vi vil også gerne rydde op i truppen, det har vi heller ikke råd til.. som det ser ud nu, har vi begrænsede midler til truppen igen næste år, og så synes jeg pengene er bedre brugt på at give Højer et hold, med mere hår på brystet.
Vi er vel ved at være derhenne hvor spillerne selv skal betale for deres spillertøj?
Arh mon dog :P

abbifar70
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 13
Tilmeldt: 27. maj 2025, 12:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af abbifar70 » 2. jun 2026, 10:41

NicoBasso skrev:
1. jun 2026, 09:28
William Thomsen har afvist et kontrakttilbud på mellem 25-30.000 om måneden fra AaB. Flere udenlandske klubber står klar i kulissen, men også Lyngby skulle være meget interesseret.
Helt konkret er det et tilbud på 20.000 om måneden for en deltidskontrakt (til skolen er færdig).
Umiddelbart er Thomsen + familie meget positive overfor AaB (hans far ejer Designa Aalborg og er sponsor i klubben) , så jeg tror helt klart, at de finder ud af noget sammen.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Hanga » 2. jun 2026, 11:10

abbifar70 skrev:
2. jun 2026, 10:41
NicoBasso skrev:
1. jun 2026, 09:28
William Thomsen har afvist et kontrakttilbud på mellem 25-30.000 om måneden fra AaB. Flere udenlandske klubber står klar i kulissen, men også Lyngby skulle være meget interesseret.
Helt konkret er det et tilbud på 20.000 om måneden for en deltidskontrakt (til skolen er færdig).
Umiddelbart er Thomsen + familie meget positive overfor AaB (hans far ejer Designa Aalborg og er sponsor i klubben) , så jeg tror helt klart, at de finder ud af noget sammen.
Det kan du sagtens have ret i. Men det at faderen er engageret i AaB behøver ikke nødvendigvis betyde at man vælger AaB til sønnen. Bare se Cortsen og hans to drenge.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6759
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af FlæskeFrank » 2. jun 2026, 12:22

Men så kan vi vel også aflive AaBs ekstreme nærighed. Deltidskontrakt på 20.000 kr. for en 18 årig er ikke skamløst. Især ikke hvis ønsket fra spilleren selv er færdiggøre skolegang.

Jeg synes også, at han ser spændende a la Jesper Grønkjær ud og kunne godt ham spille fast allerede næste sæson. Men så skal han være på fuldtid.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Hanga » 2. jun 2026, 12:59

FlæskeFrank skrev:
2. jun 2026, 12:22
Men så kan vi vel også aflive AaBs ekstreme nærighed. Deltidskontrakt på 20.000 kr. for en 18 årig er ikke skamløst. Især ikke hvis ønsket fra spilleren selv er færdiggøre skolegang.

Jeg synes også, at han ser spændende a la Jesper Grønkjær ud og kunne godt ham spille fast allerede næste sæson. Men så skal han være på fuldtid.
Du skal ikke undervurdere hvad de største talenter får tilbudt. F.eks. har FCK betalt million beløb i signon til 15årige.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 957
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af haghdk » 2. jun 2026, 13:09

Hanga skrev:
2. jun 2026, 12:59
FlæskeFrank skrev:
2. jun 2026, 12:22
Men så kan vi vel også aflive AaBs ekstreme nærighed. Deltidskontrakt på 20.000 kr. for en 18 årig er ikke skamløst. Især ikke hvis ønsket fra spilleren selv er færdiggøre skolegang.

Jeg synes også, at han ser spændende a la Jesper Grønkjær ud og kunne godt ham spille fast allerede næste sæson. Men så skal han være på fuldtid.
Du skal ikke undervurdere hvad de største talenter får tilbudt. F.eks. har FCK betalt million beløb i signon til 15årige.
Hvilket også er fuldstændig grotesk

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Hanga » 2. jun 2026, 13:11

haghdk skrev:
2. jun 2026, 13:09
Hanga skrev:
2. jun 2026, 12:59
FlæskeFrank skrev:
2. jun 2026, 12:22
Men så kan vi vel også aflive AaBs ekstreme nærighed. Deltidskontrakt på 20.000 kr. for en 18 årig er ikke skamløst. Især ikke hvis ønsket fra spilleren selv er færdiggøre skolegang.

Jeg synes også, at han ser spændende a la Jesper Grønkjær ud og kunne godt ham spille fast allerede næste sæson. Men så skal han være på fuldtid.
Du skal ikke undervurdere hvad de største talenter får tilbudt. F.eks. har FCK betalt million beløb i signon til 15årige.
Hvilket også er fuldstændig grotesk
Enig, men det er sådan markedet er. Nu tror jeg ikke at Thomsen er SÅ eftertragtet, men det var mere for at sige at 20.000 kr om måneden altså ikke behøver være konkurrencedygtigt. Der er enorm forskel på hvad de bliver tilbudt de unge.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Indlæg: 822
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af DarkHorse9000 » 2. jun 2026, 13:31

Det ser ud til Højer overlever stormvejret, måske/måske ikke på grund af rædselsfuld økonomi. Det kan være vi står om et år, glæder os over han blev.

Nogen der høre noget om forstærkning af trænerteamet? Eller skal de også bare lige spilles sammen.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4115
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af baresi » 3. jun 2026, 06:49

Er der egentlig nogen der ved hvorfor arnorsson står først
lige pludselig som venstre back.
Han er håbløs og bliver aldrig back selvom han er venstre benet.
Hvorfor satser de ikke bare på Marc Nielsen - ikke at han er god. Men der er mere bund i ham og så assisterer han altså også engang imellem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Forza » 3. jun 2026, 07:08

baresi skrev:
3. jun 2026, 06:49
Er der egentlig nogen der ved hvornår arnorsson står først onklen lige pludselig som venstre back.
Han er håbløs og bliver aldrig back selvom han er venstre benet.
Hvorfor satser de ikke bare på Marc Nielsen - ikke at han er god. Men der er mere bund i ham og så assisterer han altså også engang imellem.
Problemet er jo at han hverken er god nok som CB eller VB. Og de har lige forlænget til 2029 med ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
andy
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 4. aug 2014, 12:33
Favoritspiller: Risgård
Geografisk sted: Aaleren

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af andy » 3. jun 2026, 07:23

Forza skrev:
3. jun 2026, 07:08
baresi skrev:
3. jun 2026, 06:49
Er der egentlig nogen der ved hvornår arnorsson står først onklen lige pludselig som venstre back.
Han er håbløs og bliver aldrig back selvom han er venstre benet.
Hvorfor satser de ikke bare på Marc Nielsen - ikke at han er god. Men der er mere bund i ham og så assisterer han altså også engang imellem.
Problemet er jo at han hverken er god nok som CB eller VB. Og de har lige forlænget til 2029 med ham.
Ja, ham kan jeg godt nok heller ikke se noget potentiale i. Han er overmatchet i ALT hvad han foretager sig. Hans placeringsevne er helt off, han vinder ikke nok dueller, han er pænt langsom og han er ringe med bolden.

Besvar