De reklamer gør intet for JetSport vil jeg vove at påstå. Selvom jeg har sat mit ind i hvem de er i forbindelse med, at jeg har brokket mig over deres øjebæ bande så tænker jeg stadig BOOKMAKER når jeg ser deres navn. Navnet hentyder selvfølgelig også lidt i den retning, men den bandereklame er altså hovedårsagen.
AaB Reklamer og Merchandise
Re: AaB Reklamer og Merchandise
RAUS RAUS SSE!
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Hej,
Er der nogen der har erfaringer med at købe kamptrøjer til børn på aabshoppen? Jeg kan se man opererer med størrelserne JS, JM, JL, JXL. Hvis man er en gennemsnitlig 6-årige er man så JS i størrelse?
Er der nogen der har erfaringer med at købe kamptrøjer til børn på aabshoppen? Jeg kan se man opererer med størrelserne JS, JM, JL, JXL. Hvis man er en gennemsnitlig 6-årige er man så JS i størrelse?
Hej Spanky,
Jeg ville gå med en JS her, ja. Så er der lidt at vokse i, uden at den samtidigt bliver for stor.
Størrelserne inddeles således:
JS: 7-8 år
JM: 9-10 år
JL: 11-12 år
JXL: 13-14 år
Du finder størrelsesguide her:
https://www.aabshoppen.dk/app/webroot/u ... 1692706537
..og kan se at link til størrelsesguide ikke fremgår under trøjerne, som den burde. Det får vi rettet til hurtigst muligt.
God (kamp)dag!
Min knejt bruger 128 i det meste, og sidste års “7-8 år” passer ham lige nøjagtigt pt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Tak for svar begge to 
-
Rolf Engels
- 2. div

- Favoritspiller: Otoa
Nogen, der har hørt rygter om næste sæsons trøje?
Nej, men den kan da umuligt blive grimmere end den nuværende trøje.
-
Rolf Engels
- 2. div

- Favoritspiller: Otoa
-
Nitten
- Landshold

- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
Det er altid spændende tid op til en ny trøje
Og her mens vi lige har vm i gang undres jeg igen over DBU reglen om at der ikke må være striber i et areal bagpå.
Hvad er argumentet fra DBU når nu FIFA tillader det - det er da underligt
Og mht design af ny trøje kan de så ikke bare skifte det blå på Argentina’s ud med rød
Og her mens vi lige har vm i gang undres jeg igen over DBU reglen om at der ikke må være striber i et areal bagpå.
Hvad er argumentet fra DBU når nu FIFA tillader det - det er da underligt
Og mht design af ny trøje kan de så ikke bare skifte det blå på Argentina’s ud med rød
Kun at den skulle være fed og at vi skal glæde os… macron har generelt ramt rigtig godt så håber!
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Fedt. Enig I at Macron generelt har været godt. Også fedt med noget lidt anderledes.
Det bliver spændende hvad der sker fra 2027 - om Macron fortsætter eller der kommer noget andet ind...
// gwailo
De har været super fine deres trøjer! Synes stadig de er LATTERLIGT dyre. Særligt til børn men den kæphest kommer jeg nok til at dø på.gwailo skrev: ↑22. jun 2026, 22:30Fedt. Enig I at Macron generelt har været godt. Også fedt med noget lidt anderledes.
Det bliver spændende hvad der sker fra 2027 - om Macron fortsætter eller der kommer noget andet ind...
Et godt bud er at vi ser den nye trøje i uge 27.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
RufusTheDog
- 2. div

AaB’s fans kan se frem til, at klubben i begyndelsen af juli vil præsentere de nye spillertrøjer for den kommende sæson. Her vil Nykredit og Spar Nord som klubbens nye hovedpartner fremgå på fronten af trøjerne.Lyfe skrev: ↑23. jun 2026, 09:36De har været super fine deres trøjer! Synes stadig de er LATTERLIGT dyre. Særligt til børn men den kæphest kommer jeg nok til at dø på.gwailo skrev: ↑22. jun 2026, 22:30Fedt. Enig I at Macron generelt har været godt. Også fedt med noget lidt anderledes.
Et godt bud er at vi ser den nye trøje i uge 27.
Jeg håber, Adidas tager over, og at vi får trøjer med Trefoil-logoet. Derudover synes jeg også, at Adidas’ slim fit er langt mere flatterende og behagelige end Macrons.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Forlængelse med Macron bør give os fede trøjer. De har alle årene vist sig villige til at tænke ud af boksen. Jeg havde f.eks. aldrig troet at jeg skulle købe en lyserød trøje. Men Macron overbeviste mig.
Dejlig sponsorforlængelse uanset om det er tyskens skyld eller Tuxen Boll.
- FlæskeFrank
- Bong
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: 9000
Fik Inge ikke hug for betaling i krypto da den aftale i sin tid kom i stand? Måske der er sorte nordjyske vejgaard dollars i spil denne gang.FlæskeFrank skrev: ↑26. jun 2026, 13:08Forlængelse med Macron bør give os fede trøjer. De har alle årene vist sig villige til at tænke ud af boksen. Jeg havde f.eks. aldrig troet at jeg skulle købe en lyserød trøje. Men Macron overbeviste mig.
A slightly more sophisticated hooligan...
IAO har vel aldrig stået for andet end det sportslige.Bong skrev: ↑26. jun 2026, 13:26Fik Inge ikke hug for betaling i krypto da den aftale i sin tid kom i stand? Måske der er sorte nordjyske vejgaard dollars i spil denne gang.FlæskeFrank skrev: ↑26. jun 2026, 13:08Forlængelse med Macron bør give os fede trøjer. De har alle årene vist sig villige til at tænke ud af boksen. Jeg havde f.eks. aldrig troet at jeg skulle købe en lyserød trøje. Men Macron overbeviste mig.
At der så hvis var dodgy transaktioner er en anden side af sagen.
RAUS RAUS SSE!
Det kan jeg næsten godt 100 % bekræfte, er Tuxen Bolls fortjeneste - og det er skide godt arbejde, især ud fra det "produkt" han har kunnet leveret til dem, i form at AaBs tilstand de senere år.FlæskeFrank skrev: ↑26. jun 2026, 13:08Forlængelse med Macron bør give os fede trøjer. De har alle årene vist sig villige til at tænke ud af boksen. Jeg havde f.eks. aldrig troet at jeg skulle købe en lyserød trøje. Men Macron overbeviste mig.
Tuxen Boll har været god til at pleje Macron, og bl.a. løbende været i Italien og følge op på samarbejdet.
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvad var det for 'dodgy transaktioner'?Jakobsen skrev: ↑26. jun 2026, 13:30IAO har vel aldrig stået for andet end det sportslige.Bong skrev: ↑26. jun 2026, 13:26Fik Inge ikke hug for betaling i krypto da den aftale i sin tid kom i stand? Måske der er sorte nordjyske vejgaard dollars i spil denne gang.FlæskeFrank skrev: ↑26. jun 2026, 13:08Forlængelse med Macron bør give os fede trøjer. De har alle årene vist sig villige til at tænke ud af boksen. Jeg havde f.eks. aldrig troet at jeg skulle købe en lyserød trøje. Men Macron overbeviste mig.
Ædruelighedens stemme
Der mest tydelige var vel hele Okore missæren ved handlen med Kina, hvor størstedelen af pengene røg alle mulige andre steder hen end AaB.R Rosenberg skrev: ↑26. jun 2026, 14:50Hvad var det for 'dodgy transaktioner'?Jakobsen skrev: ↑26. jun 2026, 13:30IAO har vel aldrig stået for andet end det sportslige.Bong skrev: ↑26. jun 2026, 13:26Fik Inge ikke hug for betaling i krypto da den aftale i sin tid kom i stand? Måske der er sorte nordjyske vejgaard dollars i spil denne gang.FlæskeFrank skrev: ↑26. jun 2026, 13:08Forlængelse med Macron bør give os fede trøjer. De har alle årene vist sig villige til at tænke ud af boksen. Jeg havde f.eks. aldrig troet at jeg skulle købe en lyserød trøje. Men Macron overbeviste mig.
Der var også en del røg omkring alle hans Balkan signings, men set på afstand var der måske også en del halve Mikkel B. Ottesen påstande blandet ind i den del.
RAUS RAUS SSE!
Lidt underligt at der ikke er en udløbsdato på den nye aftale. De nævner blot mangeårig