Ja og Noel skal vel placeres på den venstre back, hvor han på ingen måde hører hjemme
Sæsonen 26/27
Re: Sæsonen 26/27
Jasson. Det er bare en spiller jeg er ked af at se på vores fodboldhold. En ligegyldighed af en journeyman uden sportsligt niveau og med en indstilling der virker sløj. Det er en spiller jeg bare ønsker mig hen, hvor pebberet gror. Og, er jeg biased fordi han er en "SSE spiller"? Nok en lille smule, men jeg synes dælme det er en undervældende omgang og han har fået chancen.
RAUS RAUS SSE!
Han bliver 100% venstre back …
En blind høne kan se at det er helt håbløst.
Men det er AaB i en nøddeskal
Vi har i jeg ved iiie hvor mange år formøblet spillere pga de ikke spiller hvor de er bedst.
Tag Van weert da han skulle til at spille højre kant
Eksemplerne står i kø…
Noel er både elendig offensivt og defensivt. At sætte ham ind som back igen, efter en hel sæson fyldt med eklatante fejlforsøg med ham er jo rent selvmord.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Helt enig.baresi skrev: ↑3. jul 2026, 11:08Han bliver 100% venstre back …
En blind høne kan se at det er helt håbløst.
Men det er AaB i en nøddeskal
Vi har i jeg ved iiie hvor mange år formøblet spillere pga de ikke spiller hvor de er bedst.
Tag Van weert da han skulle til at spille højre kant
Eksemplerne står i kø…
Jeg har en forhåbning om, at AaB bruger Jasson en del her i opstarten samt starten af sæson, udelukkende fordi man gerne vil have ham solgt. Ellers kan jeg ikke rigtigt se formålet med at bruge ham. Altså han løber vel meget, og er hurtig i de små rum osv., men der er bare ikke nok kvalitet og stabilitet i ham.
-
Alpa Chino
- Superliga

Vores lokale ledelse gør jo tydeligvis heller ikke nok for at presse tyskerne. Er Tuxen-Boll bare tilfreds med at få sin millionbonus? Hvad fanden laver Jesper Brøchner Thing egentlig?Jakobsen skrev: ↑3. jul 2026, 10:28Jeg er enig og her forstår jeg virkelig godt Unitas selvom vi nok ser forskellit på en del. Udfordringen er jo bare, at problemet sidder i Hamborg og er fucking ligeglade. Vi får kun Peters familien og BPTC på porten ved at gøre det for dyrt for dem at blive. Kan det her bidrage? Ja det kan det måske godt, men fører #1 og fører #2 skal grundlægende kunne se det på pengepungen før de giver nogen som helst fucks for noget.Alpa Chino skrev: ↑3. jul 2026, 10:22Vi støttede op sidste år, og hvad har det hjulpet?
Vi bliver nødt til at sætte hårdt mod hårdt.
Det vil batte langt mere, hvis vi kan få fortalt historien vidt og bredt udover landets grænser om hvordan Peters familien har ødelagt en klub og få gjort deres navne så "radioaktive", at enhver fan i en hver klub de måte nærme sig vil slå korsets tegn så tydeligt, at enhver klub vil undlade at samarbejde med dem. Det er det som kan ødelægge BPTC.
Personligt synes jeg alle fans skal blive væk, så kan det være at de vågner.
Tuxen-Boll gør jo det han er ansat til, ud fra de omstændigheder han er underlagt. Det er ikke hans kamp det her. Han skal skabe grundlag for sponsorater og indtægter. Hvis han siger et negativt pip omkring tyskerne, så ryger han jo bare ud.Alpa Chino skrev: ↑3. jul 2026, 11:14Vores lokale ledelse gør jo tydeligvis heller ikke nok for at presse tyskerne. Er Tuxen-Boll bare tilfreds med at få sin millionbonus? Hvad fanden laver Jesper Brøchner Thing egentlig?Jakobsen skrev: ↑3. jul 2026, 10:28Jeg er enig og her forstår jeg virkelig godt Unitas selvom vi nok ser forskellit på en del. Udfordringen er jo bare, at problemet sidder i Hamborg og er fucking ligeglade. Vi får kun Peters familien og BPTC på porten ved at gøre det for dyrt for dem at blive. Kan det her bidrage? Ja det kan det måske godt, men fører #1 og fører #2 skal grundlægende kunne se det på pengepungen før de giver nogen som helst fucks for noget.Alpa Chino skrev: ↑3. jul 2026, 10:22Vi støttede op sidste år, og hvad har det hjulpet?
Det vil batte langt mere, hvis vi kan få fortalt historien vidt og bredt udover landets grænser om hvordan Peters familien har ødelagt en klub og få gjort deres navne så "radioaktive", at enhver fan i en hver klub de måte nærme sig vil slå korsets tegn så tydeligt, at enhver klub vil undlade at samarbejde med dem. Det er det som kan ødelægge BPTC.
MTB kan jo ikke presse nogen ud. Han er ansat af bestyrelsen til at agere på det mandat de giver ham. Det eneste MTB kunne gøre ved dette var, hvis han havde så mange penge at han selv kunne købe klubben og mig bekendt har han ikke de midler.Alpa Chino skrev: ↑3. jul 2026, 11:14Vores lokale ledelse gør jo tydeligvis heller ikke nok for at presse tyskerne. Er Tuxen-Boll bare tilfreds med at få sin millionbonus? Hvad fanden laver Jesper Brøchner Thing egentlig?Jakobsen skrev: ↑3. jul 2026, 10:28Jeg er enig og her forstår jeg virkelig godt Unitas selvom vi nok ser forskellit på en del. Udfordringen er jo bare, at problemet sidder i Hamborg og er fucking ligeglade. Vi får kun Peters familien og BPTC på porten ved at gøre det for dyrt for dem at blive. Kan det her bidrage? Ja det kan det måske godt, men fører #1 og fører #2 skal grundlægende kunne se det på pengepungen før de giver nogen som helst fucks for noget.Alpa Chino skrev: ↑3. jul 2026, 10:22Vi støttede op sidste år, og hvad har det hjulpet?
Jeg håber da, at MTB er en mand der vil gøre det ekstraordinære for klubben, hvis nødvendit men påvirke ejerskabet i sig selv kan han jo ikke.
Det ekstraordinære kunne være noget som Tønder i Vejle gjorde da klubben var ved at blive solgt til ham plattenslageren og det var Tønder og Co. der afslørede. det
Man kan til gengæld skyde på Brøchner, Jens Rasmussen, Fristurp og hvad de nu hedder, hvis de er seriøse om at vriste klubben uden af BPTC, men vi ed jo ret beset ikke hvad pris der bliver forlangt og man kan jo også godt forstå, de hellere vil smide så meget som muligt af en potentiel investering direkte i klubben fremfor på Bernhards pensionsopsparing.
Det springende vil stadig være om BPTC folkene vil sælge og hvad de vil sælge til og selvfølgelig hvad evt. købere vil give.
Det mest scary ved det er er jo sådan, at Tyskerne i morgen kunne sælge til alt muligt andet skummelt fra USA, Arabien eller andre tyske fantaster.
RAUS RAUS SSE!
Nogen steder man kan se kampen i dag?
„The less you care, the happier you will be.“
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu ved jeg godt, at sarkasme er spildt på internettet. Men i de gode gamle dage ville man have sagt, at hvis sidste år var pga. støtten, så var man nok bedre uden støtten. For det var sateme ringe fodbold og resultater.Alpa Chino skrev: ↑3. jul 2026, 10:22Vi støttede op sidste år, og hvad har det hjulpet?
Jeg kan sagtens forstå, at hvis man ikke vil sammenkædes med det ene eller andet, at man så undlader at deltage. Men hårdt mod hårdt osv. Det gavner hverken klubben på den korte eller lange bane. Vi bliver bare en klub med støj omkring os også mange år efter. Det ønsker sponsorere ikke at blive sammenkædet med, medløberfans gider heller ikke, VIP publikum. Så bliver det bare sektklubben.
- FlæskeFrank
Så blev det 1-0 uden nogen form for opdækning
Hvor er det vildt at vi kører videre med den lorte taktik. Og så endda med Kubel på bænken. Hvad var så pointen i at fyre 500.000 eur af på ham?
Højer har haft en GIGA lang vinter opstart og nu en sommeropstart og haft holdet siden september
Han fortsætter hans totalt slukkede 4-3-3
Det er pinligt
Vi ligner et U hold stadigvæk uden nogen form for retning
Ind med David, pragmatisk fodbold og ikke mindst til at få krigere ud af det her hold.
Jeg er egentlig allergisk overfor flere trænerfyringer, men Højer imponerer mig ikke. Han sætter hans hold i en dårlig situation.
RAUS RAUS SSE!
1-1 ved pausen ser fint ud på papiret. Har nogen set 1. halvleg og kan fortælle kort, om det har været en lige kamp, eller om vi har været lidt heldige?
Spilmæssigt rimelig lige, men chancemæssigt har Viborg haft mest b.la. to friløbere. Vi ser fortsat meget skrøbelige ud defensivt.
Vores nye japaner ser altså meget fornuftig ud, han fik annulleret et mål, kunne ikke se om den var god nok.
Edit: 2-1 til os, dobbelt op af Kaasa efter godt forarbejde af William Thomsen
Dobbelt edit: 3-1 til os efter flot assist af Kaasa og scoring af Super Brian fra Japan
Den havde jeg ikke set komme. Håber Kaasa kan holde sig skadesfri, så vi kan se hans reelle niveau.troelsh skrev: ↑3. jul 2026, 14:02Spilmæssigt rimelig lige, men chancemæssigt har Viborg haft mest b.la. to friløbere. Vi ser fortsat meget skrøbelige ud defensivt.
Vores nye japaner ser altså meget fornuftig ud, han fik annulleret et mål, kunne ikke se om den var god nok.
Edit: 2-1 til os, dobbelt op af Kaasa efter godt forarbejde af William Thomsen
Dobbelt edit: 3-1 til os efter flot assist af Kaasa og scoring af Super Brian fra Japan
Assist og 2 mål af Kaasa... GODKENDT!
og en basse af Super Brian!
Viborg stillede vel næsten med Superliga start-11
og en basse af Super Brian!
Viborg stillede vel næsten med Superliga start-11