Åh gud.
Sæsonen 26/27
Re: Sæsonen 26/27
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Har Silkeborg taget sin egen dommer med idag? Kæft han er elendig.
Der står 2-0 nu, helt igennem elendige første 20 minutter, nu ligner det noget vi kender fra sidste sæson …
Børnefejl af Noel ved 1-0 målet, han bliver viftet væk også er der frit løb mod Müller der er langt ude af sit mål. 2-0 målet er bare dårligt forsvarsspil på alle parametre.
Det var da ikke en skovtur af Müller. Det var en kombi af Noel, som er for sløv på bolden, okay, så ligner det, at der også bliver lavet frispark på ham, som linjedommeren markerer, men dommeren ignorerer det, og så bliver AaB’erne fanget på at have stoppet op, fordi de har set linjedommeren stå og vifte med flaget, og så får SIF en friløber, som de så scorer på. Sgu ikke Müllers fejl, helt ærligt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Kontinuitet er jo vigtigt. Uhyre vigtigt at vi fortsætter med vores uduelige trænerteam.troelsh skrev: ↑17. jul 2026, 13:27Der står 2-0 nu, helt igennem elendige første 20 minutter, nu ligner det noget vi kender fra sidste sæson …
Børnefejl af Noel ved 1-0 målet, han bliver viftet væk også er der frit løb mod Müller der er langt ude af sit mål. 2-0 målet er bare dårligt forsvarsspil på alle parametre.
Vi kommer ikke frem til noget, og silkeborg spiller sig ud af vores pres uden problemer hver gang, så alt er som det plejer
Müller er meget langt ude af sit mål. Helt unødvendigt at være så flagrende. Elendig keeper. Når man stiller op med en klovn, så får man klovnerier.Funky skrev: ↑17. jul 2026, 13:28Det var da ikke en skovtur af Müller. Det var en kombi af Noel, som er for sløv på bolden, okay, så ligner det, at der også bliver lavet frispark på ham, som linjedommeren markerer, men dommeren ignorerer det, og så bliver AaB’erne fanget på at have stoppet op, fordi de har set linjedommeren stå og vifte med flaget, og så får SIF en friløber, som de så scorer på. Sgu ikke Müllers fejl, helt ærligt.
Han står ikke anderledes i den situation end Nicolai Larsen ville have gjort.FIDEL skrev: ↑17. jul 2026, 13:30Müller er meget langt ude af sit mål. Helt unødvendigt at være flagrende. Elendig keeper.Funky skrev: ↑17. jul 2026, 13:28Det var da ikke en skovtur af Müller. Det var en kombi af Noel, som er for sløv på bolden, okay, så ligner det, at der også bliver lavet frispark på ham, som linjedommeren markerer, men dommeren ignorerer det, og så bliver AaB’erne fanget på at have stoppet op, fordi de har set linjedommeren stå og vifte med flaget, og så får SIF en friløber, som de så scorer på. Sgu ikke Müllers fejl, helt ærligt.
Til gengæld er Müller 10 gange mere tung i røven end gamle Larsen.Funky skrev: ↑17. jul 2026, 13:33Han står ikke anderledes i den situation end Nicolai Larsen ville have gjort.FIDEL skrev: ↑17. jul 2026, 13:30Müller er meget langt ude af sit mål. Helt unødvendigt at være flagrende. Elendig keeper.Funky skrev: ↑17. jul 2026, 13:28Det var da ikke en skovtur af Müller. Det var en kombi af Noel, som er for sløv på bolden, okay, så ligner det, at der også bliver lavet frispark på ham, som linjedommeren markerer, men dommeren ignorerer det, og så bliver AaB’erne fanget på at have stoppet op, fordi de har set linjedommeren stå og vifte med flaget, og så får SIF en friløber, som de så scorer på. Sgu ikke Müllers fejl, helt ærligt.
Komplet irrelevant kommentar, som bare viser, hvad kritikken af Müller egentlig handler om.FIDEL skrev: ↑17. jul 2026, 13:35Til gengæld er Müller 10 gange mere tung i røven end gamle Larsen.Funky skrev: ↑17. jul 2026, 13:33Han står ikke anderledes i den situation end Nicolai Larsen ville have gjort.FIDEL skrev: ↑17. jul 2026, 13:30Müller er meget langt ude af sit mål. Helt unødvendigt at være flagrende. Elendig keeper.Funky skrev: ↑17. jul 2026, 13:28Det var da ikke en skovtur af Müller. Det var en kombi af Noel, som er for sløv på bolden, okay, så ligner det, at der også bliver lavet frispark på ham, som linjedommeren markerer, men dommeren ignorerer det, og så bliver AaB’erne fanget på at have stoppet op, fordi de har set linjedommeren stå og vifte med flaget, og så får SIF en friløber, som de så scorer på. Sgu ikke Müllers fejl, helt ærligt.
Hvis man ikke kan se problemet med Müller er man totalt blind eller bare spejlblank. Manden er en katastrofe og har været dybt impliceret i både nedrykningen samt den manglende top 6. Men kom da endelig med dine stråmænd.Funky skrev: ↑17. jul 2026, 13:36Komplet irrelevant kommentar, som bare viser, hvad kritikken af Müller egentlig handler om.FIDEL skrev: ↑17. jul 2026, 13:35Til gengæld er Müller 10 gange mere tung i røven end gamle Larsen.Funky skrev: ↑17. jul 2026, 13:33Han står ikke anderledes i den situation end Nicolai Larsen ville have gjort.FIDEL skrev: ↑17. jul 2026, 13:30Müller er meget langt ude af sit mål. Helt unødvendigt at være flagrende. Elendig keeper.Funky skrev: ↑17. jul 2026, 13:28Det var da ikke en skovtur af Müller. Det var en kombi af Noel, som er for sløv på bolden, okay, så ligner det, at der også bliver lavet frispark på ham, som linjedommeren markerer, men dommeren ignorerer det, og så bliver AaB’erne fanget på at have stoppet op, fordi de har set linjedommeren stå og vifte med flaget, og så får SIF en friløber, som de så scorer på. Sgu ikke Müllers fejl, helt ærligt.
Endnu en irrelevant kommentar, som ikke har en dyt at gøre med den situation, der førte til 0-1. Keep digging.FIDEL skrev: ↑17. jul 2026, 13:38Hvis man ikke kan se problemet med Müller er man totalt blind eller bare spejlblank. Manden er en katastrofe og har været dybt impliceret i både nedrykningen samt den manglende top 6.Funky skrev: ↑17. jul 2026, 13:36Komplet irrelevant kommentar, som bare viser, hvad kritikken af Müller egentlig handler om.FIDEL skrev: ↑17. jul 2026, 13:35Til gengæld er Müller 10 gange mere tung i røven end gamle Larsen.Funky skrev: ↑17. jul 2026, 13:33Han står ikke anderledes i den situation end Nicolai Larsen ville have gjort.FIDEL skrev: ↑17. jul 2026, 13:30Müller er meget langt ude af sit mål. Helt unødvendigt at være flagrende. Elendig keeper.Funky skrev: ↑17. jul 2026, 13:28
Det var da ikke en skovtur af Müller. Det var en kombi af Noel, som er for sløv på bolden, okay, så ligner det, at der også bliver lavet frispark på ham, som linjedommeren markerer, men dommeren ignorerer det, og så bliver AaB’erne fanget på at have stoppet op, fordi de har set linjedommeren stå og vifte med flaget, og så får SIF en friløber, som de så scorer på. Sgu ikke Müllers fejl, helt ærligt.
I øvrigt kan du nok forvente, at Müller står i sæsonpremieren nu, hvor Grønkjær - som hellere ville til U19 end at blive hjemme og spille sin ret unikke chance - er blevet skadet under opvarmningen. Så ham tyskeren, som skal redde boldene for en klub, som gør alt for at vise ham, at han bare skal dampe af, du må hellere til at heppe lidt på ham, hvis du tror på den med, at opbakning fra lægterne kan løfte spillerne.
Opbakning hjælper ikke noget på spillere, som ikke har niveauet. Men kom du bare med flere stråmænd.Funky skrev: ↑17. jul 2026, 13:44Endnu en irrelevant kommentar, som ikke har en dyt at gøre med den situation, der førte til 0-1. Keep digging.FIDEL skrev: ↑17. jul 2026, 13:38Hvis man ikke kan se problemet med Müller er man totalt blind eller bare spejlblank. Manden er en katastrofe og har været dybt impliceret i både nedrykningen samt den manglende top 6.
I øvrigt kan du nok forvente, at Müller står i sæsonpremieren nu, hvor Grønkjær - som hellere ville til U19 end at blive hjemme og spille sin ret unikke chance - er blevet skadet under opvarmningen. Så ham tyskeren, som skal redde boldene for en klub, som gør alt for at vise ham, at han bare skal dampe af, du må hellere til at heppe lidt på ham, hvis du tror på den med, at opbakning fra lægterne kan løfte spillerne.
Müller-klovnen skal nok droppe i de første par kampe - ligesom han gjorde i sidste sæson.
If you will it, Dude, it is no dream.FIDEL skrev: ↑17. jul 2026, 13:48Opbakning hjælper ikke noget på spillere, som ikke har niveauet. Men kom du bare med flere stråmænd.Funky skrev: ↑17. jul 2026, 13:44Endnu en irrelevant kommentar, som ikke har en dyt at gøre med den situation, der førte til 0-1. Keep digging.FIDEL skrev: ↑17. jul 2026, 13:38Hvis man ikke kan se problemet med Müller er man totalt blind eller bare spejlblank. Manden er en katastrofe og har været dybt impliceret i både nedrykningen samt den manglende top 6.
Müller-klovnen skal nok droppe i de første par kampe - ligesom han gjorde i sidste sæson.
Kan det tænkes at Müller står placeret så langt ude af målet som trænerteamet har instrueret i - måske på samme måde Spaniens keeper har gjort ved vm.
Det kan sagtens tænkes. Dog er han en del tungere i nummeren end den spanske keeper, som jeg har set reelt kan løbe...
Müller har kategorisk haft store vanskeligheder med sine placeringer i kampene.
Virkelig skidt 1. Halvleg, Silkeborg er ikke noget prangende mandskab.
1-0 målet er Noels fejl ikke Müllers, han bliver let viftet væk også er der frit løb mod vores mål.
Kaasa har været bedste mand mod Viborg og Randers, han er stærkt savnet derinde, Valdemar fylder intet derinde.
Vi har heller ikke fået sat Nwadike i scene, desværre.
1-0 målet er Noels fejl ikke Müllers, han bliver let viftet væk også er der frit løb mod vores mål.
Kaasa har været bedste mand mod Viborg og Randers, han er stærkt savnet derinde, Valdemar fylder intet derinde.
Vi har heller ikke fået sat Nwadike i scene, desværre.
Meget enig, nu ser man da tydeligt, hvad det er, man mangler, når Kaasa ikke kan spille.troelsh skrev: ↑17. jul 2026, 13:56Virkelig skidt 1. Halvleg, Silkeborg er ikke noget prangende mandskab.
Det er trist. Vi kan glemme alt om oprykning ved at spille med f.eks. Nóel, Müller, Nielsen, Jasson. Det er simpelthen ikke realistisk.Funky skrev: ↑17. jul 2026, 13:58Meget enig, nu ser man da tydeligt, hvad det er, man mangler, når Kaasa ikke kan spille.troelsh skrev: ↑17. jul 2026, 13:56Virkelig skidt 1. Halvleg, Silkeborg er ikke noget prangende mandskab.