Jeg skal lige forstå det. Kritiserer du indirekte Bertil Grønkjær for at tage til u-19 EM? For så er det da helt godnat. Selvfølgelig skal vores spillere tage med landsholdet - uagtet om det er u-landshold eller A-landshold.Funky skrev: ↑17. jul 2026, 22:42Müller: Kommer til at stå, hvis Grønkjær er skadet, men AaB har jo ifølge Ydesen budt på en målmand. Ergo må de mene, at ingen af de 3 nuværende målmænd er gode nok.baresi skrev: ↑17. jul 2026, 21:37Muller skal ikke stå - hen er ikke god nok.
Arnorsson er ikke god nok .
Makolli okay med den rette makker
Børsting Hab ikke god nok
Marc N ikke god men ok.
Håpnes okay
Møller ikke god nok til start 11eren endnu - der er ingen impact i ham og han arbejder ikke super godt for holdet slet ikke defensivt - han virker også alt for spinkel
Jasson - ligegyldig - blir aldrig 6er.
Offensive - hmm jo heller ikke noget hvor man sidder og jubler
Japaneren er ung og uprøvet og jo ikke en eller anden 9er åbenbaring
Adedeji er god til tider men også lav bund
Norman er mere end god til 1. Div..
vores hold er slet ikke godt nok til top 3 endnu
Arnorsson: Er vel god nok til 3/4-valg, hvilket også bliver hans rolle, når Pudel + evt. ny stopper er klar.
Makolli: Samme som Arnorsson.
Børsting: God nok, hvis man bruger ham på rette plads. Manden er placeret højt i AaB’s hierarki.
Marc Nielsen: God nok hvis han kan finde takterne fra sidste efterår.
Håpnes: På vej frem, ser ud til at kunne blive et aktiv.
Møller: Enig.
Jasson: Har fået overraskende meget spilletid i opstarten - og har kvitteret med samlet set godt spil. Gætter på, han er fast i start-11 lige nu.
Brian: Jo, jeg synes, han har været en lille åbenbaring i fht det udmeldte - at han skulle bruge lang tid på tilvænning. Stærk fysik, noget vi har manglet.
Adedeji: Kæmpe overraskende som han bliver ved med at bide sig fast i start-11. Mon han og Jasson er her når vinduet er lukket?
Normann: Enig. Samme med Kaasa, når han er skadesfri.
Kubel: fint indhop i dag.
Helenius: Skal nok blive mest scorende AaB’er ever i denne sæson.
Gode nok til top-3? Måske ikke endnu, men med en ny HB, måske en ny CB (/Pudel hurtigt klar), og tør man håbe på ENTEN en permanent skadesfri Kaasa eller en ny midtbanegeneral? Så kunne der godt være kvalitet til det. Jeg er egentlig mest urolig lige nu ved det rod, der er omkring målmandsposten. Man signalerer til Müller, at han er overhalet af en U-spiller, som ikke bliver hjemme og spiller sin chance, og så til sidst kommer hjem og bliver skadet, så uønskede Müller alligevel skal spille, og i øvrigt har man som nævnt prøvet at hente en helt ny keeper.
Jeg synes på alle mulige måder, at Bertil gjorde sig fortjent til at stå som førstekeeper i denne sæson og jeg må bare sige, at jeg kan finde ca. 8-9 pladser jeg hellere så os forstærke os på frem mod den kommende sæson.