AaB - Hillerød fredag den 24. juli 2026
Re: AaB - Hillerød fredag den 24. juli 2026
Müller på kassen, Arnórsson i midterforsvaret. Det lugter af minimum ét koks i kampen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det bliver 0-1, Thelander i 90+2 
-
Dongdongwh0
- 2. div

Er det 4-3-3? Og hvorfor starter Thomsen ikke inde
Thomsen er også startet på bænken i træningskampene, så der er vist ikke ret meget, som har peget i retning af en startplads.
Det er da fedt at den japanske Brian starter inde. Ham ser jeg meget frem til at følge. Kæmpe kultpotentiale.
Hvem er nummer.44 Jørgensen på bænken?
Hvem er nummer.44 Jørgensen på bænken?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Er Grønkjær skadet siden det er Müller i målet?...
-
Alpa Chino
- Superliga

Nogen der ved hvor Kelvin er blevet af? Var heller ikke del af seneste træningskamp. Mindes ikke at han er skadet…
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er jo helt gakket og det glade vanvid, at Højer begynder at spille med Mr. Slow-Mo på kassen igen. Sygelig prioritering.
Ædruelighedens stemme
Selvfølgelig er vi nødt til at sætte Bertil på bænken indtil han har forlænget. Han har 17 måneder tilbage af kontrakten. Efter denne sæson kan han skifte gratis. Absolut ingen grund til at bruge energi på det så længe han ikke forlænger.
Det var noget andet hvis han var meget bedre end Müller. Men det er han ikke. Det er relativt tæt.
Det var noget andet hvis han var meget bedre end Müller. Men det er han ikke. Det er relativt tæt.
Grønkjær har en forstuvet finger sagde kommentatoren lige.R Rosenberg skrev: ↑24. jul 2026, 18:59Det er jo helt gakket og det glade vanvid, at Højer begynder at spille med Mr. Slow-Mo på kassen igen. Sygelig prioritering.
-
R Rosenberg
- Allstar

Men han sidder på bænken?AlbertE skrev: ↑24. jul 2026, 19:00Grønkjær har en forstuvet finger sagde kommentatoren lige.R Rosenberg skrev: ↑24. jul 2026, 18:59Det er jo helt gakket og det glade vanvid, at Højer begynder at spille med Mr. Slow-Mo på kassen igen. Sygelig prioritering.
Om så han havde brækket tibia, burde han spille.
Ædruelighedens stemme
Ifølge kommentatoren er han stadig 1 målmand, men kunne lige klare og komme med på bænken idag.R Rosenberg skrev: ↑24. jul 2026, 19:01Men han sidder på bænken?AlbertE skrev: ↑24. jul 2026, 19:00Grønkjær har en forstuvet finger sagde kommentatoren lige.R Rosenberg skrev: ↑24. jul 2026, 18:59Det er jo helt gakket og det glade vanvid, at Højer begynder at spille med Mr. Slow-Mo på kassen igen. Sygelig prioritering.
Om så han havde brækket tibia, burde han spille.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Jeg ved ikke om jeg kan holde til den dommer der...
Har AaB support klub ikke taget trommen med i dag ?
Nå, Viaplay har helt fjernet 1. Division fra Total-pakken, og man kan ikke opgradere til premium uden TV kanaler. Altså hvad fanden er det der foregår.
Jeg vil bare gerne kunne se fodbold uden ekstra reklamer og uden at betale for deres shitty TV-kanaler. Pakken eksisterer ganske enkelt ikke når jeg prøver at opgradere. Hader dem seriøst så meget.
Jeg vil bare gerne kunne se fodbold uden ekstra reklamer og uden at betale for deres shitty TV-kanaler. Pakken eksisterer ganske enkelt ikke når jeg prøver at opgradere. Hader dem seriøst så meget.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Adededji har simpelthen for mange, langsomme touches..
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det lyder da underligt, jeg har premium uden tv kanaler ?jonas386 skrev: ↑24. jul 2026, 19:09Nå, Viaplay har helt fjernet 1. Division fra Total-pakken, og man kan ikke opgradere til premium uden TV kanaler. Altså hvad fanden er det der foregår.