Udover der bør dømmes på et par underløb ved hovedstødsdueller hvad er det så du synes der dømmes forskelligt siden det sejler?Kunji skrev: ↑24. jul 2026, 19:51
Hvis ikke dommeren er skyld i en sejlende dommerlinje, hvem er så?
Jeg kunne i øvrigt personligt ikke være mere ligeglad med kønnet på dommeren. Min pointe var netop, at hendes køn allerede nu diskuteres på Facebook og Nordjyske, og at jeg ville ønske hun dømte en god kamp, så folk ikke fik anledning til at bruge hendes køn. Du ved, at hun kunne “afkræfte en masse fordomme” som allerede nu fylder.
I min verden skal de dygtigste da bare dømme.
AaB - Hillerød fredag den 24. juli 2026
Re: AaB - Hillerød fredag den 24. juli 2026
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
-
calciomania
- 2. div

- Geografisk sted: Aalborg
Momentvis gode takter, men Mueller (har ikke det der tyske y på mit tastatur)har været AaB' s bedste i første halvleg, så helt fantastisk har det jo heller ikke været. Men en meget lige kamp, som ventet. Jeg er heller ikke imponeret af dommeren.
-
R Rosenberg
- Allstar

Der skal ikke så meget til for at bruge præfixet 'klasse', når det kommer til Müller, kan man forstå.
Jeg synes, det var en lovende start. Stærkt offensivt tryk, men uden at blive rigtig farlige. Men så slipper de - som man har set det så mange gange før - pedalen og lukker de andre alt for meget ind i kampen. Det er satme træls.
Jeg synes, det var en lovende start. Stærkt offensivt tryk, men uden at blive rigtig farlige. Men så slipper de - som man har set det så mange gange før - pedalen og lukker de andre alt for meget ind i kampen. Det er satme træls.
Ædruelighedens stemme
Jeg mener, der er en række frispark hun overser. Underløb, løb i ryggen, træk i armene. Hun fortæller Brian, at han filmer, men giver ikke gult, hvilket jeg er ret sikker på man skal(?). Men dermed ikke sagt, at jeg synes, at hun er vagere end så mange andre dommere i 1. division, eller at hun ødelægger kampen. Blot at hun ikke dømmer godt og at linjen er all over.kim1a skrev: ↑24. jul 2026, 19:55Udover der bør dømmes på et par underløb ved hovedstødsdueller hvad er det så du synes der dømmes forskelligt siden det sejler?Kunji skrev: ↑24. jul 2026, 19:51
Hvis ikke dommeren er skyld i en sejlende dommerlinje, hvem er så?
Jeg kunne i øvrigt personligt ikke være mere ligeglad med kønnet på dommeren. Min pointe var netop, at hendes køn allerede nu diskuteres på Facebook og Nordjyske, og at jeg ville ønske hun dømte en god kamp, så folk ikke fik anledning til at bruge hendes køn. Du ved, at hun kunne “afkræfte en masse fordomme” som allerede nu fylder.
I min verden skal de dygtigste da bare dømme.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Vi må også konstatere, at vi slet ikke har sat Normann op i de farlige situationer, hvor han for alvor kan blive farlig. Han er vel vores eneste farlige skudtrussel på.distancen, men ikke meget han er kommet fremtil desværre. Adedeji har jeg ikke fidus til,.men vi skal se vores nye Brian få et par afslutninger her i 2.halveg. spændende at se, om Kubel kan komme ind og lave lidt mere ravage.
om så Müller løber op og scorer sejrsmålet så vil du stadig hade ham, det har vi forstået!R Rosenberg skrev: ↑24. jul 2026, 20:02Der skal ikke så meget til for at bruge præfixet 'klasse', når det kommer til Müller, kan man forstå.
-
R Rosenberg
- Allstar

Nope. Og jeg hader ham ikke. Jeg synes bare, han er ringe, og at der ikke er nogen grund til at kalde almindelige, forventelige redninger, som man ser i alle kampe, 'klasse'.AlbertE skrev: ↑24. jul 2026, 20:08om så Müller løber op og scorer sejrsmålet så vil du stadig hade ham, det har vi forstået!R Rosenberg skrev: ↑24. jul 2026, 20:02Der skal ikke så meget til for at bruge præfixet 'klasse', når det kommer til Müller, kan man forstå.
Ædruelighedens stemme
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Vi spiller godt og vi bør have masser at skyde med fra bænken. Dejligt at se! Desværre føler jeg at vi hele tiden bare er én enkelt Noel Arnorsson aktion for at falde helt til jorden..
Vi kommer snart bagud hvis ik taktikken ændres.
Vi er passive i pres og kan ikke spille den op fra forsvaret.
Amen hvorfor kan man ikke se det ikke fungere lige nu ?
Edit: Det er blevet bedre, men alt for uskarpt. Klæder dem at være aggressive. Hold nu det pres!!
Vi er passive i pres og kan ikke spille den op fra forsvaret.
Amen hvorfor kan man ikke se det ikke fungere lige nu ?
Edit: Det er blevet bedre, men alt for uskarpt. Klæder dem at være aggressive. Hold nu det pres!!
Måske jeg fejltolker når du siger linjen, men synes det både er ligeligt fordelt og ret stringent, ingen af holdene får frispark på underløb og nærkampe.Kunji skrev: ↑24. jul 2026, 20:05Jeg mener, der er en række frispark hun overser. Underløb, løb i ryggen, træk i armene. Hun fortæller Brian, at han filmer, men giver ikke gult, hvilket jeg er ret sikker på man skal(?). Men dermed ikke sagt, at jeg synes, at hun er vagere end så mange andre dommere i 1. division, eller at hun ødelægger kampen. Blot at hun ikke dømmer godt og at linjen er all over.
At man så gerne vil have flere frispark dømt er jo ikke linjen der sejler.
Man skal give gult hvis der ikke er kontakt så det er rent dive, begge Nwadikes er dog med berøring, men absolut ikke nok til straffe. Især nummer to vil jeg nok skælde ham ud over ikke at afslutte på.
Jeg synes det var klasse, så det skal du jo slet ikke bestemme min venR Rosenberg skrev: ↑24. jul 2026, 20:10Nope. Og jeg hader ham ikke. Jeg synes bare, han er ringe, og at der ikke er nogen grund til at kalde almindelige, forventelige redninger, som man ser i alle kampe, 'klasse'.AlbertE skrev: ↑24. jul 2026, 20:08om så Müller løber op og scorer sejrsmålet så vil du stadig hade ham, det har vi forstået!R Rosenberg skrev: ↑24. jul 2026, 20:02Der skal ikke så meget til for at bruge præfixet 'klasse', når det kommer til Müller, kan man forstå.
Jasson hælder den upresset ud over sidelinjen. Så er hans halvleg også i gang… har vi ikke andet til den plads?
-
RufusTheDog
- 2. div

Jeg napper lige 10 minutter på skjoldet. Skriv, hvis der sker noget.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
-
R Rosenberg
- Allstar

Præcis. Du bekræfter jo bare min pointe.AlbertE skrev: ↑24. jul 2026, 20:12Jeg synes det var klasse, så det skal du jo slet ikke bestemme min venR Rosenberg skrev: ↑24. jul 2026, 20:10Nope. Og jeg hader ham ikke. Jeg synes bare, han er ringe, og at der ikke er nogen grund til at kalde almindelige, forventelige redninger, som man ser i alle kampe, 'klasse'.AlbertE skrev: ↑24. jul 2026, 20:08om så Müller løber op og scorer sejrsmålet så vil du stadig hade ham, det har vi forstået!R Rosenberg skrev: ↑24. jul 2026, 20:02Der skal ikke så meget til for at bruge præfixet 'klasse', når det kommer til Müller, kan man forstå.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Altså, der er mange gode ting i spil, og indsatsen fejler intet. Det individuelle niveau er simpelthen bare for lavt.
Ædruelighedens stemme
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
man kan jo ikke se stefen højer har trænet noget i pausen.. lol
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Hvordan gjorde Brian det?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Det var jo en klasse redning han lavede derinde, den laver alle målmænd jo ikke hver gang, slet ikke du nedspiller det bare fordi Müller er en SSE signing, det er tude tydeligt!R Rosenberg skrev: ↑24. jul 2026, 20:23Præcis. Du bekræfter jo bare min pointe.AlbertE skrev: ↑24. jul 2026, 20:12Jeg synes det var klasse, så det skal du jo slet ikke bestemme min venR Rosenberg skrev: ↑24. jul 2026, 20:10Nope. Og jeg hader ham ikke. Jeg synes bare, han er ringe, og at der ikke er nogen grund til at kalde almindelige, forventelige redninger, som man ser i alle kampe, 'klasse'.AlbertE skrev: ↑24. jul 2026, 20:08om så Müller løber op og scorer sejrsmålet så vil du stadig hade ham, det har vi forstået!R Rosenberg skrev: ↑24. jul 2026, 20:02Der skal ikke så meget til for at bruge præfixet 'klasse', når det kommer til Müller, kan man forstå.
Klasssssse!!!!!!!!!!!!!!!!!