Stemningen

Her debatteres aktiviteter på stadion. Forslag til Tifo'er. Sange hørt i forbindelse med fodbold, håndbold og/eller ishockey, samt evt. forslag til nye sange. Også debat om stemning generelt.
Besvar
Bundgaard
1. div
1. div
Geografisk sted: 9670

Stemningen

Indlæg af Bundgaard » 25. jul 2026, 13:15

Udeblivelse af UN på lægterne i går, ja jeg ved ikke hvor jeg skal starte, jeg forstår så udemærket at man gerne vil af med tyskerne, var lige ved og skrive hvem vil ik det, men det er simpelthen de forkerte man straffer, må man vælger at opsige sit abonnement til AaB, i min verden er det en forkert strategi og det får ikke tyskerene til og skride. Det klinge også hul når man siger at det er I med og modgang eller ingen over holdet, jeg syntes det her smager af at det ikke er helt gennem tænkt, men når det så er skrevet er det jo jeres valg, men for og ta Lynges citat skal i bare stikke fingeren i et glas vand så ved man hvor uundværlig man er. I går var der flere der viste man godt ville stemningen af de god 4000 der kom, der manglede måske blot en tromme og en capo. Men tænk nu over det, og kæmp for AaB som vi jo alle elsker uden for banen og kom på stadion og hjælp med og bære vores elskede hold mod større mål. Jeg appellerer blot til lige som jeg og ladevære med og opsige sit abonnement til og kæmp for AaB
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Brugeravatar
KongGulerod
Landshold
Landshold

Re: Stemningen

Indlæg af KongGulerod » 25. jul 2026, 16:59

Som pointeret i en anden tråd, så er UN angiveligt mere interesserede i idealer og værdier end resultater, så jeg tror du taler for døve ører. De har trængt sig selv op i en krog med det her udspil, så det bliver spændende at se, hvad de gør, hvis tyskerne fortsat er en del af ejerkredsen om 1-2 år. Mit bud er at nye fangrupperinger vil opstå og overtage deres plads/rolle i fanscenen.

Besvar