DBU Pokalen 26/27

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
RicoBR02
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Strandli

Re: DBU Pokalen 26/27

Indlæg af RicoBR02 » 6. aug 2026, 22:58

jens fup skrev:
6. aug 2026, 21:07
Sapiens skrev:
6. aug 2026, 20:55
Jakobsen skrev:
6. aug 2026, 20:43
Vi har trukket Vatanspor fra Aarhus. Ghettohold som aktuelt spiller Jyllandsserie efter de havde divisionseventyr et par år tilbage. Det er da en mulighed for reserverne kan spille.
Ja det burde der, som jeg kan se er de oprykkere fra serie 1, rigtig fin lodtrækning. De spiller på noget der hedder sødalsskolen, forhåbentlig ikke en knoldsparker-mark hvor skaderne kommer i hobetal.
De slog Nørresundby ud. Ville ellers have været sjovt med et ægte lokalopgør.
Jeg forstår godt din tankegang, men samtidig så er de der kampe hvor man vinder med 8-9 mål bare ligegyldige i min verden. Vi kommer ikke til at vinde pokalen i år så jeg havde håbet på et divisions hold der kunne give noget mere modstand..

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 6. aug 2026, 23:51

Vatanspor, troede lige vi havde fået et wild card til Conference league, og skulle til Tyrkiet.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Rams
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Brønshøj

Indlæg af Rams » 7. aug 2026, 08:11

RicoBR02 skrev:
6. aug 2026, 22:58
jens fup skrev:
6. aug 2026, 21:07
Sapiens skrev:
6. aug 2026, 20:55
Jakobsen skrev:
6. aug 2026, 20:43
Vi har trukket Vatanspor fra Aarhus. Ghettohold som aktuelt spiller Jyllandsserie efter de havde divisionseventyr et par år tilbage. Det er da en mulighed for reserverne kan spille.
Ja det burde der, som jeg kan se er de oprykkere fra serie 1, rigtig fin lodtrækning. De spiller på noget der hedder sødalsskolen, forhåbentlig ikke en knoldsparker-mark hvor skaderne kommer i hobetal.
De slog Nørresundby ud. Ville ellers have været sjovt med et ægte lokalopgør.
Jeg forstår godt din tankegang, men samtidig så er de der kampe hvor man vinder med 8-9 mål bare ligegyldige i min verden. Vi kommer ikke til at vinde pokalen i år så jeg havde håbet på et divisions hold der kunne give noget mere modstand..
Det er en røvballe tilgang og helt gak. Vi er AaB - vi spiller altid for at vinde.

Selvfølgelig risikerer vi ikke en Kaasa i sådan en kamp, men den kan sagtens bruges til at give Pudel spilletid, Skovgaard selvtillid og give Bonde og Grønkjær minutter.

Men igen vi er AaB og vi spiller altid for at vinde. Det behøver ikke være pænt bare det giver 3 point/avancement.
In verbis simus faciles

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 7. aug 2026, 09:43

Vi er et pokalhold. Holdet med flest kampe blandt andet.

Selvfølgelig skal vi tro på det. Kampe mod 3.division og jyllandsserie hold skal der være plads til.

Nok vinder vi ikke pokalen, men vi har plads til de kampe
- FlæskeFrank

jens fup
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Indlæg af jens fup » 7. aug 2026, 21:04

Jeg kan slet ikke se, hvorfor et professionelt sportshold stiller op i en turnering, hvis udgangspunktet ikke er at vinde/komme så langt som muligt.

Selvfølgelig ved man godt at det nuværende AaB-hold ikke kommer til at slå buler i DBU-pokalen, men succes - om det så bare er at slå Sønderjyske ud - er med til at gøre os lidt mere attraktive for nye spillere, sponsorer og evt. købere. Tror faktisk det var Ydesen, der i Nordjyske skrev noget om at sæsonstarten har gjort John Møllers arbejde med at hente nye spillere en smule lettere, fordi vi er kommet fra start med 3 sejre i de to turneringer, vi er med i.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Besvar