Formation efter transfervinduet

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af baresi » 13. aug 2026, 07:14

[lineup-4-4-2][/lineup-4-4-2]
Sønderhof skrev:
13. aug 2026, 00:12
baresi skrev:
12. aug 2026, 20:51
Laumag skrev:
12. aug 2026, 16:17
baresi skrev:
12. aug 2026, 08:48
man må nok sande at 4-3-3 er kommet for at blive og sådan er det bare.

Derfor har jeg prøvet at sætte det bedste hold med de spillere vi har og hvad jeg synes man skal supplere med i forhold til at være oprykningskandidat.

Muller
Tibo - makolli - tiedemann - NY VB
håpnes - NY 6er - Kaasa
Ny højre kant - Brian - Normann

jeg mener ikke vores højre kant er god nok uagtet hvem vi sætter derover. vi har ikke en ægte højre kant i truppen, og gad godt man ledte efter en venstrebenet højre kant. Det er en mangel vare.

Back ups til samme formation (med Olsson og skovgaard forventet væk)
HB kalle/børsting
CB Pudel, Arnorsson
VB marc, Arnorsson
6er Jasson, Bonde, børsting
8er Jasson, møller,
kanter Kubel, adedeji, thomsen, kelvin
9er Helenius, kelvin
En venstrebenet benet højrekant- ja selvfølgelig- men er det ikke det mest eftersøgte i hele Europa fra aller øverste top og ned.
Ideelt i en 4-3-3 men synes jeg ser flere absolutte topklubber gå på kompromis og sætte en højrebenet der for ikke at gå på kompromis med kvaliteten
Vi har da haft en del af dem
Kusk,prip, sousa mv…
Men er heller ikke bleg for en højre foder vi har bare ikke nogen der er gode nok lige nu.
Jeg kan ikke forestillende at der hentes en kantspiller. Vi har 5-6 spillere til de to pladser, som alle har niveau til at spille på et top 6 hold i 1. div.
Hvis vi skal have en markant bedre spiller end dem vi har, koster han +5 mio og/eller en løn der svarer til de bedst betalte.
Det ser jeg på ingen måde ske.

Jeg håber at vi er klar til at bruge hele budgettet på en styrmand til 6’eren. Dernæst en vb og en keeper, hvis pengene rækker til mere.
Udover at vores økonomi ikke er til særligt meget, så er der også store spørgsmålstegn ved både 9’erne og stopperne, hvorfor jeg tror John Møller ønsker at have mulighed for at handle ind igen til vinter. Derfor brænder vi selvfølgelig ikke store summer af på en kantspiller.
Jeg tror der er 0% chance for en højre kant enig i det. Og budgettet bør klart bruges på en 6er og en venstre back.
Jeg mener det også mere som et ønske ift at stå med en trup hvor man har imødekommet de udfordringer man har
Jeg mener ikke hverken adedeji kelvin eller Kubel er god nok som højre kant
Kubel kan måske blive det men han har ikke vist endnu at han er starter

Enig i 6er og vb

Besvar