Hobro - AaB den 21. august
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hobro - AaB den 21. august
Så tager vi hul på de næste fire kampe, hvor vi igen skal have 7 point for at være med til slut. De første fire kampe og 7 point rakte til en top6 placering.
De kommende fire kampe hedder Hobro, HB Køge, AB og Hvidovre.
Vi har været heldige/dygtige med at kunne starte med de samme 11 i de første kampe. Eneste ubekendte til denne kamp er vel Müller, som måtte gå ud i pausen. Så det ligner:
Grønkjær
Børsting - Makolli - Arnorsson - Marc Nielsen
Håbnes - Jasson - Kaasa
Adedeji - Brian - Normann
Vi skal have gang i vores angribere. De og omgivelserne skal tro på, at de kan lave mål, så de ikke miste selvtillid. Så må vi se om Dalsgaard kan skabe lidt magi allerede i hans første kamp fra trænerbænken.
Og så synes jeg, at vi miste for meget fysik når Valdemar Møller og William Thomsen kommer ind. De er gode, men vi mister simpelthen for mange kilo på banen, især med en uskarp Kubel ligeledes på banen. Dette er en synsning, der foreligger ikke mig bekendt data for det ene eller andet.
Mon ikke Persyn får en del spilletid.
Det plejer at være tætte kampe resultatmæssigt, så mon ikke det bliver det igen. Trods Hobro lidt bedre pointhøst de første fire kampe og hjemmebane må vi være favoritter og tager forhåbentlig også sejren.
De kommende fire kampe hedder Hobro, HB Køge, AB og Hvidovre.
Vi har været heldige/dygtige med at kunne starte med de samme 11 i de første kampe. Eneste ubekendte til denne kamp er vel Müller, som måtte gå ud i pausen. Så det ligner:
Grønkjær
Børsting - Makolli - Arnorsson - Marc Nielsen
Håbnes - Jasson - Kaasa
Adedeji - Brian - Normann
Vi skal have gang i vores angribere. De og omgivelserne skal tro på, at de kan lave mål, så de ikke miste selvtillid. Så må vi se om Dalsgaard kan skabe lidt magi allerede i hans første kamp fra trænerbænken.
Og så synes jeg, at vi miste for meget fysik når Valdemar Møller og William Thomsen kommer ind. De er gode, men vi mister simpelthen for mange kilo på banen, især med en uskarp Kubel ligeledes på banen. Dette er en synsning, der foreligger ikke mig bekendt data for det ene eller andet.
Mon ikke Persyn får en del spilletid.
Det plejer at være tætte kampe resultatmæssigt, så mon ikke det bliver det igen. Trods Hobro lidt bedre pointhøst de første fire kampe og hjemmebane må vi være favoritter og tager forhåbentlig også sejren.
- FlæskeFrank
-
OrkSatme
- 2. div

- Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell
Re: Hobro - AaB den 21. august
Personligt håber jeg at Adedeji får en tur på bænken.
Jeg så gerne man gav hans startplads til Kubel for at gå gang i ham.
Derudover tror jeg på en sejr!
Pletten fra Fredericia kampen skal vaskes væk på fredag. Jeg håber satme også at man får løst vores “2. Halvlegs” problem. Samtlige kampe har vi været i elendige når vi kommer ud fra pausen. Jeg ved ikke om det er fordi vi bliver læst eller om der kommer bedøvende i drikkedunkende dernede, men jeg er træt af at se det skift i niveau og attitude hver gang der skal spilles de sidste 45 minutter.
Pletten fra Fredericia kampen skal vaskes væk på fredag. Jeg håber satme også at man får løst vores “2. Halvlegs” problem. Samtlige kampe har vi været i elendige når vi kommer ud fra pausen. Jeg ved ikke om det er fordi vi bliver læst eller om der kommer bedøvende i drikkedunkende dernede, men jeg er træt af at se det skift i niveau og attitude hver gang der skal spilles de sidste 45 minutter.
Jeg ser AaB tabe af flere årsager
Hobro er i form og har ramt et koncept med en piv stærk defensiv, der bliver ikke skabt mange chancer mod dem, stærk på dødbolde og begynder også at skabe gode chancer i åbent spil. Og de har de en dygtig træner der kan sætte holdet op med både en defensiv og offensiv struktur. Jeg synes faktisk de har en klart bedre træner.
AaB har et problem og det hedder Steffen Højer.
Han holder krampagtigt i sin dbu stil og har stadig ikke bygget et koncept op i AaB som spillerne forstår eller kan. Efter 1 år… 1 år - det skriger til himlen.
Han vil være boldbesiddende for det skal man i en 4-3-3 men man skal egentlig også være højt pressende og det er man ikke. Men at have bolden i AaB betyder at vi spiller uendeligt langsomt og uden nogen fantasi. Vores offensive spil er tandløst og hviler på et solo raid af Normann eller kaasa for at der skal ske noget. Der er ikke et offensivt koncept under Højer selvom han snakker så meget om hvor offensive vi er. det er enkeltmandspræstationer men ikke hold præstationer. Tjek BRian - vi har ikke sat ham op endnu. Og så når vi spiller bolde op på ham enten ved jorden eller i luften, der er ingen løb omkring ham. folk afventer.
Adedeji er helt væk og går rundt og sætter alt i stå
Forsvaret blunder stadig
Og håpnes er forkert placeret som 8er hvor man slet ikke udnytter ham ift at agere skraldemand. han er ikke så dygtig på bolden at han er en dygtig 8er. Kaasa er en dygtig 8er, bomholt var en dygtig 8er....Men håpnes er god på en central mere afventende rolle hvilket han også blev købt til.
Jasson der venter man kun på den næste store fejl. Han er ved gud ikke 6er men der er ikke andre. han har forbedret sig, men det gør jo ikke at han er den tallisman vi mangler.
Og Marc Nielsen og arnor ved siden af hinanden jaaaa det er jo guf for en modstander
Og at Højer så i alle kampe ændrer til 3-4-3 med håpnes og Børsting som wingbacks siger jo alt om Højer og hans manglede formåen. og at man rent faktisk i alle kampe ændrer fordi det ikke fungerer er jo på en måde "fint nok" for så prøver man at gøre noget, men det er jo også tankevækkende at plan a aldrig virker.
Vi taber fordi Højer ikke kan forløse det her hold og han ender også med at blive fyret.
Han er væk senest i løbet af oktober for der har han formøblet top 6. Vi har ikke råd til at fyre ham men mindre råd til at beholde ham. AaB bør være top 3-4 lige nu klart.
Vejle og Fredericia er bedre men derefter bør vores hold kunne være med..
Jeg syns holdet er meget bedre end det Højer får ud af dem meget bedre…
AaB mangler spillere ja men dette er et træner problem
Der er ingen udvikling - vi ligner kun lidt mere et hold fordi vi er mere kompakte men udviklingen den er super svær at se..
Hobro er i form og har ramt et koncept med en piv stærk defensiv, der bliver ikke skabt mange chancer mod dem, stærk på dødbolde og begynder også at skabe gode chancer i åbent spil. Og de har de en dygtig træner der kan sætte holdet op med både en defensiv og offensiv struktur. Jeg synes faktisk de har en klart bedre træner.
AaB har et problem og det hedder Steffen Højer.
Han holder krampagtigt i sin dbu stil og har stadig ikke bygget et koncept op i AaB som spillerne forstår eller kan. Efter 1 år… 1 år - det skriger til himlen.
Han vil være boldbesiddende for det skal man i en 4-3-3 men man skal egentlig også være højt pressende og det er man ikke. Men at have bolden i AaB betyder at vi spiller uendeligt langsomt og uden nogen fantasi. Vores offensive spil er tandløst og hviler på et solo raid af Normann eller kaasa for at der skal ske noget. Der er ikke et offensivt koncept under Højer selvom han snakker så meget om hvor offensive vi er. det er enkeltmandspræstationer men ikke hold præstationer. Tjek BRian - vi har ikke sat ham op endnu. Og så når vi spiller bolde op på ham enten ved jorden eller i luften, der er ingen løb omkring ham. folk afventer.
Adedeji er helt væk og går rundt og sætter alt i stå
Forsvaret blunder stadig
Og håpnes er forkert placeret som 8er hvor man slet ikke udnytter ham ift at agere skraldemand. han er ikke så dygtig på bolden at han er en dygtig 8er. Kaasa er en dygtig 8er, bomholt var en dygtig 8er....Men håpnes er god på en central mere afventende rolle hvilket han også blev købt til.
Jasson der venter man kun på den næste store fejl. Han er ved gud ikke 6er men der er ikke andre. han har forbedret sig, men det gør jo ikke at han er den tallisman vi mangler.
Og Marc Nielsen og arnor ved siden af hinanden jaaaa det er jo guf for en modstander
Og at Højer så i alle kampe ændrer til 3-4-3 med håpnes og Børsting som wingbacks siger jo alt om Højer og hans manglede formåen. og at man rent faktisk i alle kampe ændrer fordi det ikke fungerer er jo på en måde "fint nok" for så prøver man at gøre noget, men det er jo også tankevækkende at plan a aldrig virker.
Vi taber fordi Højer ikke kan forløse det her hold og han ender også med at blive fyret.
Han er væk senest i løbet af oktober for der har han formøblet top 6. Vi har ikke råd til at fyre ham men mindre råd til at beholde ham. AaB bør være top 3-4 lige nu klart.
Vejle og Fredericia er bedre men derefter bør vores hold kunne være med..
Jeg syns holdet er meget bedre end det Højer får ud af dem meget bedre…
AaB mangler spillere ja men dette er et træner problem
Der er ingen udvikling - vi ligner kun lidt mere et hold fordi vi er mere kompakte men udviklingen den er super svær at se..
-
FlæskeFrank
- Allstar

Noget mavesur indlæg...
Er dog enig i, at Højer på ingen måde overbeviser endnu. Og hans står tættere på fyreseddel end kontraktforlængelse.
Synes også man som klub ikke skal være bange for at tage mindre klubbers trænere, slet ikke i vores tilstand. Jens Gjessing og Kim Engstrøm, Vendsyssel, er helt klare trænere som forstår at optimere deres trup med klare spilsystemer. Foreløbig har Aarhus Fremad træneren også fået fin start i Silkeborg.
Men nu får vi måske ændret dynamikken i staben med Dalsgaard. Det kan jo være det, som manglede. Iøvrigt er Ralf Pedersen ledig, han har tidligere været assistent for Højer, så det er måske ikke på spillersiden vi løftes.
Er dog enig i, at Højer på ingen måde overbeviser endnu. Og hans står tættere på fyreseddel end kontraktforlængelse.
Synes også man som klub ikke skal være bange for at tage mindre klubbers trænere, slet ikke i vores tilstand. Jens Gjessing og Kim Engstrøm, Vendsyssel, er helt klare trænere som forstår at optimere deres trup med klare spilsystemer. Foreløbig har Aarhus Fremad træneren også fået fin start i Silkeborg.
Men nu får vi måske ændret dynamikken i staben med Dalsgaard. Det kan jo være det, som manglede. Iøvrigt er Ralf Pedersen ledig, han har tidligere været assistent for Højer, så det er måske ikke på spillersiden vi løftes.
- FlæskeFrank
Vores 2. halvegs problem hænger meget sammen alle de spillere vi har der ikke kan spille 90 minutter. Navnligt Kaasa, Brian og Normann der altid går ud efter ca. 60 minutter.OrkSatme skrev: ↑19. aug 2026, 23:13Personligt håber jeg at Adedeji får en tur på bænken.
Kubel kan åbenbart heller ikke kan spille 90 minutter, hvilket er årsagen til hans joker rolle.
Det er et stort problem for os, at alle vores bærende spillere ikke kan spille 90 minutter.
Persyn har vi heller ikke rigtig set endnu, det begynder os at virke lidt underligt.
Njah, ikke rigtigt, han har ikke rigtigt haft nogen opstart, og det blev vist også meldt ud, at det ville tage lidt tid at få ham up to speed. Samtidig har Børsting i øvrigt gjort det fint på pladsen og har også en lederrolle på holdet. På den måde forstår jeg godt, man ikke har haft travlt med at smide ham ind. Han er dog af Møller præsenteret som en forstærkning af holdet, så jeg er ikke i tvivl om, det nok skal komme.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Tror desværre vi taber 0-1.
Og det er ikke for at være negativ som sådan, men mod et defensivt stærkt Hobro-hold, som også er gode på dødbolde, får vi det sandsynligvis svært - især pga. af 3-4 ting:
1. Vores målmænd er ikke gode i luften og fylder ikke meget.
2. Vores forsvar er stadig dag og nat i præstationerne og ikke stabile nok.
3. Vi scorer bare ikke nok mål pt. - Det er et problem, at Helenius ikke er til rådighed fra start. Nwadike gør det fint, men holdet har pt. brug for en angriber, som får afsluttet mulighederne.
4. Spillerne går fysisk ned i 2. halvleg og kommer ikke stærkt nok ind i duellerne, hvilket isoleret set er helt og aldeles UACCEPTABELT. Dette falder tilbage på trænerteamet. Det kan ikke være rigtigt, at spillerne kun har energi til 1 halvleg. STRAM OP!
Og det er ikke for at være negativ som sådan, men mod et defensivt stærkt Hobro-hold, som også er gode på dødbolde, får vi det sandsynligvis svært - især pga. af 3-4 ting:
1. Vores målmænd er ikke gode i luften og fylder ikke meget.
2. Vores forsvar er stadig dag og nat i præstationerne og ikke stabile nok.
3. Vi scorer bare ikke nok mål pt. - Det er et problem, at Helenius ikke er til rådighed fra start. Nwadike gør det fint, men holdet har pt. brug for en angriber, som får afsluttet mulighederne.
4. Spillerne går fysisk ned i 2. halvleg og kommer ikke stærkt nok ind i duellerne, hvilket isoleret set er helt og aldeles UACCEPTABELT. Dette falder tilbage på trænerteamet. Det kan ikke være rigtigt, at spillerne kun har energi til 1 halvleg. STRAM OP!
Jeg tror vi taber. Hobro ligner bare et mere sammentømret hold der er mere afklarede og de er altid på til lokalbragene.
+ nu er det blevet hverdag igen og vores defensiv er sikkert ved at genfinde normalniveauet.
Noshe scorer sikkert mod og så udgår sikkert med en skade for en eller anden AaB spiller laver et eller andet kluntet hårdt frispark så AaB virkelig kan ligne the bad guys.
+ nu er det blevet hverdag igen og vores defensiv er sikkert ved at genfinde normalniveauet.
Noshe scorer sikkert mod og så udgår sikkert med en skade for en eller anden AaB spiller laver et eller andet kluntet hårdt frispark så AaB virkelig kan ligne the bad guys.
RAUS RAUS SSE!
Jeg så træning i tirsdags:troelsh skrev: ↑20. aug 2026, 08:30Vores 2. halvegs problem hænger meget sammen alle de spillere vi har der ikke kan spille 90 minutter. Navnligt Kaasa, Brian og Normann der altid går ud efter ca. 60 minutter.OrkSatme skrev: ↑19. aug 2026, 23:13Personligt håber jeg at Adedeji får en tur på bænken.
Kubel kan åbenbart heller ikke kan spille 90 minutter, hvilket er årsagen til hans joker rolle.
Det er et stort problem for os, at alle vores bærende spillere ikke kan spille 90 minutter.
Persyn har vi heller ikke rigtig set endnu, det begynder os at virke lidt underligt.
Persyn så god ud, knivskarpe indlæg. Fik ikke vurderet hans defensiv. Hørte ham fortælle han stadig var noget øm efter træning. Så han skal nok få sin spilletid når han er kommet i gear ja.
Også positivt at se fra Kaasa -holder niveau.
Tiedemann og Bjarne spillede fuldt med og så godt ud; der var ro på og umiddelbart godt touch på bolden. Tegner lovende og til snarlig spilletid vil jeg mene.
Dalle med gode fifs og enkelte gange med god indpiskninger. Man kan høre den engelske mentalitet han har taget til sig i coachingen; der holdes ikke tilbage med volumen på stemmen og beskrivende bandeord
Al den aktuelle mismod må kanaliseres over i en modstand som kan opbygge og understøtte det vi ønsker at AaB skal være igen og i fremtiden.
Bliv aktiv i https://fanforeningen.dk/alle-indlaeg/
Bliv aktiv i https://fanforeningen.dk/alle-indlaeg/
Det er godt at høre lidt positive meldinger fra træningen - og fedt med Dalsgaard, det er lige præcis noget af det som vores hold mangler allermest.Dr. Holst skrev: ↑20. aug 2026, 13:00Jeg så træning i tirsdags:troelsh skrev: ↑20. aug 2026, 08:30Vores 2. halvegs problem hænger meget sammen alle de spillere vi har der ikke kan spille 90 minutter. Navnligt Kaasa, Brian og Normann der altid går ud efter ca. 60 minutter.OrkSatme skrev: ↑19. aug 2026, 23:13Personligt håber jeg at Adedeji får en tur på bænken.
Persyn så god ud, knivskarpe indlæg. Fik ikke vurderet hans defensiv. Hørte ham fortælle han stadig var noget øm efter træning. Så han skal nok få sin spilletid når han er kommet i gear ja.
Også positivt at se fra Kaasa -holder niveau.
Tiedemann og Bjarne spillede fuldt med og så godt ud; der var ro på og umiddelbart godt touch på bolden. Tegner lovende og til snarlig spilletid vil jeg mene.
Dalle med gode fifs og enkelte gange med god indpiskninger. Man kan høre den engelske mentalitet han har taget til sig i coachingen; der holdes ikke tilbage med volumen på stemmen og beskrivende bandeord![]()
smiler og ja kan godt se hvad du mener. det virker sgu noget mavesurt. haha men det er det faktisk ikke. Det er faktisk bare en højer frustration ift. jeg simpelthen ikke har nogen tillid til ham. Man må ikke bruge over 1 år på et koncept og så man stadig ikke kan se at det virker uden bunden falder ud. Højer er alt for DBU skolet og det bærer sit præg. han spiller et spil der ikke er eller bliver spillere til.FlæskeFrank skrev: ↑20. aug 2026, 08:23Noget mavesur indlæg...
Så jeg er ikke fan og bliver det aldrig. spil et spil med de spillere du har og få det bedste ud af dem når der ikke er penge til at hente det du vil. men om så han havde det han ville lykkes han ikke. og han bliver fyret, det er stensikkert.
dalsgaard kæmpe scoop på træningsbanen. han er dog ikke med i kampene så der kan man håbe han vil investere noget tid på et tidspunkt.
-
Rolf Engels
- 2. div

- Favoritspiller: Otoa
Vi har det altid svært mod Hobro, og især i Hobro. Så det er da nærliggende at tænke, at vi taber. Mon ikke Hobro scorer på en dødbold og et mål af Noshe?
Et af vores helt store problemer i denne sæson er jo, at vi kun kan spille 45 gode minutter.
Og det er desværre tydeligt, at holdet svækkes hver gang vi skifter ud.
Noget af det, der har gjort, at vores hold har fungeret bedre i starten af denne sæson, end det gjorde i foråret, er jo, at vi spiller med flere voksne spillere. For hver gang vi sætter en af de unge ind ligner vi mere og mere et ungdomshold:
Møller for Kaasa. Bonde for Jasson. Grønkjær for Müller. Thomsen for Norman. Arnorsson for Tiedemann.
Der mangler desværre noget kvalitet på de unge drenge i øjeblikket...
Et af vores helt store problemer i denne sæson er jo, at vi kun kan spille 45 gode minutter.
Og det er desværre tydeligt, at holdet svækkes hver gang vi skifter ud.
Noget af det, der har gjort, at vores hold har fungeret bedre i starten af denne sæson, end det gjorde i foråret, er jo, at vi spiller med flere voksne spillere. For hver gang vi sætter en af de unge ind ligner vi mere og mere et ungdomshold:
Møller for Kaasa. Bonde for Jasson. Grønkjær for Müller. Thomsen for Norman. Arnorsson for Tiedemann.
Der mangler desværre noget kvalitet på de unge drenge i øjeblikket...
-
FlæskeFrank
- Allstar

Helt enig. Selvom overfladen ser fin ud, så har jeg også svært ved at se ind i et efterår, hvor Højer IKKE bliver fyret.baresi skrev: ↑21. aug 2026, 07:03smiler og ja kan godt se hvad du mener. det virker sgu noget mavesurt. haha men det er det faktisk ikke. Det er faktisk bare en højer frustration ift. jeg simpelthen ikke har nogen tillid til ham. Man må ikke bruge over 1 år på et koncept og så man stadig ikke kan se at det virker uden bunden falder ud. Højer er alt for DBU skolet og det bærer sit præg. han spiller et spil der ikke er eller bliver spillere til.FlæskeFrank skrev: ↑20. aug 2026, 08:23Noget mavesur indlæg...
Så jeg er ikke fan og bliver det aldrig. spil et spil med de spillere du har og få det bedste ud af dem når der ikke er penge til at hente det du vil. men om så han havde det han ville lykkes han ikke. og han bliver fyret, det er stensikkert.
dalsgaard kæmpe scoop på træningsbanen. han er dog ikke med i kampene så der kan man håbe han vil investere noget tid på et tidspunkt.
- FlæskeFrank
Ifht. at fyre Højer så er det simpelthen et problem, at jeg ikke kan vurdere hvor god/dårlig truppen er når det kommer til stykket.FlæskeFrank skrev: ↑21. aug 2026, 10:23Helt enig. Selvom overfladen ser fin ud, så har jeg også svært ved at se ind i et efterår, hvor Højer IKKE bliver fyret.baresi skrev: ↑21. aug 2026, 07:03smiler og ja kan godt se hvad du mener. det virker sgu noget mavesurt. haha men det er det faktisk ikke. Det er faktisk bare en højer frustration ift. jeg simpelthen ikke har nogen tillid til ham. Man må ikke bruge over 1 år på et koncept og så man stadig ikke kan se at det virker uden bunden falder ud. Højer er alt for DBU skolet og det bærer sit præg. han spiller et spil der ikke er eller bliver spillere til.FlæskeFrank skrev: ↑20. aug 2026, 08:23Noget mavesur indlæg...
Jeg synes jo ikke vi har en klar top 2 trup, men vi er i en tæt liga hvor vi sagtens kan blive nr. 2 hvis holdet fungerer.
Jeg kan godt blive lidt bekymret når Højer holder så meget i den samme start 11 og selv de ting der ikke fungerer. F.eks. en Adedeji der spiller piv dårligt, men starter inde hver gang.
Og hvorfor har man ikke fået bygget på en Bonde fremfor den der halvfejlede omskoling af Jasson.
RAUS RAUS SSE!
Jeg er heller ikke overbevist af Højer, men jeg ser det som en positiv udvikling, at han faktisk er begyndt at holde fast i den samme startopstilling. Også selvom Adedeji ikke har været god og godt kunne være byttet ud. Hele sidste sæson blev der konsekvent skiftet 2-4 mand, og jeg tror, vi tabte en hel del points på den måde.Jakobsen skrev: ↑21. aug 2026, 10:46Ifht. at fyre Højer så er det simpelthen et problem, at jeg ikke kan vurdere hvor god/dårlig truppen er når det kommer til stykket.FlæskeFrank skrev: ↑21. aug 2026, 10:23Helt enig. Selvom overfladen ser fin ud, så har jeg også svært ved at se ind i et efterår, hvor Højer IKKE bliver fyret.baresi skrev: ↑21. aug 2026, 07:03smiler og ja kan godt se hvad du mener. det virker sgu noget mavesurt. haha men det er det faktisk ikke. Det er faktisk bare en højer frustration ift. jeg simpelthen ikke har nogen tillid til ham. Man må ikke bruge over 1 år på et koncept og så man stadig ikke kan se at det virker uden bunden falder ud. Højer er alt for DBU skolet og det bærer sit præg. han spiller et spil der ikke er eller bliver spillere til.FlæskeFrank skrev: ↑20. aug 2026, 08:23Noget mavesur indlæg...
Jeg synes jo ikke vi har en klar top 2 trup, men vi er i en tæt liga hvor vi sagtens kan blive nr. 2 hvis holdet fungerer.
Jeg kan godt blive lidt bekymret når Højer holder så meget i den samme start 11 og selv de ting der ikke fungerer. F.eks. en Adedeji der spiller piv dårligt, men starter inde hver gang.
Og hvorfor har man ikke fået bygget på en Bonde fremfor den der halvfejlede omskoling af Jasson.
Så jeg trøster mig med, at det er en smule mindre famlende ift. opstilling, men jeg har stadig svært ved at få øje på, hvad vi gerne vil på en fodboldbane.
Truppen er ikke imponerende, men kan ikke tro på, at vi har ramt loftet for, hvad vores spillere kan udrette.
-
haghdk
- Allstar

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Tiedemann på bænken 
Og Kubel starter inde!
Og Kubel starter inde!
Ingen Helenius. Med al respekt bliver man da nødt til at hente en rendyrket angriber som alternativ til Brian, hvis Skovgaard ikke er løsningen.
Truppen er fyldt med en del offensive midtbanespillere, men bestemt ikke angribere.
Truppen er fyldt med en del offensive midtbanespillere, men bestemt ikke angribere.
Interesse for Norman fra sønderjyske og Norge