Hobro - AaB den 21. august
Re: Hobro - AaB den 21. august
Det er altså skidt at vi er bagud mod et halv tamt Hobro hold som samtidig mangler Jonas Dakir og Oliver Klitten. Og hvor gør det ondt at se at vi trækkes med Børsting på backen, mens vi har foræret dem Anders Noshe. Jeg magter det næsten ikke...
Nu er der også flere småting, der ikke lykkes - med stor effekt. Jasson sender flot Normann i dybden i feltet , Nortman skal bare tage bolden med sig og sparke på mål - det har han gjort flere gange før. Men hér får han så driblet bolden ind på sit eget ben, så den springer fra ham. Kaasa lavede samme nummer lidt tidligere.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
der er ikke en snebolds chance i helvede for at vi ryger op med det her hold
AaB AaB AaB AaB
En lille “sjov” tanke.
Hvor mange spillere fra Hobro kan man pege på, som ville kunne gå ind i vores start 11?
Det er dælme ikke mange, hvis nogen overhovedet, men de har en tydelig spillestil, og det fungerer.
Ret simpelt med en solid 3-backkæde, mange lange bolde, ikke så meget risiko.
De er sindssygt svære at skabe chancer imod, specielt nu hvor Noel har foræret dem et mål, og de kan lukrere på omstillinger.
Hvor mange spillere fra Hobro kan man pege på, som ville kunne gå ind i vores start 11?
Det er dælme ikke mange, hvis nogen overhovedet, men de har en tydelig spillestil, og det fungerer.
De er sindssygt svære at skabe chancer imod, specielt nu hvor Noel har foræret dem et mål, og de kan lukrere på omstillinger.
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Reaktionen fra bænken kommer som sædvanlig nok først de sidste 15-20 minutter. Det er næsten mere sløjt end det, der bliver leveret inde på banen.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Bill Shankly
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvad snakker du om. Vi er da the raisin in the sausage end.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
De har tre. Dietz, Jonas Dakir(som ikke er med) og så Noshe, som vi så åbenbart ikke kunne brugetroelsh skrev: ↑21. aug 2026, 18:41En lille “sjov” tanke.
-
R Rosenberg
- Allstar

Vi har bolden en del, men der kommer jo absolut intet ud af det. Intet farligt, ingen chancer, ingen forsøg. Bare løben rundt som høns uden hoveder.
AaB er satme godt nok et fald fra tinderne, der vil noget.
Ædruelighedens stemme
Jeg synes altså ikke, de er så imponerende, heller ikke i holdspillet. Og jeg er ikke bleg for at kritisere Noel, når det er på sin plads - men det så sgu lidt suspekt ud, den duel han tabte.troelsh skrev: ↑21. aug 2026, 18:41En lille “sjov” tanke.
AaB har sådant set spillet en udmærket halvleg (langt bedre end seneste), hvor det er manglende tekniske færdigheder, eks fra ellers teknisk stærke Normann, som har begrænset os.
Det er lort at komme bagud mod Hobro, som formår at parkere en ret solid blå/gul bus.R Rosenberg skrev: ↑21. aug 2026, 18:47Vi har bolden en del, men der kommer jo absolut intet ud af det. Intet farligt, ingen chancer, ingen forsøg. Bare løben rundt som høns uden hoveder.
Unge Brian ser lidt overmatchet ud i denne kamp.
Få nu Tiedemann ind!
Vi taber kampe med Noel i det forsvar. Han er langt fra god nok. Den duel han taber er jo simpelhen ik godt nok. Man må godt forvente mere ballast fra en midterforsvarer.
Vi taber kampe med Noel i det forsvar. Han er langt fra god nok. Den duel han taber er jo simpelhen ik godt nok. Man må godt forvente mere ballast fra en midterforsvarer.
Vi skal heller ikke presse ham for tidligt ville satme være øv hvis han gik i stykker igen..
Selv Morten Wieghorst gjorde det bedre - Højer, det bliver aldrig godt - han må videre
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Jeg sidder med den følelse, at Hobro leverer gennemspillede angreb og nok får mulighed for et mål mere, mens vores chancer ofte opstår på individuelle kvaliteter - og en allerhelvedes stor pose held!
'If you are first you are first.
Bill Shankly
Bill Shankly
Vi er ufatteligt ufarlige med bolden, samtidig med at vi kvitterer med minimum et forsvarskollaps pr. kamp.
Svært at vinde kampe på den måde.
Svært at vinde kampe på den måde.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Få nu snart fyret den træner. Vi kommer ikke videre så længe han er der.
Troen på at vi nogensinde kommer tilbage i dansk fodbold er desværre på et meget lille sted efterhånden.
Troen på at vi nogensinde kommer tilbage i dansk fodbold er desværre på et meget lille sted efterhånden.