Det må jeg skam i livet tilstå - at det anede jeg ikke!
DBU Pokalen 26/27
Re: DBU Pokalen 26/27
Mon John Møller når at sige op før han kan møde ind og fyre Højer i morgen tidlig?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Det er i min verden komplet ligegyldigt, om træneren er "kedelig" eller en tilsyneladende humørbombe som Menno - som vistnok viste sig at have en skyggeside også. Men hvis træneren taber omklædningsrummet, så er det slut. Og det her...det får da én til at spørge, om det er ved at ske.Kunji skrev: ↑25. aug 2026, 19:31Han ryger ikke ud endnu. Det tror jeg ikke på. Jeg tror ikke, at klubben er der endnu.
Jeg savner vilje. Jeg savner motivation. Jeg savner præcis det, som Menno kom ind med (inden han blev bedste venner med Gow). Glæde, vilje, humør.
Jeg er træt af verdens kedeligste Steffen Højer. Jeg er træt af håbløse Bo Zinck.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Endnu en dødbold pisset væk
Gad vide hvad de laver til træning derude
Gad vide hvad de laver til træning derude
Vores evner på dødbolde - offensive som defensive - må være de ringeste i kongeriget. Det har de sådan set været længe. Vi skal vel tilbage til tiden under Cifuentes hvor det ikke var en decideret svaghed.Forza skrev: ↑25. aug 2026, 19:29Der findes tilsyneladende ikke en bedre grænse for hvilke hold AaB kan tabe til.
Jeg får godt nok efterhånden også svært ved at se hvad det her trænerteam bidrager til. SH leverer den samme sang efter hver skuffende kamp, og Zinck står for dødbolde. Et område vi indkasserer mål på for 3. kamp i streg.
Det ser ihvertfald slemt ud, der er ingen på det hold som tager ansvar eller prøver at gøre en forskelFunky skrev: ↑25. aug 2026, 19:33Det er i min verden komplet ligegyldigt, om træneren er "kedelig" eller en tilsyneladende humørbombe som Menno - som vistnok viste sig at have en skyggeside også. Men hvis træneren taber omklædningsrummet, så er det slut. Og det her...det får da én til at spørge, om det er ved at ske.Kunji skrev: ↑25. aug 2026, 19:31Han ryger ikke ud endnu. Det tror jeg ikke på. Jeg tror ikke, at klubben er der endnu.
Jeg savner vilje. Jeg savner motivation. Jeg savner præcis det, som Menno kom ind med (inden han blev bedste venner med Gow). Glæde, vilje, humør.
Jeg er træt af verdens kedeligste Steffen Højer. Jeg er træt af håbløse Bo Zinck.
Det er ren ynk og slåen ud med armene
Han har tabt det. Der er ikke en eneste spiller, der kæmper for træneren.Funky skrev: ↑25. aug 2026, 19:33Det er i min verden komplet ligegyldigt, om træneren er "kedelig" eller en tilsyneladende humørbombe som Menno - som vistnok viste sig at have en skyggeside også. Men hvis træneren taber omklædningsrummet, så er det slut. Og det her...det får da én til at spørge, om det er ved at ske.Kunji skrev: ↑25. aug 2026, 19:31Han ryger ikke ud endnu. Det tror jeg ikke på. Jeg tror ikke, at klubben er der endnu.
Man kan sagtens være kedelig, og så komme med noget passion. Kent Nielsen slår mig som det kedeligste menneske i verden, men han kommer med noget passion. Steffen Højer afspiller den samme plade igen og igen, når han bliver interviewet. Der er INTET ved ham, der får mig til at tro, at han kan få en trup med sig.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Første gang vi var nede i 1. Div var det en af holdets store styrker.jonas386 skrev: ↑25. aug 2026, 19:34Vores evner på dødbolde - offensive som defensive - må være de ringeste i kongeriget. Det har de sådan set været længe. Vi skal vel tilbage til tiden under Cifuentes hvor det ikke var en decideret svaghed.Forza skrev: ↑25. aug 2026, 19:29Der findes tilsyneladende ikke en bedre grænse for hvilke hold AaB kan tabe til.
Jeg får godt nok efterhånden også svært ved at se hvad det her trænerteam bidrager til. SH leverer den samme sang efter hver skuffende kamp, og Zinck står for dødbolde. Et område vi indkasserer mål på for 3. kamp i streg.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Både Højer og bo zink skal være fortid.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Menno, hvis hold i øvrigt er kommet fremragende i gang i denne sæson.Funky skrev: ↑25. aug 2026, 19:33Det er i min verden komplet ligegyldigt, om træneren er "kedelig" eller en tilsyneladende humørbombe som Menno - som vistnok viste sig at have en skyggeside også. Men hvis træneren taber omklædningsrummet, så er det slut. Og det her...det får da én til at spørge, om det er ved at ske.Kunji skrev: ↑25. aug 2026, 19:31Han ryger ikke ud endnu. Det tror jeg ikke på. Jeg tror ikke, at klubben er der endnu.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Det duer slet ikke nej... og hvis jeg var Normann ville jeg gå ned og banke på ved John Møller og be' ham acceptere næste bud fra Søndertyske.. cirkus AaBKristian skrev: ↑25. aug 2026, 19:29Det nemmeste er træneren, og det her duer jo for helvede ikke. Ikke en eneste derinde kæmper en skid for klubben og træneren lige nu. Tilliden er væk.AlbertE skrev: ↑25. aug 2026, 19:28amen han kan os bare ta' sit lort og gå... det kan de sku allesammen.Kristian skrev: ↑25. aug 2026, 19:26Haha omfg!!!AlbertE skrev: ↑25. aug 2026, 19:19Jeg frygter mere vi ender med skader her i den forlængede spilletid.. jeg tvivler også efterhånden på at vi nogensinde bliver bedre under nuværende setup... jeg døjer med og se noget positivt omkring AaB lige pt..
Lugter af trænerfyring efter det her
Jeg tænker også på autoritet og udstråling. Kent Nielsen er et glimrende eksempel, man behøver ikke være Bo Henriksen, men en type som helt tydeligt ved hvad han vil, som tager kontrol over omklædningsrummet og som får spillerne til at der ydes det maksimale hver gang - og hvis de gør det, så står han 100% på mål for dem. Nogle mennesker har bare en aura og og personlighed der gør dem til naturlige ledere. Det er så nemt at skrive herude bag skærmen men jeg synes Højer mangler den aura og personlighed, han er mere den lidt "trygge" type som sikkert er godt til et u-landshold, hvor alle spillerne gerne vil være, men ikke til en seinorklub i krise med stort pres på sine skuldre, og med mange spillere der egentlig gerne ville noget andet.Kunji skrev: ↑25. aug 2026, 19:36Han har tabt det. Der er ikke en eneste spiller, der kæmper for træneren.Funky skrev: ↑25. aug 2026, 19:33Det er i min verden komplet ligegyldigt, om træneren er "kedelig" eller en tilsyneladende humørbombe som Menno - som vistnok viste sig at have en skyggeside også. Men hvis træneren taber omklædningsrummet, så er det slut. Og det her...det får da én til at spørge, om det er ved at ske.Kunji skrev: ↑25. aug 2026, 19:31Han ryger ikke ud endnu. Det tror jeg ikke på. Jeg tror ikke, at klubben er der endnu.
Man kan sagtens være kedelig, og så komme med noget passion. Kent Nielsen slår mig som det kedeligste menneske i verden, men han kommer med noget passion. Steffen Højer afspiller den samme plade igen og igen, når han bliver interviewet. Der er INTET ved ham, der får mig til at tro, at han kan få en trup med sig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Fair. Det har du nok ret i. De foregående mange superligasæsoner var det dog pænt jammerligt, og har også været det i sæsonerne efter.Forza skrev: ↑25. aug 2026, 19:36Første gang vi var nede i 1. Div var det en af holdets store styrker.jonas386 skrev: ↑25. aug 2026, 19:34Vores evner på dødbolde - offensive som defensive - må være de ringeste i kongeriget. Det har de sådan set været længe. Vi skal vel tilbage til tiden under Cifuentes hvor det ikke var en decideret svaghed.Forza skrev: ↑25. aug 2026, 19:29Der findes tilsyneladende ikke en bedre grænse for hvilke hold AaB kan tabe til.
Vi har Helenius og Brian inde… kom nu med nogle indlæg
Tror da også de fleste, inderst inde, ville være lidt bange for at pisse Kent af. Steffen Højer, knap så meget.Hanga skrev: ↑25. aug 2026, 19:39Jeg tænker også på autoritet og udstråling. Kent Nielsen er et glimrende eksempel, man behøver ikke være Bo Henriksen, men en type som helt tydeligt ved hvad han vil, som tager kontrol over omklædningsrummet og som forlanger at der ydes det maksimale hver gang. Nogle mennesker har bare en aura og og personlighed der gør dem til naturlige ledere.Kunji skrev: ↑25. aug 2026, 19:36Han har tabt det. Der er ikke en eneste spiller, der kæmper for træneren.Funky skrev: ↑25. aug 2026, 19:33Det er i min verden komplet ligegyldigt, om træneren er "kedelig" eller en tilsyneladende humørbombe som Menno - som vistnok viste sig at have en skyggeside også. Men hvis træneren taber omklædningsrummet, så er det slut. Og det her...det får da én til at spørge, om det er ved at ske.Kunji skrev: ↑25. aug 2026, 19:31Han ryger ikke ud endnu. Det tror jeg ikke på. Jeg tror ikke, at klubben er der endnu.
Igen må jeg bare sige: Jeg er bragende ligeglad med interviews. Han kunne for min skyld give Yahyah Hassan-interviews eller optræde som Bjarne Goldbæk fra Mandrilaftalen, I do not really care. Men hvis han har tabt omklædningsrummet, så er det game over.Kunji skrev: ↑25. aug 2026, 19:36Han har tabt det. Der er ikke en eneste spiller, der kæmper for træneren.Funky skrev: ↑25. aug 2026, 19:33Det er i min verden komplet ligegyldigt, om træneren er "kedelig" eller en tilsyneladende humørbombe som Menno - som vistnok viste sig at have en skyggeside også. Men hvis træneren taber omklædningsrummet, så er det slut. Og det her...det får da én til at spørge, om det er ved at ske.Kunji skrev: ↑25. aug 2026, 19:31Han ryger ikke ud endnu. Det tror jeg ikke på. Jeg tror ikke, at klubben er der endnu.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Den her liveopdatering er helt fucked up. Hvor lang tid resterer der af kampen?
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Nej - dem brugte de på John, så nu er de løbet tør...
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy