Han ligner en forkælet dreng der tror det hele kommer til ham…shit han laller ud rundt!!
DBU Pokalen 26/27
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Re: DBU Pokalen 26/27
“Det blev desværre til et snævert nederlag i pokalen, AaB siger tak til de fremmødte. På lørdag gælder det igen, hvor HB Køge kommer på besøg.”
1 2 3 Jimmy er en mur!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Det skal koste Højer og Zink jobbet det her.
Fuldstændig utilgivelig præstation, som aldrig set før i AaBs historie.
Det skinner igennem 100 %, at trænerteamet har mistet omklædningsrummet.
Fuldstændig utilgivelig præstation, som aldrig set før i AaBs historie.
Det skinner igennem 100 %, at trænerteamet har mistet omklædningsrummet.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
var jo tydeliugt da man hentede ham at det vil gå galt... lidt lige som helenius transferen.. man køber en spiller der slet ikke passer ind fordi man ikke har de spillere omkring ham for at få ham til at shine.. jeg fatter ikke man konstant forsøgte at købe offensive spillere frem for at styrke basen og bygge der fra..
-
RufusTheDog
- 2. div

Farvel og tjak Højer. Vatan ziggede os.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Jeg er i hvert fald spændt på, hvordan man vil forsøge at samle op på sig selv som hold og klub efter det her. Sportsligt set er det isoleret set mindre vigtigt, nogle vil måske endda se det som en fordel, at så udfordret et hold ikke skal bruge kræfter på en turnering, man alligevel er komplet dødsdømt i. Men mentalt og opbygningsmæssigt set må man nu være slået længere tilbage end 0-punktet. Og man skal nok MEGET hurtigt finde ud af, om spillerne stadig står bag træneren.PonySlaystation skrev: ↑25. aug 2026, 19:58Stefen Højer skal fyres inden de går tilbage til bussen. Hold kæft han er uduelig!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Der er åbenbart ingen nedre grænse.
Er næsten ligeglad om de fyrer Højer. Der skal mere til. Klubben er syg - og det startede før tyskerne
Er næsten ligeglad om de fyrer Højer. Der skal mere til. Klubben er syg - og det startede før tyskerne
Ved ikke, hvad alternativet til det nuværende trænerteam er. Næppe noget særligt godt. Men vi kan ikke blive ved med det samme, som vi har gjort det seneste års tid.
Og så håber jeg, at spillerne skammer sig.
Og så håber jeg, at spillerne skammer sig.
Møller skal se og få lavet en reaktion til den her trup…om det så må være Dalsgaard der tager over aner jeg ik. Men der er ingen i den trup der er “sammen” om det her. De er individer der ikke har en klar plan at køre efter!!
Vi skaber ingenting mod et Jyllandsserie hold…shit det er pinligt
Vi skaber ingenting mod et Jyllandsserie hold…shit det er pinligt
Jeg er pisse ligeglad med at vi ryger ud af pokalen, den vinder vi ikke alligevel. Men måden det sker på må aldrig nogensinde ske og jeg gider ikke høre på nogen forklaringer. Jeg vil se en træner, der er rødglødende af raseri og som er klar til at kaste samtlige spillere i limfjorden som ikke gider være her eller levere den arbejdsindsats der skal til. Desværre tror jeg ikke at det kommer fra Højer, der efter min vurdering, er ude hvor han ikke kan bunde. Det her er ikke et u-landshold hvor alle spillere vil imponere og hvor der ikke er et stort pres for resultater. Det er en ekstremt kriseramt klub hvor halvdelen af spillerne føler sig for gode til at være, selvom de ikke er det.
Mon Møller kender Zorninger fra Brøndby? Jeg synes han er en farlig person men omvendt kunne jeg virkelig godt bruge hans mentalitet lige nu. Ved snart ikke hvad vi har at tabe.
Mon Møller kender Zorninger fra Brøndby? Jeg synes han er en farlig person men omvendt kunne jeg virkelig godt bruge hans mentalitet lige nu. Ved snart ikke hvad vi har at tabe.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Rolig rolig vi møder jo et hold med international klasse i dag.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
-
R Rosenberg
- Allstar

Usle skabninger. Ussel stab.
De tjener kassen på at lege med en bold, og alligevel har de nul mod og hjerte.
De burde finde sig et 9 to 5.
De tjener kassen på at lege med en bold, og alligevel har de nul mod og hjerte.
De burde finde sig et 9 to 5.
Ædruelighedens stemme
Vi er det sløjeste hold, hvor klubben stadig bruger uforholdsvis mange kræfter på tredjetrøjer og alt mulig bavl fremfor at skabe en fodboldklub med en sund performance kultur.
RAUS RAUS SSE!
- Romario
- Drenge

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, Thomas Enevoldsen, Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: 9560
Jeg har sjældent set noget så sløjt. Ja, det var en bane der ikke tilladte meget spil langs jorden med pløjefugerne på tværs, men det var sgu ens for begge. Indstillingen var værst! Lader de sig ryste af nogle få tilskuere som er tæt på banen? Seriøst, hvad er det for noget. I pokalen skal man spille sin chance hvis man er i periferien, og skal overbevise træneren, men ingen bød sig tilnærmelsesvist til, og andre spillede sig af.
-
Alpa Chino
- Superliga

Møller er jo til grin hvis han ikke fyrer Højer og Zink.
-
RufusTheDog
- 2. div

Jeg tænker næppe, at dem, der designer tredjetrøjen, også har ansvaret for at skabe en sund performancekultur på træningsbanen. Man må vel godt forvente, at en professionel fodboldklub kan arbejde med flere ting på én gang.
At der bliver brugt tid på design, identitet og merchandise, er ikke årsagen til, at holdet præsterer dårligt. Kritikken af det sportslige er helt fair – men den skal rettes mod dem, der faktisk har ansvaret for det.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Han skal ikke fyre nogen. Han skal med ud. Og det skal direktøren også.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Vatanspor spillede en gevaldig flot kamp, gav sig 100% i alle situationer, tog de tunge løb, var overraskende pasningssikre på en elendig bane, spillede med mod og optimisme, og så til sidst ud til også at kunne matche AaB på fysik. De kunne decideret oversprinte flere af vores spillere. Og her tænker jeg ikke bare på Pudel, som blev oversprintet (jeg tror i øvrigt, Tiedemann også var blevet den lille i den løbeduel), men stort set overalt på banen.
Overfor det: Et usammenhængende, umodigt, udygtigt, langsomt spillende, skrøbeligt, tøvende, nærkampsvagt, afslutnings-værgrende AaB-‘hold’, befolket af spillere som under-performer i en sådan grad, at det trodser enhver logik. Hold da kæft for en skræmmende dårlig indsats. Selv med de dårligere indsatser i de seneste kampe er det chokerende for mig, at det kan blive til SÅ sølle 120 minutter.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
I det mindste kan jeg vågne op i morgen til den glædelige nyhed, at Højer og Bo har pakket deres ting og skredet langt væk fra klubben