Vi har ikke råd til at beholde hamraekkeettre skrev: ↑25. aug 2026, 20:26Vi har ikke råd til det..betaler vi ikke allerede til 2-3 andre trænere. Og det er superligaspiller lønninger....vi har ikke råd til det.
DBU Pokalen 26/27
-
Alpa Chino
- Superliga

Re: DBU Pokalen 26/27
har vi råd til og fortsætte sådan her????raekkeettre skrev: ↑25. aug 2026, 20:26Vi har ikke råd til det..betaler vi ikke allerede til 2-3 andre trænere. Og det er superligaspiller lønninger....vi har ikke råd til det.
De er vel alle i andre jobs, så det håber jeg dælme ikke.raekkeettre skrev: ↑25. aug 2026, 20:26Vi har ikke råd til det..betaler vi ikke allerede til 2-3 andre trænere. Og det er superligaspiller lønninger....vi har ikke råd til det.
- MarkyMark
- 2. div

- Favoritspiller: Munken
- Geografisk sted: Kastetvej
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal sige!
Det er det mest rystende og uværdige jeg har set AaB præstere. Og der har satme været en del lavpunkter at vælge imellem.
Isoleret set bør ingen træner(stab) overleve sådan en blamage, men der er jo nok ingen alternativer.
Men hvor er det vildt det her. Hvor er det trist. Hvor er det beskæmmende for logoet
Det er det mest rystende og uværdige jeg har set AaB præstere. Og der har satme været en del lavpunkter at vælge imellem.
Isoleret set bør ingen træner(stab) overleve sådan en blamage, men der er jo nok ingen alternativer.
Men hvor er det vildt det her. Hvor er det trist. Hvor er det beskæmmende for logoet
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg tvivler sgu på, at Højer bliver fyret på baggrund af en reelt set ligegyldig pokalkamp. Så tænker jeg, det er mere sandsynligt, når man fucker up igen i weekendens kamp mod Køge.
Men det samlede billede fremstiller ham noget afpillet efterhånden, aftenens kamp er bare en stor, fed streg under, at han ikke har det, der skal til, og at AaB igen-igen har præsteret at fejlcaste en træner ved at ansætte endnu en novice eller ungdomstræner. Det er det glade vanvid, at man simpelthen ikke vil betale det, en ordentlig træner koster.
Men det samlede billede fremstiller ham noget afpillet efterhånden, aftenens kamp er bare en stor, fed streg under, at han ikke har det, der skal til, og at AaB igen-igen har præsteret at fejlcaste en træner ved at ansætte endnu en novice eller ungdomstræner. Det er det glade vanvid, at man simpelthen ikke vil betale det, en ordentlig træner koster.
Ædruelighedens stemme
Jeg er tom for ord, hvad helvede sker der. Der er jo ingen der viser noget helst. Bare ta Grønkjær, han er da slet slet ik klar til og stå i mål. Idéen med tidemann og pudel skulle ha en halv. Hver er ok men så skulle de vel ha makoli ved siden af dem i hver sin hslv, og Møller og bunde, greb slet ik chancen og tænkte vi skal vise at vi kan og det er os der skal spile hvergang, men ak nej, John, cybrill gad heller ik, uden mod og mandshjerte ingen viste noget og jeg har længe holdt hånden over Steffen Højer men det her må være dråben, han kan tydeligvis ikke sætte holdet op til noget som helst
AaB 4ever resten er Skod
GULDET ER VORES
GULDET ER VORES
-
R Rosenberg
- Allstar

Så skulle AaB da være den første klub i verden, der laver sådan en aftale, at de betaler løn kontrakten ud, selvom træneren har fået nyt job.Kristian skrev: ↑25. aug 2026, 20:29De er vel alle i andre jobs, så det håber jeg dælme ikke.raekkeettre skrev: ↑25. aug 2026, 20:26Vi har ikke råd til det..betaler vi ikke allerede til 2-3 andre trænere. Og det er superligaspiller lønninger....vi har ikke råd til det.
Men igen, det er jo AaB...
Ædruelighedens stemme
Er man ikke i udvikling, så er man i afvikling. Indtil i aftes troede jeg på, AaB var i udvikling, selv om de sidste kampe ikke har givet point, og der har været dårlige halvlege. Efter i aften er det svært at fastholde den tro. Jo, der er bedring af økonomien, bedre parter-aftaler, mindre tysker-indflydelse (ingen, angiveligt), men fodboldmæssigt set er man vel nu i frit fald, med al tro på de begyndende positive takter i dele af spillet helt tabt på gulvet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Er vores målsætning ikke top 6 i 1.division?raekkeettre skrev: ↑25. aug 2026, 20:26Vi har ikke råd til det..betaler vi ikke allerede til 2-3 andre trænere. Og det er superligaspiller lønninger....vi har ikke råd til det.
Tror absolut ikke at Højer og Bo er væk i morgen.
Det er en prøvelse, at være forelsket i dig
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
I hele sidste sæson skiftede han hele tiden 3-4-5 mand i start 11 pr kamp.R Rosenberg skrev: ↑25. aug 2026, 20:29Jeg tvivler sgu på, at Højer bliver fyret på baggrund af en reelt set ligegyldig pokalkamp. Så tænker jeg, det er mere sandsynligt, når man fucker up igen i weekendens kamp mod Køge.
I denne sæson har han minus idag startet med 4-back kæde og i anden halvleg skiftet til 5-back kæde.
Enten stoler han ikke på spillermaterialet eller også stoler han ikke på egne idéer.
Jeg kan ikke se hvordan han skulle kunne vende bøtten i AaB.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- Pungrotten
- Landshold

Hvor ved du det fra? Og hvorfor skulle direktøren ud?Pungrotten skrev: ↑25. aug 2026, 20:35Bare rolig, han er også snart fortid.
Hvis Højer ryger skal Bo Zinck i hvert fald med.
Det her var så tredje kamp i streg, hvor vi lukker mål ind på en standard situation.
Men frygter jo de scorer hver gang der er hjørne.
Det her var så tredje kamp i streg, hvor vi lukker mål ind på en standard situation.
Men frygter jo de scorer hver gang der er hjørne.
I øvrigt kan man nu købe den nye 3.trøje og fremover tænke: “Det var trøjen, som fik premiere til den største pokal-ydmygelse i AaB’s historie”.
Det er vel også en form for ‘kult’.
Det er vel også en form for ‘kult’.
Møller skal ingen steder!!!
Tænk på det morads han har arvet - en overbetalt lortetrup er noget nær umulig at justere på.
Det er en prøvelse, at være forelsket i dig
Mon ikke, han bare selv siger op. Tror ikke mange fornuftige vil blive.
Modsat når vi selv har en dødbold.
Nårh det er dem der fra modtagerklassen.
De var også altid pisse gode i skolegården
Altså forretningen sejler jo også så det ville vel ikke være verdens største chok. Nøj jeg savner Stephan Schors på den position. Kæmpe selvmål af den daværende bestyrelse at hælde ham ud for Bælum.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Mon vi er derhenne hvor vi bare skulle lukke klubben efterhånden.