AaB Reklamer og Merchandise

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Jakobsen » 25. aug 2026, 11:26

Alpa Chino skrev:
25. aug 2026, 11:16
Pontoppi skrev:
25. aug 2026, 10:57
Jakobsen skrev:
25. aug 2026, 10:49

Måske bare fordi det viste sig at være mere end en simpel restorering af et enkelt lokale på Hornevej de havde gang i, men i stedet at splitte klubben af. Utroligt du gider blive ved med at forsvare et forfejlet ejerskab på retræte.
klubben blev splittet af af de mennesker der lod den gå næsten konkurs 3 gange og ødelagde alle perspektiver for investore….

det var det der førte til nedrykning og salg til udlændinge !

så, der havde aldrig været noget sse hvis ikke andre havde smadret klubben… den økonomiske derout har jo varet mange, mange år… og sportsligt begyndte det inden sse kom ind… jeg har ikke noget problem med at kritisere sse men det er nogen andre der har banet vejen for dem !
Skal du seriøst ødelægge alle tråde med dit tosseri?
Han må have vundet jobbet som "Komiske Ali" til julefrokosten i BPTC.
RAUS RAUS SSE!

SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!

RufusTheDog
2. div
2. div

Indlæg af RufusTheDog » 25. aug 2026, 11:32

Den er genial.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 25. aug 2026, 11:33

Kadeau for at opsøge samarbejde med Societas og andre med forstand på design. Men bedømt ud fra billederne, er jeg ikke fan af det, de er nået frem til :) Heller ikke af de her mere eller mindre søgte referencer og fortællinger, der fylder en masse ved hver trøjelancering. Bare lav flotte trøjer, så skal de nok blive solgt.

Men kan se, der heldigvis er mange andre fans herinde. Guld på Aalborg Stadion igen.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 25. aug 2026, 16:49

Jakobsen skrev:
25. aug 2026, 10:04
Så nu skal vi simpelthen spille i en brun/beige tredjetrøje med murstensmønster. Et murstensmønster som jo bare er helt unikt for lige vores AaBs klubhus. Jeg må nok være ærlig og sige, at jeg synes der referencer i trøjedesigns begynder at være ret søgte https://aabsport.dk/nyheder/2026/august ... -hornevej/
Markant opgradering fra den sorte 2 trøje
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 25. aug 2026, 16:58

RufusTheDog skrev:
25. aug 2026, 11:32
Den er genial.
Jeg kan også godt lide den. Men den slår ikke brotårns-trøjen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 25. aug 2026, 18:04

Murstensprintet gør den kikset.

Jeg er enig med andre brugere i, at det hele bliver lidt søgt, og jeg havde også kunnet se inspirationen i farvevalget alene.

Når det er sagt, så elsker jeg Macron for at prøve nye ting, og det skal de fandme bare blive ved med.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Superior
2. div
2. div

Indlæg af Superior » 26. aug 2026, 02:34

Alpa Chino skrev:
25. aug 2026, 11:16
Pontoppi skrev:
25. aug 2026, 10:57
Jakobsen skrev:
25. aug 2026, 10:49

Måske bare fordi det viste sig at være mere end en simpel restorering af et enkelt lokale på Hornevej de havde gang i, men i stedet at splitte klubben af. Utroligt du gider blive ved med at forsvare et forfejlet ejerskab på retræte.
klubben blev splittet af af de mennesker der lod den gå næsten konkurs 3 gange og ødelagde alle perspektiver for investore….

det var det der førte til nedrykning og salg til udlændinge !

så, der havde aldrig været noget sse hvis ikke andre havde smadret klubben… den økonomiske derout har jo varet mange, mange år… og sportsligt begyndte det inden sse kom ind… jeg har ikke noget problem med at kritisere sse men det er nogen andre der har banet vejen for dem !
Skal du seriøst ødelægge alle tråde med dit tosseri?
Besynderligt nok har den siden juni 2025 lidenskabelige og utrættelige kritiker af alt, hvad der er foregået i AaB i perioden 1885 til og med juni 2023 , ikke givet sit besyv med i den ellers så heftige pokaltråd for at forsvare - ikke AaB , men klubbens ejerkreds - dagens resultat med Vatanspors forrygende indledning i Jyllandsserien 2 , som ethvert seriøst debatøre naturligvis har studeret til punkt og prikke…

Bortset derfra: Et friskt pust af en udebanedragt!

Besvar