Lørdag 22/8 klokken 14: Cirkus Bernhard - HB Køge
Lørdag 22/8 klokken 14: Cirkus Bernhard - HB Køge
Så er vi klar til til nok en klovnetur i manegen. Der opfordres til protest mod … alle klubbens ledelser fra 1885 til 2023 
Re: Lørdag 22/8 klokken 14: Cirkus Bernhard - HB Køge
Et nederlag til Køge og Steffen Højer må være fortid, det kan ikke være anderledes i min optik. Men jeg håber da det hele vender fra idag…
- MarkyMark
- 2. div

- Favoritspiller: Munken
- Geografisk sted: Kastetvej
Jeg er nået dertil hvor jeg er relativt ligeglad, og mest af alt er bange for at de sociale myndigheder vil mene jeg begår overgreb mod mine børn ved at insistere på vi skal på stadion.
Jeg tror heller ikke de gider mere, men mest af alt gør det fordi jeg har underholdt med historier om hvordan vi sad tre generationer på stadion, min farfar, far og jeg, og nu føler de at det er vigtigt at holde fast i den fortælling.
Men jeg håber og tror da at vi vinder
Jeg tror heller ikke de gider mere, men mest af alt gør det fordi jeg har underholdt med historier om hvordan vi sad tre generationer på stadion, min farfar, far og jeg, og nu føler de at det er vigtigt at holde fast i den fortælling.
Men jeg håber og tror da at vi vinder
-
haghdk
- Allstar

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Min datter er kommet trofast med de sidste 7-8 hjemmekampe, selv på Hornevej til testkampen med Silkeborg, men efter Fredericia-kampen så vil hun ikke med i dag. Er bange for at AaB har givet hende traumer og der er sgu nok folk der ringer til kommunen hvis jeg tager hende med igen.MarkyMark skrev: ↑29. aug 2026, 08:34Jeg er nået dertil hvor jeg er relativt ligeglad, og mest af alt er bange for at de sociale myndigheder vil mene jeg begår overgreb mod mine børn ved at insistere på vi skal på stadion.
Men jeg håber og tror da at vi vinder![]()
Håber inderligt det vender og de spiller en god kamp, så hun får lyst igen.
Jeg er så træt af at læse indlæg fra folk der lige vil fortælle hvor ligeglade de er med AaB. Vi står lige midt i den største krise nogensinde i klubbens historie og nordjyderne har travlt med at fortælle alle at det ihvertfald ikke påvirker dem for de er ligeglade. Nyheder om AaB på sociale medier er oversvømmet med folk der lige skal komme med deres facebook bemærkning om hvor sjovt det er at klubben er i krise. Det er til at brække sig over. Fint hvis man ikke gider følge AaB mere, slet jeres bruger på debatsiden og list ud uden at smække med døren. For mig er AaB som at følge sine børn der starter til fodbold, man ved godt at de ikke kan spille lortet og sikkert taber med 4-5 mål men vi elsker dem jo alligevel..
Jeg er så enig..RicoBR02 skrev: ↑29. aug 2026, 09:26Jeg er så træt af at læse indlæg fra folk der lige vil fortælle hvor ligeglade de er med AaB. Vi står lige midt i den største krise nogensinde i klubbens historie og nordjyderne har travlt med at fortælle alle at det ihvertfald ikke påvirker dem for de er ligeglade. Nyheder om AaB på sociale medier er oversvømmet med folk der lige skal komme med deres facebook bemærkning om hvor sjovt det er at klubben er i krise. Det er til at brække sig over. Fint hvis man ikke gider følge AaB mere, slet jeres bruger på debatsiden og list ud uden at smække med døren. For mig er AaB som at følge sine børn der starter til fodbold, man ved godt at de ikke kan spille lortet og sikkert taber med 4-5 mål men vi elsker dem jo alligevel..
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Forventer minimum sejr, uanset hvor krampagtigt den bliver.
Men i guder, hvor vi så manglende fysik og tempo mod Vatanspor. Det burde de træne resten af året fuldblods.
Men i guder, hvor vi så manglende fysik og tempo mod Vatanspor. Det burde de træne resten af året fuldblods.
- FlæskeFrank
-
Jeppe The Great
- Drenge

- Geografisk sted: København
Hørt!RicoBR02 skrev: ↑29. aug 2026, 09:26Jeg er så træt af at læse indlæg fra folk der lige vil fortælle hvor ligeglade de er med AaB. Vi står lige midt i den største krise nogensinde i klubbens historie og nordjyderne har travlt med at fortælle alle at det ihvertfald ikke påvirker dem for de er ligeglade. Nyheder om AaB på sociale medier er oversvømmet med folk der lige skal komme med deres facebook bemærkning om hvor sjovt det er at klubben er i krise. Det er til at brække sig over. Fint hvis man ikke gider følge AaB mere, slet jeres bruger på debatsiden og list ud uden at smække med døren. For mig er AaB som at følge sine børn der starter til fodbold, man ved godt at de ikke kan spille lortet og sikkert taber med 4-5 mål men vi elsker dem jo alligevel..
-
DenGamleMand
- 1. div

Folk er nok blevet ligeglade fordi de ikke længere kan kende klubben. Jeg elsker AaB - men jeg foragter de nuværende tilstande og ejerskab. Det har gjort mig ‘ligeglad’ med dagens kamp, men ikke med AaB. Jeg tror ikke at jeg er den eneste.RicoBR02 skrev: ↑29. aug 2026, 09:26Jeg er så træt af at læse indlæg fra folk der lige vil fortælle hvor ligeglade de er med AaB. Vi står lige midt i den største krise nogensinde i klubbens historie og nordjyderne har travlt med at fortælle alle at det ihvertfald ikke påvirker dem for de er ligeglade. Nyheder om AaB på sociale medier er oversvømmet med folk der lige skal komme med deres facebook bemærkning om hvor sjovt det er at klubben er i krise. Det er til at brække sig over. Fint hvis man ikke gider følge AaB mere, slet jeres bruger på debatsiden og list ud uden at smække med døren. For mig er AaB som at følge sine børn der starter til fodbold, man ved godt at de ikke kan spille lortet og sikkert taber med 4-5 mål men vi elsker dem jo alligevel..
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
Enig, Rico.RicoBR02 skrev: ↑29. aug 2026, 09:26Jeg er så træt af at læse indlæg fra folk der lige vil fortælle hvor ligeglade de er med AaB. Vi står lige midt i den største krise nogensinde i klubbens historie og nordjyderne har travlt med at fortælle alle at det ihvertfald ikke påvirker dem for de er ligeglade. Nyheder om AaB på sociale medier er oversvømmet med folk der lige skal komme med deres facebook bemærkning om hvor sjovt det er at klubben er i krise. Det er til at brække sig over. Fint hvis man ikke gider følge AaB mere, slet jeres bruger på debatsiden og list ud uden at smække med døren. For mig er AaB som at følge sine børn der starter til fodbold, man ved godt at de ikke kan spille lortet og sikkert taber med 4-5 mål men vi elsker dem jo alligevel..
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
MehRicoBR02 skrev: ↑29. aug 2026, 09:26Jeg er så træt af at læse indlæg fra folk der lige vil fortælle hvor ligeglade de er med AaB. Vi står lige midt i den største krise nogensinde i klubbens historie og nordjyderne har travlt med at fortælle alle at det ihvertfald ikke påvirker dem for de er ligeglade. Nyheder om AaB på sociale medier er oversvømmet med folk der lige skal komme med deres facebook bemærkning om hvor sjovt det er at klubben er i krise. Det er til at brække sig over. Fint hvis man ikke gider følge AaB mere, slet jeres bruger på debatsiden og list ud uden at smække med døren. For mig er AaB som at følge sine børn der starter til fodbold, man ved godt at de ikke kan spille lortet og sikkert taber med 4-5 mål men vi elsker dem jo alligevel..
AaB har jo selv været ligeglad de sidste mange år så hvorfor fanden skal jeg ødelægge min weekend? Jeg gider knap tænde for mit tv.. Håber da de vinder men den ligyldighed AaB udviser og hele snakken om man endnu engang skal have kvalitet og så gør det komplet modsatte samme som der er sket alle andre år..
Du behøver ikke tænde dit tv, du behøver ikke få ødelagt din weekend, du behøver faktisk ikke gøre noget som helst andet end at trække dig i stilhed. Helt afslappet, tilfreds med dit valg. Så kan vi andre få lov til at have nedtur på hver mandag, juble over små sejre og være blinde optimister uden at høre om hvor ligegyldig du eller andre mener AaB er.. Men ud fra dine indlæg herinde så tænker jeg faktisk ikke du er ligeglad, så ville du ikke bruge så meget tid på debatterne. Jeg tror du er klassisk nordjyde der lige skår op med kæresten før hun slår op med dig så du ikke bliver såret..DenSataniskeHest skrev: ↑29. aug 2026, 10:15MehRicoBR02 skrev: ↑29. aug 2026, 09:26Jeg er så træt af at læse indlæg fra folk der lige vil fortælle hvor ligeglade de er med AaB. Vi står lige midt i den største krise nogensinde i klubbens historie og nordjyderne har travlt med at fortælle alle at det ihvertfald ikke påvirker dem for de er ligeglade. Nyheder om AaB på sociale medier er oversvømmet med folk der lige skal komme med deres facebook bemærkning om hvor sjovt det er at klubben er i krise. Det er til at brække sig over. Fint hvis man ikke gider følge AaB mere, slet jeres bruger på debatsiden og list ud uden at smække med døren. For mig er AaB som at følge sine børn der starter til fodbold, man ved godt at de ikke kan spille lortet og sikkert taber med 4-5 mål men vi elsker dem jo alligevel..
AaB har jo selv været ligeglad de sidste mange år så hvorfor fanden skal jeg ødelægge min weekend? Jeg gider knap tænde for mit tv.. Håber da de vinder men den ligyldighed AaB udviser og hele snakken om man endnu engang skal have kvalitet og så gør det komplet modsatte samme som der er sket alle andre år..
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Vil da altid håbe AaB vinder.. AaB er bare ikke min første prioritet mereRicoBR02 skrev: ↑29. aug 2026, 10:21Du behøver ikke tænde dit tv, du behøver ikke få ødelagt din weekend, du behøver faktisk ikke gøre noget som helst andet end at trække dig i stilhed. Helt afslappet, tilfreds med dit valg. Så kan vi andre få lov til at have nedtur på hver mandag, juble over små sejre og være blinde optimister uden at høre om hvor ligegyldig du eller andre mener AaB er.. Men ud fra dine indlæg herinde så tænker jeg faktisk ikke du er ligeglad, så ville du ikke bruge så meget tid på debatterne. Jeg tror du er klassisk nordjyde der lige skår op med kæresten før hun slår op med dig så du ikke bliver såret..DenSataniskeHest skrev: ↑29. aug 2026, 10:15MehRicoBR02 skrev: ↑29. aug 2026, 09:26Jeg er så træt af at læse indlæg fra folk der lige vil fortælle hvor ligeglade de er med AaB. Vi står lige midt i den største krise nogensinde i klubbens historie og nordjyderne har travlt med at fortælle alle at det ihvertfald ikke påvirker dem for de er ligeglade. Nyheder om AaB på sociale medier er oversvømmet med folk der lige skal komme med deres facebook bemærkning om hvor sjovt det er at klubben er i krise. Det er til at brække sig over. Fint hvis man ikke gider følge AaB mere, slet jeres bruger på debatsiden og list ud uden at smække med døren. For mig er AaB som at følge sine børn der starter til fodbold, man ved godt at de ikke kan spille lortet og sikkert taber med 4-5 mål men vi elsker dem jo alligevel..
-
haghdk
- Allstar

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Fuldstændig enig! Jeg kommer personligt ALDRIG til at være ligeglad med AaB eller stoppe med at se dem... Jeg elsker simpelthen klubben for højt .. det er også derfor den nuværende situation gør så forbandet ondt ... Men jeg elskede AaB da der var mesterskaber og Champions League og jeg elsker AaB mens der er 1. division og tidlig pokalexit ... og jeg kommer til at elske AaB når der igen er Superliga og store kampe - for det kommer.RicoBR02 skrev: ↑29. aug 2026, 09:26Jeg er så træt af at læse indlæg fra folk der lige vil fortælle hvor ligeglade de er med AaB. Vi står lige midt i den største krise nogensinde i klubbens historie og nordjyderne har travlt med at fortælle alle at det ihvertfald ikke påvirker dem for de er ligeglade. Nyheder om AaB på sociale medier er oversvømmet med folk der lige skal komme med deres facebook bemærkning om hvor sjovt det er at klubben er i krise. Det er til at brække sig over. Fint hvis man ikke gider følge AaB mere, slet jeres bruger på debatsiden og list ud uden at smække med døren. For mig er AaB som at følge sine børn der starter til fodbold, man ved godt at de ikke kan spille lortet og sikkert taber med 4-5 mål men vi elsker dem jo alligevel..
Vel skrevet.RicoBR02 skrev: ↑29. aug 2026, 09:26Jeg er så træt af at læse indlæg fra folk der lige vil fortælle hvor ligeglade de er med AaB. Vi står lige midt i den største krise nogensinde i klubbens historie og nordjyderne har travlt med at fortælle alle at det ihvertfald ikke påvirker dem for de er ligeglade. Nyheder om AaB på sociale medier er oversvømmet med folk der lige skal komme med deres facebook bemærkning om hvor sjovt det er at klubben er i krise. Det er til at brække sig over. Fint hvis man ikke gider følge AaB mere, slet jeres bruger på debatsiden og list ud uden at smække med døren. For mig er AaB som at følge sine børn der starter til fodbold, man ved godt at de ikke kan spille lortet og sikkert taber med 4-5 mål men vi elsker dem jo alligevel..
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
RufusTheDog
- 2. div

Preach.RicoBR02 skrev: ↑29. aug 2026, 09:26Jeg er så træt af at læse indlæg fra folk der lige vil fortælle hvor ligeglade de er med AaB. Vi står lige midt i den største krise nogensinde i klubbens historie og nordjyderne har travlt med at fortælle alle at det ihvertfald ikke påvirker dem for de er ligeglade. Nyheder om AaB på sociale medier er oversvømmet med folk der lige skal komme med deres facebook bemærkning om hvor sjovt det er at klubben er i krise. Det er til at brække sig over. Fint hvis man ikke gider følge AaB mere, slet jeres bruger på debatsiden og list ud uden at smække med døren. For mig er AaB som at følge sine børn der starter til fodbold, man ved godt at de ikke kan spille lortet og sikkert taber med 4-5 mål men vi elsker dem jo alligevel..
Der var ingen grænser for kærligheden, da mesterskaber, pokaler og europæiske ture var en del af pakken. Nu, hvor klubben står midt i sin største krise nogensinde, er der pludselig kø ved håndvasken for at fortælle, hvor ligeglad man er.
En kaptajn går ned med skibet. Rotterne forlader den synkende skude.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Prøv denne fra start for at start og så skift i f.eks. halvleg når Tiedemann går kold
Tibo - makolli - tiedeman - Marc
Håpnes - Jasson
Kubel Kaasa. Norman
Brian
Og så skift Helenius ind i 2. Halvleg
Og giv Tiedemann 50-60 min Max
Så får du Max ud af håpnes arbejds raseri en Jasson der ikke står Alene og en kaasa der bliver endnu mere offensivt med sit drev med bolden
Samt Kubel der har fart og teknik som kan få en lidt mere fri rolle med en hurtig tino bag sig der er hurtigere wi forsvaret end Børsting
Og så smid Børsting ind på den defensive når tingene skal kriges hjem i 2. Halvleg
Tibo - makolli - tiedeman - Marc
Håpnes - Jasson
Kubel Kaasa. Norman
Brian
Og så skift Helenius ind i 2. Halvleg
Og giv Tiedemann 50-60 min Max
Så får du Max ud af håpnes arbejds raseri en Jasson der ikke står Alene og en kaasa der bliver endnu mere offensivt med sit drev med bolden
Samt Kubel der har fart og teknik som kan få en lidt mere fri rolle med en hurtig tino bag sig der er hurtigere wi forsvaret end Børsting
Og så smid Børsting ind på den defensive når tingene skal kriges hjem i 2. Halvleg
- KongGulerod
- Landshold

Det kommer ikke til at rykke noget. Truppen er simpelthen for dårlig. Jeg ser langt hellere, at de bruger pengene på en ny spiller end på at betale løn til endnu en fyret træner. De omkostninger har vi nok af i forvejen.