Lørdag 22/8 klokken 14: Cirkus Bernhard - HB Køge
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: Lørdag 22/8 klokken 14: Cirkus Bernhard - HB Køge
Jeg stemmer for at Rico skal have A-nøglen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Jeg er nu på vej til Stadion. Jeg vil være der når opturen starter 
Efter de 2 første kampe med sejre, tænkte jeg om denne sæson kunne blive sæsonen hvor modstanderne bliver mere bange for AaB, end os fans. Det har jo i nogle sæsoner været os fans som frygter AaB mere end modstanderne.
Efter de 2 første kampe med sejre, tænkte jeg om denne sæson kunne blive sæsonen hvor modstanderne bliver mere bange for AaB, end os fans. Det har jo i nogle sæsoner været os fans som frygter AaB mere end modstanderne.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Jeg kan følge dig ... for så vidt at vi taler AaB. Men dét her har sgu ikke noget med AaB at gøre. Og hvordan pokker kan man tage en klub alvorligt, der hverken tager sig selv og sine tilhængere alvorligt? Jeg har kun fnysende foragt tilovers for det nuværende foretagende, som jeg gerne ser sendt til Bloksbjerg så hurtigt som hurtigt.RicoBR02 skrev: ↑29. aug 2026, 09:26Jeg er så træt af at læse indlæg fra folk der lige vil fortælle hvor ligeglade de er med AaB. Vi står lige midt i den største krise nogensinde i klubbens historie og nordjyderne har travlt med at fortælle alle at det ihvertfald ikke påvirker dem for de er ligeglade. Nyheder om AaB på sociale medier er oversvømmet med folk der lige skal komme med deres facebook bemærkning om hvor sjovt det er at klubben er i krise. Det er til at brække sig over. Fint hvis man ikke gider følge AaB mere, slet jeres bruger på debatsiden og list ud uden at smække med døren. For mig er AaB som at følge sine børn der starter til fodbold, man ved godt at de ikke kan spille lortet og sikkert taber med 4-5 mål men vi elsker dem jo alligevel..
Derfor bliver jeg væk - og støtter AaB. Jeg skal nok vende tilbage, når (eller efterhånden: hvis) AaB genetableres .
Hørt!DenGamleMand skrev: ↑29. aug 2026, 10:06Folk er nok blevet ligeglade fordi de ikke længere kan kende klubben. Jeg elsker AaB - men jeg foragter de nuværende tilstande og ejerskab. Det har gjort mig ‘ligeglad’ med dagens kamp, men ikke med AaB. Jeg tror ikke at jeg er den eneste.RicoBR02 skrev: ↑29. aug 2026, 09:26Jeg er så træt af at læse indlæg fra folk der lige vil fortælle hvor ligeglade de er med AaB. Vi står lige midt i den største krise nogensinde i klubbens historie og nordjyderne har travlt med at fortælle alle at det ihvertfald ikke påvirker dem for de er ligeglade. Nyheder om AaB på sociale medier er oversvømmet med folk der lige skal komme med deres facebook bemærkning om hvor sjovt det er at klubben er i krise. Det er til at brække sig over. Fint hvis man ikke gider følge AaB mere, slet jeres bruger på debatsiden og list ud uden at smække med døren. For mig er AaB som at følge sine børn der starter til fodbold, man ved godt at de ikke kan spille lortet og sikkert taber med 4-5 mål men vi elsker dem jo alligevel..
Start 11
SSE #1
Børsting, Tiedeman, SSE #33, Noel
Håpnes, SSE #17, Kaasa
Kubel, Brian, Normann
Bænk
Marc N
SSE #7
Helenius
Persyn
SSE #22
Bonde
SSE #27
Møller
Thomsen
SSE #1
Børsting, Tiedeman, SSE #33, Noel
Håpnes, SSE #17, Kaasa
Kubel, Brian, Normann
Bænk
Marc N
SSE #7
Helenius
Persyn
SSE #22
Bonde
SSE #27
Møller
Thomsen
RAUS RAUS SSE!
SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!
SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Forståeligt. Sjælen, værdierne og etikken er forsvundet fra klubben siden SSE22 kom ind. Jeg nævnte eksemplet med spillerne, der ikke længere løber ind til 2. halvleg og klapper ud til langsiden, som de ellers altid har gjort. Men husker også det pinlige stunt på sidste spilledag i '23, hvor man prøvede at forsinket kampstart ved at lave et eller andet med målnettet - kun for at det backfirede fordi den kamp vi var afhængige af, var udsat pga. trafikpropper. Men det er ikke The AaB Way at man prøver at snyde og fuske - ikke i min bog. Det er ikke de værdier Lynge gav os i arv.Hovedet skrev: ↑29. aug 2026, 12:42Jeg kan følge dig ... for så vidt at vi taler AaB. Men dét her har sgu ikke noget med AaB at gøre. Og hvordan pokker kan man tage en klub alvorligt, der hverken tager sig selv og sine tilhængere alvorligt? Jeg har kun fnysende foragt tilovers for det nuværende foretagende, som jeg gerne ser sendt til Bloksbjerg så hurtigt som hurtigt.RicoBR02 skrev: ↑29. aug 2026, 09:26Jeg er så træt af at læse indlæg fra folk der lige vil fortælle hvor ligeglade de er med AaB. Vi står lige midt i den største krise nogensinde i klubbens historie og nordjyderne har travlt med at fortælle alle at det ihvertfald ikke påvirker dem for de er ligeglade. Nyheder om AaB på sociale medier er oversvømmet med folk der lige skal komme med deres facebook bemærkning om hvor sjovt det er at klubben er i krise. Det er til at brække sig over. Fint hvis man ikke gider følge AaB mere, slet jeres bruger på debatsiden og list ud uden at smække med døren. For mig er AaB som at følge sine børn der starter til fodbold, man ved godt at de ikke kan spille lortet og sikkert taber med 4-5 mål men vi elsker dem jo alligevel..
Derfor bliver jeg væk - og støtter AaB. Jeg skal nok vende tilbage, når (eller efterhånden: hvis) AaB genetableres .
Jeg kommer dog stadig, men ikke i dag, hvor jeg uforvarende havde lavet en anden aftale der konflikter med kampen. Moralen i dét er at man skal være varsom med aftaler når fodboldsæsonen er startet
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Bill Shankly
-
PonySlaystation
- Superliga

Nordjyske skriver at der stilles i en 3-4-3.
Og hvis vi skal censurere navnene på SSE hentede spillere, så mangler du vel Børsting og Marc Nielsen.
Persyn begynder vel så småt at ligne et fejlkøb
-
RufusTheDog
- 2. div

Vi hader da alle – på nær et par tosser – det nuværende ejerskab og de tilstande, klubben befinder sig i.DenGamleMand skrev: ↑29. aug 2026, 10:06Folk er nok blevet ligeglade fordi de ikke længere kan kende klubben. Jeg elsker AaB - men jeg foragter de nuværende tilstande og ejerskab. Det har gjort mig ‘ligeglad’ med dagens kamp, men ikke med AaB. Jeg tror ikke at jeg er den eneste.RicoBR02 skrev: ↑29. aug 2026, 09:26Jeg er så træt af at læse indlæg fra folk der lige vil fortælle hvor ligeglade de er med AaB. Vi står lige midt i den største krise nogensinde i klubbens historie og nordjyderne har travlt med at fortælle alle at det ihvertfald ikke påvirker dem for de er ligeglade. Nyheder om AaB på sociale medier er oversvømmet med folk der lige skal komme med deres facebook bemærkning om hvor sjovt det er at klubben er i krise. Det er til at brække sig over. Fint hvis man ikke gider følge AaB mere, slet jeres bruger på debatsiden og list ud uden at smække med døren. For mig er AaB som at følge sine børn der starter til fodbold, man ved godt at de ikke kan spille lortet og sikkert taber med 4-5 mål men vi elsker dem jo alligevel..
Men jeg frygter oprigtigt, at vi snildt kan rykke ned, og jeg køber ikke den romantiske forestilling om, at det hele bare skal brændes ned til grunden, før vi kan bygge noget nyt og bedre op. Den slags kan ende med at tage årtier – hvis man overhovedet kommer tilbage.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Vil da gerne høre dine argumenter for den påstand.
Jeg har set ham nogle gange til træning og der har han vist noget nær den bedste indlægsfod jeg har set fra nuværende trup. Dog har jeg ikke set nok til hans defensive evner.
Det er hvad jeg har at dømme ud fra. Hvad har du?
Al den aktuelle mismod må kanaliseres over i en modstand som kan opbygge og understøtte det vi ønsker at AaB skal være igen og i fremtiden.
Bliv aktiv i https://fanforeningen.dk/alle-indlaeg/
Bliv aktiv i https://fanforeningen.dk/alle-indlaeg/
Formations ændring 3-4-3
Med Børsting og håpnes som wingbacks
Hahaha mest håbløse wingback setup jeg nogensinde har set
MEN der er da en træner der er bange for at tabe
Med Børsting og håpnes som wingbacks
Hahaha mest håbløse wingback setup jeg nogensinde har set
MEN der er da en træner der er bange for at tabe
-
PonySlaystation
- Superliga

Jeg håber Tiedemann, Makolli og Noel kan holde til 90 minutter og undgå skader. Der er jo ikke nogle center backs på bænken.
Intet er, for mit vedkomme ændret mht AaB. Jeg hilser på de samme mennesker på stadion og på hornevej som jeg altid har gjort. Handler det om at vi skal vinde kampe og altid spille med i toppen af superligaen så skulle vi nok holde med et andet hold. AaB for mig er sammenhold, livslange venskaber og enkelte store minder!jens fup skrev: ↑29. aug 2026, 13:02Forståeligt. Sjælen, værdierne og etikken er forsvundet fra klubben siden SSE22 kom ind. Jeg nævnte eksemplet med spillerne, der ikke længere løber ind til 2. halvleg og klapper ud til langsiden, som de ellers altid har gjort. Men husker også det pinlige stunt på sidste spilledag i '23, hvor man prøvede at forsinket kampstart ved at lave et eller andet med målnettet - kun for at det backfirede fordi den kamp vi var afhængige af, var udsat pga. trafikpropper. Men det er ikke The AaB Way at man prøver at snyde og fuske - ikke i min bog. Det er ikke de værdier Lynge gav os i arv.Hovedet skrev: ↑29. aug 2026, 12:42Jeg kan følge dig ... for så vidt at vi taler AaB. Men dét her har sgu ikke noget med AaB at gøre. Og hvordan pokker kan man tage en klub alvorligt, der hverken tager sig selv og sine tilhængere alvorligt? Jeg har kun fnysende foragt tilovers for det nuværende foretagende, som jeg gerne ser sendt til Bloksbjerg så hurtigt som hurtigt.RicoBR02 skrev: ↑29. aug 2026, 09:26Jeg er så træt af at læse indlæg fra folk der lige vil fortælle hvor ligeglade de er med AaB. Vi står lige midt i den største krise nogensinde i klubbens historie og nordjyderne har travlt med at fortælle alle at det ihvertfald ikke påvirker dem for de er ligeglade. Nyheder om AaB på sociale medier er oversvømmet med folk der lige skal komme med deres facebook bemærkning om hvor sjovt det er at klubben er i krise. Det er til at brække sig over. Fint hvis man ikke gider følge AaB mere, slet jeres bruger på debatsiden og list ud uden at smække med døren. For mig er AaB som at følge sine børn der starter til fodbold, man ved godt at de ikke kan spille lortet og sikkert taber med 4-5 mål men vi elsker dem jo alligevel..
Jeg kommer dog stadig, men ikke i dag, hvor jeg uforvarende havde lavet en anden aftale der konflikter med kampen. Moralen i dét er at man skal være varsom med aftaler når fodboldsæsonen er startet![]()
Kubel for helvede. Se nu dine medspillere!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Dér er vi jo også fuldstændige enige! Lige for en god ordens skyld. Nu kommer jeg så ikke på Hornevej og har dermed intet intimkendskab til det AaB, der utvivlsomt findes under laget af SSE-fæces og dumsmart direktion, bestyrelse og kommunikationsafdeling. Jeg befinder mig mere i helikopterperspektiv og taler om AaB som elitefænomen, ikke som græsrodsklub.RicoBR02 skrev: ↑29. aug 2026, 13:48Intet er, for mit vedkomme ændret mht AaB. Jeg hilser på de samme mennesker på stadion og på hornevej som jeg altid har gjort. Handler det om at vi skal vinde kampe og altid spille med i toppen af superligaen så skulle vi nok holde med et andet hold. AaB for mig er sammenhold, livslange venskaber og enkelte store minder!jens fup skrev: ↑29. aug 2026, 13:02Forståeligt. Sjælen, værdierne og etikken er forsvundet fra klubben siden SSE22 kom ind. Jeg nævnte eksemplet med spillerne, der ikke længere løber ind til 2. halvleg og klapper ud til langsiden, som de ellers altid har gjort. Men husker også det pinlige stunt på sidste spilledag i '23, hvor man prøvede at forsinket kampstart ved at lave et eller andet med målnettet - kun for at det backfirede fordi den kamp vi var afhængige af, var udsat pga. trafikpropper. Men det er ikke The AaB Way at man prøver at snyde og fuske - ikke i min bog. Det er ikke de værdier Lynge gav os i arv.Hovedet skrev: ↑29. aug 2026, 12:42Jeg kan følge dig ... for så vidt at vi taler AaB. Men dét her har sgu ikke noget med AaB at gøre. Og hvordan pokker kan man tage en klub alvorligt, der hverken tager sig selv og sine tilhængere alvorligt? Jeg har kun fnysende foragt tilovers for det nuværende foretagende, som jeg gerne ser sendt til Bloksbjerg så hurtigt som hurtigt.RicoBR02 skrev: ↑29. aug 2026, 09:26Jeg er så træt af at læse indlæg fra folk der lige vil fortælle hvor ligeglade de er med AaB. Vi står lige midt i den største krise nogensinde i klubbens historie og nordjyderne har travlt med at fortælle alle at det ihvertfald ikke påvirker dem for de er ligeglade. Nyheder om AaB på sociale medier er oversvømmet med folk der lige skal komme med deres facebook bemærkning om hvor sjovt det er at klubben er i krise. Det er til at brække sig over. Fint hvis man ikke gider følge AaB mere, slet jeres bruger på debatsiden og list ud uden at smække med døren. For mig er AaB som at følge sine børn der starter til fodbold, man ved godt at de ikke kan spille lortet og sikkert taber med 4-5 mål men vi elsker dem jo alligevel..
Jeg kommer dog stadig, men ikke i dag, hvor jeg uforvarende havde lavet en anden aftale der konflikter med kampen. Moralen i dét er at man skal være varsom med aftaler når fodboldsæsonen er startet![]()
Kubel for h…. Slip kuglen, din kegle! Hvor er det dog elendigt!
At han ikke har formået at slå Børsting af en højre baclDr. Holst skrev: ↑29. aug 2026, 13:19Vil da gerne høre dine argumenter for den påstand.
Jeg har set ham nogle gange til træning og der har han vist noget nær den bedste indlægsfod jeg har set fra nuværende trup. Dog har jeg ikke set nok til hans defensive evner.
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Det kan da for pokker også tænkes at han endnu ikke er i kampform til en startplads.troelsh skrev: ↑29. aug 2026, 14:09At han ikke har formået at slå Børsting af en højre baclDr. Holst skrev: ↑29. aug 2026, 13:19Vil da gerne høre dine argumenter for den påstand.
'If you are first you are first.
Bill Shankly
Bill Shankly