AB-AaB Lørdag 5.9, 14.00
AB-AaB Lørdag 5.9, 14.00
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... or-en-sejr
Müller udtaler at vi har brug for en sejr, godt brølt.
Til Nordjyske udtaler Højer i øvrigt " – Vi kommer til at have et udtryk, hvor vi jagter at få scoret mål. "
Ja, troen har aldrig været højere...
Til Nordjyske udtaler Højer i øvrigt " – Vi kommer til at have et udtryk, hvor vi jagter at få scoret mål. "
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: AB-AaB Lørdag 5.9, 14.00
Stærke sager. Det virker som om, der er kommet helt andre boller på suppen, hvor man før havde truffet valg om et udtryk, hvor man ikke jagtede at få scoret mål, fordi man ikke lige dér havde brug for en sejr.Sapiens skrev: ↑4. sep 2026, 15:23https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... or-en-sejr
Åh Gud, hvor jeg savner Lynge!
Müller
Makolli, Tiedeman, Noel
Børsting, Jasson, Kaasa, Håpnes
Kubel, Brian, Normann
Hvorfor? Højers mantra "Never change a failing team"
Taktik: Til siden, til siden, baglæns, til siden, boldtab, spillet i bund, los væk - start forfra
Energiniveau: En 80-90%
Makolli, Tiedeman, Noel
Børsting, Jasson, Kaasa, Håpnes
Kubel, Brian, Normann
Hvorfor? Højers mantra "Never change a failing team"
Taktik: Til siden, til siden, baglæns, til siden, boldtab, spillet i bund, los væk - start forfra
Energiniveau: En 80-90%
RAUS RAUS SSE!
SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!
Håber vi ser nogle af de nye og Børsting på bænken. Vi trænger til ny energi.
Sønnike og jeg triller fra Brønshøj og støtter drengene.
Sønnike og jeg triller fra Brønshøj og støtter drengene.
In verbis simus faciles
Børsting og Håpness på wingbacks, så skal de passe på oppe ved pølsevognen.
Kæft hvor er det sløjt vi ikke har fået hentet en vb. Nå men skal jeg vælge mellem Noel eller Mark, så bliver det sidstnævnte, selvom Højer nok vælger noget andet.
Müller
Persyn - Makolli - Tiedemann - Nielsen
Håpness - Jason
Kubel - Kaasa - Normann
Brian
En kamp, der skal vindes og posen skal rystes, hvilket Højer nok ikke gør. Mit bud på en startopstilling ville være:
3-4-3
Müller
Søndergaard, Tiedeman, Makolli
Persyn, Jasson, Kaasa, Nielsen
Kubel, Brian, Normann
Kom så AaB
3-4-3
Müller
Søndergaard, Tiedeman, Makolli
Persyn, Jasson, Kaasa, Nielsen
Kubel, Brian, Normann
Kom så AaB
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Tænker vi kommer til at løbe lige ind i ABs kontra-kniv.
Meget sigende, at vi er underdog hos bookmakerne imod en oprykker fra 2. division.
Er der nogen herinde, som for alvor tror AaB vinder i dag?
Meget sigende, at vi er underdog hos bookmakerne imod en oprykker fra 2. division.
Er der nogen herinde, som for alvor tror AaB vinder i dag?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Skønt, at der nogen, som bevarer optimismen.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Jeg er godt nok også pesimist.
Vi taber sikkert 3-0 - hattrick af Ramkilde som er skadesfri for første gang i 19 sæsoner.
RAUS RAUS SSE!
-
jens fup
- Landshold

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Flg 11 udgør startopstillingen:
Müller
Tiedemann
Normann
Kubel
Persyn
Jasson
Nwadike
Kaasa
Arnorsson
Møller
Makolli
Personligt er jeg glad for at Tiedemann er klar til start, og spændende at der er plads til både Persyn og Møller. Jeg er forsigtig optimist og tror på point(s) i dag.
Müller
Tiedemann
Normann
Kubel
Persyn
Jasson
Nwadike
Kaasa
Arnorsson
Møller
Makolli
Personligt er jeg glad for at Tiedemann er klar til start, og spændende at der er plads til både Persyn og Møller. Jeg er forsigtig optimist og tror på point(s) i dag.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Så det vel næsten være sådan her.jens fup skrev: ↑5. sep 2026, 12:54Flg 11 udgør startopstillingen:
Müller
Tiedemann
Normann
Kubel
Persyn
Jasson
Nwadike
Kaasa
Arnorsson
Møller
Makolli
SSE #1
Persyn, SSE #33, Tideman, Noel
Møller, SSE #17, Kaasa
Kubel, Brian; Normann
Svært at se hvem Højer skulle spille som venstre wingback hvis det var 3-4-3
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, det ligner jo ikke just det opgør med 4-kæden bagi, som nogen tror.jens fup skrev: ↑5. sep 2026, 12:54Flg 11 udgør startopstillingen:
Müller
Tiedemann
Normann
Kubel
Persyn
Jasson
Nwadike
Kaasa
Arnorsson
Møller
Makolli
Medmindre, Normann skal være wingback...
Åh Gud, hvor jeg savner Lynge!
Er Børsting skadet? Ellers er det da lidt bemærkelesværdigt, at han slet ikke er med i truppen.jens fup skrev: ↑5. sep 2026, 12:54Flg 11 udgør startopstillingen:
Müller
Tiedemann
Normann
Kubel
Persyn
Jasson
Nwadike
Kaasa
Arnorsson
Møller
Makolli
Edit: Det fremgår af Nordjyske, at han er skadet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Han er jo en regulær sprogekvilibrist, den gode Højer. Men det er da bedre end at have et udtryk, hvor vi jagter ikke at få scoret målSapiens skrev: ↑4. sep 2026, 15:23https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... or-en-sejr
hjertet i Hamborg og Venlo, hovedet i røven 
Det er altså de færreste trænere, som siger noget ægte begavet til en mikrofon før en kamp. Der er om muligt endnu længere mellem spillere - hvilket Ydesen og co. også har været inde på. “Hvorfor interviewer I altid de samme?” - ja, fordi det er dem, som formår at sige noget bare nogenlunde interessant at høre på.Hovedet skrev: ↑5. sep 2026, 13:33Han er jo en regulær sprogekvilibrist, den gode Højer. Men det er da bedre end at have et udtryk, hvor vi jagter ikke at få scoret målSapiens skrev: ↑4. sep 2026, 15:23https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... or-en-sejr
Ja, troen har aldrig været højere...![]()
Det er de samme udtalelser hver gang. Lort ud af munden. Undskyld mit franske.
Flot raid op ad højre kant af Kubel! Dér ser vi ham vise noget spidskompetence, og det ender i et cutback og en god afslutning, som bliver blokeret.
Altså jeg er 40, langsom, knæskadet og elendig fodboldspiller, men jeg tror sgu jeg kunne have nået at snuppe bolden fra Jasson på den kontra han lige kostede.
Jens-Kristian Sørensen var sgu en mere elegant 6’er end Jasson.
Jens-Kristian Sørensen var sgu en mere elegant 6’er end Jasson.
RAUS RAUS SSE!