Enig. Han virkede faktisk mere opsat end set længe..Funky skrev: ↑5. sep 2026, 17:26Spøjst, den dårlige attitude var ikke til at få øje på hjemme bag skærmen.Jimmy1 skrev: ↑5. sep 2026, 16:54På stadion i dag. På tæt hold er jeg altså imponeret af Noel og Tiedemann. Noel står altså godt imod og wauw hvor løser Tiedemann situationerne godt. Persyn virker også til at være en gevinst og lad os endelig fortsætte med Møller på banen. Savner vi har noget at skifte Brian ud med. Så ekstremt træt ud efter 60. Jubrill med elendig attitude - selv efter scoringen. Snakkede med en fra staben som anderkendte at det var hans måde at vise utilfredshed med at starte ude på - det har jeg bare intet til overs for.
Alt i alt. Fin kamp.
AB-AaB Lørdag 5.9, 14.00
Re: AB-AaB Lørdag 5.9, 14.00
-
jens fup
- Landshold

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Det fik mig lige til at gense straffesparket og jeg er enig med Funky. Dårlig attitude? Hvor?? Først giver Adejeji highfive til Møller, løber ud med knyttet næve og giver et jubelspring ud mod tilhængerne, og bagefter klapper han sig på logoet. Så må det være noget med selve indstillingen i løbet af kampen, men det så jeg heller ikke noget til. Hans attitude var værre mod HB Køge efter min mening.Funky skrev: ↑5. sep 2026, 17:26Spøjst, den dårlige attitude var ikke til at få øje på hjemme bag skærmen.Jimmy1 skrev: ↑5. sep 2026, 16:54På stadion i dag. På tæt hold er jeg altså imponeret af Noel og Tiedemann. Noel står altså godt imod og wauw hvor løser Tiedemann situationerne godt. Persyn virker også til at være en gevinst og lad os endelig fortsætte med Møller på banen. Savner vi har noget at skifte Brian ud med. Så ekstremt træt ud efter 60. Jubrill med elendig attitude - selv efter scoringen. Snakkede med en fra staben som anderkendte at det var hans måde at vise utilfredshed med at starte ude på - det har jeg bare intet til overs for.
Alt i alt. Fin kamp.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Det handler mere om en håndfuld aktioner efterfølgende hvor der ikke presses og ikke bliver gået ind i tacklingerne. Selvfølgelig er han glad efter en scoring - men hårdt arbejdes der ikke for at holde 0’etjens fup skrev: ↑5. sep 2026, 17:32Det fik mig lige til at gense straffesparket og jeg er enig med Funky. Dårlig attitude? Hvor?? Først giver Adejeji highfive til Møller, løber ud med knyttet næve og giver et jubelspring ud mod tilhængerne, og bagefter klapper han sig på logoet. Så må det være noget med selve indstillingen i løbet af kampen, men det så jeg heller ikke noget til. Hans attitude var værre mod HB Køge efter min mening.Funky skrev: ↑5. sep 2026, 17:26Spøjst, den dårlige attitude var ikke til at få øje på hjemme bag skærmen.Jimmy1 skrev: ↑5. sep 2026, 16:54På stadion i dag. På tæt hold er jeg altså imponeret af Noel og Tiedemann. Noel står altså godt imod og wauw hvor løser Tiedemann situationerne godt. Persyn virker også til at være en gevinst og lad os endelig fortsætte med Møller på banen. Savner vi har noget at skifte Brian ud med. Så ekstremt træt ud efter 60. Jubrill med elendig attitude - selv efter scoringen. Snakkede med en fra staben som anderkendte at det var hans måde at vise utilfredshed med at starte ude på - det har jeg bare intet til overs for.
Alt i alt. Fin kamp.
Det er ikke noget nyt. Generelt så jeg hellere vi brugte unge Thomsen.Jimmy1 skrev: ↑5. sep 2026, 17:44Det handler mere om en håndfuld aktioner efterfølgende hvor der ikke presses og ikke bliver gået ind i tacklingerne. Selvfølgelig er han glad efter en scoring - men hårdt arbejdes der ikke for at holde 0’etjens fup skrev: ↑5. sep 2026, 17:32Det fik mig lige til at gense straffesparket og jeg er enig med Funky. Dårlig attitude? Hvor?? Først giver Adejeji highfive til Møller, løber ud med knyttet næve og giver et jubelspring ud mod tilhængerne, og bagefter klapper han sig på logoet. Så må det være noget med selve indstillingen i løbet af kampen, men det så jeg heller ikke noget til. Hans attitude var værre mod HB Køge efter min mening.Funky skrev: ↑5. sep 2026, 17:26Spøjst, den dårlige attitude var ikke til at få øje på hjemme bag skærmen.Jimmy1 skrev: ↑5. sep 2026, 16:54På stadion i dag. På tæt hold er jeg altså imponeret af Noel og Tiedemann. Noel står altså godt imod og wauw hvor løser Tiedemann situationerne godt. Persyn virker også til at være en gevinst og lad os endelig fortsætte med Møller på banen. Savner vi har noget at skifte Brian ud med. Så ekstremt træt ud efter 60. Jubrill med elendig attitude - selv efter scoringen. Snakkede med en fra staben som anderkendte at det var hans måde at vise utilfredshed med at starte ude på - det har jeg bare intet til overs for.
Alt i alt. Fin kamp.
Adedeji er fortid til næste sommer sammen med De Boer og Kallesøe
Det håber jeg godt nok og i mine øjne burde han fases ud allerede nu.troelsh skrev: ↑5. sep 2026, 17:48Det er ikke noget nyt. Generelt så jeg hellere vi brugte unge Thomsen.Jimmy1 skrev: ↑5. sep 2026, 17:44Det handler mere om en håndfuld aktioner efterfølgende hvor der ikke presses og ikke bliver gået ind i tacklingerne. Selvfølgelig er han glad efter en scoring - men hårdt arbejdes der ikke for at holde 0’etjens fup skrev: ↑5. sep 2026, 17:32Det fik mig lige til at gense straffesparket og jeg er enig med Funky. Dårlig attitude? Hvor?? Først giver Adejeji highfive til Møller, løber ud med knyttet næve og giver et jubelspring ud mod tilhængerne, og bagefter klapper han sig på logoet. Så må det være noget med selve indstillingen i løbet af kampen, men det så jeg heller ikke noget til. Hans attitude var værre mod HB Køge efter min mening.Funky skrev: ↑5. sep 2026, 17:26Spøjst, den dårlige attitude var ikke til at få øje på hjemme bag skærmen.Jimmy1 skrev: ↑5. sep 2026, 16:54På stadion i dag. På tæt hold er jeg altså imponeret af Noel og Tiedemann. Noel står altså godt imod og wauw hvor løser Tiedemann situationerne godt. Persyn virker også til at være en gevinst og lad os endelig fortsætte med Møller på banen. Savner vi har noget at skifte Brian ud med. Så ekstremt træt ud efter 60. Jubrill med elendig attitude - selv efter scoringen. Snakkede med en fra staben som anderkendte at det var hans måde at vise utilfredshed med at starte ude på - det har jeg bare intet til overs for.
Alt i alt. Fin kamp.
Jeg kan ikke holde ud at se på den slags. Kør projektet videre med Kubel og lad unge Thomsen være backup.
At han kan juble lidt ved et mål og symbolsk klappe sig på logoet giver jeg ikke en skid for.
RAUS RAUS SSE!
SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!
En enkelt der skriver at attituden var elendig og et par stykker der skriver at attituden ikke fejlede noget. Så vælger man at gå med den negative vinkel.Jakobsen skrev: ↑5. sep 2026, 17:58Det håber jeg godt nok og i mine øjne burde han fases ud allerede nu.troelsh skrev: ↑5. sep 2026, 17:48Det er ikke noget nyt. Generelt så jeg hellere vi brugte unge Thomsen.Jimmy1 skrev: ↑5. sep 2026, 17:44Det handler mere om en håndfuld aktioner efterfølgende hvor der ikke presses og ikke bliver gået ind i tacklingerne. Selvfølgelig er han glad efter en scoring - men hårdt arbejdes der ikke for at holde 0’etjens fup skrev: ↑5. sep 2026, 17:32Det fik mig lige til at gense straffesparket og jeg er enig med Funky. Dårlig attitude? Hvor?? Først giver Adejeji highfive til Møller, løber ud med knyttet næve og giver et jubelspring ud mod tilhængerne, og bagefter klapper han sig på logoet. Så må det være noget med selve indstillingen i løbet af kampen, men det så jeg heller ikke noget til. Hans attitude var værre mod HB Køge efter min mening.Funky skrev: ↑5. sep 2026, 17:26Spøjst, den dårlige attitude var ikke til at få øje på hjemme bag skærmen.Jimmy1 skrev: ↑5. sep 2026, 16:54På stadion i dag. På tæt hold er jeg altså imponeret af Noel og Tiedemann. Noel står altså godt imod og wauw hvor løser Tiedemann situationerne godt. Persyn virker også til at være en gevinst og lad os endelig fortsætte med Møller på banen. Savner vi har noget at skifte Brian ud med. Så ekstremt træt ud efter 60. Jubrill med elendig attitude - selv efter scoringen. Snakkede med en fra staben som anderkendte at det var hans måde at vise utilfredshed med at starte ude på - det har jeg bare intet til overs for.
Alt i alt. Fin kamp.
Jeg kan ikke holde ud at se på den slags. Kør projektet videre med Kubel og lad unge Thomsen være backup.
At han kan juble lidt ved et mål og symbolsk klappe sig på logoet giver jeg ikke en skid for.
Han kommer ind idag og afgør kampen for os, har et par gode muligheder og spiller godt frem i banen. Nogle gange minder det mest af alt om personlig hetz end spillerens egentlige indsats.
Det er da intet nyt i det med attituden. Det er da det der har været problemet hele tiden, at han ser opgivende ud, kommer med hysteriske fagter og på ingen måde bidrager tilstrækkeligt i pressspil eller bidrager i at løbe med tilbage når det kræves.RicoBR02 skrev: ↑5. sep 2026, 18:21En enkelt der skriver at attituden var elendig og et par stykker der skriver at attituden ikke fejlede noget. Så vælger man at gå med den negative vinkel.Jakobsen skrev: ↑5. sep 2026, 17:58Det håber jeg godt nok og i mine øjne burde han fases ud allerede nu.troelsh skrev: ↑5. sep 2026, 17:48Det er ikke noget nyt. Generelt så jeg hellere vi brugte unge Thomsen.Jimmy1 skrev: ↑5. sep 2026, 17:44Det handler mere om en håndfuld aktioner efterfølgende hvor der ikke presses og ikke bliver gået ind i tacklingerne. Selvfølgelig er han glad efter en scoring - men hårdt arbejdes der ikke for at holde 0’etjens fup skrev: ↑5. sep 2026, 17:32Det fik mig lige til at gense straffesparket og jeg er enig med Funky. Dårlig attitude? Hvor?? Først giver Adejeji highfive til Møller, løber ud med knyttet næve og giver et jubelspring ud mod tilhængerne, og bagefter klapper han sig på logoet. Så må det være noget med selve indstillingen i løbet af kampen, men det så jeg heller ikke noget til. Hans attitude var værre mod HB Køge efter min mening.
Han kommer ind idag og afgør kampen for os, har et par gode muligheder og spiller godt frem i banen. Nogle gange minder det mest af alt om personlig hetz end spillerens egentlige indsats.
Det er spilleren med den ringeste mentalitet i hele truppen og det siger en del i vores klub.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Apropos de Boer, så havde AaB's SoMe-afdeling i dag før kampen lagt et billede af ham på Instagram, hvor han ses på vej i banken. Super arbejde!troelsh skrev: ↑5. sep 2026, 17:48Det er ikke noget nyt. Generelt så jeg hellere vi brugte unge Thomsen.Jimmy1 skrev: ↑5. sep 2026, 17:44Det handler mere om en håndfuld aktioner efterfølgende hvor der ikke presses og ikke bliver gået ind i tacklingerne. Selvfølgelig er han glad efter en scoring - men hårdt arbejdes der ikke for at holde 0’etjens fup skrev: ↑5. sep 2026, 17:32Det fik mig lige til at gense straffesparket og jeg er enig med Funky. Dårlig attitude? Hvor?? Først giver Adejeji highfive til Møller, løber ud med knyttet næve og giver et jubelspring ud mod tilhængerne, og bagefter klapper han sig på logoet. Så må det være noget med selve indstillingen i løbet af kampen, men det så jeg heller ikke noget til. Hans attitude var værre mod HB Køge efter min mening.Funky skrev: ↑5. sep 2026, 17:26Spøjst, den dårlige attitude var ikke til at få øje på hjemme bag skærmen.Jimmy1 skrev: ↑5. sep 2026, 16:54På stadion i dag. På tæt hold er jeg altså imponeret af Noel og Tiedemann. Noel står altså godt imod og wauw hvor løser Tiedemann situationerne godt. Persyn virker også til at være en gevinst og lad os endelig fortsætte med Møller på banen. Savner vi har noget at skifte Brian ud med. Så ekstremt træt ud efter 60. Jubrill med elendig attitude - selv efter scoringen. Snakkede med en fra staben som anderkendte at det var hans måde at vise utilfredshed med at starte ude på - det har jeg bare intet til overs for.
Alt i alt. Fin kamp.
Åh Gud, hvor jeg savner Lynge!
Men attituden fejlede bare ikke noget idag. Han kom som sagt ind og afgjorde kampen.Jakobsen skrev: ↑5. sep 2026, 18:24Det er da intet nyt i det med attituden. Det er da det der har været problemet hele tiden, at han ser opgivende ud, kommer med hysteriske fagter og på ingen måde bidrager tilstrækkeligt i pressspil eller bidrager i at løbe med tilbage når det kræves.RicoBR02 skrev: ↑5. sep 2026, 18:21En enkelt der skriver at attituden var elendig og et par stykker der skriver at attituden ikke fejlede noget. Så vælger man at gå med den negative vinkel.Jakobsen skrev: ↑5. sep 2026, 17:58Det håber jeg godt nok og i mine øjne burde han fases ud allerede nu.troelsh skrev: ↑5. sep 2026, 17:48Det er ikke noget nyt. Generelt så jeg hellere vi brugte unge Thomsen.Jimmy1 skrev: ↑5. sep 2026, 17:44Det handler mere om en håndfuld aktioner efterfølgende hvor der ikke presses og ikke bliver gået ind i tacklingerne. Selvfølgelig er han glad efter en scoring - men hårdt arbejdes der ikke for at holde 0’etjens fup skrev: ↑5. sep 2026, 17:32
Det fik mig lige til at gense straffesparket og jeg er enig med Funky. Dårlig attitude? Hvor?? Først giver Adejeji highfive til Møller, løber ud med knyttet næve og giver et jubelspring ud mod tilhængerne, og bagefter klapper han sig på logoet. Så må det være noget med selve indstillingen i løbet af kampen, men det så jeg heller ikke noget til. Hans attitude var værre mod HB Køge efter min mening.
Det er spilleren med den ringeste mentalitet i hele truppen og det siger en del i vores klub.
Jeg tror (TROR) at folks problem med Adedeji er at han ikke har vist det vi håbede han ville og så hiver vi fat i attitude osv som en forklaring. Det samme med helenius, jeg har brokket mig over hans attitude 100 gange men det handler nok mest af alt om at jeg bare gerne vil se ham lykkedes i klubben han åbenlyst elsker.
Skal vi snakke om elendig attitude, så se på en tidligere spiller som sousa, han skabte sig som en lille kælling konstant men leverede på banen og derfor nævnes han stadig når vi snakker spillere ind. Bakiz var også en kæmpe tøs. Patrick Olsen....
-
Noerresundby
- Drenge

- Favoritspiller: Kusk
Jeg havde fornøjelsen af at være i Gladsaxe i dag. Det er jo et fint stadion AB har som vidner om bedre tider. Og man har et super overblik over banen! Først og fremmest fedt med en sejr, og lækkert med så mange AaB tilhængere. Nogle mindre fangrupperinger valgte at synge for, og ganske mange valgte at synge med. Rigtig god stemning!
Fedt mål af Normann, omend ABs målmand så lidt sløv ud. Bekymrende at AaB har uendeligt svært ved at komme til chancer, men der kæmpes godt. Jeg synes Jasson arbejder hårdt og Normann endnu mere. Kubel også med god energi, men han mangler lige lidt tur i det! Forsvaret næsen super solidt, bortset fra en enkelt blunder som Müller redede os ud af (eller AB forspildte - alt efter hvad man nu synes).
Adedjedi med masser af energi, og der sker meget når han er på banen. Jeg genkender ikke hans dårlige attitude, men synes måske han har en tendens til at tage et træk for meget.
Søndergaard bliver en stjerne - køligt overblik med det samme han kom på banen.
Nåh ja, og så fejrede vi det som om oprykningen var i hus. Selvom vi er sure, så kan vi hurtigt blive glade!!
Fedt mål af Normann, omend ABs målmand så lidt sløv ud. Bekymrende at AaB har uendeligt svært ved at komme til chancer, men der kæmpes godt. Jeg synes Jasson arbejder hårdt og Normann endnu mere. Kubel også med god energi, men han mangler lige lidt tur i det! Forsvaret næsen super solidt, bortset fra en enkelt blunder som Müller redede os ud af (eller AB forspildte - alt efter hvad man nu synes).
Adedjedi med masser af energi, og der sker meget når han er på banen. Jeg genkender ikke hans dårlige attitude, men synes måske han har en tendens til at tage et træk for meget.
Søndergaard bliver en stjerne - køligt overblik med det samme han kom på banen.
Nåh ja, og så fejrede vi det som om oprykningen var i hus. Selvom vi er sure, så kan vi hurtigt blive glade!!
Var også på stadion i dag. Fed stemningå - udesektionen i klart bedste stemning, og kæmpe ros til AB for at skabe en fed ramme for udebane fans, bl.a. ved at skænke en rød Aalborg til alle gæster 
God kamp fra os i dag i et lige opgør. Stærkt forsvar - man kan se hvordan Thiedemans skaber ro, og gør holdet bedre som kampen går. Elsker hvordan han løber en halv bane for at give Noel en high five for en god tackling. Og elsker i øvrigt at Noel laver en fist hver gang han lavede et godt indgreb.
Meget lovende start af Søndergaard. Det er et scoop!!
Adedeji kom ind med kæmpe energi, og var i øvrigt først ude blandt publikum efter scoringen og efter kampen. Der er ikke noget galt med hans attitude. Om han passer ind i systemet ved jeg ikke.
Er positiv Men vi er et 1. div hold.
God kamp fra os i dag i et lige opgør. Stærkt forsvar - man kan se hvordan Thiedemans skaber ro, og gør holdet bedre som kampen går. Elsker hvordan han løber en halv bane for at give Noel en high five for en god tackling. Og elsker i øvrigt at Noel laver en fist hver gang han lavede et godt indgreb.
Meget lovende start af Søndergaard. Det er et scoop!!
Adedeji kom ind med kæmpe energi, og var i øvrigt først ude blandt publikum efter scoringen og efter kampen. Der er ikke noget galt med hans attitude. Om han passer ind i systemet ved jeg ikke.
Er positiv Men vi er et 1. div hold.
Jeg sad også i Gladsaxe og nød det, men jeg undrer mig over et par ting.
Norman pilles igen ud efter en time, er han altid flad? Kommer han ikke i et gear hvor han kan spille 90?
Havde AaB fået besked på at trække tiden i dag? Især Arnorson blev talt af dommeren ved indkast.
Møller jublede over en vundet duel i 90 ved hjørneflaget, der blev korrekt fløjtet for frispark til ham, men er vi landet der hvor vi jubler over tidsudtræk sidst i en kamp man er foran 2-0 i mod en oprykker?
Jeg er iøvrigt enig i at Makolli vil være et langt bedre alternativ på venstre back, for Arnorson har desværre udfald, blev et par gange viftet væk/sat. Måske tre centralt og Marc N er en løsning.
Norman pilles igen ud efter en time, er han altid flad? Kommer han ikke i et gear hvor han kan spille 90?
Havde AaB fået besked på at trække tiden i dag? Især Arnorson blev talt af dommeren ved indkast.
Møller jublede over en vundet duel i 90 ved hjørneflaget, der blev korrekt fløjtet for frispark til ham, men er vi landet der hvor vi jubler over tidsudtræk sidst i en kamp man er foran 2-0 i mod en oprykker?
Jeg er iøvrigt enig i at Makolli vil være et langt bedre alternativ på venstre back, for Arnorson har desværre udfald, blev et par gange viftet væk/sat. Måske tre centralt og Marc N er en løsning.
Eh ja, du må have været den eneste, der ikke synes den kamp ved hjørneflaget og Møllers efterfølgende jubel var fed. God energi fra knægten.
Synes præcis der var noget storklub-kynisme over det. Noget af det vi har manglet på banen var fanget i den knægts udtryk.
Enig i Makolli gjorde det godt på backen, det så meget mere sikkert ud end Noel, der altid er en kilde til uro derude.kim1a skrev: ↑5. sep 2026, 20:39Jeg sad også i Gladsaxe og nød det, men jeg undrer mig over et par ting.
Spændt på at se mere til Søndergaard, jeg synes dog han ser lidt klein ud til at være centerforsvar.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Nogle fans skal lige vænne sig til, at klubben er helt nede i kælderen og vende. For at komme til toppen igen, skal vi starte med det helt basale, heriblandt at juble over en vunden duel i det 90' minut. Så kan vi bygge videre derfra.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Bevares, lad os da fejre de små sejre når en spiller med over 20 u-landskampe gør noget rigtigtBrodernumsi skrev: ↑5. sep 2026, 22:18
Nogle fans skal lige vænne sig til, at klubben er helt nede i kælderen og vende. For at komme til toppen igen, skal vi starte med det helt basale, heriblandt at juble over en vunden duel i det 90' minut. Så kan vi bygge videre derfra.
Det er nok bare mig der finder det arrogant når det er en billig baggrund, men du har sikkert ret, hvis klubben er der, hvor vi måler den mod det niveau så fair nok.
Ekstremt vigtig sejr, som bør give lidt luft, men også en kamp der skulle vindes mod en oprykker fra 2. division. Nu handler det i lige så meget grad om at vinde den næste kamp mod Hvidovre, ellers er det lidt ligemeget
Hvidovre er lidt en sjov størrelse, de ligger godt nok på en delt førsteplads, men de spiller ikke så godt som eksempelvis Fredericia.
De er bare hamrende effektive i begge ender.