AaB vs. Vendsyssel, Søndag den 20.09.2026 kl. 14.00.
Re: AaB vs. Vendsyssel, Søndag den 20.09.2026 kl. 14.00.
Mülller 
RAUS RAUS SSE!
SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!
SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!
Hvad fanden laver Normann? Han bruger hælen som den fede idiot han er
Elendigt Müller!
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Aaah. At Müller synes han skal stå midt på egen banehalvdel er ikke andre end Müllers skyld.
Hader København!
Normann kroner en gennemført dårlig kamp, må man sige. Hvad fanden skal man stille op, når ens normalt bedste spiller, som til og med har været på blokken i andre klubber, præsterer så meget under niveau.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Hvad fanden laver müller 
-
R Rosenberg
- Allstar

Flot. Taberhold. Tabermentalitet. Taberkeeper.
Åh Gud, hvor jeg savner Lynge!
intet med müller at gøre, han skal stå derude når vi står så højt…. men normann med endnu en håbløs aktion !!!
hæl og tå i 4 minutters overtid…. men kampen skulle være lukket lang tid inden !
desuden har han en verdensklasseredning 3 minutter inden…. total utilgiveligt at misse så mange chancer !
hæl og tå i 4 minutters overtid…. men kampen skulle være lukket lang tid inden !
desuden har han en verdensklasseredning 3 minutter inden…. total utilgiveligt at misse så mange chancer !
hovedet - røven…
Vinder ikke kampe, hvor man er bedst. Vinder ikke kampe, hvor man er værst. Så kan man lige så godt rykke ned
Okay, jeg kan godt finde noget at bebrejde Højer hér, for Normann var flad 20 minutter tidligere i kampen og burde have været skiftet ud. Og ja, det er seriøst ment.
Det er simpelthen imponerende at AaB igen og igen kan give en et nyrestød, selvom man forventer så ufatteligt lidt
Man vidste det bare!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Det er jo aldrig vores målmands skyld det der....det har INTET at gøre med den situation....vi skulle være foran 5-1 inden det her....vores Xg må over 3 eller 4 i den her her kamp!!! Hvorfor fanden noser vi rundt når målene skal sparkes ind...hold kæft de chancer vi har brændt.
Det er jo en tretrinsraket.
Jasson tæsker bolden væk.
Normann kroner en gennemført elendig kamp ved at være en idiot. Han skylder MINIMUM 2 mål og så laller han bolden væk.
Müller står langt ude og bevæger sig langsommere end Califf.
Jeg er så fucking træt af det her hold.
Jasson tæsker bolden væk.
Normann kroner en gennemført elendig kamp ved at være en idiot. Han skylder MINIMUM 2 mål og så laller han bolden væk.
Müller står langt ude og bevæger sig langsommere end Califf.
Jeg er så fucking træt af det her hold.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Der står desværre Normann med flammeskrift over, at det ikke blev til 3 point i dag.Pontoppi skrev: ↑20. sep 2026, 15:58intet med müller at gøre, han skal stå derude når vi står så højt…. men normann med endnu en håbløs aktion !!!
-
Halamadrid
- 2. div

- Favoritspiller: Lucas Andersen
Seriøst, det er jo vanvittigt at der ikke kommer 3 point i dag, faktisk rent røveri. Lucky punch - den kan ske, men synes AaB ser gode ud - de skulle have scoret min 5-6 mål i dag.
Midtbanen dominerer helt vildt, Norman gør hvad han vil (bortset fra at score) og så er Adededji faktisk også god i dag, men også store spildte chancer.
Seriøst - det ser ikke dumt ud. Trælst med 2 mistede point, men det der lort kan ske hvis man ikke udnytter sine chancer. Muller har ikke skylden og han har reddet dem flere gange i kampen. Ansvaret ligger ved alle de brændte chancer
Midtbanen dominerer helt vildt, Norman gør hvad han vil (bortset fra at score) og så er Adededji faktisk også god i dag, men også store spildte chancer.
Seriøst - det ser ikke dumt ud. Trælst med 2 mistede point, men det der lort kan ske hvis man ikke udnytter sine chancer. Muller har ikke skylden og han har reddet dem flere gange i kampen. Ansvaret ligger ved alle de brændte chancer
Enig. Jeg sad længe og tænkte på hvorfor man ikke tog ham ud. Især med tanke på at det ikke ligefrem var hans kamp i forvejen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Vores xG rammer 2,7 imod 1.27. Til gengæld lukker vores målmand kun 2 mål ind på 5 afslutninger på mål, hvilket er en smule bedre end hans normale præstationer.raekkeettre skrev: ↑20. sep 2026, 16:01Det er jo aldrig vores målmands skyld det der....det har INTET at gøre med den situation....vi skulle være foran 5-1 inden det her....vores Xg må over 3 eller 4 i den her her kamp!!! Hvorfor fanden noser vi rundt når målene skal sparkes ind...hold kæft de chancer vi har brændt.
Hader København!
Det ser dumt ud, når det ikke ender med 3 point i en kamp, hvor man burde have scoret 3-4 målHalamadrid skrev: ↑20. sep 2026, 16:02Seriøst, det er jo vanvittigt at der ikke kommer 3 point i dag, faktisk rent røveri. Lucky punch - den kan ske, men synes AaB ser gode ud - de skulle have scoret min 5-6 mål i dag.