Trænerjagt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Trænerjagt

Indlæg af DarkHorse9000 » 25. sep 2026, 16:24

Forza skrev: ↑
25. sep 2026, 15:24
Er det ikke lidt mærkeligt at AaB stadig ikke har meldt noget ud om Zinck? Historien er jo for længst røget ud, så hvorfor ikke annoncere det?
Mit gæt er de gerne vil have afløseren klar og Bo Zinck i det tilfælde stopper ved dennes indtræden.

Og hvorfor egentlig være hurtig med den udmelding?

haghdk
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af haghdk » 27. sep 2026, 17:42

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Indlæg af bonanza » 27. sep 2026, 21:05

Forza skrev: ↑
24. sep 2026, 19:04
bonanza skrev: ↑
24. sep 2026, 18:19
Synes sgu det er lidt respektløst det I får slynget afsted i Bo Zincks retning. Han har altid trådt til når klubben har haft brug for det, så det er nok et eksempel på at han også træder tilbage når klubben har brug for det.

Jeg synes der som sædvanligt spilles til laveste fælles nævner. Alle kan få lidt af skylden for situationen, selv bolddrengene. Tag jer nu lidt sammen.

Bo har hjertet i klubben og er let at holde af som person. Men i en klub med AaB’s historie er det ikke nok. Om han træder tilbage for klubbens skyld stiller jeg mig nu skeptisk overfor.
Bo Zinck kan vel også meget andet end at have klubben i hjertet og være let at holde af. Det er sgu vildt at neglicere ham til det.. Jeg kendte ikke situationen, men det lyder ikke som om man jagter en erstatning, så derfor er det vel helt i overenstemmelse med klubben. Det forlyder at Bo Zinck har fundet et andet job, så en anden faglig udfordring og bedre balance ifht tid.

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Geografisk sted: København S

Indlæg af bonanza » 27. sep 2026, 21:12

Jakobsen skrev: ↑
25. sep 2026, 00:43
Synes sgu det er lidt respektløst det I får slynget afsted i Bo Zincks retning. Han har altid trådt til når klubben har haft brug for det, så det er nok et eksempel på at han også træder tilbage når klubben har brug for det.

Jeg synes der som sædvanligt spilles til laveste fælles nævner. Alle kan få lidt af skylden for situationen, selv bolddrengene. Tag jer nu lidt sammen.
Man kan vel godt både synes det er prisværdigt, at han har taget en for klubben og samtidig ikke bryde sig om hans facon eller have fidus til ham som træner. At han kom ind på 1. holdet på den måde var en nødløsning i en krisetid - det gør ham jo ikke til en mere kvalificeret træner.
Det er sgu usympatisk at kommentere på hvad du synes om hans facon, eller træner kvaliteter. Der er ikke noget argument bagved, det er bare noget du lige slynger ud, en håndfuld mudder på jakken. Det er så den tak man får fra andre der påstår de har AaB i hjertet. Fandme underlig opførsel!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 29. sep 2026, 07:46

27. sep 2026, 21:12

Man kan vel godt både synes det er prisværdigt, at han har taget en for klubben og samtidig ikke bryde sig om hans facon eller have fidus til ham som træner. At han kom ind på 1. holdet på den måde var en nødløsning i en krisetid - det gør ham jo ikke til en mere kvalificeret træner.
Det er sgu usympatisk at kommentere på hvad du synes om hans facon, eller træner kvaliteter. Der er ikke noget argument bagved, det er bare noget du lige slynger ud, en håndfuld mudder på jakken. Det er så den tak man får fra andre der påstår de har AaB i hjertet. Fandme underlig opførsel!
Det kan jeg ærligtalt ikke rigtigt se.
AaB skal være en performancekultur og et professionelt miljø og manden fremstår hverken professionel eller som en leder indenfor elitesport.
Fremtoning har også noget at sige. Det er ikke anerledes end at bankmand eller adovat i joggingtøj for de fleste mennesker vil fremstå useriøs/mindre konpetent uanset om han så var verdensmester i sit felt. Zinck er helt sikker en god træner på noget lavere niveau og det er fuld prisværdigt, men det er også ret åbenlyst, at han selv på vores nuværende skuffende hylde ikke er kvalificeret til jobbet.
Skulle han have været noget i AaB skulle man have holdt omkring U-holdene og fået ham uddannet til professionel fodbold.
RAUS RAUS SSE!

SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar

Indlæg af 634 » 30. sep 2026, 22:02

29. sep 2026, 07:46
27. sep 2026, 21:12

Det kan jeg ærligtalt ikke rigtigt se.
AaB skal være en performancekultur og et professionelt miljø og manden fremstår hverken professionel eller som en leder indenfor elitesport.
Fremtoning har også noget at sige. Det er ikke anerledes end at bankmand eller adovat i joggingtøj for de fleste mennesker vil fremstå useriøs/mindre konpetent uanset om han så var verdensmester i sit felt. Zinck er helt sikker en god træner på noget lavere niveau og det er fuld prisværdigt, men det er også ret åbenlyst, at han selv på vores nuværende skuffende hylde ikke er kvalificeret til jobbet.
Skulle han have været noget i AaB skulle man have holdt omkring U-holdene og fået ham uddannet til professionel fodbold.
Hvor mange og hvem ville mon påtage sig det job Bo Zinck har haft ?
Jeg tror på at vi skal være taknemmelige for klubfolk hjælper hvor der er brug for hjælp hos AaB.
Men du er nok en af dem som håber på at nogen udefra kommer og opkøber aktie majoriteten, med al den succes det så vil skabe, som nordjyder jo ikke åbenbart ikke kan, eller tror du på Danmarks bedste trænere vil hjælpe AaB, og at de kan det
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Besvar