José skrev: ↑22. apr 2025, 22:54
Men kan i huske hvor håbløst det var med Niels David som formand for en bestyrelsesformand, der helt åbenlyst ikke havde nogen idéer om, hvordan man skulle drive klubben fremad og Bælum der både var direktør og sportschef, da Inge André pludselig skred (og tak for det). Det var jo helt godnat, og de og andre har jo et kæmpe ansvar for den perlerække af elendige beslutninger og manglende visioner, der er hele baggrunden for det her morads vi er i.
SSE har jo i det mindste tanker og planer for udviklingen af klubben. Men kernen i det, har aldrig været at skulle købe en masse spillere. Kernen er selvfølgelig at vi udvikler flere og bedre talenter til styrkelse af både 1. holdet og økonomien - og det tager tid, før det slår igennem. I mellemtiden må vi så købe flere spillere, end jeg tror det har været tanken fra start - og det har eddermame haltet og der har de klart undervurderet niveauet, og tænkt at det skrabsammen af 2. Bundesliga-overskud kunne gøre det.
Det har så nok heller ikke hjulpet, at der lige røg 30-40 mio i en nedrykningen, som delvist kunne have været investeret i spillerum og akademi, og måske knapt så blodrøde regnskaber.
Der var ingen investorer som kom med en case som var spiselig og involverede en masse penge..
Derfor gik man med det næstbedste..
Det er fair nok, og ja de har lavet en klassiker og undervurderet ligaen..
Nogle siger så, at de skulle have købt færre spillere men med højere kvalitet.
Det var der nok ikke løn til, og det er også lettere sagt end gjort, plus det er jo ikke fordi vores trup bugner af folk som så kunne træde de pladser op i truppen..
Så jeg er sådan set ikke overrasket negativ over handlingerne indtil nu!
Altså lige indtil denne weekend, og jeg er endnu mere rystet nu hvor det står tydeligt, at der var ingen plan..
Da man uforståeligt fyrede Lars Friis, da var det da i det mindste, fordi man havde en gammel flamme klar til at redde det hele..
Jeg forstår godt, at de blev nervøse! Det så ikke betryggende ud..
Men de endte med at handle i rendyrket panik, og det viser historierne vist meget godt nu..