Sse transfers er slut
Man er kompromisløs på kvalitet og henter ikke noget der ikke kan forstærke
Min bekymring er om man kan ende med sorteper
Det er højt spil men det rigtige at gøre
Sse transfers er slut

Måske. Jeg tror overhovedet ikke på 3 og jeg tvivler meget på 2. Mit bud er en enkelt lejeaftale.le Cid skrev: ↑29. aug 2025, 08:38Prøliåhørher! SELVFØLGELIG kommer der 2-3 mere ind her de allersidste dage - det er hele tiden meldt ud, og der er afsat penge til det. AaB er desværre bare en meget lille fisk nu, og derfor må vi pænt vente til de store er færdige med at handle, og så se hvilke rester det kan blive til - jeg regner bestemt med, at den sidste spiller vil blive bekræftet på selve deadlinedag. Hvis det så ender med lejemål, så må det være sådan. Alle kan se, at holdet lige nu ikke har kvalitet til at komme i nærheden af oprykning.

De sidste mange år har det været reglen, at man som AaB-fan altid skal forberede sig på skuffelse. Af en eller anden grund, lærer jeg det aldrig...BoT skrev: ↑29. aug 2025, 09:54Jeg tror helt klart vi må forberede os på, at vi kan ende med at være skuffede, når vinduet lukker. Vores strategi virker til at være, at satse højt på kvalitet med den indbyggede risiko for at stå med bar røv til sidst.
Jeg bakker fuldt ud op om den strategi. Jeg vil hellere undvære nye spillere, end at få folk ind, som ikke er forstærkninger, og som vi skal trækkes med i årevis - a la SSE-tilgangene de seneste par år.
Det er vist åbenlyst, at første-prioriteten er en stærk og erfaren midtstopper. Og desværre er vi langt forbi den tid, som Rabbi Rosenberg forståeligt drømmer sig tilbage til, hvor vi kunne hente folk som Kleber Sarenpää, Jozo Matovac, Bård Borgersen og Jernkæppen. Egentlig vildt at tænke tilbage på, hvor højt vi engang lå i rekrutteringsfødekæden!
pga top 4/6 budget og sverige og Norge var tilbage stående økonomisk på liga niveau

Hvis der er een ting jeg har lært under SSE22, så er det, at man ikke kan forvente almindelig fornuft leder til selvfølgelige dispositioner. Som andre skriver skal vi ha' kvalitet ind, men det er som bekendt dyrt at være fattig, men i vores tilfælde, også dårlige. Nej, de gode spillere gider ikke AaB, hvis de har andre bud, men så er der jo kun en ting at gøre ved det (gæt selv)...le Cid skrev: ↑29. aug 2025, 08:38Prøliåhørher! SELVFØLGELIG kommer der 2-3 mere ind her de allersidste dage - det er hele tiden meldt ud, og der er afsat penge til det. AaB er desværre bare en meget lille fisk nu, og derfor må vi pænt vente til de store er færdige med at handle, og så se hvilke rester det kan blive til - jeg regner bestemt med, at den sidste spiller vil blive bekræftet på selve deadlinedag. Hvis det så ender med lejemål, så må det være sådan. Alle kan se, at holdet lige nu ikke har kvalitet til at komme i nærheden af oprykning.
Jeg er muligvis naiv, men jeg tror faktisk ikke, at SSE har ret meget at sige i dette transfervindue - ud over at donere en vis portion penge til transfers og løn.Pollack2 skrev: ↑29. aug 2025, 10:14Hvis der er een ting jeg har lært under SSE22, så er det, at man ikke kan forvente almindelig fornuft leder til selvfølgelige dispositioner. Som andre skriver skal vi ha' kvalitet ind, men det er som bekendt dyrt at være fattig, men i vores tilfælde, også dårlige. Nej, de gode spillere gider ikke AaB, hvis de har andre bud, men så er der jo kun en ting at gøre ved det (gæt selv)...le Cid skrev: ↑29. aug 2025, 08:38Prøliåhørher! SELVFØLGELIG kommer der 2-3 mere ind her de allersidste dage - det er hele tiden meldt ud, og der er afsat penge til det. AaB er desværre bare en meget lille fisk nu, og derfor må vi pænt vente til de store er færdige med at handle, og så se hvilke rester det kan blive til - jeg regner bestemt med, at den sidste spiller vil blive bekræftet på selve deadlinedag. Hvis det så ender med lejemål, så må det være sådan. Alle kan se, at holdet lige nu ikke har kvalitet til at komme i nærheden af oprykning.
I følge Ydesen er de i hvert fald udenfor indflydelse i den daglige drift. Det vel dog en glidende overgang så de har vel haft noget at sige i starten da Puma-scouten stadig rendte rundt på Hornevej.le Cid skrev: ↑29. aug 2025, 10:28Jeg er muligvis naiv, men jeg tror faktisk ikke, at SSE har ret meget at sige i dette transfervindue - ud over at donere en vis portion penge til transfers og løn.Pollack2 skrev: ↑29. aug 2025, 10:14Hvis der er een ting jeg har lært under SSE22, så er det, at man ikke kan forvente almindelig fornuft leder til selvfølgelige dispositioner. Som andre skriver skal vi ha' kvalitet ind, men det er som bekendt dyrt at være fattig, men i vores tilfælde, også dårlige. Nej, de gode spillere gider ikke AaB, hvis de har andre bud, men så er der jo kun en ting at gøre ved det (gæt selv)...le Cid skrev: ↑29. aug 2025, 08:38Prøliåhørher! SELVFØLGELIG kommer der 2-3 mere ind her de allersidste dage - det er hele tiden meldt ud, og der er afsat penge til det. AaB er desværre bare en meget lille fisk nu, og derfor må vi pænt vente til de store er færdige med at handle, og så se hvilke rester det kan blive til - jeg regner bestemt med, at den sidste spiller vil blive bekræftet på selve deadlinedag. Hvis det så ender med lejemål, så må det være sådan. Alle kan se, at holdet lige nu ikke har kvalitet til at komme i nærheden af oprykning.
Nej den kan man også lukkeandrii skrev: ↑29. aug 2025, 11:15https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... fviser-bud
Så mange penge er AaB formentlig ikke villig til at give for ham.
Ja, det lyder meget interessant. Men siden han flere gange "ødelagde* Thelander i 1. division og blev solgt til gymnastikforeningen, har der godt nok også været stille omkring ham.baresi skrev: ↑29. aug 2025, 11:18Nej den kan man også lukkeandrii skrev: ↑29. aug 2025, 11:15https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... fviser-bud
Syns i øvrigt det r interessant at ydesen sagde at AaB selv havde afvist at leje gyamfi - de var ikke interesseret simpelthen
Håber ikke man står uforløst tilbage
Ja det er jo reelt det Gyamfi viste. Han løb fra Thelander, som i øvrigt var sat i en ret svær situation i at skulle presse højt SSE style. Tiden har vist, at der måske ikke var så meget i Gyamfi udover noget fart.andrii skrev: ↑29. aug 2025, 11:22Ja, det lyder meget interessant. Men siden han flere gange "ødelagde* Thelander i 1. division og blev solgt til gymnastikforeningen, har der godt nok også været stille omkring ham.baresi skrev: ↑29. aug 2025, 11:18Nej den kan man også lukkeandrii skrev: ↑29. aug 2025, 11:15https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... fviser-bud
Syns i øvrigt det r interessant at ydesen sagde at AaB selv havde afvist at leje gyamfi - de var ikke interesseret simpelthen

Han har ikke spillet særlig meget fodbold i AGF, så den konklusion er svær at drage, mon ikke han som så mange andre har brug for tillid et sted hvor der satses på ham.Jakobsen skrev: ↑29. aug 2025, 11:27Ja det er jo reelt det Gyamfi viste. Han løb fra Thelander, som i øvrigt var sat i en ret svær situation i at skulle presse højt SSE style. Tiden har vist, at der måske ikke var så meget i Gyamfi udover noget fart.andrii skrev: ↑29. aug 2025, 11:22Ja, det lyder meget interessant. Men siden han flere gange "ødelagde* Thelander i 1. division og blev solgt til gymnastikforeningen, har der godt nok også været stille omkring ham.baresi skrev: ↑29. aug 2025, 11:18Nej den kan man også lukkeandrii skrev: ↑29. aug 2025, 11:15https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... fviser-bud