Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af baresi » 29. aug 2025, 06:48

AlbertE skrev:
29. aug 2025, 00:09
Pollack2 skrev:
28. aug 2025, 23:50
4 dage tilbage... mine håndflader bliver tiltagende koldsvedige. Jeg frygter, som jeg har haft bange anelser om fra transfervindues start, at vi står tilbage med hatten i hånden eller flere af SSE22s nulbonner.
Regner godt nok ikke med vi får flere transfers ind som sse har forslået, tror godt vi kan regne med de er ude af den del.
Sse transfers er slut
Man er kompromisløs på kvalitet og henter ikke noget der ikke kan forstærke
Min bekymring er om man kan ende med sorteper
Det er højt spil men det rigtige at gøre

Gamling
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Indlæg af Gamling » 29. aug 2025, 08:12

Bare vi heller ikke ender med et par “cover my ass” last minute lejemål. Det eneste sted hvor det givet mening er hvis man henter CB nr 2 til erstatning for Pudel.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 29. aug 2025, 08:38

Prøliåhørher! SELVFØLGELIG kommer der 2-3 mere ind her de allersidste dage - det er hele tiden meldt ud, og der er afsat penge til det. AaB er desværre bare en meget lille fisk nu, og derfor må vi pænt vente til de store er færdige med at handle, og så se hvilke rester det kan blive til - jeg regner bestemt med, at den sidste spiller vil blive bekræftet på selve deadlinedag. Hvis det så ender med lejemål, så må det være sådan. Alle kan se, at holdet lige nu ikke har kvalitet til at komme i nærheden af oprykning.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 29. aug 2025, 08:43

le Cid skrev:
29. aug 2025, 08:38
Prøliåhørher! SELVFØLGELIG kommer der 2-3 mere ind her de allersidste dage - det er hele tiden meldt ud, og der er afsat penge til det. AaB er desværre bare en meget lille fisk nu, og derfor må vi pænt vente til de store er færdige med at handle, og så se hvilke rester det kan blive til - jeg regner bestemt med, at den sidste spiller vil blive bekræftet på selve deadlinedag. Hvis det så ender med lejemål, så må det være sådan. Alle kan se, at holdet lige nu ikke har kvalitet til at komme i nærheden af oprykning.
Måske. Jeg tror overhovedet ikke på 3 og jeg tvivler meget på 2. Mit bud er en enkelt lejeaftale.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
hit666
Allstar
Allstar
Favoritspiller: rade prica

Indlæg af hit666 » 29. aug 2025, 09:17

Jeg har en frygt for at de andre signings vi får er langt fra Kornelius Normann Hansen
AaB AaB AaB AaB

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 29. aug 2025, 09:32

Jeg kan godt acceptere lejemål (af HØJ klasse) til den centrale midt og kant/angriber, HVIS vi får den forsvarsstyrmand, der bare siger bang på en 3-5 års kontrakt.

En Wæhler 2.0. En jernkæp, hvis eneste beskæftigelse ved siden af fodbold er at befrugte sin kone med endnu et genetisk vidunderbarn.
Ædruelighedens stemme

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Indlæg af DarkHorse9000 » 29. aug 2025, 09:34

Lidt AaB-nyt til ventetiden.

Frederik Jørgensen er forfremmet til cheftræner for U19 holdet. Lige netop ansat som assistent for Theis Larsen og det blev ret hurtigt besluttet han skulle overtage chefstolen.

https://www.linkedin.com/in/frederik-ba ... bdomain=dk

Ind som assistent er kommet Sebastian Burtscher fra Redbulls akademi i Salzburg.

https://www.linkedin.com/in/sebastian-b ... bdomain=at

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 29. aug 2025, 09:54

Jeg tror helt klart vi må forberede os på, at vi kan ende med at være skuffede, når vinduet lukker. Vores strategi virker til at være, at satse højt på kvalitet med den indbyggede risiko for at stå med bar røv til sidst.

Jeg bakker fuldt ud op om den strategi. Jeg vil hellere undvære nye spillere, end at få folk ind, som ikke er forstærkninger, og som vi skal trækkes med i årevis - a la SSE-tilgangene de seneste par år.

Det er vist åbenlyst, at første-prioriteten er en stærk og erfaren midtstopper. Og desværre er vi langt forbi den tid, som Rabbi Rosenberg forståeligt drømmer sig tilbage til, hvor vi kunne hente folk som Kleber Sarenpää, Jozo Matovac, Bård Borgersen og Jernkæppen. Egentlig vildt at tænke tilbage på, hvor højt vi engang lå i rekrutteringsfødekæden!

Reyad
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Indlæg af Reyad » 29. aug 2025, 10:00

BoT skrev:
29. aug 2025, 09:54
Jeg tror helt klart vi må forberede os på, at vi kan ende med at være skuffede, når vinduet lukker. Vores strategi virker til at være, at satse højt på kvalitet med den indbyggede risiko for at stå med bar røv til sidst.

Jeg bakker fuldt ud op om den strategi. Jeg vil hellere undvære nye spillere, end at få folk ind, som ikke er forstærkninger, og som vi skal trækkes med i årevis - a la SSE-tilgangene de seneste par år.

Det er vist åbenlyst, at første-prioriteten er en stærk og erfaren midtstopper. Og desværre er vi langt forbi den tid, som Rabbi Rosenberg forståeligt drømmer sig tilbage til, hvor vi kunne hente folk som Kleber Sarenpää, Jozo Matovac, Bård Borgersen og Jernkæppen. Egentlig vildt at tænke tilbage på, hvor højt vi engang lå i rekrutteringsfødekæden!
De sidste mange år har det været reglen, at man som AaB-fan altid skal forberede sig på skuffelse. Af en eller anden grund, lærer jeg det aldrig...
Tror dumdristigt på at MTB hiver 3 kaniner op ad hatten. Drømmen:
- Mads Kristian Hansen
- Benjamin Tiedemann
- Andreas Skovgaard

Lucas Andersen kommer efter transfervinduet er lukket.

Pontoppi
1. div
1. div
Favoritspiller: Nomvethe

Indlæg af Pontoppi » 29. aug 2025, 10:07

BoT skrev:
29. aug 2025, 09:54
. Egentlig vildt at tænke tilbage på, hvor højt vi engang lå i rekrutteringsfødekæden!
pga top 4/6 budget og sverige og Norge var tilbage stående økonomisk på liga niveau

tiderne har ændret sig

AaB er gået i stå de sidste 20 år modsat så mange andre
hjertet i nord :aabfan:

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Indlæg af bonanza » 29. aug 2025, 10:10

Jeg tror ikke vi skal forbedrede os på at være skuffede, medmindre man sidder med meget urealistiske forventninger.

AaB er klar til at vente til deadline dagen, for at signe den nødvendige kvalitet. Vi skal ikke gå på kompromis med kvaliteten, da vi bare ender i samme situation som da James Gow købte ind. Jeg tror der kommer 2-3 stykker ind, og hvis vi sælger nogen her til sidst måske en ekstra mand.

Pollack2
Allstar
Allstar

Indlæg af Pollack2 » 29. aug 2025, 10:14

le Cid skrev:
Hvis der er een ting jeg har lært under SSE22, så er det, at man ikke kan forvente almindelig fornuft leder til selvfølgelige dispositioner. Som andre skriver skal vi ha' kvalitet ind, men det er som bekendt dyrt at være fattig, men i vores tilfælde, også dårlige. Nej, de gode spillere gider ikke AaB, hvis de har andre bud, men så er der jo kun en ting at gøre ved det (gæt selv)...

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 29. aug 2025, 10:28

Pollack2 skrev:
29. aug 2025, 10:14
le Cid skrev:
Hvis der er een ting jeg har lært under SSE22, så er det, at man ikke kan forvente almindelig fornuft leder til selvfølgelige dispositioner. Som andre skriver skal vi ha' kvalitet ind, men det er som bekendt dyrt at være fattig, men i vores tilfælde, også dårlige. Nej, de gode spillere gider ikke AaB, hvis de har andre bud, men så er der jo kun en ting at gøre ved det (gæt selv)...
Jeg er muligvis naiv, men jeg tror faktisk ikke, at SSE har ret meget at sige i dette transfervindue - ud over at donere en vis portion penge til transfers og løn.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 29. aug 2025, 11:06

le Cid skrev:
29. aug 2025, 10:28
Pollack2 skrev:
29. aug 2025, 10:14
le Cid skrev:
Jeg er muligvis naiv, men jeg tror faktisk ikke, at SSE har ret meget at sige i dette transfervindue - ud over at donere en vis portion penge til transfers og løn.
I følge Ydesen er de i hvert fald udenfor indflydelse i den daglige drift. Det vel dog en glidende overgang så de har vel haft noget at sige i starten da Puma-scouten stadig rendte rundt på Hornevej.
RAUS RAUS SSE!

andrii
1. div
1. div
Favoritspiller: Frank Strandli

Indlæg af andrii » 29. aug 2025, 11:15

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... fviser-bud

Så mange penge er AaB formentlig ikke villig til at give for ham.

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 29. aug 2025, 11:18

andrii skrev:
29. aug 2025, 11:15

Nej den kan man også lukke
Syns i øvrigt det r interessant at ydesen sagde at AaB selv havde afvist at leje gyamfi - de var ikke interesseret simpelthen
Håber ikke man står uforløst tilbage

andrii
1. div
1. div
Favoritspiller: Frank Strandli

Indlæg af andrii » 29. aug 2025, 11:22

baresi skrev:
29. aug 2025, 11:18
andrii skrev:

Syns i øvrigt det r interessant at ydesen sagde at AaB selv havde afvist at leje gyamfi - de var ikke interesseret simpelthen
Ja, det lyder meget interessant. Men siden han flere gange "ødelagde* Thelander i 1. division og blev solgt til gymnastikforeningen, har der godt nok også været stille omkring ham.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 29. aug 2025, 11:27

andrii skrev:
29. aug 2025, 11:22
baresi skrev:
andrii skrev:

Ja, det lyder meget interessant. Men siden han flere gange "ødelagde* Thelander i 1. division og blev solgt til gymnastikforeningen, har der godt nok også været stille omkring ham.
Ja det er jo reelt det Gyamfi viste. Han løb fra Thelander, som i øvrigt var sat i en ret svær situation i at skulle presse højt SSE style. Tiden har vist, at der måske ikke var så meget i Gyamfi udover noget fart.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Indlæg af bonanza » 29. aug 2025, 12:56

Jakobsen skrev:
29. aug 2025, 11:27
andrii skrev:
29. aug 2025, 11:22
baresi skrev:
andrii skrev:

Ja det er jo reelt det Gyamfi viste. Han løb fra Thelander, som i øvrigt var sat i en ret svær situation i at skulle presse højt SSE style. Tiden har vist, at der måske ikke var så meget i Gyamfi udover noget fart.
Han har ikke spillet særlig meget fodbold i AGF, så den konklusion er svær at drage, mon ikke han som så mange andre har brug for tillid et sted hvor der satses på ham.
Jeg synes ikke umiddelbart at spillere, der ikke er på hold i Danmark uden et betydeligt antal kampe på niveau 1-division, 2-division og/eller Superligaen er interessante for AaB. Vi skal bruge erfaring.

Bugatti1
2. div
2. div
Favoritspiller: Siyabonga Nomvete

Indlæg af Bugatti1 » 29. aug 2025, 13:40

72 timer tilbage af vinduet!!! Min F5 knap er allerede slidt ned - Men kan også være der ikke kommer den fornødne kvalitet? Magter ikke flere lejespillere, da de sjældent har AaB i hjertet og kæmper for trøjen, kæmper for holdet, da de alligevel skal videre....... Der skal minimum 2 spillere mere til - En til venstre back og en midterforsvarer, eller en venstre kant og en midterforsvarer!! Kom nu lidt?

Besvar