Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Indlæg af J Nørgaard L » 27. nov 2007, 00:50

Emerek skrev:Mikkel Thygesens stemme pisser mig af. Han lyder som den der ræv fra jungledyret Hugo
Det pisser mig af, at folk herinde har set Jungledyret Hugo!
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 27. nov 2007, 10:09

J Nørgaard L skrev:
Emerek skrev:Mikkel Thygesens stemme pisser mig af. Han lyder som den der ræv fra jungledyret Hugo
Det pisser mig af, at folk herinde har set Jungledyret Hugo!
Hvorfor dog det?
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 27. nov 2007, 13:25

Selvom det vistnok har været oppe før - så kan jeg ikke understrege nok, hvor meget det pisser mig af, når folk overplastrer deres indlæg med Smilies i alle muglige afskygninger - nu i sådan en grad at man snart ikke kan finde teksten!

FOR HELVEDE!

Skriv en ny retningslinie, der anfører, at brugen af mere en een smiley i et indlæg, medfører udstedelse af et stk. envejsbillet til Guantanamo!

Jeg sender Scary, Scary Chris Dingman efter Jer! (193 cm / 112 kg)

BØH!
Bienvenu Bassogog!

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 27. nov 2007, 15:21

astonvilla skrev:Selvom det vistnok har været oppe før - så kan jeg ikke understrege nok, hvor meget det pisser mig af, når folk overplastrer deres indlæg med Smilies i alle muglige afskygninger - nu i sådan en grad at man snart ikke kan finde teksten!

FOR HELVEDE!

Skriv en ny retningslinie, der anfører, at brugen af mere en een smiley i et indlæg, medfører udstedelse af et stk. envejsbillet til Guantanamo!

Jeg sender Scary, Scary Chris Dingman efter Jer! (193 cm / 112 kg)

BØH!
Om det er én eller flere smileys, er totalt ligegyldigt. DET ER OG BLIVER LORT!

Brugeravatar
Dr. Have
1. div
1. div
Geografisk sted: 100 meter skoven.

Indlæg af Dr. Have » 27. nov 2007, 18:22

-Larsen skrev: Om det er én eller flere smileys, er totalt ligegyldigt. DET ER OG BLIVER LORT!
:innocent: :kiss: :'( :D :cheers: ;) :money: :@ :@ :D :aabfan: :cheers: :danmarkfan: :cheers: :cheers: :) :| :cool: :'( :kiss:

Emerek
1. div
1. div
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Emerek » 27. nov 2007, 22:02

Lionel Messi pisser i den grad af, den lille lortede diver! Han ligger jo ned konstant. Hvor ville jeg gerne give ham en rigelig god grund til at lægge sig og græde igen!

JLB
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Her

Indlæg af JLB » 27. nov 2007, 22:14

Det pisser mig af, at der er glat i lorte Danmark. Har lige kørt galt med 40km i timen og smadret min bil fordi der var glat. Har godt nok kasko og det hele, men stadigvæk 2500kr i selvrisiko her op til jul...
Fucking 40km i timen, og bilen er måske totalskadet.
Bare fordi jeg ville ned og se bold...
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 27. nov 2007, 22:26

JLB skrev:Det pisser mig af, at der er glat i lorte Danmark. Har lige kørt galt med 40km i timen og smadret min bil fordi der var glat. Har godt nok kasko og det hele, men stadigvæk 2500kr i selvrisiko her op til jul...
I hear that. Is og sne stinker!

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 1. dec 2007, 15:42

Dr. Have skrev:
-Larsen skrev: Om det er én eller flere smileys, er totalt ligegyldigt. DET ER OG BLIVER LORT!
:innocent: :kiss: :'( :D :cheers: ;) :money: :@ :@ :D :aabfan: :cheers: :danmarkfan: :cheers: :cheers: :) :| :cool: :'( :kiss:
Skulle vi aldrig på telttur?

Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 1. dec 2007, 16:42

Barca pisser mig af
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
AaB4tehwin
Allstar
Allstar

Indlæg af AaB4tehwin » 2. dec 2007, 20:49

Det pisser mig af, når den lyd med en scoring kommer på http://www.forza.dk :| den er jo for fanden til at blive sindssyg af!

Chriller
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Midtbyen

Indlæg af Chriller » 2. dec 2007, 21:23

"Oneliner" brugerne på debatsiden der bare SKAL skrive et eller andet lort i hver eneste tråd.

Onside.. Nicky Pedersen i Fionia Bank?!?! Det er satme ikke hvad det har været.

Også lige at der er vinterpause fra nu af, søndagene bliver så sørgelige nu.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 3. dec 2007, 02:07

Vinter pausen der næsten varer et halvt år pisser også mig af... hvorfor have 4 måneders pause midt i sæsonen, men kun 4 uger fra en sæson til den næste? Lad os nu få vendt den skide turnering så det hænger sammen og alle hold ikke starter forfra midt i det hele, det er fandme for åndsvagt.

Onside pisser mig af, mere end noget andet...hvad helvede er det for et lorteprogram, og hvorfor kalder de det stadig Onside, når det i virkeligheden er deres "fantomsucces" 2100 sport de stadig kører? Det program har ikke en skid med et fodboldprogram at gøre længere.

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold

Indlæg af J Nørgaard L » 3. dec 2007, 04:13

Det pisser mig af, at folk ikke kan finde ud af at køre bil med sølle 40 km/t!! :kiss: (Elsker personligt is og sne).
Steve-Dave skrev:I hear that. Is og sne stinker!
JLB skrev:Det pisser mig af, at der er glat i lorte Danmark. Har lige kørt galt med 40km i timen og smadret min bil fordi der var glat. Har godt nok kasko og det hele, men stadigvæk 2500kr i selvrisiko her op til jul...
SUV I STRIBER!!!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 3. dec 2007, 12:53

Det pisser mig af at det "makrelsalat" man kan købe i butikkerne består af 90% mayonaise og en lille sur klat makrel i bunden...

Og så pisser det mig af når folk absolut skal køre i det midterste eller yderste spor på motorvejen selvom de er mutters alene. HOLD SGU DA FOR HELVEDE TIL HØJRE, NARREHATTE!
Janteloven eksisterer IKKE!

Bøgehøj
Superliga
Superliga

Indlæg af Bøgehøj » 3. dec 2007, 13:13

Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at det "makrelsalat" man kan købe i butikkerne består af 90% mayonaise og en lille sur klat makrel i bunden...

Og så pisser det mig af når folk absolut skal køre i det midterste eller yderste spor på motorvejen selvom de er mutters alene. HOLD SGU DA FOR HELVEDE TIL HØJRE, NARREHATTE!
Det er fordi de snart skal til venstre :cool:

Det pisser i øvrigt MIG af, at skulle tørlægge sig selv efter fem dages euforidruk.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold

Indlæg af J Nørgaard L » 3. dec 2007, 13:53

Bøgehøj skrev:
Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at det "makrelsalat" man kan købe i butikkerne består af 90% mayonaise og en lille sur klat makrel i bunden...

Det er fordi de snart skal til venstre :cool:

Det pisser i øvrigt MIG af, at skulle tørlægge sig selv efter fem dages euforidruk.
Jeg håber dælme ikke de snart skal til venstre på motorvejen! :(
SUV I STRIBER!!!

Chriller
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Midtbyen

Indlæg af Chriller » 3. dec 2007, 16:56

Det er ligefør vi skal ha' en "Det pisser mig af trafikken" tråd man kan svovle og bande i.

JLB
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Her

Indlæg af JLB » 3. dec 2007, 17:56

J Nørgaard L skrev:Det pisser mig af, at folk ikke kan finde ud af at køre bil med sølle 40 km/t!! :kiss: (Elsker personligt is og sne).
Det pisser mig af at jeg normalt ikke har problemer med is og sne, da jeg nok samlet har brugt over 1,5uge på glatbane, qua mine kørekort samt omskolinger i det danske forsvar. Det var bare et rigtigt uheldigt sted.
Prisen er kommet nu: 45.000kr, men heldigvis dækker kasko.
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold

Indlæg af J Nørgaard L » 3. dec 2007, 19:58

Lindvang skrev:Jeg kan se på det hele, at jeg desværre ikke kan deltage i denne tråd, da intet her i verden kan pisse mig af og bringe mig ud af min stoiske ro... Det ligger simpelthen bare ikke til mig!
Det pisser så til gengæld mig af, at der kan være folk, der kan være så rolige... :@
SUV I STRIBER!!!

Besvar