Hvor bor du? Så skal jeg se, om det passer mig geografisk at tage dig under armen og føre dig til Utopia. Det er dog ej farligt at gøre det selv...Ronja skrev:Hvor kommer I fra jer der skal med i morgen?? Tænkte jeg måske kunne følges med nogen ind til byen hvis vi bor i nærheden af hinanden. Jeg er jo ikke så god til det der med at komme afsted selv -hehe..
Tur til Lyngby
-
Lindvang
Re: Tur til Lyngby
Hvor er du sød Lindvang
Jeg bor på Vestegnen nærmere betegnet: Albertslund. Noget du er i nærheden af? Eller andre??

Jeg bor på Vestegnen nærmere betegnet: Albertslund. Noget du er i nærheden af? Eller andre??
-
Lindvang
Sødeste person på debatsiden. Det hersker der bred konsensus om...Ronja skrev:Hvor er du sød Lindvang![]()
Jeg bor midt i KBH, så jeg ender dog ikke derude... Du kunne jo også bare dukke op; der er ikke nogle deroppe, der er bitre og onde!
Hehe helt sikkert 
Jamen jeg skal gøre hvad jeg kan for at sparke mig selv afsted. Hvornår tager I derind, hvornår åbner Utopia og hvornår skal vi afsted derfra?
Til jer andre: skriv endelig hvis I er fra Vestegnen eller lignende..
Jamen jeg skal gøre hvad jeg kan for at sparke mig selv afsted. Hvornår tager I derind, hvornår åbner Utopia og hvornår skal vi afsted derfra?
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Ikke helt fra vest-egnen.. Nordvest - det mondæne Herlev.. Jeg bakker Lindvang op om det han siger - kom blot derind.. Jeg vil tror at Eamon åbner porten til Utopia ved 12-tiden - og der skal nok komme nogen derind du kan snakke med - mig selv, for eksempel. Jeg hverken bider, skælder ud, etc. Drikker nok et par øl... og hvis alt går vel, så kan det være at jeg har en lille overraskelse med, til glæde for alle dem som kommer forbi!!Ronja skrev:Hehe helt sikkert
Ska' vi hak'?
Uh det lyder spændende
Så bliver man jo næsten nødt til at komme..
-
Lindvang
Er det noget med dillere igen?MrBangDK skrev:Ikke helt fra vest-egnen.. Nordvest - det mondæne Herlev.. Jeg bakker Lindvang op om det han siger - kom blot derind.. Jeg vil tror at Eamon åbner porten til Utopia ved 12-tiden - og der skal nok komme nogen derind du kan snakke med - mig selv, for eksempel. Jeg hverken bider, skælder ud, etc. Drikker nok et par øl... og hvis alt går vel, så kan det være at jeg har en lille overraskelse med, til glæde for alle dem som kommer forbi!!Ronja skrev:Hehe helt sikkert
- MrBangDK
- Allstar

Nej, ikke denne gang... og jeg ved heller ikke om det lykkes, så jeg holder kortene tæt ind til kroppen!Lindvang skrev:Er det noget med dillere igen?MrBangDK skrev:Ikke helt fra vest-egnen.. Nordvest - det mondæne Herlev.. Jeg bakker Lindvang op om det han siger - kom blot derind.. Jeg vil tror at Eamon åbner porten til Utopia ved 12-tiden - og der skal nok komme nogen derind du kan snakke med - mig selv, for eksempel. Jeg hverken bider, skælder ud, etc. Drikker nok et par øl... og hvis alt går vel, så kan det være at jeg har en lille overraskelse med, til glæde for alle dem som kommer forbi!!Ronja skrev:Hehe helt sikkert
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
For satan, det lyder spændende! Jeg er der fra ved 12-1230-tiden, hvis alt går efter planen!MrBangDK skrev:Nej, ikke denne gang... og jeg ved heller ikke om det lykkes, så jeg holder kortene tæt ind til kroppen!Lindvang skrev:Er det noget med dillere igen?MrBangDK skrev: Ikke helt fra vest-egnen.. Nordvest - det mondæne Herlev.. Jeg bakker Lindvang op om det han siger - kom blot derind.. Jeg vil tror at Eamon åbner porten til Utopia ved 12-tiden - og der skal nok komme nogen derind du kan snakke med - mig selv, for eksempel. Jeg hverken bider, skælder ud, etc. Drikker nok et par øl... og hvis alt går vel, så kan det være at jeg har en lille overraskelse med, til glæde for alle dem som kommer forbi!!
Cigar?!?!MrBangDK skrev:Nej, ikke denne gang... og jeg ved heller ikke om det lykkes, så jeg holder kortene tæt ind til kroppen!
-
Lindvang
Han dukkede jo op i mandags!kasperm skrev:Cigar?!?!MrBangDK skrev:Nej, ikke denne gang... og jeg ved heller ikke om det lykkes, så jeg holder kortene tæt ind til kroppen!
- MrBangDK
- Allstar

Mit bud er, at der nok kommer et sted mellem 100-150!! Muligvis flere...Holm-o1 skrev:Hvor mange plejer i at møde op i Lyngby fra KBH ?
Ska' vi hak'?
Argh! Pokkers, hvad man går glip af, når der skal passes ligegyldige ting som familie, job og hvadvedjeg... Ellers en go' lejlighed til at få pudset de gamle schlagere af, såsom "KØB! Anders Andersson" og lignendeLindvang skrev:Han dukkede jo op i mandags!
Tak for en god dag. Er glad for jeg endelig tog mig sammen og kom ind til jer.. -når I nu ikke vil møde mig på Facebook -haha.. Jeg er jo slet ikke så genert når alt kommer til alt -jeg skal bare lige sparkes igang
Skal nok prøve at blive lidt længere næste gang; skal jo bare se jer lidt an
Specielt dig Lindvang der har noget at leve op til, når du reklamerer med at være debatsidens sødeste.
Har ASC Kbh i øvrigt nogle aftaler om at mødes d.24. i Aalborg? For det kunne da være meget hyggeligt tænker jeg. Men jeg kender jo så heller ingen i Aalborg -og har aldrig været til karneval deroppe.
-Ronja
Har ASC Kbh i øvrigt nogle aftaler om at mødes d.24. i Aalborg? For det kunne da være meget hyggeligt tænker jeg. Men jeg kender jo så heller ingen i Aalborg -og har aldrig været til karneval deroppe.
-Ronja
Ved ikke hvor mange der kommer derop fra ASC københavn. Kender dog en 5-6 stykker, hvoraf nogen af os også vil være at finde til karnevallet både før og efter.
- MrBangDK
- Allstar

Ja, Lindvang skal man lige finde ud af - han burde udnævnes til "ironiens mester" - jeg kører ALDRIG med taxa mereRonja skrev:Tak for en god dag. Er glad for jeg endelig tog mig sammen og kom ind til jer.. -når I nu ikke vil møde mig på Facebook -haha.. Jeg er jo slet ikke så genert når alt kommer til alt -jeg skal bare lige sparkes igangSkal nok prøve at blive lidt længere næste gang; skal jo bare se jer lidt an Specielt dig Lindvang der har noget at leve op til, når du reklamerer med at være debatsidens sødeste.
-Ronja
Vi er mange der skal til Aalborg, men jeg er ikke klar over, om der er noget officielt warm up. Jeg skal selv mødes til en privat fest inden kampen.. Men mon ikke du finder nogen af os tågende rundt på Spar Nord?!?!
Ses i Aalborg - uden romerlys, bajonetter, peber spray, gaspistoler, knive, etc!!
Ska' vi hak'?
Jeg tropper også op, dog har jeg noget familie-tam tam både før og efter, så det bliver ikke til nogen (officiel) warm-up for mig.MrBangDK skrev: Vi er mange der skal til Aalborg, men jeg er ikke klar over, om der er noget officielt warm up. Jeg skal selv mødes til en privat fest inden kampen.. Men mon ikke du finder nogen af os tågende rundt på Spar Nord?!?!
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Jeg kommer og slæber Kallehaven med, hvis han altså ikke beslutter sig for at det er sjovere at være på arbejde. Nu er tømmermændene også ved at være væk, så kan love et størrere engagement fra min side end i lyngby. Håber spillerne lover det samme.
- Nakken
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Larsen
- Geografisk sted: København
Ja, det er desværre kun på Utopia vi finder den spænding...men ok, en weekend uden er vel ok...MrBangDK skrev:
Ses i Aalborg - uden romerlys, bajonetter, peber spray, gaspistoler, knive, etc!!
Altid AaB!