Tur til Lyngby

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Lindvang

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af Lindvang » 17. maj 2008, 16:42

Ronja skrev:Hvor kommer I fra jer der skal med i morgen?? Tænkte jeg måske kunne følges med nogen ind til byen hvis vi bor i nærheden af hinanden. Jeg er jo ikke så god til det der med at komme afsted selv -hehe..
Hvor bor du? Så skal jeg se, om det passer mig geografisk at tage dig under armen og føre dig til Utopia. Det er dog ej farligt at gøre det selv...

Brugeravatar
Ronja
Drenge
Drenge
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlæg af Ronja » 17. maj 2008, 16:48

Hvor er du sød Lindvang :)
Jeg bor på Vestegnen nærmere betegnet: Albertslund. Noget du er i nærheden af? Eller andre??
:)

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 17. maj 2008, 16:52

Ronja skrev:Hvor er du sød Lindvang :)
Jeg bor på Vestegnen nærmere betegnet: Albertslund. Noget du er i nærheden af? Eller andre??
:)
Sødeste person på debatsiden. Det hersker der bred konsensus om...

Jeg bor midt i KBH, så jeg ender dog ikke derude... Du kunne jo også bare dukke op; der er ikke nogle deroppe, der er bitre og onde!

Brugeravatar
Ronja
Drenge
Drenge

Indlæg af Ronja » 17. maj 2008, 16:57

Hehe helt sikkert :)
Jamen jeg skal gøre hvad jeg kan for at sparke mig selv afsted. Hvornår tager I derind, hvornår åbner Utopia og hvornår skal vi afsted derfra?
Til jer andre: skriv endelig hvis I er fra Vestegnen eller lignende..

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 17. maj 2008, 17:35

Ronja skrev:Hehe helt sikkert
Jamen jeg skal gøre hvad jeg kan for at sparke mig selv afsted. Hvornår tager I derind, hvornår åbner Utopia og hvornår skal vi afsted derfra?
Ikke helt fra vest-egnen.. Nordvest - det mondæne Herlev.. Jeg bakker Lindvang op om det han siger - kom blot derind.. Jeg vil tror at Eamon åbner porten til Utopia ved 12-tiden - og der skal nok komme nogen derind du kan snakke med - mig selv, for eksempel. Jeg hverken bider, skælder ud, etc. Drikker nok et par øl... og hvis alt går vel, så kan det være at jeg har en lille overraskelse med, til glæde for alle dem som kommer forbi!! :thumbsup:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Ronja
Drenge
Drenge

Indlæg af Ronja » 17. maj 2008, 17:42

Uh det lyder spændende :) Så bliver man jo næsten nødt til at komme..

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 17. maj 2008, 18:02

MrBangDK skrev:
Ikke helt fra vest-egnen.. Nordvest - det mondæne Herlev.. Jeg bakker Lindvang op om det han siger - kom blot derind.. Jeg vil tror at Eamon åbner porten til Utopia ved 12-tiden - og der skal nok komme nogen derind du kan snakke med - mig selv, for eksempel. Jeg hverken bider, skælder ud, etc. Drikker nok et par øl... og hvis alt går vel, så kan det være at jeg har en lille overraskelse med, til glæde for alle dem som kommer forbi!! :thumbsup:
Er det noget med dillere igen?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 17. maj 2008, 18:16

Lindvang skrev:
MrBangDK skrev:
Nej, ikke denne gang... og jeg ved heller ikke om det lykkes, så jeg holder kortene tæt ind til kroppen!
Ska' vi hak'?

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 17. maj 2008, 18:20

MrBangDK skrev:
Lindvang skrev:
MrBangDK skrev: Ikke helt fra vest-egnen.. Nordvest - det mondæne Herlev.. Jeg bakker Lindvang op om det han siger - kom blot derind.. Jeg vil tror at Eamon åbner porten til Utopia ved 12-tiden - og der skal nok komme nogen derind du kan snakke med - mig selv, for eksempel. Jeg hverken bider, skælder ud, etc. Drikker nok et par øl... og hvis alt går vel, så kan det være at jeg har en lille overraskelse med, til glæde for alle dem som kommer forbi!! :thumbsup:
Nej, ikke denne gang... og jeg ved heller ikke om det lykkes, så jeg holder kortene tæt ind til kroppen!
For satan, det lyder spændende! Jeg er der fra ved 12-1230-tiden, hvis alt går efter planen!

kasperm
Miniput
Miniput
Geografisk sted: Skåne

Indlæg af kasperm » 17. maj 2008, 18:38

MrBangDK skrev:Nej, ikke denne gang... og jeg ved heller ikke om det lykkes, så jeg holder kortene tæt ind til kroppen!
Cigar?!?!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 17. maj 2008, 19:00

kasperm skrev:
MrBangDK skrev:Nej, ikke denne gang... og jeg ved heller ikke om det lykkes, så jeg holder kortene tæt ind til kroppen!
Cigar?!?!
Han dukkede jo op i mandags!

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar

Indlæg af Holm-o1 » 17. maj 2008, 19:25

Hvor mange plejer i at møde op i Lyngby fra KBH ?
..

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 17. maj 2008, 19:38

Holm-o1 skrev:Hvor mange plejer i at møde op i Lyngby fra KBH ?
Mit bud er, at der nok kommer et sted mellem 100-150!! Muligvis flere... :aabfan:
Ska' vi hak'?

kasperm
Miniput
Miniput
Geografisk sted: Skåne

Indlæg af kasperm » 17. maj 2008, 21:02

Lindvang skrev:Han dukkede jo op i mandags!
Argh! Pokkers, hvad man går glip af, når der skal passes ligegyldige ting som familie, job og hvadvedjeg... Ellers en go' lejlighed til at få pudset de gamle schlagere af, såsom "KØB! Anders Andersson" og lignende :)

Brugeravatar
Ronja
Drenge
Drenge

Indlæg af Ronja » 19. maj 2008, 00:21

Tak for en god dag. Er glad for jeg endelig tog mig sammen og kom ind til jer.. -når I nu ikke vil møde mig på Facebook -haha.. Jeg er jo slet ikke så genert når alt kommer til alt -jeg skal bare lige sparkes igang :P Skal nok prøve at blive lidt længere næste gang; skal jo bare se jer lidt an :) Specielt dig Lindvang der har noget at leve op til, når du reklamerer med at være debatsidens sødeste.
Har ASC Kbh i øvrigt nogle aftaler om at mødes d.24. i Aalborg? For det kunne da være meget hyggeligt tænker jeg. Men jeg kender jo så heller ingen i Aalborg -og har aldrig været til karneval deroppe.
-Ronja :aabfan:

Garderen
1. div
1. div
Geografisk sted: lorteøen

Indlæg af Garderen » 19. maj 2008, 08:54

Ved ikke hvor mange der kommer derop fra ASC københavn. Kender dog en 5-6 stykker, hvoraf nogen af os også vil være at finde til karnevallet både før og efter.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 19. maj 2008, 16:26

Ronja skrev:Tak for en god dag. Er glad for jeg endelig tog mig sammen og kom ind til jer.. -når I nu ikke vil møde mig på Facebook -haha.. Jeg er jo slet ikke så genert når alt kommer til alt -jeg skal bare lige sparkes igang :P Skal nok prøve at blive lidt længere næste gang; skal jo bare se jer lidt an Specielt dig Lindvang der har noget at leve op til, når du reklamerer med at være debatsidens sødeste.
Har ASC Kbh i øvrigt nogle aftaler om at mødes d.24. i Aalborg? For det kunne da være meget hyggeligt tænker jeg. Men jeg kender jo så heller ingen i Aalborg -og har aldrig været til karneval deroppe.
-Ronja
Ja, Lindvang skal man lige finde ud af - han burde udnævnes til "ironiens mester" - jeg kører ALDRIG med taxa mere :thumbsup:

Vi er mange der skal til Aalborg, men jeg er ikke klar over, om der er noget officielt warm up. Jeg skal selv mødes til en privat fest inden kampen.. Men mon ikke du finder nogen af os tågende rundt på Spar Nord?!?!

Ses i Aalborg - uden romerlys, bajonetter, peber spray, gaspistoler, knive, etc!! :aabfan:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
GregersP
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Københavnstrup

Indlæg af GregersP » 19. maj 2008, 16:54

MrBangDK skrev: Vi er mange der skal til Aalborg, men jeg er ikke klar over, om der er noget officielt warm up. Jeg skal selv mødes til en privat fest inden kampen.. Men mon ikke du finder nogen af os tågende rundt på Spar Nord?!?!
Jeg tropper også op, dog har jeg noget familie-tam tam både før og efter, så det bliver ikke til nogen (officiel) warm-up for mig. :)
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 19. maj 2008, 23:31

Jeg kommer og slæber Kallehaven med, hvis han altså ikke beslutter sig for at det er sjovere at være på arbejde. Nu er tømmermændene også ved at være væk, så kan love et størrere engagement fra min side end i lyngby. Håber spillerne lover det samme.

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Indlæg af Nakken » 20. maj 2008, 16:01

MrBangDK skrev:
Ses i Aalborg - uden romerlys, bajonetter, peber spray, gaspistoler, knive, etc!! :aabfan:
Ja, det er desværre kun på Utopia vi finder den spænding...men ok, en weekend uden er vel ok...
Altid AaB!

Besvar