Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Gul(d), rød, grøn - den blå anerkendes ikke - og så synes jeg at dem længst til venstre skal vende gaffelsiden opad med skær til venstre. Dem i midten - "knivene" - med skæret mod højre og til sidst de grønne med ske-enden opad.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
- MichaelLarsen
- Landshold

Så håber jeg sg. ikke, at du møder disse to kollegaer fra Sterling, når du er på jobKøllen i Møllen: "Man må aldrig nogensinde ligge blå og gul ved siden af hinanden!
Jeg har store psykiske problemer hvad det angår. Når min datter bygger et tårn af klodser og hun sætter gul og blå ovenpå hinanden bliver jeg nødt til at vælte skidtet og be hende starte forfra, eller ihvertfald lægge en anden farve imellem de to..."
(Kan forstørres, men det anbefales i dit tilfælde ikke)
Non scholae, sed vitae discimus
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det er jo sådan et syn der kan ødelægge ens dag!MichaelLarsen skrev:Så håber jeg sg. ikke, at du møder disse to kollegaer fra Sterling, når du er på jobKøllen i Møllen: "Man må aldrig nogensinde ligge blå og gul ved siden af hinanden!
Jeg har store psykiske problemer hvad det angår. Når min datter bygger et tårn af klodser og hun sætter gul og blå ovenpå hinanden bliver jeg nødt til at vælte skidtet og be hende starte forfra, eller ihvertfald lægge en anden farve imellem de to..."![]()
(Kan forstørres, men det anbefales i dit tilfælde ikke)
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Nyggi
Det pisser mig af, at Thomas Thomasberg faktisk har ret her. Virker mildest lidt suspekt, at FCK skal have så markant hjemmebane fordel mod de tre konkurrenter. Det pisser mig ligeledes af, at det ser ud til at fuckerne er blevet forfordelt.
At Håndbold hunden Thomas Kristensen pt. konsekvent bliver ved med at omtale "Tyrkiet" som "Tyskland"..
Eller også er "tyrkerne" ifølge ham blevet til "tyskere".. Hold nu! Hvor svært kan de værre!?
/Jesper
Eller også er "tyrkerne" ifølge ham blevet til "tyskere".. Hold nu! Hvor svært kan de værre!?
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
Jeg kigger op i hjørnet hver gang han siger det. Bliver i tvivl hele tiden om hvem der spiller. Kan da ikke være så sværtJSJ skrev:At Håndbold hunden Thomas Kristensen pt. konsekvent bliver ved med at omtale "Tyrkiet" som "Tyskland"..
Eller også er "tyrkerne" ifølge ham blevet til "tyskere".. Hold nu! Hvor svært kan de værre!?![]()
![]()
/Jesper
Hvem der bare var irsk
Hvad fanden er det for noget tåbeligt pis, det der? Når man skærer i fx en god, tung bøf bruger man jo gaflen til at holde igen med, så ens bøf ikke lige pludselig rejser fra tallerkenen og ned på bordet. Men det kan man jo ikke med sådan et tåbelig aggregat dér! Der kan man så enten vælge at skære i bøffen uden at have kontrol over den eller man kan vælge at have kontrol over den uden at kunne skære i den.Lindvang skrev:
That's about as useless as cockflavoured lollipop!
Har du overvejdet at bruge 2 af disse instrumenter så, Kenneth??Kenneth K skrev:Hvad fanden er det for noget tåbeligt pis, det der? Når man skærer i fx en god, tung bøf bruger man jo gaflen til at holde igen med, så ens bøf ikke lige pludselig rejser fra tallerkenen og ned på bordet. Men det kan man jo ikke med sådan et tåbelig aggregat dér! Der kan man så enten vælge at skære i bøffen uden at have kontrol over den eller man kan vælge at have kontrol over den uden at kunne skære i den.Lindvang skrev:
That's about as useless as cockflavoured lollipop!
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Det pisser mig af, når folk bruget ordet "forfordele" på denne måde.Nyggi skrev:Det pisser mig af, at Thomas Thomasberg faktisk har ret her. Virker mildest lidt suspekt, at FCK skal have så markant hjemmebane fordel mod de tre konkurrenter. Det pisser mig ligeledes af, at det ser ud til at fuckerne er blevet forfordelt.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
Hehe, nej. Jeg springer over.JSJ skrev:Har du overvejdet at bruge 2 af disse instrumenter så, Kenneth??
/Jesper
-
Lindvang
Tja, faktisk har "forfordele" nu begge, modsatrettede betydninger. Det er alt efter konteksten!Konsulenten skrev:Det pisser mig af, når folk bruget ordet "forfordele" på denne måde.Nyggi skrev:Det pisser mig af, at Thomas Thomasberg faktisk har ret her. Virker mildest lidt suspekt, at FCK skal have så markant hjemmebane fordel mod de tre konkurrenter. Det pisser mig ligeledes af, at det ser ud til at fuckerne er blevet forfordelt.
- Sven Tveskæg
- Landshold

- Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld
Det pisser mig af, at der nu er brugt adskillelige indlæg i denne tråd på at diskutere knive, gafler og skeer!!!!
Pls, fat at det er en tråd til at brokke sig i, hvis man vil diskuterere nogle af de emner som kommer op, opretter man en ny tråd ffs!
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere
Det pisser mig I DEN GRAD AF at Dansk Sprognævn har tilladt "den falske" brug af forfordele - bare fordi der er tilpas mange idioter her til lands!!!Lindvang skrev:Tja, faktisk har "forfordele" nu begge, modsatrettede betydninger. Det er alt efter konteksten!Konsulenten skrev:Det pisser mig af, når folk bruget ordet "forfordele" på denne måde.Nyggi skrev:Det pisser mig af, at Thomas Thomasberg faktisk har ret her. Virker mildest lidt suspekt, at FCK skal have så markant hjemmebane fordel mod de tre konkurrenter. Det pisser mig ligeledes af, at det ser ud til at fuckerne er blevet forfordelt.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Det er jeg klar over, men derfor pisser det mig stadig af, når folk bruger ordet på denne måde. Jeg er heller ikke tilfreds med Svejts, majonæse og den falske bjørnetjeneste.Lindvang skrev:Tja, faktisk har "forfordele" nu begge, modsatrettede betydninger. Det er alt efter konteksten!Konsulenten skrev:Det pisser mig af, når folk bruget ordet "forfordele" på denne måde.Nyggi skrev:Det pisser mig af, at Thomas Thomasberg faktisk har ret her. Virker mildest lidt suspekt, at FCK skal have så markant hjemmebane fordel mod de tre konkurrenter. Det pisser mig ligeledes af, at det ser ud til at fuckerne er blevet forfordelt.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
Lindvang
Og med jer to ovennævnte, er jeg helt enig!
Det pisser mig i dén grad af, at Dansk Sprognævn tilpasser sig bærmen i stedet for omvendt! Kedelig tendens...
Det pisser mig i dén grad af, at Dansk Sprognævn tilpasser sig bærmen i stedet for omvendt! Kedelig tendens...
...og krem ... og elve (11) ...og rustbøf ... og bagerst...!Konsulenten skrev:Det er jeg klar over, men derfor pisser det mig stadig af, når folk bruger ordet på denne måde. Jeg er heller ikke tilfreds med Svejts, majonæse og den falske bjørnetjeneste.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Det værste af alle er dog ordet kikke!
NEJ. Man kigger, man kikker fandme ikke. Kigge staves med GG og ikke KK. Lorte sprognævn
NEJ. Man kigger, man kikker fandme ikke. Kigge staves med GG og ikke KK. Lorte sprognævn
Hvem der bare var irsk
Det pisser mig af at jeg ikke skal opleve Rage against the machine live i aften..
-Stop nu, det gir jo ingen mening-
HA,..det kunne sgu blive et kønt hoppen rundt, der i mudderet... \m/
Rico against the machine
Rico against the machine
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
- Kim Niemann
- 1. div

- Geografisk sted: Lindholm (CPH)
Nu har sprognævnet anerkendt begge stavemåder - så man frit kan kigge eller kikke som man lysterJLB skrev:Det værste af alle er dog ordet kikke!
Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...