Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Bøgehøj
Superliga
Superliga

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Bøgehøj » 11. jun 2008, 18:23

Gul(d), rød, grøn - den blå anerkendes ikke - og så synes jeg at dem længst til venstre skal vende gaffelsiden opad med skær til venstre. Dem i midten - "knivene" - med skæret mod højre og til sidst de grønne med ske-enden opad.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 11. jun 2008, 18:47

Køllen i Møllen: "Man må aldrig nogensinde ligge blå og gul ved siden af hinanden!
Jeg har store psykiske problemer hvad det angår. Når min datter bygger et tårn af klodser og hun sætter gul og blå ovenpå hinanden bliver jeg nødt til at vælte skidtet og be hende starte forfra, eller ihvertfald lægge en anden farve imellem de to..."
Så håber jeg sg. ikke, at du møder disse to kollegaer fra Sterling, når du er på job :)

Billede
(Kan forstørres, men det anbefales i dit tilfælde ikke)
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. jun 2008, 18:53

MichaelLarsen skrev:
Køllen i Møllen: "Man må aldrig nogensinde ligge blå og gul ved siden af hinanden!
Jeg har store psykiske problemer hvad det angår. Når min datter bygger et tårn af klodser og hun sætter gul og blå ovenpå hinanden bliver jeg nødt til at vælte skidtet og be hende starte forfra, eller ihvertfald lægge en anden farve imellem de to..."
Så håber jeg sg. ikke, at du møder disse to kollegaer fra Sterling, når du er på job :)

Billede
(Kan forstørres, men det anbefales i dit tilfælde ikke)
Det er jo sådan et syn der kan ødelægge ens dag! :(
Janteloven eksisterer IKKE!

Nyggi

Indlæg af Nyggi » 11. jun 2008, 19:53

Det pisser mig af, at Thomas Thomasberg faktisk har ret her. Virker mildest lidt suspekt, at FCK skal have så markant hjemmebane fordel mod de tre konkurrenter. Det pisser mig ligeledes af, at det ser ud til at fuckerne er blevet forfordelt.

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 11. jun 2008, 22:03

At Håndbold hunden Thomas Kristensen pt. konsekvent bliver ved med at omtale "Tyrkiet" som "Tyskland"..

Eller også er "tyrkerne" ifølge ham blevet til "tyskere".. Hold nu! Hvor svært kan de værre!? :@ :thumbsdown:

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

JLB
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Her

Indlæg af JLB » 11. jun 2008, 22:10

JSJ skrev:At Håndbold hunden Thomas Kristensen pt. konsekvent bliver ved med at omtale "Tyrkiet" som "Tyskland"..

Eller også er "tyrkerne" ifølge ham blevet til "tyskere".. Hold nu! Hvor svært kan de værre!? :@ :thumbsdown:

/Jesper
Jeg kigger op i hjørnet hver gang han siger det. Bliver i tvivl hele tiden om hvem der spiller. Kan da ikke være så svært :@
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 11. jun 2008, 22:50

Lindvang skrev:Billede
Hvad fanden er det for noget tåbeligt pis, det der? Når man skærer i fx en god, tung bøf bruger man jo gaflen til at holde igen med, så ens bøf ikke lige pludselig rejser fra tallerkenen og ned på bordet. Men det kan man jo ikke med sådan et tåbelig aggregat dér! Der kan man så enten vælge at skære i bøffen uden at have kontrol over den eller man kan vælge at have kontrol over den uden at kunne skære i den.

That's about as useless as cockflavoured lollipop!

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 12. jun 2008, 00:05

Kenneth K skrev:
Lindvang skrev:Billede
Hvad fanden er det for noget tåbeligt pis, det der? Når man skærer i fx en god, tung bøf bruger man jo gaflen til at holde igen med, så ens bøf ikke lige pludselig rejser fra tallerkenen og ned på bordet. Men det kan man jo ikke med sådan et tåbelig aggregat dér! Der kan man så enten vælge at skære i bøffen uden at have kontrol over den eller man kan vælge at have kontrol over den uden at kunne skære i den.

That's about as useless as cockflavoured lollipop!
Har du overvejdet at bruge 2 af disse instrumenter så, Kenneth?? ;-)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 12. jun 2008, 00:33

Nyggi skrev:Det pisser mig af, at Thomas Thomasberg faktisk har ret her. Virker mildest lidt suspekt, at FCK skal have så markant hjemmebane fordel mod de tre konkurrenter. Det pisser mig ligeledes af, at det ser ud til at fuckerne er blevet forfordelt.
Det pisser mig af, når folk bruget ordet "forfordele" på denne måde.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 12. jun 2008, 03:13

JSJ skrev:Har du overvejdet at bruge 2 af disse instrumenter så, Kenneth?? ;-)

/Jesper
Hehe, nej. Jeg springer over.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 12. jun 2008, 07:56

Konsulenten skrev:
Nyggi skrev:Det pisser mig af, at Thomas Thomasberg faktisk har ret her. Virker mildest lidt suspekt, at FCK skal have så markant hjemmebane fordel mod de tre konkurrenter. Det pisser mig ligeledes af, at det ser ud til at fuckerne er blevet forfordelt.
Tja, faktisk har "forfordele" nu begge, modsatrettede betydninger. Det er alt efter konteksten!

Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Indlæg af Sven Tveskæg » 12. jun 2008, 08:05

Det pisser mig af, at der nu er brugt adskillelige indlæg i denne tråd på at diskutere knive, gafler og skeer!!!! :@ Pls, fat at det er en tråd til at brokke sig i, hvis man vil diskuterere nogle af de emner som kommer op, opretter man en ny tråd ffs!
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 12. jun 2008, 08:52

Lindvang skrev:
Konsulenten skrev:
Tja, faktisk har "forfordele" nu begge, modsatrettede betydninger. Det er alt efter konteksten!
Det pisser mig I DEN GRAD AF at Dansk Sprognævn har tilladt "den falske" brug af forfordele - bare fordi der er tilpas mange idioter her til lands!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 12. jun 2008, 09:03

Lindvang skrev:
Konsulenten skrev:
Det er jeg klar over, men derfor pisser det mig stadig af, når folk bruger ordet på denne måde. Jeg er heller ikke tilfreds med Svejts, majonæse og den falske bjørnetjeneste.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 12. jun 2008, 09:08

Og med jer to ovennævnte, er jeg helt enig!

Det pisser mig i dén grad af, at Dansk Sprognævn tilpasser sig bærmen i stedet for omvendt! Kedelig tendens...

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 12. jun 2008, 09:14

Konsulenten skrev:Det er jeg klar over, men derfor pisser det mig stadig af, når folk bruger ordet på denne måde. Jeg er heller ikke tilfreds med Svejts, majonæse og den falske bjørnetjeneste.
...og krem ... og elve (11) ...og rustbøf ... og bagerst...!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

JLB
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Her

Indlæg af JLB » 12. jun 2008, 09:43

Det værste af alle er dog ordet kikke!
NEJ. Man kigger, man kikker fandme ikke. Kigge staves med GG og ikke KK. Lorte sprognævn
Hvem der bare var irsk

Rico?
2. div
2. div
Geografisk sted: Mallorca Bar
Kontakt:

Indlæg af Rico? » 12. jun 2008, 11:45

Det pisser mig af at jeg ikke skal opleve Rage against the machine live i aften..
-Stop nu, det gir jo ingen mening-

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 12. jun 2008, 12:25

HA,..det kunne sgu blive et kønt hoppen rundt, der i mudderet... \m/

Rico against the machine
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Kim Niemann
1. div
1. div
Geografisk sted: Lindholm (CPH)

Indlæg af Kim Niemann » 12. jun 2008, 13:16

JLB skrev:Det værste af alle er dog ordet kikke!
NEJ. Man kigger, man kikker fandme ikke. Kigge staves med GG og ikke KK. Lorte sprognævn
Nu har sprognævnet anerkendt begge stavemåder - så man frit kan kigge eller kikke som man lyster ;)
Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...

Besvar