Det pisser mig af tråden
-
Lindvang
Re: Det pisser mig af tråden
Det pisser mig af at sidde og lave årsplaner i min sommerferie! Desuden pisser det mig af at være i DK og i særdeleshed i København.
- Worminator
- Landshold

- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
Så er det da underligt at den ikke har opdaget at jeg proppede en tyver i raslebøssen i søndags.MichaelLarsen skrev:Det pisser mig af, at I ikke ved, at reklamen forsvinder fra jeres login, når I HAR støttet det gode formål
Worminator
Mattæus 27.46.
Mattæus 27.46.
Hov hov.Lindvang skrev:limey pisser også mig af!
-
Kasper Møller
- AaB Tifo Kaos

- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det pisser mig af, at jeg ikke har 7 ugers sommerferie.......Lindvang skrev:Det pisser mig af at sidde og lave årsplaner i min sommerferie! Desuden pisser det mig af at være i DK og i særdeleshed i København.
/Kasper
http://www.tifokaos.dk
http://www.tifokaos.dk
Det pisser mig af at være tilbage i Danmark fra en fantastisk uge i Tyrkiet / Alanya.
Væk fra det gode vejr, den lækre strand, den naturlige menneskelige kontakt, vilde scandinaviske piger og 3/4 etagers diskoteker der får Jomfru Ane Gade til at ligne en bæverdingle.
Væk fra det gode vejr, den lækre strand, den naturlige menneskelige kontakt, vilde scandinaviske piger og 3/4 etagers diskoteker der får Jomfru Ane Gade til at ligne en bæverdingle.
-
Lindvang
Det pisser også mig af. Både at du ikke har, men også at jeg ikke har!Kasper Møller skrev:Det pisser mig af, at jeg ikke har 7 ugers sommerferie.......Lindvang skrev:Det pisser mig af at sidde og lave årsplaner i min sommerferie! Desuden pisser det mig af at være i DK og i særdeleshed i København.
-
Lindvang
Det ville pisse mig af, hvis jeg havde været der...Chriller skrev:Det pisser mig af at være tilbage i Danmark fra en fantastisk uge i Tyrkiet / Alanya.
Desuden pisser det mig af, at jeg har gjort limey ked af det!
Det pisser mig i øvrigt også af, at så mange mænd drikker Somersby! Og at der er herrer på facebook (deriblandt herrer på min venneliste!!!), der erklærer sig fans af dette! Nuvel, det smager da godt nok, hvis man er tørstig, men det er satme fimset at sidde med på en bar!
Få jer nu en bajer ellers er I ikke gamle nok til at drikke!
Akkurat det samme pisser mig af. Metroseksualitet på dåse og flaske; jøsses!Lindvang skrev:Det pisser mig i øvrigt også af, at så mange mænd drikker Somersby! Og at der er herrer på facebook (deriblandt herrer på min venneliste!!!), der erklærer sig fans af dette! Nuvel, det smager da godt nok, hvis man er tørstig, men det er satme fimset at sidde med på en bar!
-
Lindvang
Københavneri af værste skuffe!!!Kenneth K skrev:Akkurat det samme pisser mig af. Metroseksualitet på dåse og flaske; jøsses!Lindvang skrev:Det pisser mig i øvrigt også af, at så mange mænd drikker Somersby! Og at der er herrer på facebook (deriblandt herrer på min venneliste!!!), der erklærer sig fans af dette! Nuvel, det smager da godt nok, hvis man er tørstig, men det er satme fimset at sidde med på en bar!
Er der så lavt til loftet, eller er selve etagen så bare lille? Ville fanmde være træt af det, hvis de pludselig sænkede loftet 25% inde i byen.Chriller skrev:Det pisser mig af at være tilbage i Danmark fra en fantastisk uge i Tyrkiet / Alanya.
Hvem der bare var irsk
Desuden pisser det mig af, at man kan sidde på en ø ude midt i stillehavet, en ø der eftersigende er fyldt med sol, kvinder, bajere og kort arbejdstid, og så få sig selv til at tænke på Anne-Grethe Bjarup Riis, den klamme kost.
Frygah skrev:Anne-Grethe Bjarup Riis eller hvad fanden hun nu hedder...
Hun kan virkelig bringe mit pis i kog!
Hvem der bare var irsk
Det pisser mig af at der er så pisse meget der pisser Lindvang af.
Allan Kuhn er Liverpool fan!
Metroseksualitet, Hip Hopper, Techno og Poppere pisser mig af...
-
Lindvang
Det pisser mig af, at det bliver fremlagt som om der er meget, der pisser mig af; jeg er langt fra den med flest indlæg i denne tråd...Gerrard skrev:Det pisser mig af at der er så pisse meget der pisser Lindvang af.
man bliver bare bitter af at bo i kbh ik ?Lindvang skrev:Det pisser mig af, at det bliver fremlagt som om der er meget, der pisser mig af; jeg er langt fra den med flest indlæg i denne tråd...Gerrard skrev:Det pisser mig af at der er så pisse meget der pisser Lindvang af.
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Tværtimod faktisk. Boede jeg stadig i Aalborg-området, ville jeg nemlig være ramt af den uskrevne regel om, at man inden sit 28. år er omme skal:Coma skrev:man bliver bare bitter af at bo i kbh ik ?Lindvang skrev:Det pisser mig af, at det bliver fremlagt som om der er meget, der pisser mig af; jeg er langt fra den med flest indlæg i denne tråd...Gerrard skrev:Det pisser mig af at der er så pisse meget der pisser Lindvang af.
- Være husejer i en forstad 20-40 kilometer fra Aalborg
- Være forlovet med sin kæreste på tredje år
- Hade København af uransagelige årsager
- Avle 2.3 børn
- Finde Nibe-festival og Kim Larsen/Lars Lilholt i Skovdalen for årets kulturelle højdepunkter
- Mindst én gang have været på ferie med svigerforældrene og egentlig finde det ganske hyggeligt
Se dét er da lige til at blive bitter over.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
Lindvang
Aaaah, det er vist at stramme den lidt. Hvis det skulle opfyldes ville udgangspunktet ikke skulle være Aalborg, men netop din første "pind". I så fald passer det nu meget godt...Konsulenten skrev:Tværtimod faktisk. Boede jeg stadig i Aalborg ville jeg nemlig være ramt af den uskrevne regel om, at man inden sit 28. år er omme skal:Coma skrev:man bliver bare bitter af at bo i kbh ik ?Lindvang skrev: Det pisser mig af, at det bliver fremlagt som om der er meget, der pisser mig af; jeg er langt fra den med flest indlæg i denne tråd...
- Være husejer i en forstad 20-40 kilometer fra Aalborg
- Være forlovet med sin kæreste på tredje år
- Hade København af uransagelige årsager
- Avle 2.3 børn
- Finde Nibe-festival og Kim Larsen/Lars Lilholt i Skovdalen for årets kulturelle højdepunkter
- Mindst én gang have været på ferie med svigerforældrene og egentlig finde det ganske hyggeligt
Se dét er da lige til at blive bitter over.
Coma: Jo, man gør. Men omvendt er jeg født relativt bitter, så det har ikke ændret sig så meget
- Konsulenten
- Superliga

Noteret. Jeg har gjort den mere spiselig for dig Lindvang.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
Lindvang
Hehe... Vil nu bare mene, at det ikke gør sig gældende for folk fra Aalborg. Tror nu egentlig, at det er landsdækkende for danske byer med under 20.000 indbyggere...Konsulenten skrev:Noteret. Jeg har gjort den mere spiselig for dig Lindvang.
- Konsulenten
- Superliga

Aalborg er vel også at betragte som Danmarks største landsby, så jeg mener egentlig, at det er meget dækkkende.Lindvang skrev:Hehe... Vil nu bare mene, at det ikke gør sig gældende for folk fra Aalborg. Tror nu egentlig, at det er landsdækkende for danske byer med under 20.000 indbyggere...Konsulenten skrev:Noteret. Jeg har gjort den mere spiselig for dig Lindvang.