Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 11. jan 2009, 13:10

Kenneth K skrev:Ole Mørk.

Han er da så umådelig træls at høre på.
Jeg synes han lyder dejligt Sydhavns-agtig!

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 11. jan 2009, 13:41

Lindvang skrev:

Jeg forstiller mig lidt, at han sidder med en grøn cecil i kæften og en Hof i hånden..! ;-)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 11. jan 2009, 13:47

Friend requests fra folk på Facebook, som man ikke gider at være venner med, og som man samtidig har slettet som ven før, pisser mig desuden også af.

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 11. jan 2009, 13:53

Kenneth K skrev:Friend requests fra folk på Facebook, som man ikke gider at være venner med, og som man samtidig har slettet som ven før, pisser mig desuden også af.
Skal vi være venner derinde..?? ;-)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 11. jan 2009, 14:01

JSJ skrev:
Kenneth K skrev:Friend requests fra folk på Facebook, som man ikke gider at være venner med, og som man samtidig har slettet som ven før, pisser mig desuden også af.
Skal vi være venner derinde..?? ;-)

/Jesper
Hehe, jeg vil da i hvert fald hellere være venner med dig, end ham der har fostret min harme. Det er sådan en gut fra min gymnasietid som simpelthen bare er så klistret og irriterende. Har aldrig brudt mig om manden...

EIDT: Hans personlighed er faktisk mere klistret end dit hår! :)

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 11. jan 2009, 14:06

JSJ skrev:
Lindvang skrev:

Jeg forstiller mig lidt, at han sidder med en grøn cecil i kæften og en Hof i hånden..! ;-)

/Jesper
Præcis! Derfor Ole Mørch og Christian Andersen er så seje mennesker. Det kan godt være, at de ikke er specielt gode trænere, men seje mennesker er de i sandhed!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 11. jan 2009, 14:08

Enig!

Desuden mødre med ammehjerne, for hvem alle statusopdateringer og profilbilleder handler om deres børn! Disse bliver faktisk slette løbende fra min venneliste. Hver gang en eller anden skriver noget om sine unger (på den der ammehjerne-måde, selvom ungerne er fire år), går jeg ind og sletter dem. En løbende udrensning.

Er man mere fedtet end Jespers hår, så er man satme en fedtet karl!

Spurs
2. div
2. div

Indlæg af Spurs » 11. jan 2009, 14:35

Lindvang skrev:
JSJ skrev:
Lindvang skrev:

/Jesper
Præcis! Derfor Ole Mørch og Christian Andersen er så seje mennesker. Det kan godt være, at de ikke er specielt gode trænere, men seje mennesker er de i sandhed!
Vel også ud fra disse mennesker, at karakteren Carsten Mølby blev skabt, ihvertfald Ole Mørch.

JLB
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Her

Indlæg af JLB » 11. jan 2009, 15:06

Præcis derfor hadelisten skal indføres på facebook...
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Slyboy
Allstar
Allstar

Indlæg af Slyboy » 11. jan 2009, 17:28

JLB skrev:
Præcis derfor hadelisten skal indføres på facebook...
Præcis derfor man helt skal holde sig væk fra det teenage popfænomen!
Vilje slår teknik...

Elegia

Indlæg af Elegia » 11. jan 2009, 19:13

Slyboy skrev:Præcis derfor man helt skal holde sig væk fra det teenage popfænomen!
Altså... venner?

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 11. jan 2009, 21:20

Spurs skrev: Præcis! Derfor Ole Mørch og Christian Andersen er så seje mennesker. Det kan godt være, at de ikke er specielt gode trænere, men seje mennesker er de i sandhed!
Vel også ud fra disse mennesker, at karakteren Carsten Mølby blev skabt, ihvertfald Ole Mørch.[/quote]

Haha, fantastisk spottet. Og helt ærligt Lindvang...Christian Andersen sej?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. jan 2009, 21:26

Lindvang skrev:
Enig!

Desuden mødre med ammehjerne, for hvem alle statusopdateringer og profilbilleder handler om deres børn! Disse bliver faktisk slette løbende fra min venneliste. Hver gang en eller anden skriver noget om sine unger (på den der ammehjerne-måde, selvom ungerne er fire år), går jeg ind og sletter dem. En løbende udrensning.

Er du mand for at starte en "Jeg ringeagter folk der skal have deres åndssvage unger med på deres profilbillede"-gruppe?
Jeg er klar som første medlem (æresmedlem med din tilladelse).
De skulle få sig et liv!
Janteloven eksisterer IKKE!

Kiilerich
2. div
2. div
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kiilerich » 11. jan 2009, 21:26

Kiilerich skrev:Ja hvad brokker du dig over Vejern? - vi ses da bare i finalen :)
Fanfraktioner der ikke kan overholde aftaler pisser mig af ;) !!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 11. jan 2009, 21:29

limey skrev:
Spurs skrev: Præcis! Derfor Ole Mørch og Christian Andersen er så seje mennesker. Det kan godt være, at de ikke er specielt gode trænere, men seje mennesker er de i sandhed!
Vel også ud fra disse mennesker, at karakteren Carsten Mølby blev skabt, ihvertfald Ole Mørch.
Haha, fantastisk spottet. Og helt ærligt Lindvang...Christian Andersen sej?[/quote]

Jeg tror den er god nok med den gode Mølby! Og jo, hr. Andersen er super-sej!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 11. jan 2009, 21:30

Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev:
Enig!

Er du mand for at starte en "Jeg ringeagter folk der skal have deres åndssvage unger med på deres profilbillede"-gruppe?
Jeg er klar som første medlem (æresmedlem med din tilladelse).
De skulle få sig et liv!
Måske jeg ville moderere titlen lidt, hvis det er i orden med æresmedlemmet? Du vil blive gjort til administrator med det samme!

Den er oprettet ;)

Brugeravatar
Slyboy
Allstar
Allstar

Indlæg af Slyboy » 12. jan 2009, 08:22

Elegia skrev:
Slyboy skrev:Præcis derfor man helt skal holde sig væk fra det teenage popfænomen!
Altså... venner?
Det var vel knap og nap det jeg skrev.....

Venner havde du vel også før Facebook blev opfundet?
Vilje slår teknik...

Elegia

Indlæg af Elegia » 12. jan 2009, 08:44

Slyboy skrev:
Elegia skrev:
Altså... venner?
Det var vel knap og nap det jeg skrev.....

Venner havde du vel også før Facebook blev opfundet?
Kun som teenager. Det er slut nu.

Bøgehøj
Superliga
Superliga

Indlæg af Bøgehøj » 12. jan 2009, 15:41

Bilister, der ikke blinker, før de drejer.

"Ja, nu hvor din Golf 2 allerede er halvvejs i Gug, kan jeg da godt se, at du ville dreje til venstre."
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 12. jan 2009, 16:20

Bøgehøj skrev:Bilister, der ikke blinker, før de drejer.

"Ja, nu hvor din Golf 2 allerede er halvvejs i Gug, kan jeg da godt se, at du ville dreje til venstre."
Og det skal man høre fra een, der forsøgte at køre igennem tælleapparaterne på Essex Park i en 3,5 tons minibus (efter at ha snydt sig gennem billetkøen, i selvsamme køretøj)............ :cool:
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Besvar