Jeg synes han lyder dejligt Sydhavns-agtig!Kenneth K skrev:Ole Mørk.
Han er da så umådelig træls at høre på.
Det pisser mig af tråden
-
Lindvang
Re: Det pisser mig af tråden
Jeg forstiller mig lidt, at han sidder med en grøn cecil i kæften og en Hof i hånden..!Lindvang skrev:Jeg synes han lyder dejligt Sydhavns-agtig!Kenneth K skrev:Ole Mørk.
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
Friend requests fra folk på Facebook, som man ikke gider at være venner med, og som man samtidig har slettet som ven før, pisser mig desuden også af.
Skal vi være venner derinde..??Kenneth K skrev:Friend requests fra folk på Facebook, som man ikke gider at være venner med, og som man samtidig har slettet som ven før, pisser mig desuden også af.
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
Hehe, jeg vil da i hvert fald hellere være venner med dig, end ham der har fostret min harme. Det er sådan en gut fra min gymnasietid som simpelthen bare er så klistret og irriterende. Har aldrig brudt mig om manden...JSJ skrev:Skal vi være venner derinde..??Kenneth K skrev:Friend requests fra folk på Facebook, som man ikke gider at være venner med, og som man samtidig har slettet som ven før, pisser mig desuden også af.
/Jesper
EIDT: Hans personlighed er faktisk mere klistret end dit hår!
-
Lindvang
Præcis! Derfor Ole Mørch og Christian Andersen er så seje mennesker. Det kan godt være, at de ikke er specielt gode trænere, men seje mennesker er de i sandhed!JSJ skrev:Jeg forstiller mig lidt, at han sidder med en grøn cecil i kæften og en Hof i hånden..!Lindvang skrev:Jeg synes han lyder dejligt Sydhavns-agtig!Kenneth K skrev:Ole Mørk.
/Jesper
-
Lindvang
Enig!Kenneth K skrev:Friend requests fra folk på Facebook, som man ikke gider at være venner med, og som man samtidig har slettet som ven før, pisser mig desuden også af.
Desuden mødre med ammehjerne, for hvem alle statusopdateringer og profilbilleder handler om deres børn! Disse bliver faktisk slette løbende fra min venneliste. Hver gang en eller anden skriver noget om sine unger (på den der ammehjerne-måde, selvom ungerne er fire år), går jeg ind og sletter dem. En løbende udrensning.
Er man mere fedtet end Jespers hår, så er man satme en fedtet karl!
Vel også ud fra disse mennesker, at karakteren Carsten Mølby blev skabt, ihvertfald Ole Mørch.Lindvang skrev:Præcis! Derfor Ole Mørch og Christian Andersen er så seje mennesker. Det kan godt være, at de ikke er specielt gode trænere, men seje mennesker er de i sandhed!JSJ skrev:Jeg forstiller mig lidt, at han sidder med en grøn cecil i kæften og en Hof i hånden..!Lindvang skrev:
Jeg synes han lyder dejligt Sydhavns-agtig!
/Jesper
Præcis derfor hadelisten skal indføres på facebook...Kenneth K skrev:Friend requests fra folk på Facebook, som man ikke gider at være venner med, og som man samtidig har slettet som ven før, pisser mig desuden også af.
Hvem der bare var irsk
Præcis derfor man helt skal holde sig væk fra det teenage popfænomen!JLB skrev:Præcis derfor hadelisten skal indføres på facebook...Kenneth K skrev:Friend requests fra folk på Facebook, som man ikke gider at være venner med, og som man samtidig har slettet som ven før, pisser mig desuden også af.
Vilje slår teknik...
-
Elegia
Altså... venner?Slyboy skrev:Præcis derfor man helt skal holde sig væk fra det teenage popfænomen!
Vel også ud fra disse mennesker, at karakteren Carsten Mølby blev skabt, ihvertfald Ole Mørch.[/quote]Spurs skrev: Præcis! Derfor Ole Mørch og Christian Andersen er så seje mennesker. Det kan godt være, at de ikke er specielt gode trænere, men seje mennesker er de i sandhed!
Haha, fantastisk spottet. Og helt ærligt Lindvang...Christian Andersen sej?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Er du mand for at starte en "Jeg ringeagter folk der skal have deres åndssvage unger med på deres profilbillede"-gruppe?Lindvang skrev:Enig!Kenneth K skrev:Friend requests fra folk på Facebook, som man ikke gider at være venner med, og som man samtidig har slettet som ven før, pisser mig desuden også af.
Desuden mødre med ammehjerne, for hvem alle statusopdateringer og profilbilleder handler om deres børn! Disse bliver faktisk slette løbende fra min venneliste. Hver gang en eller anden skriver noget om sine unger (på den der ammehjerne-måde, selvom ungerne er fire år), går jeg ind og sletter dem. En løbende udrensning.
Jeg er klar som første medlem (æresmedlem med din tilladelse).
De skulle få sig et liv!
Janteloven eksisterer IKKE!
Fanfraktioner der ikke kan overholde aftaler pisser mig afKiilerich skrev:Ja hvad brokker du dig over Vejern? - vi ses da bare i finalen
-
Lindvang
Haha, fantastisk spottet. Og helt ærligt Lindvang...Christian Andersen sej?[/quote]limey skrev:Vel også ud fra disse mennesker, at karakteren Carsten Mølby blev skabt, ihvertfald Ole Mørch.Spurs skrev: Præcis! Derfor Ole Mørch og Christian Andersen er så seje mennesker. Det kan godt være, at de ikke er specielt gode trænere, men seje mennesker er de i sandhed!
Jeg tror den er god nok med den gode Mølby! Og jo, hr. Andersen er super-sej!
-
Lindvang
Måske jeg ville moderere titlen lidt, hvis det er i orden med æresmedlemmet? Du vil blive gjort til administrator med det samme!Køllen I Møllen skrev:Er du mand for at starte en "Jeg ringeagter folk der skal have deres åndssvage unger med på deres profilbillede"-gruppe?Lindvang skrev:Enig!Kenneth K skrev:Friend requests fra folk på Facebook, som man ikke gider at være venner med, og som man samtidig har slettet som ven før, pisser mig desuden også af.
Jeg er klar som første medlem (æresmedlem med din tilladelse).
De skulle få sig et liv!
Den er oprettet
Det var vel knap og nap det jeg skrev.....Elegia skrev:Altså... venner?Slyboy skrev:Præcis derfor man helt skal holde sig væk fra det teenage popfænomen!
Venner havde du vel også før Facebook blev opfundet?
Vilje slår teknik...
-
Elegia
Kun som teenager. Det er slut nu.Slyboy skrev:Det var vel knap og nap det jeg skrev.....Elegia skrev:Altså... venner?Slyboy skrev:Præcis derfor man helt skal holde sig væk fra det teenage popfænomen!
Venner havde du vel også før Facebook blev opfundet?
Bilister, der ikke blinker, før de drejer.
"Ja, nu hvor din Golf 2 allerede er halvvejs i Gug, kan jeg da godt se, at du ville dreje til venstre."
"Ja, nu hvor din Golf 2 allerede er halvvejs i Gug, kan jeg da godt se, at du ville dreje til venstre."
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
Og det skal man høre fra een, der forsøgte at køre igennem tælleapparaterne på Essex Park i en 3,5 tons minibus (efter at ha snydt sig gennem billetkøen, i selvsamme køretøj)............Bøgehøj skrev:Bilister, der ikke blinker, før de drejer.
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996