Arh come on, det er sgu da for åndssvagt. For det første, så findes der vel ikke retningslinier, der siger, at man ikke må benytte dette forum, eller skal benytte det i begrænset omfang, hvis man ikke er medlem af ASC. For det andet, så er der jo reelt ikke de store andre muligheder, hvis man gerne vil debattere sin hold med andre. Jeg håber, at du kan se, at det lyder lettere panisk og som om, at argumenterne er ved at være vage.Poker-One-Kenobi skrev:Jeg synes så stadigvæk at det er lidt komisk, at man skal sidde på et forum, som er drevet og betalt af ASC, og nævne noget som ASC nogensinde har gjort for dig. Du har nu skrevet 4027 indlæg på selvsamme forum. Det er da alligevel noget, eller hvad?
Skriver jeg ikke netop længere oppe, at det selvfølgelig er klart for enhver, deriblandt undertegnede, at turene selvfølgelig skal være for medlemmer, da disse spytter i kassen? Alt andet ville jo være decideret idioti. Det er lidt vagt, at begynde at bebrejde en mand noget, han ikke mener. Igen, må jeg næsten tro, at du fattes argumenter.Jeg husker du skrev at det var ærgerligt at "Utopia skulle blandes sammen med ASC" i sin tid da ASC-KBH blev startet op igen, og den holdning har du selvfølgelig lov at have.
Men jeg synes personligt det er møgærgerligt at du ikke kan slå et glimrende forslag om spisning i forbindelse med AGF-kampen op uden at komme med en "for dem som ikke MÅ komme med" stikpille til dem som har brugt tid på at prøve at arrangere en bustur til den dødssyge by Århus. Jeg tror de fleste godt kan forstå, at når en forening arrangerer noget for dens medlemmer, som medlemmerne delvist har betalt for gennem kontigentet, kræver det at man er medlem for at komme med. Og at det ikke er et spørgsmål om man MÅ komme med eller ej. Alle MÅ komme med, også dig, og derfor er det en unødvendig fordrejning at sige andet.
Som jeg ser det, arrangerer Senior fx smørrebrød for alle med interesse i huset, og ikke i ASC-regi. Mon ikke den gode herre havde gjort det samme, hvis ASCKBH ikke eksisterede. Det samme gælder, hvis jeg arrangerer bold eller spisning. Igen, jeg savner eksempler, udover den ene gang, hvor Bang har svedt ned i pølserne. Jeg vil stadig gerne se, hvad det egentlig er, at I gør, der er så fantastisk, i forhold til det andre gør for ALLE, medlemmer eller ej. Det kommer nok bare til at knibe.Utopia er stedet for alle, medlemmer eller ej, og sådan skal en bar selvfølgelig være. Jeg mener også at de arrangementer som foregår der skal være for alle, men derfor kan man jo godt sætte pris på folks arbejde, som når Bang sveder et par timer over grillen eller når Senior banker en gang smørrebrød på bordet, eller når man som du får lyst til at samle folk til en gang fodbold et sted i byen. Istedet virker det ærligt talt som om at du hellere vil gøre en deal ud af de ting som ASC ikke gør, eller som du ikke kan deltage i, fordi du ikke er med til at betale for dem. Ærgerligt.
Og lad så denne diskussion stoppe snart, og lad os komme tilbage til at elske AaB og i dette tilfælde hade dem fra århus. Alt andet må være sekundært.
Jeg har intet problem med ASC eller med mennesker, der vælger at være medlem af denne forening. Jeg har selv været medlem engang i tidernes morgen. Jeg synes bare det er lidt latterligt og selvpromoverende, når man forsøger at gøre sig til noget, man ikke er. ASC står ikke for en dyt af det, der sker på Utopia. Det gør mennesker, der glæder sig over stedet og over at være sammen med en flok andre mennesker, der findes dernede. Og det er vel det bedste, men lad være med at tage æren for noget, I ikke er, for I er primært ganske usynlige, hvilket også er det bedste, for det er ikke en ASC-bar, der ønskes, men en AaB-bar, som det er nu.