AGF-AaB

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Lindvang

Re: AGF-AaB

Indlæg af Lindvang » 27. mar 2009, 20:47

Poker-One-Kenobi skrev:Jeg synes så stadigvæk at det er lidt komisk, at man skal sidde på et forum, som er drevet og betalt af ASC, og nævne noget som ASC nogensinde har gjort for dig. Du har nu skrevet 4027 indlæg på selvsamme forum. Det er da alligevel noget, eller hvad?
Arh come on, det er sgu da for åndssvagt. For det første, så findes der vel ikke retningslinier, der siger, at man ikke må benytte dette forum, eller skal benytte det i begrænset omfang, hvis man ikke er medlem af ASC. For det andet, så er der jo reelt ikke de store andre muligheder, hvis man gerne vil debattere sin hold med andre. Jeg håber, at du kan se, at det lyder lettere panisk og som om, at argumenterne er ved at være vage.
Jeg husker du skrev at det var ærgerligt at "Utopia skulle blandes sammen med ASC" i sin tid da ASC-KBH blev startet op igen, og den holdning har du selvfølgelig lov at have.
Men jeg synes personligt det er møgærgerligt at du ikke kan slå et glimrende forslag om spisning i forbindelse med AGF-kampen op uden at komme med en "for dem som ikke MÅ komme med" stikpille til dem som har brugt tid på at prøve at arrangere en bustur til den dødssyge by Århus. Jeg tror de fleste godt kan forstå, at når en forening arrangerer noget for dens medlemmer, som medlemmerne delvist har betalt for gennem kontigentet, kræver det at man er medlem for at komme med. Og at det ikke er et spørgsmål om man MÅ komme med eller ej. Alle MÅ komme med, også dig, og derfor er det en unødvendig fordrejning at sige andet.
Skriver jeg ikke netop længere oppe, at det selvfølgelig er klart for enhver, deriblandt undertegnede, at turene selvfølgelig skal være for medlemmer, da disse spytter i kassen? Alt andet ville jo være decideret idioti. Det er lidt vagt, at begynde at bebrejde en mand noget, han ikke mener. Igen, må jeg næsten tro, at du fattes argumenter.
Utopia er stedet for alle, medlemmer eller ej, og sådan skal en bar selvfølgelig være. Jeg mener også at de arrangementer som foregår der skal være for alle, men derfor kan man jo godt sætte pris på folks arbejde, som når Bang sveder et par timer over grillen eller når Senior banker en gang smørrebrød på bordet, eller når man som du får lyst til at samle folk til en gang fodbold et sted i byen. Istedet virker det ærligt talt som om at du hellere vil gøre en deal ud af de ting som ASC ikke gør, eller som du ikke kan deltage i, fordi du ikke er med til at betale for dem. Ærgerligt.

Og lad så denne diskussion stoppe snart, og lad os komme tilbage til at elske AaB og i dette tilfælde hade dem fra århus. Alt andet må være sekundært.
Som jeg ser det, arrangerer Senior fx smørrebrød for alle med interesse i huset, og ikke i ASC-regi. Mon ikke den gode herre havde gjort det samme, hvis ASCKBH ikke eksisterede. Det samme gælder, hvis jeg arrangerer bold eller spisning. Igen, jeg savner eksempler, udover den ene gang, hvor Bang har svedt ned i pølserne. Jeg vil stadig gerne se, hvad det egentlig er, at I gør, der er så fantastisk, i forhold til det andre gør for ALLE, medlemmer eller ej. Det kommer nok bare til at knibe.

Jeg har intet problem med ASC eller med mennesker, der vælger at være medlem af denne forening. Jeg har selv været medlem engang i tidernes morgen. Jeg synes bare det er lidt latterligt og selvpromoverende, når man forsøger at gøre sig til noget, man ikke er. ASC står ikke for en dyt af det, der sker på Utopia. Det gør mennesker, der glæder sig over stedet og over at være sammen med en flok andre mennesker, der findes dernede. Og det er vel det bedste, men lad være med at tage æren for noget, I ikke er, for I er primært ganske usynlige, hvilket også er det bedste, for det er ikke en ASC-bar, der ønskes, men en AaB-bar, som det er nu.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 27. mar 2009, 20:49

MrBangDK skrev:
Lindvang skrev: Tja, jeg har mine egne idéer til, hvad der kunne være årsager. Det må jeg jo nok bare hellere holde for mig selv, da jeg ikke vil tage folk til indtægt for noget, de ikke selv har meldt ud. Det håber jeg du forstår.

Helt ærligt, så kan jeg ikke se nogen grund til at fare sådan i flint over min måde at formulere et forslag til bold og spisning med gode mennesker, som jeg gerne bedriver meget af min fritid med. Men det er jo din egen sag.

Jeg vil også gerne høre, hvad det er for ting ASC laver, som jeg nyder så godt af. Der er selvfølgelig lige den der pølse, som jeg købte af jer sidste forår, men ellers kan jeg da ikke komme på noget, I gør, der er skide fantastisk for eksempelvis mig. Kan du?

I den henseende, vil jeg da gerne gøre dig opmærksom på, at langt de fleste tiltag, der bliver arrangeret dernede, i forhold til mad, indendørsbold, bajere på andre tidspunkter end kampdage, etc. bliver iværksat af folk, som overhovedet ikke gør det i ASC-regi. Deriblandt mig selv og Senior. Dette faktum gør det bare endnu mere interessant at høre, hvad det er for aktiviteter, som ASC laver, og som jeg nyder godt af.

forstå mig ret, jeg synes det er helt på sin plads, at for eksempel busture, som I arrangerer, er forbeholdt medlemmer. De har spyttet i kassen via kontingent, så det er da kun logisk, at det kun er for dem.

Jeg synes bare, at du måske skulle overveje, at LANGT størsteparten af de ting, der sker på og omkring Utopia ikke har en bjælde med ASC at gøre, og at det er ikke-ASC'ere, der står for disse ting.

Jeg har intet problem med ASC eller ASCKBH, men jeg synes du skal vogte dig lidt for at glorificere jer selv med jeres tiltag og lidt mellem linjerne tagen patent på Utopia som et ASC-sted, for det er ikke virkeligheden. Den er en helt anden, og det ville du også vide, hvis du tog en pause fra bleer, sushi og x-faktor. (Som Morten skrev, så lad nu være med at hidse dig op. Det sidste er ment som kammeratligt prikken).
Jeg vælger ikke at svare, da Poker siger det hele i sit ovenstående indlæg!!! Han fik sagt det jeg ikke magtede.. Skulle der ligge nogle ubesvarede spørgmål, så skal jeg beklage - så er det fordi jeg ikke magtede at skrive det rigtigt i første omgang!!

:thumbsup:
Dvs. fik sagt alt det, der krøb udenom mine spørgsmål?

Men godt, at du har Mortens brede skuldre at læne dig opad ;)

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 27. mar 2009, 21:14

Lindvang, tonen i dine indlæg er til at jeg ikke gider at diskutere med dig, hverken nu eller i fremtiden. "Latterligt, selvpromoverende, glorificerende" er bare de sidste tilføjelser til listen. Jeg synes det er langt under niveau, og faktisk ret skuffende. Jeg har svaret hvad jeg mener om dine indlæg i denne tråd, og der stopper den for min del.

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af RØDESVIN » 27. mar 2009, 21:25

Hold nu kæft man VELKOMMEN til Rød stue :P
Jeg ser virkelg frem til en tur til GF land altid en super tur :cheers:

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 27. mar 2009, 22:35

Med fare for en twist af meninger og ord en fredag aften, hvor nogle AaB-fans ser X-factor og andre Mythbusters på Discovery eller som jeg nyder et glas rødvin i selskab med fruen, så er det jo svært at undgå at bemærke, at jeg bliver nævnt et par gange i denne lidt overskruet/fordrejet diskussion.

Der skal IKKE herske tvivl om, at jeg værdsætter det arbejde som ASC har præsteret fra jeg kom til som medlem(og inden) i forbindelse med UEFA-kampen mod Tottenham og de efterfølgende kampe i Champions League/UEFA-cuppen – både ude og hjemme. Jeg har som medlem oplevet en utrolig hjælpsomhed i forbindelse med billetkøb, afhentning/betaling, transport, aftalte arrangementer away og hjemme. Det er prisværdigt at frivillig arbejdskraft forsøger at få disse ting på banen og skabe nogle gode rammer omkring AaB – kampene ude og hjemme og løfte det hele til et højere niveau.

Det tror jeg dybest set også, at vi alle er enige om!

Jeg ser Utopia som et fælles mødested for AaB-fans, hvor et medlemskab af ASC, SF, Politiets Sangkor eller Bedemændenes Fællesorganisation IKKE er et krav.

Derfor er de arrangementer, som jeg har været involveret i, også været uden skelen til et medlemskab af ASC, men i tæt samarbejde med medlemmer af ASC København og/eller Lindvang, hvor alle AaB-fans har en mulighed for at deltage og det er bestemt mit håb til fremtiden, at vi fortsætter på den måde!

Skal vi ikke stoppe diskussionen her og tage den over en kop øl på Utopia og finde fælles fodslag, for der er sg. ikke nogen grund til at hænge vasketøjet til offentlig tørring.

Vi ses til kamp på stadion eller Utopia!
Kærlig hilsen Senior :thumbsup:
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 27. mar 2009, 22:38

MichaelLarsen skrev:Med fare for en twist af meninger og ord en fredag aften, hvor nogle AaB-fans ser X-factor og andre Mythbusters på Discovery eller som jeg nyder et glas rødvin i selskab med fruen, så er det jo svært at undgå at bemærke, at jeg bliver nævnt et par gange i denne lidt overskruet/fordrejet diskussion.

Der skal IKKE herske tvivl om, at jeg værdsætter det arbejde som ASC har præsteret fra jeg kom til som medlem(og inden) i forbindelse med UEFA-kampen mod Tottenham og de efterfølgende kampe i Champions League/UEFA-cuppen – både ude og hjemme. Jeg har som medlem oplevet en utrolig hjælpsomhed i forbindelse med billetkøb, afhentning/betaling, transport, aftalte arrangementer away og hjemme. Det er prisværdigt at frivillig arbejdskraft forsøger at få disse ting på banen og skabe nogle gode rammer omkring AaB – kampene ude og hjemme og løfte det hele til et højere niveau.

Det tror jeg dybest set også, at vi alle er enige om!

Jeg ser Utopia som et fælles mødested for AaB-fans, hvor et medlemskab af ASC, SF, Politiets Sangkor eller Bedemændenes Fællesorganisation IKKE er et krav.

Derfor er de arrangementer, som jeg har været involveret i, også været uden skelen til et medlemskab af ASC, men i tæt samarbejde med medlemmer af ASC København og/eller Lindvang, hvor alle AaB-fans har en mulighed for at deltage og det er bestemt mit håb til fremtiden, at vi fortsætter på den måde!

Skal vi ikke stoppe diskussionen her og tage den over en kop øl på Utopia og finde fælles fodslag, for der er sg. ikke nogen grund til at hænge vasketøjet til offentlig tørring.

Vi ses til kamp på stadion eller Utopia!
Kærlig hilsen Senior :thumbsup:
:cheers:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 27. mar 2009, 22:42

Lindvang skrev:
MrBangDK skrev:
Lindvang skrev: Tja, jeg har mine egne idéer til, hvad der kunne være årsager. Det må jeg jo nok bare hellere holde for mig selv, da jeg ikke vil tage folk til indtægt for noget, de ikke selv har meldt ud. Det håber jeg du forstår.

Helt ærligt, så kan jeg ikke se nogen grund til at fare sådan i flint over min måde at formulere et forslag til bold og spisning med gode mennesker, som jeg gerne bedriver meget af min fritid med. Men det er jo din egen sag.

Jeg vil også gerne høre, hvad det er for ting ASC laver, som jeg nyder så godt af. Der er selvfølgelig lige den der pølse, som jeg købte af jer sidste forår, men ellers kan jeg da ikke komme på noget, I gør, der er skide fantastisk for eksempelvis mig. Kan du?

I den henseende, vil jeg da gerne gøre dig opmærksom på, at langt de fleste tiltag, der bliver arrangeret dernede, i forhold til mad, indendørsbold, bajere på andre tidspunkter end kampdage, etc. bliver iværksat af folk, som overhovedet ikke gør det i ASC-regi. Deriblandt mig selv og Senior. Dette faktum gør det bare endnu mere interessant at høre, hvad det er for aktiviteter, som ASC laver, og som jeg nyder godt af.

forstå mig ret, jeg synes det er helt på sin plads, at for eksempel busture, som I arrangerer, er forbeholdt medlemmer. De har spyttet i kassen via kontingent, så det er da kun logisk, at det kun er for dem.

Jeg synes bare, at du måske skulle overveje, at LANGT størsteparten af de ting, der sker på og omkring Utopia ikke har en bjælde med ASC at gøre, og at det er ikke-ASC'ere, der står for disse ting.

Jeg har intet problem med ASC eller ASCKBH, men jeg synes du skal vogte dig lidt for at glorificere jer selv med jeres tiltag og lidt mellem linjerne tagen patent på Utopia som et ASC-sted, for det er ikke virkeligheden. Den er en helt anden, og det ville du også vide, hvis du tog en pause fra bleer, sushi og x-faktor. (Som Morten skrev, så lad nu være med at hidse dig op. Det sidste er ment som kammeratligt prikken).
Jeg vælger ikke at svare, da Poker siger det hele i sit ovenstående indlæg!!! Han fik sagt det jeg ikke magtede.. Skulle der ligge nogle ubesvarede spørgmål, så skal jeg beklage - så er det fordi jeg ikke magtede at skrive det rigtigt i første omgang!!

:thumbsup:
Dvs. fik sagt alt det, der krøb udenom mine spørgsmål?

Men godt, at du har Mortens brede skuldre at læne dig opad ;)
Meget bedre end dine selvpromoverende!!! :thumbsup:
Ska' vi hak'?

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 28. mar 2009, 00:35

Poker-One-Kenobi skrev:Lindvang, tonen i dine indlæg er til at jeg ikke gider at diskutere med dig, hverken nu eller i fremtiden. "Latterligt, selvpromoverende, glorificerende" er bare de sidste tilføjelser til listen. Jeg synes det er langt under niveau, og faktisk ret skuffende. Jeg har svaret hvad jeg mener om dine indlæg i denne tråd, og der stopper den for min del.
Dét overlever jeg sgu også nok. Men jeg skal jo ligesom leve op til din retorik.

Men at du ikke kan se, at der bliver kogt suppe på et ben, der ikke eksisterer, er mig sgu en gåde. For det ER ikke ASCKBH, der trækker læsset omkring Utopia. I har stegt et par pølser, og det er vist, hvad det kan blive til. Jeg er sgu sådan set ligeglad med, hvem der gør hvad. Jeg synes bare det er at hæve sig selv op et sted, hvor man ikke hører til, når man begynder at fable om, hvor meget man har gjort og hvor meget, der er at nyde godt af. For det er jo ikke korrekt.

Jeg synes bare det er lidt skidt at tage æren for noget, man ikke gør. I øvrigt en diskussion, som du og dit sidekick selv starter, fordi jeg formulerer et forslag på en måde, som ikke var negativt ment, men som skulle falde jer to for brystet. Det er jo bare beklageligt, at man skal være så skide nærtagende.

Jeg er dybt enig med Senior i, at ASC gør et fantastisk stykke arbejde for AaB-fans. Jeg kunne aldrig drømme om at mene andet. Jeg er bestemt heller ikke ude efter ASC eller ASCKBH som organisation, tværtimod, men blot mener jeg, at der er et par få repræsentanter fra en ASC lokalafdeling, som tager munden lidt for fuld og én specifikt, der er lidt for vigtig uden grund. That's all...

Egentlig en ligegyldig diskussion, for det primære er, at der er et sted at se bold for alle, ASC'ere, som ikke-ASC'ere, hvilket heldigvis er tilfældet. Hvad folk er medlem af, er mig evigt ligegyldigt. Jeg synes bare det er lidt langt ude, at jeg først nærmest skal bære et ansvar for, at jeres bus ikke kommer afsted til Århus, samt at jeg sutter på patten i alt det (og jeg kan oprigtigt ikke komme på andet end jeres pølser), som ASC præsterer i København. Jeg kommer sgu da heller ikke og beder om en eller anden form for misforstået ydmyghed eller taknemmelighed, fordi I deltager i et eller andet spisning, drikning eller indendørsbold (som jeg brugte tid og planlægning på). Jeg ser det da som en selvfølge, at I deltager, fordi I er AaB'ere i København, og ikke fordi I er medlem af Lindvangs Specielle AaB-fanklub eller noget andet underligt.

Summa summarum, jeg finder det fantastisk, at vi har et sted som Utopia, hvor Eamon åbner dørene for alle, der opfører sig ordentligt, høj som lav og giver os nogle fine vilkår og betingelser for os i eksil. Det ønsker jeg skal fortsætte således. Jeg finder det bare upassende at man har brug for at tilkendegive, at man gør så og så meget, og at undertegnede nasser groft på det, når det ikke er korrekt.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 28. mar 2009, 00:37

MrBangDK skrev: Meget bedre end dine selvpromoverende!!! :thumbsup:
Men hvor, Bang? Hvor?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 28. mar 2009, 09:21

Lindvang skrev:
Dét overlever jeg sgu også nok. Men jeg skal jo ligesom leve op til din retorik.

Men at du ikke kan se, at der bliver kogt suppe på et ben, der ikke eksisterer, er mig sgu en gåde. For det ER ikke ASCKBH, der trækker læsset omkring Utopia. I har stegt et par pølser, og det er vist, hvad det kan blive til. Jeg er sgu sådan set ligeglad med, hvem der gør hvad. Jeg synes bare det er at hæve sig selv op et sted, hvor man ikke hører til, når man begynder at fable om, hvor meget man har gjort og hvor meget, der er at nyde godt af. For det er jo ikke korrekt.

Jeg synes bare det er lidt skidt at tage æren for noget, man ikke gør. I øvrigt en diskussion, som du og dit sidekick selv starter, fordi jeg formulerer et forslag på en måde, som ikke var negativt ment, men som skulle falde jer to for brystet. Det er jo bare beklageligt, at man skal være så skide nærtagende.

Jeg er dybt enig med Senior i, at ASC gør et fantastisk stykke arbejde for AaB-fans. Jeg kunne aldrig drømme om at mene andet. Jeg er bestemt heller ikke ude efter ASC eller ASCKBH som organisation, tværtimod, men blot mener jeg, at der er et par få repræsentanter fra en ASC lokalafdeling, som tager munden lidt for fuld og én specifikt, der er lidt for vigtig uden grund. That's all...

Egentlig en ligegyldig diskussion, for det primære er, at der er et sted at se bold for alle, ASC'ere, som ikke-ASC'ere, hvilket heldigvis er tilfældet. Hvad folk er medlem af, er mig evigt ligegyldigt. Jeg synes bare det er lidt langt ude, at jeg først nærmest skal bære et ansvar for, at jeres bus ikke kommer afsted til Århus, samt at jeg sutter på patten i alt det (og jeg kan oprigtigt ikke komme på andet end jeres pølser), som ASC præsterer i København. Jeg kommer sgu da heller ikke og beder om en eller anden form for misforstået ydmyghed eller taknemmelighed, fordi I deltager i et eller andet spisning, drikning eller indendørsbold (som jeg brugte tid og planlægning på). Jeg ser det da som en selvfølge, at I deltager, fordi I er AaB'ere i København, og ikke fordi I er medlem af Lindvangs Specielle AaB-fanklub eller noget andet underligt.

Summa summarum, jeg finder det fantastisk, at vi har et sted som Utopia, hvor Eamon åbner dørene for alle, der opfører sig ordentligt, høj som lav og giver os nogle fine vilkår og betingelser for os i eksil. Det ønsker jeg skal fortsætte således. Jeg finder det bare upassende at man har brug for at tilkendegive, at man gør så og så meget, og at undertegnede nasser groft på det, når det ikke er korrekt.
Og den ene er mig - du må godt kalde mig ved navn!!

Lindvang - jeg ved ikke hvor meget du lægger i mine ord, siden du åbenbart føler, at jeg mener du skal give mig, ASC KBH etc. credit for at have stegt nogle dillere, som du også har nydt glæde af. Såfremt du har opfattet det sådan, så skal jeg være den første til at beklage. Men jeg har sgu aldrig anklaget dig for at være årsag til at bussen til Århus ikke kommer afsted, og at du ikke må nyde godt at de tiltag ASC laver, når der er "fri adgang" også for ikke ASC'ere.. Det er jo svært at svede over grillen, hvis ikke der er nogen der beder om "ekstra brankede" ;)

Min irritation over det hele er blot, at du skriver det med "ikke må komme med"... Det kan god være din intention ikke har været, at kritisere de regler ASC har, men lad os blot sige, at det er faldet en del folk for brystet. Jeg skal ikke diktere, hvorledes du skal skrive dine indlæg, men du kan måske overtales til at tænke over, at det du skrev har irriteret!! Lige gyldigt hvad meningen med indlægget har været.

Jeg er enig i Senior og dine egne betragtninger - ja, det er fedt at vi har et sted som Utopia, hvor vi kan følge AaB. Og det er super fedt, at du og andre tager initiativ til arrangementer, lige så vel at det er cool at vi i ASC KBH laver tiltag, som gavner vores medlemmer (og hvor andre nogen gange får glæde af det!!).

Go' weekend
Der Bang

P.s. Linda vandt X-Factor og sushi'en var fortrinlig!!!
Ska' vi hak'?

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 28. mar 2009, 09:32

MrBangDK skrev:
Lindvang skrev:

Og den ene er mig - du må godt kalde mig ved navn!!

Lindvang - jeg ved ikke hvor meget du lægger i mine ord, siden du åbenbart føler, at jeg mener du skal give mig, ASC KBH etc. credit for at have stegt nogle dillere, som du også har nydt glæde af. Såfremt du har opfattet det sådan, så skal jeg være den første til at beklage. Men jeg har sgu aldrig anklaget dig for at være årsag til at bussen til Århus ikke kommer afsted, og at du ikke må nyde godt at de tiltag ASC laver, når der er "fri adgang" også for ikke ASC'ere.. Det er jo svært at svede over grillen, hvis ikke der er nogen der beder om "ekstra brankede" ;)

Min irritation over det hele er blot, at du skriver det med "ikke må komme med"... Det kan god være din intention ikke har været, at kritisere de regler ASC har, men lad os blot sige, at det er faldet en del folk for brystet. Jeg skal ikke diktere, hvorledes du skal skrive dine indlæg, men du kan måske overtales til at tænke over, at det du skrev har irriteret!! Lige gyldigt hvad meningen med indlægget har været.

Jeg er enig i Senior og dine egne betragtninger - ja, det er fedt at vi har et sted som Utopia, hvor vi kan følge AaB. Og det er super fedt, at du og andre tager initiativ til arrangementer, lige så vel at det er cool at vi i ASC KBH laver tiltag, som gavner vores medlemmer (og hvor andre nogen gange får glæde af det!!).

Go' weekend
Der Bang

P.s. Linda vandt X-Factor og sushi'en var fortrinlig!!!
Og som skrevet jævnligt, så er det jo i min verden den største selvfølge, at man som forening laver ting, der kun er for medlemmer. Ellers er der jo ikke rigtigt nogen grund til at være medlem.

Jeg skal nok formulere mig anderledes en anden gang, hvor jeg får en idé. For det var reelt ikke hensigten at støde nogen.

God weekend til dig også!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 29. mar 2009, 10:02

Og således sænkede julefreden sig over det lille hjem.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 29. mar 2009, 11:11

BoT skrev:Og således sænkede julefreden sig over det lille hjem.
Nu skal du holde op med at være så Ole Henriksen-agtig, gamle, indebrændte mand!

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Indlæg af Nakken » 31. mar 2009, 19:19

Jeg vil gerne sende en tak til raslee, for at anbefale denne tråd til mig.

Priceless, drenge!
Altid AaB!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 31. mar 2009, 19:37

Og ingen har fundet ud af, om der bliver en let frokostanretning på søndag eller ej. Men jeg dukker i hvert fald op til kampen. Også for at se, om Bang+Poker og Lindvang klarer sagerne i en god gammeldags armbrydnings-kamp. Og godt nok er Lindvang den tykkeste, men Bang har "barne-bære-arme", som burde kunne trække en god fight.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 31. mar 2009, 19:51

BoT skrev:Og ingen har fundet ud af, om der bliver en let frokostanretning på søndag eller ej. Men jeg dukker i hvert fald op til kampen. Også for at se, om Bang+Poker og Lindvang klarer sagerne i en god gammeldags armbrydnings-kamp. Og godt nok er Lindvang den tykkeste, men Bang har "barne-bære-arme", som burde kunne trække en god fight.
Du er da lidt af en ballademager!!! Og jeg trækker sgu nok titlen som både den tykkeste og "barnebærearm" #1 !!!

Til gengæld er jeg i Estados Unidos på søndag, så jeg melder fra til kampen...
Ska' vi hak'?

SeaSideSupport
1. div
1. div
Geografisk sted: 8210

Indlæg af SeaSideSupport » 31. mar 2009, 20:50

Æææft I går til makronerne. Kan I ikke spare lidt af krudtet og kanalisere det over i en billet hos de nedslidte D(N)SB-tog og fragte jeres verbal fight til Århus. Så vi kan blive så mange som muligt. Jeg vil personligt give en forever friend fadbamse til Mr.GanBang.dk og Hr. Lindtvang.

Alle mand til Århus ;-) Hep hey - og en lille rødvinsbrandert - det er jo tirsdag
Den stiveste pik i saunaen

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 31. mar 2009, 21:30

Billede
BOT og Lindvang :)

og til Nakken.... tak for lige at bringe lidt kog i gryden! Bang du må have en god tur til USA :cool:

Til de 2 indebrændte gamle mænd fra balkonen skulle vi ikke overveje at smide jer ind på bagsædet af Astraen og køre en tur ned over Fyn til Århus Idrætspark på søndag og se AaB smække endnu 3 point ind på kontoen. Med lidt overtalelse kunne junior vel være serviceassistent og turguide :thumbsup:
Non scholae, sed vitae discimus

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 31. mar 2009, 22:52

MichaelLarsen skrev:Billede

og til Nakken.... tak for lige at bringe lidt kog i gryden! Bang du må have en god tur til USA :cool:

Til de 2 indebrændte gamle mænd fra balkonen skulle vi ikke overveje at smide jer ind på bagsædet af Astraen og køre en tur ned over Fyn til Århus Idrætspark på søndag og se AaB smække endnu 3 point ind på kontoen. Med lidt overtalelse kunne junior vel være serviceassistent og turguide :thumbsup:
Jeg er på! HVIS ikke jeg tager op og besøger mutter allerede lørdag. I så fald ses vi jo bare i Århus.

Desuden har dette billede været bragt før. Men med Køllen og (sjovt nok) undertegnede.

SeaSideSupport
1. div
1. div
Geografisk sted: 8210

Indlæg af SeaSideSupport » 31. mar 2009, 23:33

Lindvang skrev:
MichaelLarsen skrev:Billede

jeg skal fandme give jer kølle i møllem, hvis I kommer.

1-4

Jeg er på! HVIS ikke jeg tager op og besøger mutter allerede lørdag. I så fald ses vi jo bare i Århus.

Desuden har dette billede været bragt før. Men med Køllen og (sjovt nok) undertegnede.
Den stiveste pik i saunaen

Besvar