Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 10. maj 2009, 18:38

For spilnørder:

http://www.dailytech.com/Duke+Nukem+Dev ... e15081.htm

Det pisser mig af at 3'eren aldrig bliver til noget nu :@

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 10. maj 2009, 22:26

JLB skrev:
MrBangDK skrev:
Yankee skrev:Især fedt at politiet kan sende hundredevis af betjente og være super-offensive til fodboldkampe mens så voldsomt hærværk og plyndring ikke bliver stoppet selvom politiet er på stedet.
Politiets manglende indsats pisser mig også af - omend jeg har forståelse for deres beslutning.. Manglende mandskab mod 400 hærgende autonome - jeg ved godt hvad jeg selv havde valgt... Samfundets prioriteringer har spillet fallit!! Satme skidt at se politiet stå og se på en mand stå en stige og male grafitti i 2. sals højde uden at de gør noget..
Der render ufattelig mange soldater rundt herhjemme, der alle er uddannede til at ordne det. Når politiet har deres kampuniform på, så har militæret den der er en tak over, såkaldt grøn kæde. Den fungerer ganske udmærket i Kosovo og til uroligheder andre steder, samt politiet i udlandet bruger den. Hvorfor ikke bruge de resourcer herhjemme?
Danmarks Riges Grundlov §85.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. maj 2009, 06:15

Lindvang skrev:Danmarks Riges Grundlov §85.
Grundloven pisser mig af. Skyd de autonome!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Slyboy
Allstar
Allstar

Indlæg af Slyboy » 11. maj 2009, 06:30

Køllen I Møllen skrev: Grundloven pisser mig af. Skyd de autonome!
Hvorfor vælge den lette løsning? Nej de skal ydmyges ved at man fratager dem deres hus og lader dem tvangsarbejde for den storkapital som de foragter såsom at pudse sko for Hr. Møller ellers vaske Keld Kirks privatfly mens der bliver lagt film af det ud på Youtube til skræk og advarsel for de semiautonome der overvejer at smadre ting der ikke er deres egne.
Vilje slår teknik...

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. maj 2009, 07:24

Slyboy skrev:
Køllen I Møllen skrev: Grundloven pisser mig af. Skyd de autonome!
Hvorfor vælge den lette løsning? Nej de skal ydmyges ved at man fratager dem deres hus og lader dem tvangsarbejde for den storkapital som de foragter såsom at pudse sko for Hr. Møller ellers vaske Keld Kirks privatfly mens der bliver lagt film af det ud på Youtube til skræk og advarsel for de semiautonome der overvejer at smadre ting der ikke er deres egne.
Ville du lade en autonom vaske din bil? Nej vel.... :)

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 11. maj 2009, 17:09

Konfirmander der render rundt med kompressorhorn inde i byen! Jamen så stop dog!

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Indlæg af Worminator » 11. maj 2009, 17:57

Konfirmander - med eller uden kompressorhorn
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. maj 2009, 18:33

Kompressorhorn, med eller uden konfirmander...

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 11. maj 2009, 20:47

Manglen på følelse af sejr..

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 11. maj 2009, 20:58

At Lynge ikke vil hente en klasseangriber til sommer på trods af at vores offensiv aldrig har set ringere ud.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 11. maj 2009, 21:02

at vi på 7 kampe kun kan få 2 point! Specielt når man tænker på Lyngbys amatører fik 1 point!

Det er ikke godt nok.

Brugeravatar
Thorhauge
2. div
2. div
Geografisk sted: Færøerne

Indlæg af Thorhauge » 11. maj 2009, 23:12

sene arbejdstimer så man ikke kan komme på stadion og se kampen :(
At øl er så dyre i 7eleven. Men var for sulten til at lade være :cheers:
og ja konfirmanderne der render rundt over alt..

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 12. maj 2009, 07:55

Det her pisser mig FUCKING MEGET AF!!!!!!!

(sakset fra TV2.dk)

"Jeg nød at se butikker blive smadret"
Natten til lørdag gik flere hundrede unge amok i København. B.T. har fundet en af dem.

Han hedder Valdemar. Er 21 år og er vokset op i Silkeborg hos en far, der er læge og en mor, der gik hjemme. Lørdag nat var han med til at smadre København:

"Jeg nød at se på det. Det var forløsende at se destruktionen af alle de fine store butikker, som tjener frygteligt mange penge. De er jo et billede på kapitalismen," siger Valdemar.

Malede "kun" graffiti
Han siger, at urolighederne var en måde at kæmpe for retfærdighed på - og en protest mod aflytning af autonome, der sidestilles med terrorister.

Valdemar Markussen smadrede ikke selv noget, siger han. Han malede "kun" graffiti. Og det var helt ok, fordi det er en kunstnerisk udtryksform, siger han.

"Jeg synes graffiti er en rigtig fin måde at tage gaderummet tilbage på, det er jo konstruktiv "smadder". Med det mener jeg, at tingene blev jo lavet om - de blev 'undone'. Og så forstår jeg i øvrigt ikke, hvorfor det kun er de folk, der har penge, der skal kunne udsmykke det offentlige rum med for eksempel reklamer."

Borgerne har kun set destruktionen
Pressen og folk i øvrigt fokuserer - ifølge Valdemar - for meget på ødelæggelserne, mener han, I stedet skal offentligheden kigge på alt det gode, der skete.

"Festivalen handlede om et opgør med normaliseringen - det borgerne har set, er kun destruktionen. Jeg vil hellere fokusere på den lyst, der er til at ændre vores by og skabe rum. Jeg så hellere at folk opbyggede i stedet for at destruere," siger han og fortsætter:

"Det var jo ikke en planlagt aktion, hvor man sagde: Hey, tag din spraydåser med, kom og gå amok, og lad os smadre ting! For mig handler det om måden, man bryder ting ned på. Jeg mener godt man kan bryde ting smukt ned."

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@ :@ :@
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 12. maj 2009, 08:23

Autonome pisser mig i den grad af.
De er med til at sætte skattetrykket endnu højere pga størrere udgifter til det offentlige - politi, kommune(rengøring) osv. osv.

Kan de ikke tage en slåskamp mod BIFs og FCKs fans, så vi er af med dem ;)

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 12. maj 2009, 10:07

Autonome pisser skam også mig af.

Men noget der pisser mig endnu mere af, er at man vil (mis)bruge fucking TERRORLOVGIVNINGEN (!!!) til at straffe og aflytte dem. Hvad fanden fucking i hele helvede sker der, når man vil sidestille dem med terrorister? Jeg synes det er uhyggeligt at man i sådan en grad misbruger en lovgivning (fodboldfans får i øvrigt samme lovgivning at føle). Hvad med for helvede at anholde dem og anklage dem for det de er, nogle der laver hærværk og gadeuroden, eventuelt vold og modsættelse af anholdelse. Og så varetægtsfængsling i 4 uger inden de ryger for en dommer. Done deal.

Men alt det bræk med at de skal sigtes efter terrorlovgivning pisser mig endnu mere af. Hvor fanden er vi på vej hen som retssystem?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 12. maj 2009, 11:18

Man får jo generelt bare lyst til at samle en brosten op så ellers omformulere hans fjæs - Ja undskyld udtrykket!!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Indlæg af CFN » 12. maj 2009, 11:54

Korte hjørnespark. Glem det, det virkede overraskende en gang for tyve år siden. Spark nu bare den bold ind over, mens den ligger stille, og flertallet har sparketeknik til at få den sikkert afsted.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 12. maj 2009, 13:02

At man i USA vælger at uddele lange fængselsstraffe til teenagere, som i kådhed har sendt en MMS med et billede af dem selv uden tøj på, samtidigt med at erhvervsfolk og spekulanter kan slippe afsted med bevidst at snyde og bedrage det globale aktiemarked for ufatteligt mange milliarder dollars.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 12. maj 2009, 16:14

limey skrev:At man i USA vælger at uddele lange fængselsstraffe til teenagere, som i kådhed har sendt en MMS med et billede af dem selv uden tøj på, samtidigt med at erhvervsfolk og spekulanter kan slippe afsted med bevidst at snyde og bedrage det globale aktiemarked for ufatteligt mange milliarder dollars.
Welcome to Kapitalism!

Brugeravatar
[NIN]
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Sjælland

Indlæg af [NIN] » 12. maj 2009, 16:29

Lindvang skrev:
limey skrev:At man i USA vælger at uddele lange fængselsstraffe til teenagere, som i kådhed har sendt en MMS med et billede af dem selv uden tøj på, samtidigt med at erhvervsfolk og spekulanter kan slippe afsted med bevidst at snyde og bedrage det globale aktiemarked for ufatteligt mange milliarder dollars.
Welcome to Kapitalism!

ZzzZzzzZzz

Lad os alle bede!

Besvar