Slagsmål?!?!?! Det var et psykopatisk overfald.Yngvesson skrev:Forskellen er vel at Polski slår på damer, mens DN sagen vel var en slagsmål mellem Gaarde og DN... Jeg mener i hvertfald der er stor forskel på de "cases"...FCM skrev:Tror du ikke, at du skulle læse tråde igennem, inden du kommenterer det, for du har tydeligvis ikke fattet pointen....jydenfranord skrev:Når man læser på OBs forum og ser en FCM fan (den samme FCM som til tider springer frem herinde?) fortælle at OB er dobbeltmoralske fordi de ansatte David Nielsen selv om de viste hvad han var fyret for i AaB. Hmmmm måske skulle den gode FCM fan prøve at huske på hvem der hentede David Nielsen i AaB i første omgang. Ja ja, det glashus, det glashus.
http://ob.dk/forum/13/291480/ShowThread.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
At FCM ansatte DN skaber på ingen måde nogen som helst dobbeltmoral ift ansættelsen af Arek. Tværtimod så er det jo helt i tråd med hinanden.
Derimod er det dobbeltmoralsk at OB-fans kritiserer FCM for at ansætte Arek, når deres egen klub har ansat både David og Mads Timm.
Jeg ved godt det er lidt svært at forstå, men prøv at læs det igennem langsomt 2 gange, så fanger du det nok.
Og jeg kan helt ærligt ikke se at det skulle være hverken værre eller bedre at slå på en kvinde i forhold til at slå på en mand. (Ligestilling, du ved...)