musik

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: musik

Indlæg af Metal'n Roll » 23. jul 2009, 21:27

MrBangDK skrev:
Metal'n Roll skrev:
MrBangDK skrev:Med mindre du er helt vild med de to skodbands Mastodon og Lamb of God (MIN mening....), så er der ikke nogen grund til at tage ind i Forum før ved 20-tiden... Scenen står i midten, og det er til at komme frem selv om man kommer ind lidt sent!
BLASFEMIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!! ...... Hvordan f.......anden kan du kalde Lamb Of God et skodband??? (Ja, og Mastodon også for den sags skyld) :o :thumbsdown:
Fordi jeg virkelig synes de er MEGA skod!!! Til gengæld får det smilet frem, at Lamb of Gods bassist ligner Gandalf... ;)
Du tager helt fejl... Det er Gandalf der ligner John Campbell... ikke omvendt...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 26. jul 2009, 18:53

Jeg er lige hoppet på Verve-vognen igen..
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 26. jul 2009, 21:06

Lidt af det jeg har i sløjfen for tiden

Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 27. jul 2009, 11:19

You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 31. jul 2009, 11:42

MrBangDK skrev:
Metal'n Roll skrev:
MrBangDK skrev:Med mindre du er helt vild med de to skodbands Mastodon og Lamb of God (MIN mening....), så er der ikke nogen grund til at tage ind i Forum før ved 20-tiden... Scenen står i midten, og det er til at komme frem selv om man kommer ind lidt sent!
BLASFEMIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!! ...... Hvordan f.......anden kan du kalde Lamb Of God et skodband??? (Ja, og Mastodon også for den sags skyld) :o :thumbsdown:
Fordi jeg virkelig synes de er MEGA skod!!! Til gengæld får det smilet frem, at Lamb of Gods bassist ligner Gandalf...
Jeg er klart på din side. Hold kæft hvor var det ringe musik de leverede.... Metallica var dog topklasse! De gamle røvhuller kan sgu endnu :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar

Indlæg af 9000guldglans » 31. jul 2009, 12:35

Jeg så kun det band som spillede lige inden Metallica, ved ikke hvem af dem det var men der var sgu knald på og jeg synes ikke de var så ringe endda. Selvfølgelig var mine sanser noget slørede efter mange timers dødsdruk. Metallica leverede sgu varen, fed koncert.
Synes Køllen i møllen gik noget kold i bussen på vej hjem, der var hvert fald godt med savl på det bord du lå med hovedet nede i :D

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 31. jul 2009, 13:38

9000guldglans skrev:Jeg så kun det band som spillede lige inden Metallica, ved ikke hvem af dem det var men der var sgu knald på og jeg synes ikke de var så ringe endda. Selvfølgelig var mine sanser noget slørede efter mange timers dødsdruk. Metallica leverede sgu varen, fed koncert.
Synes Køllen i møllen gik noget kold i bussen på vej hjem, der var hvert fald godt med savl på det bord du lå med hovedet nede i :D
Det var dem med Gandalf der spillede sidst.
Dem der går først folk er dem der drikker mest, der hvor jeg kommer fra sættes der en ære i at gå kold som den første :)

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 31. jul 2009, 13:48

Køllen I Møllen skrev:
Jeg er klart på din side. Hold kæft hvor var det ringe musik de leverede.... Metallica var dog topklasse! De gamle røvhuller kan sgu endnu :)
Ja, det lader til at Metallica bare blev bedre aften for aften.. Det er fandme også vildt, at de på de 5 koncerter fyrer 49 forskellige numre af!! Så har man et solidt hit- og bagkatalog!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 31. jul 2009, 14:42

MrBangDK skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Ja, det lader til at Metallica bare blev bedre aften for aften.. Det er fandme også vildt, at de på de 5 koncerter fyrer 49 forskellige numre af!! Så har man et solidt hit- og bagkatalog!
Dog skuffende at de til den 3. koncert "glemte" Creeping death..... Det, og så det faktum at Hr Hetfield gang på gang skulle råbe på "Copenhagen" er de eneste 2 fingre jeg har at sætte på en aldeles fremragende koncert!

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar

Indlæg af 9000guldglans » 1. aug 2009, 00:07

Køllen I Møllen skrev:
9000guldglans skrev:Jeg så kun det band som spillede lige inden Metallica, ved ikke hvem af dem det var men der var sgu knald på og jeg synes ikke de var så ringe endda. Selvfølgelig var mine sanser noget slørede efter mange timers dødsdruk. Metallica leverede sgu varen, fed koncert.
Dem der går først folk er dem der drikker mest, der hvor jeg kommer fra sættes der en ære i at gå kold som den første :)
Ingen tvivl om at jeg respekterer køllens og hans crew som hører blandt Nørrenuttens fineste. Alligevel var det til stor morskab når undertegnede var nede og hente nye forsyninger i bussen, og man hver gang passerede en Kølle smurt ind i gamle mundrester alt imens man kunne ane en smuk mumlen omhandlende Køllen og Lynge i hed elskov :kiss:

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. aug 2009, 03:02

9000guldglans skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Ingen tvivl om at jeg respekterer køllens og hans crew som hører blandt Nørrenuttens fineste. Alligevel var det til stor morskab når undertegnede var nede og hente nye forsyninger i bussen, og man hver gang passerede en Kølle smurt ind i gamle mundrester alt imens man kunne ane en smuk mumlen omhandlende Køllen og Lynge i hed elskov :kiss:
De par uskadelige gange du skulle have en ny cola light er da til at overse...

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 2. aug 2009, 16:43

puha det var fedt... specielt Hetfield og Hammet ved 3:00 ca...

Van Colter
Ynglinge
Ynglinge

Indlæg af Van Colter » 4. aug 2009, 00:20

Ny single fra Muse. Havde DK præmiere på P3 kl 21:45

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Brugeravatar
Dworek
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Dworek » 5. aug 2009, 08:47

Van Colter skrev:Ny single fra Muse. Havde DK præmiere på P3 kl 21:45

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Den er fandeme fed! Jeg ser virkelig meget frem til det nye album...!
¿Dondé está Él Madrigal?!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 5. aug 2009, 21:14

De bliver fandeme ikke bedre end denne klassiker fra 93`.

Jeg sidder og oversavler min billet til koncerten med LOA på tirsdag....

Elegia

Indlæg af Elegia » 5. aug 2009, 21:42

Køllen I Møllen skrev:De bliver fandeme ikke bedre end denne klassiker fra 93`.

Lidt skuffende, egentlig, at der ikke er udsolgt til koncerten endnu.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 5. aug 2009, 21:45

Elegia skrev:

Så kan du jo nå at komme med....

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 6. aug 2009, 07:56

Køllen I Møllen skrev:
Det andet band var Lamb of God. (dem med screamer versionen af Gandalf)

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Walther » 7. aug 2009, 10:31

Det er jo ikke andet end en omgang larm!
Helt ærligt... sådan en omgang mumlen med alt for høj og uorganiseret musik i baggrunden!

Nu vil jeg sætte noget ordenligt musik på: Cradle of Filth - Live bait for the dead.
;) :thumbsup:
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Elegia

Indlæg af Elegia » 7. aug 2009, 14:11

Køllen I Møllen skrev:
Elegia skrev:

Så kan du jo nå at komme med....
Jeg overvejer den stadig. Er ikke den helt store fan af LOA, selv om man da skal være musikalsk analfabet for ikke at nyde numre som Heroin dreams, River runs red og Lost at 22.

Men 300 kr. er sgu mange penge på et SU-budget og kan veksles til en del stifter på den lokale, så det er en balancegang!

Besvar