Du tager helt fejl... Det er Gandalf der ligner John Campbell... ikke omvendt...MrBangDK skrev:Fordi jeg virkelig synes de er MEGA skod!!! Til gengæld får det smilet frem, at Lamb of Gods bassist ligner Gandalf...Metal'n Roll skrev:BLASFEMIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!! ...... Hvordan f.......anden kan du kalde Lamb Of God et skodband??? (Ja, og Mastodon også for den sags skyld)MrBangDK skrev:Med mindre du er helt vild med de to skodbands Mastodon og Lamb of God (MIN mening....), så er der ikke nogen grund til at tage ind i Forum før ved 20-tiden... Scenen står i midten, og det er til at komme frem selv om man kommer ind lidt sent!![]()
musik
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Re: musik
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Jeg er lige hoppet på Verve-vognen igen..
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg er klart på din side. Hold kæft hvor var det ringe musik de leverede.... Metallica var dog topklasse! De gamle røvhuller kan sgu endnuMrBangDK skrev:Fordi jeg virkelig synes de er MEGA skod!!! Til gengæld får det smilet frem, at Lamb of Gods bassist ligner Gandalf...Metal'n Roll skrev:BLASFEMIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!! ...... Hvordan f.......anden kan du kalde Lamb Of God et skodband??? (Ja, og Mastodon også for den sags skyld)MrBangDK skrev:Med mindre du er helt vild med de to skodbands Mastodon og Lamb of God (MIN mening....), så er der ikke nogen grund til at tage ind i Forum før ved 20-tiden... Scenen står i midten, og det er til at komme frem selv om man kommer ind lidt sent!![]()
Janteloven eksisterer IKKE!
- 9000guldglans
- Allstar

Jeg så kun det band som spillede lige inden Metallica, ved ikke hvem af dem det var men der var sgu knald på og jeg synes ikke de var så ringe endda. Selvfølgelig var mine sanser noget slørede efter mange timers dødsdruk. Metallica leverede sgu varen, fed koncert.
Synes Køllen i møllen gik noget kold i bussen på vej hjem, der var hvert fald godt med savl på det bord du lå med hovedet nede i
Synes Køllen i møllen gik noget kold i bussen på vej hjem, der var hvert fald godt med savl på det bord du lå med hovedet nede i
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det var dem med Gandalf der spillede sidst.9000guldglans skrev:Jeg så kun det band som spillede lige inden Metallica, ved ikke hvem af dem det var men der var sgu knald på og jeg synes ikke de var så ringe endda. Selvfølgelig var mine sanser noget slørede efter mange timers dødsdruk. Metallica leverede sgu varen, fed koncert.
Dem der går først folk er dem der drikker mest, der hvor jeg kommer fra sættes der en ære i at gå kold som den første
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Ja, det lader til at Metallica bare blev bedre aften for aften.. Det er fandme også vildt, at de på de 5 koncerter fyrer 49 forskellige numre af!! Så har man et solidt hit- og bagkatalog!Køllen I Møllen skrev:
Jeg er klart på din side. Hold kæft hvor var det ringe musik de leverede.... Metallica var dog topklasse! De gamle røvhuller kan sgu endnu
Ska' vi hak'?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Dog skuffende at de til den 3. koncert "glemte" Creeping death..... Det, og så det faktum at Hr Hetfield gang på gang skulle råbe på "Copenhagen" er de eneste 2 fingre jeg har at sætte på en aldeles fremragende koncert!MrBangDK skrev:Ja, det lader til at Metallica bare blev bedre aften for aften.. Det er fandme også vildt, at de på de 5 koncerter fyrer 49 forskellige numre af!! Så har man et solidt hit- og bagkatalog!Køllen I Møllen skrev:
Jeg er klart på din side. Hold kæft hvor var det ringe musik de leverede.... Metallica var dog topklasse! De gamle røvhuller kan sgu endnu
- 9000guldglans
- Allstar

Ingen tvivl om at jeg respekterer køllens og hans crew som hører blandt Nørrenuttens fineste. Alligevel var det til stor morskab når undertegnede var nede og hente nye forsyninger i bussen, og man hver gang passerede en Kølle smurt ind i gamle mundrester alt imens man kunne ane en smuk mumlen omhandlende Køllen og Lynge i hed elskovKøllen I Møllen skrev:Det var dem med Gandalf der spillede sidst.9000guldglans skrev:Jeg så kun det band som spillede lige inden Metallica, ved ikke hvem af dem det var men der var sgu knald på og jeg synes ikke de var så ringe endda. Selvfølgelig var mine sanser noget slørede efter mange timers dødsdruk. Metallica leverede sgu varen, fed koncert.
Dem der går først folk er dem der drikker mest, der hvor jeg kommer fra sættes der en ære i at gå kold som den første
- Køllen I Møllen
- Allstar

De par uskadelige gange du skulle have en ny cola light er da til at overse...9000guldglans skrev:Ingen tvivl om at jeg respekterer køllens og hans crew som hører blandt Nørrenuttens fineste. Alligevel var det til stor morskab når undertegnede var nede og hente nye forsyninger i bussen, og man hver gang passerede en Kølle smurt ind i gamle mundrester alt imens man kunne ane en smuk mumlen omhandlende Køllen og Lynge i hed elskovKøllen I Møllen skrev:Det var dem med Gandalf der spillede sidst.9000guldglans skrev:Jeg så kun det band som spillede lige inden Metallica, ved ikke hvem af dem det var men der var sgu knald på og jeg synes ikke de var så ringe endda. Selvfølgelig var mine sanser noget slørede efter mange timers dødsdruk. Metallica leverede sgu varen, fed koncert.
-
Van Colter
- Ynglinge

Ny single fra Muse. Havde DK præmiere på P3 kl 21:45

- Køllen I Møllen
- Allstar

De bliver fandeme ikke bedre end denne klassiker fra 93`.
Jeg sidder og oversavler min billet til koncerten med LOA på tirsdag....
- Køllen I Møllen
- Allstar

Så kan du jo nå at komme med....Elegia skrev:Lidt skuffende, egentlig, at der ikke er udsolgt til koncerten endnu.Køllen I Møllen skrev:De bliver fandeme ikke bedre end denne klassiker fra 93`.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Det andet band var Lamb of God. (dem med screamer versionen af Gandalf)Køllen I Møllen skrev:Det var dem med Gandalf der spillede sidst.9000guldglans skrev:Jeg så kun det band som spillede lige inden Metallica, ved ikke hvem af dem det var men der var sgu knald på og jeg synes ikke de var så ringe endda. Selvfølgelig var mine sanser noget slørede efter mange timers dødsdruk. Metallica leverede sgu varen, fed koncert.
- Walther
- 1. div

- Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
- Geografisk sted: 9000
Det er jo ikke andet end en omgang larm!
Helt ærligt... sådan en omgang mumlen med alt for høj og uorganiseret musik i baggrunden!
Nu vil jeg sætte noget ordenligt musik på: Cradle of Filth - Live bait for the dead.

Helt ærligt... sådan en omgang mumlen med alt for høj og uorganiseret musik i baggrunden!
Nu vil jeg sætte noget ordenligt musik på: Cradle of Filth - Live bait for the dead.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein
- Albert Einstein
-
Elegia
Jeg overvejer den stadig. Er ikke den helt store fan af LOA, selv om man da skal være musikalsk analfabet for ikke at nyde numre som Heroin dreams, River runs red og Lost at 22.Køllen I Møllen skrev:Så kan du jo nå at komme med....Elegia skrev:Lidt skuffende, egentlig, at der ikke er udsolgt til koncerten endnu.Køllen I Møllen skrev:De bliver fandeme ikke bedre end denne klassiker fra 93`.
Men 300 kr. er sgu mange penge på et SU-budget og kan veksles til en del stifter på den lokale, så det er en balancegang!