Tilgengæld var der stor fokus på hvordan Silkeborg skulle få point med fra Aalborg, og århus drengen ville selvfølgelig gerne snakke om at man nu ikke forventer Silkeborg tager point heroppe.
Det pisser mig af tråden
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Det pisser mig af tråden
Det pisser mig af, at jeg havde for store forventninger til at TV2 sport med Århus drengen nu ville fokusere lidt på den nuværende nummer 1, AaB, eftersom man de sidste mange fodboldforspil havde fokuseret på nummer 1.
Tilgengæld var der stor fokus på hvordan Silkeborg skulle få point med fra Aalborg, og århus drengen ville selvfølgelig gerne snakke om at man nu ikke forventer Silkeborg tager point heroppe.

Øhh... hvem er Århus drengen på TV2sport?Gentleman Finn skrev:Det pisser mig af, at jeg havde for store forventninger til at TV2 sport med Århus drengen nu ville fokusere lidt på den nuværende nummer 1, AaB, eftersom man de sidste mange fodboldforspil havde fokuseret på nummer 1.
// gwailo
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
Hr. Rieper - tror jeg!gwailo skrev:Øhh... hvem er Århus drengen på TV2sport?Gentleman Finn skrev:Det pisser mig af, at jeg havde for store forventninger til at TV2 sport med Århus drengen nu ville fokusere lidt på den nuværende nummer 1, AaB, eftersom man de sidste mange fodboldforspil havde fokuseret på nummer 1.
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Nej - Claus Elming, Poul Hansen og så en eller ander Københavner mand..Flower skrev:Hr. Rieper - tror jeg!gwailo skrev:Øhh... hvem er Århus drengen på TV2sport?Gentleman Finn skrev:Det pisser mig af, at jeg havde for store forventninger til at TV2 sport med Århus drengen nu ville fokusere lidt på den nuværende nummer 1, AaB, eftersom man de sidste mange fodboldforspil havde fokuseret på nummer 1.
Ingen af dem er fra Århus - Men anyways..
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Elming er fra Herning, Poul Hansen er fra Sønderjylland og Anders Sigdal er fra Roskilde. Men derfor er de alligevel GF-liderlige bastards hele banden!!!...
Og det fodboldforspil jeg så var med Claus Elming (Herning), Martin Birn (Farum/eller Nordsjælland et sted) og Michael Madsen (København/måske Amager).
Men det er nu rigtigt nok. Der var ikke det store fokus på AaB, men mere på Silkeborg, Jesper Bech og interview med Christian Holst.
Men det er nu rigtigt nok. Der var ikke det store fokus på AaB, men mere på Silkeborg, Jesper Bech og interview med Christian Holst.
// gwailo
- Gentleman Finn
- Allstar

Elming lyder som en århus dreng, SÅ 
Jeg har ellers nydt at se fodboldforspil et stykke tid, indtil jeg blev spammet 4 gange i træk med århusiansk storhedsvanvid leveret af de herre Poul og Claus, der virkelig havde stor brug for at trumfe ud på skærmen med deres glæde og stolthed. Det er jo ikke tv AGF, det var jo grænsende til det pinlige som gf blev talt op, specielt poul må da ha lidt faglig stolthed.
Jeg har ellers nydt at se fodboldforspil et stykke tid, indtil jeg blev spammet 4 gange i træk med århusiansk storhedsvanvid leveret af de herre Poul og Claus, der virkelig havde stor brug for at trumfe ud på skærmen med deres glæde og stolthed. Det er jo ikke tv AGF, det var jo grænsende til det pinlige som gf blev talt op, specielt poul må da ha lidt faglig stolthed.
Mon ikke bare du skal affinde dig med at sportskommentatorer er usaglige og lader sig rive med af sindsstemninger.Gentleman Finn skrev:Elming lyder som en århus dreng, SÅ
Poul Hansen var helt oppe at ringe over os i mandags, indtil Magnus Pehrsson kom og sagde at i situationerne omkring målene havde vi da spillet meget godt, men ellers var vores passningsspil dårligt, og vores forsvarsspil var heller ikke op til standard og kun pga Zaza kom vi ikke i alvorlige problemer af den grund. Poul Hansen valgte så bare at imponeres over at vores træner efter sådan en præstation kunne være utilfreds med spillet, fremfor at overveje om han måske havde ladet sig gribe af stemningen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Thorshauge
Det pisser mig af at den ene nabo er ved at få nyt badeværelse (læs: lufthammer) og den anden har en knægt med nyt anlæg (Læs: Techno-Bas).
-
Lindvang
Sidstnævnte er KLART værst!Thorshauge skrev:Det pisser mig af at den ene nabo er ved at få nyt badeværelse (læs: lufthammer) og den anden har en knægt med nyt anlæg (Læs: Techno-Bas).
Jeg har engang haft en LP med lufthammer,.. eller var det Hellhammer..??
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det var sgu da MCHammer du havdetegner skrev:Jeg har engang haft en LP med lufthammer,.. eller var det Hellhammer..??
Janteloven eksisterer IKKE!
Det pisser mig af at jeg for 2. uge i træk går glip af AaBs kamp pga. arrangementer med arbejde, som jeg meldte mig til inden kampene blev flyttet 
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Haha skal du til idrætsdag i Billund?Hanga skrev:Det pisser mig af at jeg for 2. uge i træk går glip af AaBs kamp pga. arrangementer med arbejde, som jeg meldte mig til inden kampene blev flyttet
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Det pisser mig af, at der ikke bliver spillet mere techno på P4!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Indie Pop og andet pismusik, hvor det handler om at have en alternativ 'vokal', og nogle underlige frisurer, fordi de skal se åh så musikalske ud...danielnoll skrev:Techno generelt pisser mig af.John Deacon skrev:Det pisser mig af, at der ikke bliver spillet mere techno på P4!
Ja, det pisser mig af... Dø ved mit sværd!!! aaargh
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
At jeg rent faktisk holder med FCM i næste kamp AAAAAARRRGGHHHH 
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Vild med dansk, Talent 2009, X-Factor, Robinson Ekspeditionen og andre popsminkede programmer pisser i den grad mig af!!!