Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 29. nov 2009, 18:37

Det pisser mig af, at jeg ikke kunne styre min brændert igår. Lorte snaps

Elegia

Indlæg af Elegia » 29. nov 2009, 21:10

limey skrev:
Elegia skrev: Nu er det her jo et AaB-fanforum, så at Århus kaldes for "en møgby" skal ikke tages så tungt ;-)

Jeg ved ikke, hvilken slags "kultur", du foretrækker, men jeg kan ikke rigtigt se, hvad der foregår af spændende ting og sager på den front i Århus, som ikke også forekommer i Aalborg.
Men jeg er heller ikke finkulturel og har nok kun været på diverse udstillinger fem gange i mit liv. Hvis det er den slags, der skulle gøre Århus federe end Aalborg, må jeg melde hus forbi.

Ellers har begge byer vel kulturelle tilbud i form af teatre, biografer osv., mens begge byers musikscener er rimeligt provinsielle, omend det da hænder, at Århus tiltrækker et middelstort navn. Men at vælge/foretrække en by på baggrund af to, max tre, årlige koncerter kunne jeg alligevel ikke finde på.

Ja, så kort fortalt ved jeg ikke, hvad det er for noget "storbykultur", Århus sådan byder på. Men mindre jeg virkelig har sovet i timen, er det ikke noget, der er i nærheden af at have min interesse på en måde, så jeg ville foretrække byen som bosted frem for andre.
Nu lader det ikke til vi opnår nogle former for konsensus i denne debat, for jeg forstår ikke din ligestillelse af de to byers kulturtilbud. Nu nævner du selv biografer og der har jeg flere gange oplevet, at der i Århus gik en given film, som ramte lidt uden for mainstream-segmentet, i to-tre forskellige biografer (og at folk faktisk gik ind og så den!), imens den i Aalborg i bedste fald fik en uge i Biffen for tomme sale.

Det er ikke fordi at jeg i min hverdag svælger i alle mulige kulturelle tilbud, men jeg er glad for at kunne have muligheden og dermed gør dette det til ét kriterium ud af flere, når jeg skal vurdere en by. Jeg mener - der er jo en grund til at vi alle hader Herning, ikke? ;-)
Mig bekendt er det da kun Øst for Paradis, der tør satse lidt uden for "Nikolaj Lie Kaas-segmentet" i Århus? Ellers er der vel de samme biografkæder i Århus, som i alle andre byer.

Men jo: gu' hader vi sgu da alle Herning!! :D

RBAalborg
2. div
2. div
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: 9000 AALBORG

Indlæg af RBAalborg » 29. nov 2009, 21:23

ESBJERG!!!!!!!!!!! :@ :@
Klubfølelsen sidder i hjertet!

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 29. nov 2009, 23:33

thomasjn skrev:Det pisser mig af, at jeg ikke kunne styre min brændert igår. Lorte snaps
Det pisser mig af, at det pisser dig af at du ikke kunne styre din brandert.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 30. nov 2009, 03:00

Kasper skrev:
thomasjn skrev:Det pisser mig af, at jeg ikke kunne styre min brændert igår. Lorte snaps
Det pisser mig af, at det pisser dig af at du ikke kunne styre din brandert.
Det pisser mig af, at det pisser dig af, at det pisser mig af, at jeg ikke kunne styre min brændert.

At ovenstående slår knuder på tungen, hvis man siger det højt pisser mig i øvrigt også af.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 30. nov 2009, 09:59

Det pisser mig af, at den Norske julesnaps jeg havde købt til julefrokosten i lørdags var så fyldt med kommen, ca. 1 hektar pr. glas, at man var ved at knække silden op inden den kom ned... Yeeeeeeeeeew!!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 30. nov 2009, 10:02

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 30. nov 2009, 12:51

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 30. nov 2009, 14:03

3 kundeservice og deres ventemusik. Fanden tage flødebollen Craig David.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 30. nov 2009, 19:46

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 1. dec 2009, 09:53

Julestemning....
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 1. dec 2009, 13:16

meningsløs vold pisser mig i den grad af. Hvorfor skal jeg have ondt i hovedet i 4 dage fordi en eller anden snottet håndboldspiller mener han har ret til at slå mig i baghovedet. Forpulede bøsserøv, må du rådne i helvede.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 1. dec 2009, 16:38

Hinrup85 skrev:meningsløs vold pisser mig i den grad af. Hvorfor skal jeg have ondt i hovedet i 4 dage fordi en eller anden snottet håndboldspiller mener han har ret til at slå mig i baghovedet. Forpulede bøsserøv, må du rådne i helvede.
Hvorfor helvede spiller du da også håndbold?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar

Indlæg af Hinrup85 » 1. dec 2009, 16:50

Hanga skrev:
Hinrup85 skrev:meningsløs vold pisser mig i den grad af. Hvorfor skal jeg have ondt i hovedet i 4 dage fordi en eller anden snottet håndboldspiller mener han har ret til at slå mig i baghovedet. Forpulede bøsserøv, må du rådne i helvede.
det gør jeg heller ikke, det var i byen efter en julefrokost. Ved bare han er håndboldspiller

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 1. dec 2009, 16:56

Hinrup85 skrev:det gør jeg heller ikke, det var i byen efter en julefrokost. Ved bare han er håndboldspiller
Billede

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. dec 2009, 16:58

Hinrup85 skrev:
Hanga skrev:
det gør jeg heller ikke, det var i byen efter en julefrokost. Ved bare han er håndboldspiller
Det er jo på samme niveau som stiften når et par unge knægte stormer Tusindfryd og forsiden hedder "AaB-fans smadrer Tusindfryd"..... :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar

Indlæg af Hinrup85 » 1. dec 2009, 17:32

Køllen I Møllen skrev:
Det er jo på samme niveau som stiften når et par unge knægte stormer Tusindfryd og forsiden hedder "AaB-fans smadrer Tusindfryd"..... :)
ok, det lyder måske en smule fordomsfuld. Det har intet at gøre med han er håndboldspiller, dog er han en snottet bøsserøv når han smækker mig en bagfra.

Jeg ved heldigvis hvem han er og er dum nok til at slå mig på den var jeg arbeder = MEGET lang karantæne

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 1. dec 2009, 18:21

Hinrup85 skrev:
Havde han harpiks på hånden, så det gjorde ekstra avs?

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 3. dec 2009, 18:38

Brugen af mere end ét udråbstegn efter endt udsagn.

Imer
2. div
2. div

Indlæg af Imer » 3. dec 2009, 21:34

At Peter Schmeichel sagde at FCK havde næsten skaffet Danmark en CL plads mere!

Besvar