Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Det pisser mig af, at jeg ikke kunne styre min brændert igår. Lorte snaps
-
Elegia
Mig bekendt er det da kun Øst for Paradis, der tør satse lidt uden for "Nikolaj Lie Kaas-segmentet" i Århus? Ellers er der vel de samme biografkæder i Århus, som i alle andre byer.limey skrev:Nu lader det ikke til vi opnår nogle former for konsensus i denne debat, for jeg forstår ikke din ligestillelse af de to byers kulturtilbud. Nu nævner du selv biografer og der har jeg flere gange oplevet, at der i Århus gik en given film, som ramte lidt uden for mainstream-segmentet, i to-tre forskellige biografer (og at folk faktisk gik ind og så den!), imens den i Aalborg i bedste fald fik en uge i Biffen for tomme sale.Elegia skrev: Nu er det her jo et AaB-fanforum, så at Århus kaldes for "en møgby" skal ikke tages så tungt
Jeg ved ikke, hvilken slags "kultur", du foretrækker, men jeg kan ikke rigtigt se, hvad der foregår af spændende ting og sager på den front i Århus, som ikke også forekommer i Aalborg.
Men jeg er heller ikke finkulturel og har nok kun været på diverse udstillinger fem gange i mit liv. Hvis det er den slags, der skulle gøre Århus federe end Aalborg, må jeg melde hus forbi.
Ellers har begge byer vel kulturelle tilbud i form af teatre, biografer osv., mens begge byers musikscener er rimeligt provinsielle, omend det da hænder, at Århus tiltrækker et middelstort navn. Men at vælge/foretrække en by på baggrund af to, max tre, årlige koncerter kunne jeg alligevel ikke finde på.
Ja, så kort fortalt ved jeg ikke, hvad det er for noget "storbykultur", Århus sådan byder på. Men mindre jeg virkelig har sovet i timen, er det ikke noget, der er i nærheden af at have min interesse på en måde, så jeg ville foretrække byen som bosted frem for andre.
Det er ikke fordi at jeg i min hverdag svælger i alle mulige kulturelle tilbud, men jeg er glad for at kunne have muligheden og dermed gør dette det til ét kriterium ud af flere, når jeg skal vurdere en by. Jeg mener - der er jo en grund til at vi alle hader Herning, ikke?
Men jo: gu' hader vi sgu da alle Herning!!
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Det pisser mig af, at det pisser dig af at du ikke kunne styre din brandert.thomasjn skrev:Det pisser mig af, at jeg ikke kunne styre min brændert igår. Lorte snaps
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Det pisser mig af, at det pisser dig af, at det pisser mig af, at jeg ikke kunne styre min brændert.Kasper skrev:Det pisser mig af, at det pisser dig af at du ikke kunne styre din brandert.thomasjn skrev:Det pisser mig af, at jeg ikke kunne styre min brændert igår. Lorte snaps
At ovenstående slår knuder på tungen, hvis man siger det højt pisser mig i øvrigt også af.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Det pisser mig af, at den Norske julesnaps jeg havde købt til julefrokosten i lørdags var så fyldt med kommen, ca. 1 hektar pr. glas, at man var ved at knække silden op inden den kom ned... Yeeeeeeeeeew!!!
Ska' vi hak'?
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Dette pisser mig af, en klimaregning på 10.000 million billiarder der baserer sig på denne model?
You can't imagine what this has cost me -- to actually allow the operator to assign false WMO (World Meteorological Organization) codes!! But what else is there in such situations? Especially when dealing with a 'Master' database of dubious provenance.
You can't imagine what this has cost me -- to actually allow the operator to assign false WMO (World Meteorological Organization) codes!! But what else is there in such situations? Especially when dealing with a 'Master' database of dubious provenance.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
What the fuck????Provst i Brovst skrev:Dette pisser mig af, en klimaregning på 10.000 million billiarder der baserer sig på denne model?
- Steve-Dave
- Landshold

3 kundeservice og deres ventemusik. Fanden tage flødebollen Craig David.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Google: HARRY_READ_ME.txtBoT skrev:What the fuck????Provst i Brovst skrev:Dette pisser mig af, en klimaregning på 10.000 million billiarder der baserer sig på denne model?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
meningsløs vold pisser mig i den grad af. Hvorfor skal jeg have ondt i hovedet i 4 dage fordi en eller anden snottet håndboldspiller mener han har ret til at slå mig i baghovedet. Forpulede bøsserøv, må du rådne i helvede.
Hvorfor helvede spiller du da også håndbold?Hinrup85 skrev:meningsløs vold pisser mig i den grad af. Hvorfor skal jeg have ondt i hovedet i 4 dage fordi en eller anden snottet håndboldspiller mener han har ret til at slå mig i baghovedet. Forpulede bøsserøv, må du rådne i helvede.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Hinrup85
- Allstar

det gør jeg heller ikke, det var i byen efter en julefrokost. Ved bare han er håndboldspillerHanga skrev:Hvorfor helvede spiller du da også håndbold?Hinrup85 skrev:meningsløs vold pisser mig i den grad af. Hvorfor skal jeg have ondt i hovedet i 4 dage fordi en eller anden snottet håndboldspiller mener han har ret til at slå mig i baghovedet. Forpulede bøsserøv, må du rådne i helvede.
- Steve-Dave
- Landshold

Hinrup85 skrev:det gør jeg heller ikke, det var i byen efter en julefrokost. Ved bare han er håndboldspiller

- Køllen I Møllen
- Allstar

Det er jo på samme niveau som stiften når et par unge knægte stormer Tusindfryd og forsiden hedder "AaB-fans smadrer Tusindfryd".....Hinrup85 skrev:det gør jeg heller ikke, det var i byen efter en julefrokost. Ved bare han er håndboldspillerHanga skrev:Hvorfor helvede spiller du da også håndbold?Hinrup85 skrev:meningsløs vold pisser mig i den grad af. Hvorfor skal jeg have ondt i hovedet i 4 dage fordi en eller anden snottet håndboldspiller mener han har ret til at slå mig i baghovedet. Forpulede bøsserøv, må du rådne i helvede.
Janteloven eksisterer IKKE!
- Hinrup85
- Allstar

ok, det lyder måske en smule fordomsfuld. Det har intet at gøre med han er håndboldspiller, dog er han en snottet bøsserøv når han smækker mig en bagfra.Køllen I Møllen skrev:
Det er jo på samme niveau som stiften når et par unge knægte stormer Tusindfryd og forsiden hedder "AaB-fans smadrer Tusindfryd".....
Jeg ved heldigvis hvem han er og er dum nok til at slå mig på den var jeg arbeder = MEGET lang karantæne
Havde han harpiks på hånden, så det gjorde ekstra avs?Hinrup85 skrev:
det gør jeg heller ikke, det var i byen efter en julefrokost. Ved bare han er håndboldspiller
Brugen af mere end ét udråbstegn efter endt udsagn.
At Peter Schmeichel sagde at FCK havde næsten skaffet Danmark en CL plads mere!