Slyboy skrev:Selvproklameret folkehelt har mere travlt med at redde sin egen røv end at tænke på sit barnebarn der sidder i stuen mens Somalisk økse/kobensfanatiker hærger hjemmet...Provst i Brovst skrev:Somali øksemænd der angriber Kurt westergaard
Sådan Kurt, sådan tænker en ægte folkehelt kvinder og børn kan sgu klare sig selv.Alt imens, at manden forsøgte at komme ind i sikringsrummet, sad Kurt Westergaards barnebarn i husets stue. Barnebarnet har fortalt, at der kun var én gerningsmand.
- Jeg vidste, at han ikke ville gøre hende noget, og jeg kunne heller ikke have stillet noget op, hvis jeg havde grebet ind, siger Kurt Westergaard, der ikke selv bemærkede den efterfølgende skudveksling mellem gerningsmanden og politiet.
Ja sådan en nar kan i den grad også pisse mig af, og ham skal vi bruge penge på at beskytte. En ting er at man i ren panik kan flygte, men når man så kommer til at tænke på der er et forsvarsløst barn derude, ja så tænker man "nå ja, han gør jo ikke hende noget......."
Jeg tager også afstand fra angrebet mod tegneren, men jeg tager endnu mere afstand fra at manden udelukkende tænker på sig selv og overlader sit barnebarn i alvorlig farer.