Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 30. jan 2010, 11:06

Elegia skrev: Jeg var til en slags foredrag med hr. Plummer i torsdags, hvor han blandt mange andre ting kom ind på netop denne episode.
Plummer talte om de erfaringer, han havde gjort sig med medierne, og sagde så blandt andet, at "jeg har lært, at man ikke skal tage småprovokerende t-shirts på for sjov i en halvbrandert på Roskilde Festival".
Nej nej nej. Det er jo det endegyldige bevis på, at DR er en del af den kommunistiske propagandamaskine.

Elegia

Indlæg af Elegia » 30. jan 2010, 11:48

limey skrev:
Elegia skrev: Jeg var til en slags foredrag med hr. Plummer i torsdags, hvor han blandt mange andre ting kom ind på netop denne episode.
Plummer talte om de erfaringer, han havde gjort sig med medierne, og sagde så blandt andet, at "jeg har lært, at man ikke skal tage småprovokerende t-shirts på for sjov i en halvbrandert på Roskilde Festival".
Nej nej nej. Det er jo det endegyldige bevis på, at DR er en del af den kommunistiske propagandamaskine.
Sjovt nok sagde de røde lejesvendes generaldirektør også - som en opsang til medierne - at man ikke altid skulle være "sur for en sikkerheds skyld", samt huske på, at "ikke alle direktører, chefer og ledere pr. definition er onde".

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 30. jan 2010, 13:09

Fair nok, at I ikke bryder jer om håndbold - det er vel sådan jeg har det med ishockey, som er en af de mest kedelige og tilfældige holdspil, jeg har overværet.

Men at man sviner folkets interesse i landshold er sgu lidt snobbet og arrogant. Selvfølgelig følger folk mere med i sportsgrene, hvor Danmark eller danskere har succes, end i sportsgrene, hvor vi får store stryg.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 30. jan 2010, 18:07

BoT skrev:Fair nok, at I ikke bryder jer om håndbold - det er vel sådan jeg har det med ishockey, som er en af de mest kedelige og tilfældige holdspil, jeg har overværet.

Men at man sviner folkets interesse i landshold er sgu lidt snobbet og arrogant. Selvfølgelig følger folk mere med i sportsgrene, hvor Danmark eller danskere har succes, end i sportsgrene, hvor vi får store stryg.
Ja, det kaldes rygklapperi.

Hvorfor er det snobbet og arrogant at svine et landshold men ikke at svine en sport (ishockey)?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 31. jan 2010, 09:48

Snobbet og arrogant var måske også liiige i overkanten. Jeg synes bare, at der ofte kommer sådan en "vi er ligeglade med landsholdene og holder kun med AaB fodbold. Derfor er vi sejere end pøblen, der har klappepølser og er malede i hovederne"-stemning...

Bottomline - jeg er endog meget godt underholdt, når Dk spiller håndbold-mesterskaber i januar!

Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Geografisk sted: Færøkroen

Indlæg af Jonas K » 1. feb 2010, 20:52

Det pisser mig af at AN-TV / Stofa har flyttet om på kanalerne, OOOORK så træls at installere lortet forfra
Martin P - ægte Aalborg

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. feb 2010, 22:04

Jonas K skrev:Det pisser mig af at AN-TV / Stofa har flyttet om på kanalerne, OOOORK så træls at installere lortet forfra
Ja, det er sgu storfesent. Specielt når man ikke aner hvilke kanaler man har og hvor de var før. Man skal starte forfra....
Janteloven eksisterer IKKE!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 1. feb 2010, 23:46

Life is certainly tough!

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Foran fjerneren

Indlæg af AaB1978 » 2. feb 2010, 00:05

Køllen I Møllen skrev:
Jonas K skrev:Det pisser mig af at AN-TV / Stofa har flyttet om på kanalerne, OOOORK så træls at installere lortet forfra
Ja, det er sgu storfesent. Specielt når man ikke aner hvilke kanaler man har og hvor de var før. Man skal starte forfra....
Er der også nogen kanaler, der er forsvundet hos jer? Jeg kan da i hvert fald ikke længere finde eksempelvis Canal 9, ARD og ZDF.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 2. feb 2010, 00:07

AaB1978 skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Er der også nogen kanaler, der er forsvundet hos jer? Jeg kan da i hvert fald ikke længere finde eksempelvis Canal 9, ARD og ZDF.
Det kan være de er taget ud af jeres sendeflade, for at gøre plads til andre kanaler, eller bare for at undgå alt for store prisstigninger. Det er desværre sket i min antenneforening, og tror det er en generel tendens landet over. Man kan så spørge hvad du skal med ARD og ZDF :P
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar

Indlæg af AaB1978 » 2. feb 2010, 00:11

Man kan så spørge hvad du skal med ARD og ZDF :P
Det var bare for at nævne eksempler på nogen af de kanaler, der mangler! :)

Tro endelig ikke, at jeg er tilhænger at tysk wiener-vals musak! :P

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 2. feb 2010, 08:30

Det er præcis et år siden at jeg slap ud af kløerne på Stofa. Jeg tænker stadig tilbage med gru, på den elendige service og helt urimeligt højt prisleje det skodfirma bød mig. Jeg ved ikke helt hvad folk i Aalborg og Nørresundbyområdet har gjort Vorherre, siden han besluttede at det svindelfirma skulle have et monopollignende status i byen - men det pisser mig af, at det forholder sig således.

Reto
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Reto » 2. feb 2010, 08:43

Hørt!

Det pisser også mig af.
Og fanden tage mig, om de gider informere om det.

Tænk hvis vi andre behandlede kunder sådan.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 2. feb 2010, 08:48

Sne!!! og ikke mindst sne på min hjørnegrund.....

Mangel på vejsalt, så jeg skøjter rundt i min indkørsel...

Stor mængde sne/is der i nat strøg ned fra vores tag, og smadrede forruden på vores bil....

Den nyligt rodbehandlede tand der stadig gør ondt...

Vi må da håbe det bliver bedre i morgen...........
Ska' vi hak'?

Bratbjerg
1. div
1. div
Geografisk sted: 9460

Indlæg af Bratbjerg » 2. feb 2010, 09:40

MrBangDK skrev:Sne!!! og ikke mindst sne på min hjørnegrund.....

Mangel på vejsalt, så jeg skøjter rundt i min indkørsel...

Stor mængde sne/is der i nat strøg ned fra vores tag, og smadrede forruden på vores bil....

Den nyligt rodbehandlede tand der stadig gør ondt...

Vi må da håbe det bliver bedre i morgen...........
Sikke en morgen. Du har hermed min fulde opbakning til at være pisset af

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 2. feb 2010, 11:54

Folk der salter!

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar

Indlæg af AaB1978 » 2. feb 2010, 13:21

AaB1978 skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Så fandt man så ud af, at AN-TV har fjernet Canal 9 totalt - både analogt og digitalt :@

Kovacs
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Martin P!

Indlæg af Kovacs » 2. feb 2010, 14:01

Ovenstående pisser i den grad også mig af!

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 2. feb 2010, 14:15

Det er noget forbanne lurt..

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 2. feb 2010, 14:43

STOFA ER LORT! Idé Møbler pisser mig dog også af, hvor svært kan det lige være, at levere en sofa?!

Besvar