Nej nej nej. Det er jo det endegyldige bevis på, at DR er en del af den kommunistiske propagandamaskine.Elegia skrev: Jeg var til en slags foredrag med hr. Plummer i torsdags, hvor han blandt mange andre ting kom ind på netop denne episode.
Plummer talte om de erfaringer, han havde gjort sig med medierne, og sagde så blandt andet, at "jeg har lært, at man ikke skal tage småprovokerende t-shirts på for sjov i en halvbrandert på Roskilde Festival".
Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
-
Elegia
Sjovt nok sagde de røde lejesvendes generaldirektør også - som en opsang til medierne - at man ikke altid skulle være "sur for en sikkerheds skyld", samt huske på, at "ikke alle direktører, chefer og ledere pr. definition er onde".limey skrev:Nej nej nej. Det er jo det endegyldige bevis på, at DR er en del af den kommunistiske propagandamaskine.Elegia skrev: Jeg var til en slags foredrag med hr. Plummer i torsdags, hvor han blandt mange andre ting kom ind på netop denne episode.
Plummer talte om de erfaringer, han havde gjort sig med medierne, og sagde så blandt andet, at "jeg har lært, at man ikke skal tage småprovokerende t-shirts på for sjov i en halvbrandert på Roskilde Festival".
Fair nok, at I ikke bryder jer om håndbold - det er vel sådan jeg har det med ishockey, som er en af de mest kedelige og tilfældige holdspil, jeg har overværet.
Men at man sviner folkets interesse i landshold er sgu lidt snobbet og arrogant. Selvfølgelig følger folk mere med i sportsgrene, hvor Danmark eller danskere har succes, end i sportsgrene, hvor vi får store stryg.
Men at man sviner folkets interesse i landshold er sgu lidt snobbet og arrogant. Selvfølgelig følger folk mere med i sportsgrene, hvor Danmark eller danskere har succes, end i sportsgrene, hvor vi får store stryg.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ja, det kaldes rygklapperi.BoT skrev:Fair nok, at I ikke bryder jer om håndbold - det er vel sådan jeg har det med ishockey, som er en af de mest kedelige og tilfældige holdspil, jeg har overværet.
Hvorfor er det snobbet og arrogant at svine et landshold men ikke at svine en sport (ishockey)?
Janteloven eksisterer IKKE!
Snobbet og arrogant var måske også liiige i overkanten. Jeg synes bare, at der ofte kommer sådan en "vi er ligeglade med landsholdene og holder kun med AaB fodbold. Derfor er vi sejere end pøblen, der har klappepølser og er malede i hovederne"-stemning...
Bottomline - jeg er endog meget godt underholdt, når Dk spiller håndbold-mesterskaber i januar!
Bottomline - jeg er endog meget godt underholdt, når Dk spiller håndbold-mesterskaber i januar!
Det pisser mig af at AN-TV / Stofa har flyttet om på kanalerne, OOOORK så træls at installere lortet forfra
Martin P - ægte Aalborg
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ja, det er sgu storfesent. Specielt når man ikke aner hvilke kanaler man har og hvor de var før. Man skal starte forfra....Jonas K skrev:Det pisser mig af at AN-TV / Stofa har flyttet om på kanalerne, OOOORK så træls at installere lortet forfra
Janteloven eksisterer IKKE!
Er der også nogen kanaler, der er forsvundet hos jer? Jeg kan da i hvert fald ikke længere finde eksempelvis Canal 9, ARD og ZDF.Køllen I Møllen skrev:Ja, det er sgu storfesent. Specielt når man ikke aner hvilke kanaler man har og hvor de var før. Man skal starte forfra....Jonas K skrev:Det pisser mig af at AN-TV / Stofa har flyttet om på kanalerne, OOOORK så træls at installere lortet forfra
Det kan være de er taget ud af jeres sendeflade, for at gøre plads til andre kanaler, eller bare for at undgå alt for store prisstigninger. Det er desværre sket i min antenneforening, og tror det er en generel tendens landet over. Man kan så spørge hvad du skal med ARD og ZDFAaB1978 skrev:Er der også nogen kanaler, der er forsvundet hos jer? Jeg kan da i hvert fald ikke længere finde eksempelvis Canal 9, ARD og ZDF.Køllen I Møllen skrev:Ja, det er sgu storfesent. Specielt når man ikke aner hvilke kanaler man har og hvor de var før. Man skal starte forfra....Jonas K skrev:Det pisser mig af at AN-TV / Stofa har flyttet om på kanalerne, OOOORK så træls at installere lortet forfra
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det var bare for at nævne eksempler på nogen af de kanaler, der mangler!Man kan så spørge hvad du skal med ARD og ZDF
Tro endelig ikke, at jeg er tilhænger at tysk wiener-vals musak!
Det er præcis et år siden at jeg slap ud af kløerne på Stofa. Jeg tænker stadig tilbage med gru, på den elendige service og helt urimeligt højt prisleje det skodfirma bød mig. Jeg ved ikke helt hvad folk i Aalborg og Nørresundbyområdet har gjort Vorherre, siden han besluttede at det svindelfirma skulle have et monopollignende status i byen - men det pisser mig af, at det forholder sig således.
-
Reto
- Allstar

- Favoritspiller: Martin Rejthar
- Geografisk sted: Aalborg
Hørt!Jonas K skrev:Det pisser mig af at AN-TV / Stofa har flyttet om på kanalerne, OOOORK så træls at installere lortet forfra
Det pisser også mig af.
Og fanden tage mig, om de gider informere om det.
Tænk hvis vi andre behandlede kunder sådan.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Sne!!! og ikke mindst sne på min hjørnegrund.....
Mangel på vejsalt, så jeg skøjter rundt i min indkørsel...
Stor mængde sne/is der i nat strøg ned fra vores tag, og smadrede forruden på vores bil....
Den nyligt rodbehandlede tand der stadig gør ondt...
Vi må da håbe det bliver bedre i morgen...........
Stor mængde sne/is der i nat strøg ned fra vores tag, og smadrede forruden på vores bil....
Ska' vi hak'?
Sikke en morgen. Du har hermed min fulde opbakning til at være pisset afMrBangDK skrev:Sne!!! og ikke mindst sne på min hjørnegrund.....
Folk der salter!
Så fandt man så ud af, at AN-TV har fjernet Canal 9 totalt - både analogt og digitaltAaB1978 skrev:Er der også nogen kanaler, der er forsvundet hos jer? Jeg kan da i hvert fald ikke længere finde eksempelvis Canal 9, ARD og ZDF.Køllen I Møllen skrev:Ja, det er sgu storfesent. Specielt når man ikke aner hvilke kanaler man har og hvor de var før. Man skal starte forfra....Jonas K skrev:Det pisser mig af at AN-TV / Stofa har flyttet om på kanalerne, OOOORK så træls at installere lortet forfra
Ovenstående pisser i den grad også mig af!
STOFA ER LORT! Idé Møbler pisser mig dog også af, hvor svært kan det lige være, at levere en sofa?!