Paradise Hotel uddør aldrig... En tur i Gaden en fredag aften, og så er der nok castede til 8-10 sæsoner!! Det pisser mig af, at det forholder sig sådan...Hanga skrev:At der her til aften tilsyneladende er startet en ny omgang af Paradise Hotel. Nu må landet da snart være støvsuget for så ekstremt overfladiske mennesker?
Det pisser mig af tråden
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Re: Det pisser mig af tråden
Ska' vi hak'?
Sandt, sandt. Jeg havde ellers levet i total uvidenhed om, at dette gale program startede op endnu engang, indtil jeg loggede på facebook i morges. En stor del af ens såkaldte venner havde omtalt programmet i deres status - i positive vendinger. Det pisser mig af!MrBangDK skrev:Paradise Hotel uddør aldrig... En tur i Gaden en fredag aften, og så er der nok castede til 8-10 sæsoner!! Det pisser mig af, at det forholder sig sådan...Hanga skrev:At der her til aften tilsyneladende er startet en ny omgang af Paradise Hotel. Nu må landet da snart være støvsuget for så ekstremt overfladiske mennesker?
Savner Strandli!
For helvede, hvor er jeg enig. ARGH, DØ FOR SATAN!Quentin T skrev:Sandt, sandt. Jeg havde ellers levet i total uvidenhed om, at dette gale program startede op endnu engang, indtil jeg loggede på facebook i morges. En stor del af ens såkaldte venner havde omtalt programmet i deres status - i positive vendinger. Det pisser mig af!MrBangDK skrev:Paradise Hotel uddør aldrig... En tur i Gaden en fredag aften, og så er der nok castede til 8-10 sæsoner!! Det pisser mig af, at det forholder sig sådan...Hanga skrev:At der her til aften tilsyneladende er startet en ny omgang af Paradise Hotel. Nu må landet da snart være støvsuget for så ekstremt overfladiske mennesker?
-
Elegia
Jeg tror nu, du finder lige så mange kandidater (hvis ikke flere) på de "smarte" in-steder i København som NASA, mv.Quentin T skrev:Sandt, sandt. Jeg havde ellers levet i total uvidenhed om, at dette gale program startede op endnu engang, indtil jeg loggede på facebook i morges. En stor del af ens såkaldte venner havde omtalt programmet i deres status - i positive vendinger. Det pisser mig af!MrBangDK skrev:Paradise Hotel uddør aldrig... En tur i Gaden en fredag aften, og så er der nok castede til 8-10 sæsoner!! Det pisser mig af, at det forholder sig sådan...Hanga skrev:At der her til aften tilsyneladende er startet en ny omgang af Paradise Hotel. Nu må landet da snart være støvsuget for så ekstremt overfladiske mennesker?
Til dette års udsendelse var der i øvrigt 2.100 unge, der havde meldt sig til casting.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
At der ikke er nogen tandlæger der kan se noget på røntgenbilleder, der kan forklare den tandpine jeg nu har haft i 2½ måned..
Èn rodbehandling og 6 røntgenbilleder fattigere.... AAAARRGGHHHHH
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Få da rykket lortet ud, og tag så 10.000.000.000 IE bredspektret antibiotika. Så kører det, og endda billigt.MrBangDK skrev:At der ikke er nogen tandlæger der kan se noget på røntgenbilleder, der kan forklare den tandpine jeg nu har haft i 2½ måned..
- Søndergaard
- 1. div

Kunne være sejt hvis det var fortanden - Mr. Bang; pirate style.Lindvang skrev:Få da rykket lortet ud, og tag så 10.000.000.000 IE bredspektret antibiotika. Så kører det, og endda billigt.MrBangDK skrev:At der ikke er nogen tandlæger der kan se noget på røntgenbilleder, der kan forklare den tandpine jeg nu har haft i 2½ måned..

- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det pisser mig £$€$£$€@ meget af at DSB til stadighed er sindssygt dyre for en togtur.
Cirka 600 for en tur/retur billet mellem Aalborg-Fredericia er ikke iorden - og nej jeg kan ikke vælge DSB Orange da jeg skal starte på noget midlertidig arbejde nede i Fredericia på mandag.
Var det ikke statens erklærede mål at vi skulle køre mindre i bil og bruge de offentlige transportmidler noget mere?
Cirka 600 for en tur/retur billet mellem Aalborg-Fredericia er ikke iorden - og nej jeg kan ikke vælge DSB Orange da jeg skal starte på noget midlertidig arbejde nede i Fredericia på mandag.
Var det ikke statens erklærede mål at vi skulle køre mindre i bil og bruge de offentlige transportmidler noget mere?
-
Lindvang
Hvis staten = nuværende flertal i Folketinget, så nej sgu da.Elscorpio skrev:Det pisser mig £$€$£$€@ meget af at DSB til stadighed er sindssygt dyre for en togtur.
-
Reto
- Allstar

- Favoritspiller: Martin Rejthar
Jeg tror ikke, det kan gøres billigere i bil, alle omkostninger inkl.Elscorpio skrev:Det pisser mig £$€$£$€@ meget af at DSB til stadighed er sindssygt dyre for en togtur.
I det her land betaler vi jo for 3 biler hver gang vi gerne køber 1. Det pisser mig i aller højeste grad af.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Privatbilisme er ikke for fattigrøve, vi kan tage bussen eller købe et motoriseret hundehus. Det pisser også mig af!Reto skrev:I det her land betaler vi jo for 3 biler hver gang vi gerne køber 1. Det pisser mig i aller højeste grad af.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Pisser konceptet kollektiv trafik dig af? ...Provst i Brovst skrev:Privatbilisme er ikke for fattigrøve, vi kan tage bussen eller købe et motoriseret hundehus. Det pisser også mig af!Reto skrev:I det her land betaler vi jo for 3 biler hver gang vi gerne køber 1. Det pisser mig i aller højeste grad af.
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
- Provst i Brovst
- Allstar

Nej, ikke hvis kollektiv transport defineres som at dele et transportmiddel som fly. Jeg kan godt li at flyve. Jeg vil hade at skulle køre i egen bil til Kina eller USA. Hvis kollektiv transport er defineret af offentligt drevent eller offentligt betalt/støttet transport tilbud, så er jeg selvfølgelig stærkt imod.Metal'n Roll skrev:Pisser konceptet kollektiv trafik dig af? ...Provst i Brovst skrev:Privatbilisme er ikke for fattigrøve, vi kan tage bussen eller købe et motoriseret hundehus. Det pisser også mig af!Reto skrev:I det her land betaler vi jo for 3 biler hver gang vi gerne køber 1. Det pisser mig i aller højeste grad af.
(kraftigt redigeret meddelelse)
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Jeg kan køre turen frem og tilbage for cirka 300 kr, om jeg fatter hvordan Danmark nogensinde skal nedbringe sit CO2 tal.Reto skrev:Jeg tror ikke, det kan gøres billigere i bil, alle omkostninger inkl.Elscorpio skrev:Det pisser mig £$€$£$€@ meget af at DSB til stadighed er sindssygt dyre for en togtur.
I det her land betaler vi jo for 3 biler hver gang vi gerne køber 1. Det pisser mig i aller højeste grad af.
Min bil er i hvertfald ikke miljøvenlig når det er en VW Polo fra 96.
Det pisser mig også af at de miljøvenlige nye biler ikke får fjernet 180% afgiften helt
- Provst i Brovst
- Allstar

Der er også udgifter udover brændstof som service. I det mindste er værditabet til at overse hvis bilen er fra 1996 og jeg går udfra at den er betaltElscorpio skrev: Jeg kan køre turen frem og tilbage for cirka 300 kr, om jeg fatter hvordan Danmark nogensinde skal nedbringe sit CO2 tal.
Det pisser mig også af at de miljøvenlige nye biler ikke får fjernet 180% afgiften helt
-
Reto
- Allstar

- Favoritspiller: Martin Rejthar
Elscorpio skrev: Jeg kan køre turen frem og tilbage for cirka 300 kr, om jeg fatter hvordan Danmark nogensinde skal nedbringe sit CO2 tal.
Jeg så et eller andet sted, at den absolut billigste bil koster 1,61 dkk/km at køre i. Der er 200 km til Fredericia, så 400x1,61 er noget i nærheden af lidt mer end 600 dkk... Men når du nu kører i en bil fra 96, så er værditabet som anført af provsten selvf ikke stort.
Det pisser mig i øvrigt af, at den danske bilpark netop pga det groteske og tyvagtige afgiftsystem er så oldnordisk, som det er tilfældet. Mindre sikkerhed for bilister og mere udledning er åbenbart fint nok så længe vi bliver brandbeskattet.
Det forbavser mig, at der er ikke holder masser af Ford T'er i Aalborg Midtby.
- Provst i Brovst
- Allstar

Så "lidt" koster hver kilometer - i en lille bil.Reto skrev:
Jeg så et eller andet sted, at den absolut billigste bil koster 1,61 dkk/km at køre i.
Men at gå ud og købe ny bil for et midlertidigt job holder jo ikke, efter min mening.
bort vis tv spor pisser mig af..... Og så må folk rode med hvad det betyder......
Dårlig og arrogant kommunikation pisser mig af!thomasjn skrev:bort vis tv spor pisser mig af..... Og så må folk rode med hvad det betyder......
Spis vort tv bro!thomasjn skrev:bort vis tv spor pisser mig af..... Og så må folk rode med hvad det betyder......
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.