Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 9. feb 2010, 07:44

Hanga skrev:At der her til aften tilsyneladende er startet en ny omgang af Paradise Hotel. Nu må landet da snart være støvsuget for så ekstremt overfladiske mennesker?
Paradise Hotel uddør aldrig... En tur i Gaden en fredag aften, og så er der nok castede til 8-10 sæsoner!! Det pisser mig af, at det forholder sig sådan...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Quentin T
1. div
1. div
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Quentin T » 9. feb 2010, 08:34

MrBangDK skrev:
Hanga skrev:At der her til aften tilsyneladende er startet en ny omgang af Paradise Hotel. Nu må landet da snart være støvsuget for så ekstremt overfladiske mennesker?
Paradise Hotel uddør aldrig... En tur i Gaden en fredag aften, og så er der nok castede til 8-10 sæsoner!! Det pisser mig af, at det forholder sig sådan...
Sandt, sandt. Jeg havde ellers levet i total uvidenhed om, at dette gale program startede op endnu engang, indtil jeg loggede på facebook i morges. En stor del af ens såkaldte venner havde omtalt programmet i deres status - i positive vendinger. Det pisser mig af!
Savner Strandli!

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 9. feb 2010, 09:33

Quentin T skrev:
MrBangDK skrev:
Sandt, sandt. Jeg havde ellers levet i total uvidenhed om, at dette gale program startede op endnu engang, indtil jeg loggede på facebook i morges. En stor del af ens såkaldte venner havde omtalt programmet i deres status - i positive vendinger. Det pisser mig af!
For helvede, hvor er jeg enig. ARGH, DØ FOR SATAN!

Elegia

Indlæg af Elegia » 9. feb 2010, 10:39

Quentin T skrev:
MrBangDK skrev:
Jeg tror nu, du finder lige så mange kandidater (hvis ikke flere) på de "smarte" in-steder i København som NASA, mv.

Til dette års udsendelse var der i øvrigt 2.100 unge, der havde meldt sig til casting.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 10. feb 2010, 15:41

At der ikke er nogen tandlæger der kan se noget på røntgenbilleder, der kan forklare den tandpine jeg nu har haft i 2½ måned..

Èn rodbehandling og 6 røntgenbilleder fattigere.... AAAARRGGHHHHH :|
Ska' vi hak'?

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 10. feb 2010, 17:12

MrBangDK skrev:At der ikke er nogen tandlæger der kan se noget på røntgenbilleder, der kan forklare den tandpine jeg nu har haft i 2½ måned..

Få da rykket lortet ud, og tag så 10.000.000.000 IE bredspektret antibiotika. Så kører det, og endda billigt.

Brugeravatar
Søndergaard
1. div
1. div

Indlæg af Søndergaard » 10. feb 2010, 19:34

Lindvang skrev:
MrBangDK skrev:At der ikke er nogen tandlæger der kan se noget på røntgenbilleder, der kan forklare den tandpine jeg nu har haft i 2½ måned..

Få da rykket lortet ud, og tag så 10.000.000.000 IE bredspektret antibiotika. Så kører det, og endda billigt.
Kunne være sejt hvis det var fortanden - Mr. Bang; pirate style.
Billede

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 11. feb 2010, 16:27

Det pisser mig £$€$£$€@ meget af at DSB til stadighed er sindssygt dyre for en togtur.

Cirka 600 for en tur/retur billet mellem Aalborg-Fredericia er ikke iorden - og nej jeg kan ikke vælge DSB Orange da jeg skal starte på noget midlertidig arbejde nede i Fredericia på mandag.

Var det ikke statens erklærede mål at vi skulle køre mindre i bil og bruge de offentlige transportmidler noget mere?

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 11. feb 2010, 16:32

Elscorpio skrev:Det pisser mig £$€$£$€@ meget af at DSB til stadighed er sindssygt dyre for en togtur.

Cirka 600 for en tur/retur billet mellem Aalborg-Fredericia er ikke iorden - og nej jeg kan ikke vælge DSB Orange da jeg skal starte på noget midlertidig arbejde nede i Fredericia på mandag.

Var det ikke statens erklærede mål at vi skulle køre mindre i bil og bruge de offentlige transportmidler noget mere?
Hvis staten = nuværende flertal i Folketinget, så nej sgu da.

Reto
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Martin Rejthar

Indlæg af Reto » 11. feb 2010, 16:58

Elscorpio skrev:Det pisser mig £$€$£$€@ meget af at DSB til stadighed er sindssygt dyre for en togtur.

Jeg tror ikke, det kan gøres billigere i bil, alle omkostninger inkl.

I det her land betaler vi jo for 3 biler hver gang vi gerne køber 1. Det pisser mig i aller højeste grad af.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 11. feb 2010, 17:51

Reto skrev:I det her land betaler vi jo for 3 biler hver gang vi gerne køber 1. Det pisser mig i aller højeste grad af.
Privatbilisme er ikke for fattigrøve, vi kan tage bussen eller købe et motoriseret hundehus. Det pisser også mig af!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 11. feb 2010, 18:19

Provst i Brovst skrev:
Reto skrev:I det her land betaler vi jo for 3 biler hver gang vi gerne køber 1. Det pisser mig i aller højeste grad af.
Privatbilisme er ikke for fattigrøve, vi kan tage bussen eller købe et motoriseret hundehus. Det pisser også mig af!
Pisser konceptet kollektiv trafik dig af? ...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 11. feb 2010, 18:36

Metal'n Roll skrev:
Provst i Brovst skrev:
Pisser konceptet kollektiv trafik dig af? ...
Nej, ikke hvis kollektiv transport defineres som at dele et transportmiddel som fly. Jeg kan godt li at flyve. Jeg vil hade at skulle køre i egen bil til Kina eller USA. Hvis kollektiv transport er defineret af offentligt drevent eller offentligt betalt/støttet transport tilbud, så er jeg selvfølgelig stærkt imod.

(kraftigt redigeret meddelelse)
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 11. feb 2010, 18:40

Reto skrev:

Jeg tror ikke, det kan gøres billigere i bil, alle omkostninger inkl.

I det her land betaler vi jo for 3 biler hver gang vi gerne køber 1. Det pisser mig i aller højeste grad af.
Jeg kan køre turen frem og tilbage for cirka 300 kr, om jeg fatter hvordan Danmark nogensinde skal nedbringe sit CO2 tal.
Min bil er i hvertfald ikke miljøvenlig når det er en VW Polo fra 96.

Det pisser mig også af at de miljøvenlige nye biler ikke får fjernet 180% afgiften helt :@

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 11. feb 2010, 18:48

Elscorpio skrev: Jeg kan køre turen frem og tilbage for cirka 300 kr, om jeg fatter hvordan Danmark nogensinde skal nedbringe sit CO2 tal.

Det pisser mig også af at de miljøvenlige nye biler ikke får fjernet 180% afgiften helt :@
Der er også udgifter udover brændstof som service. I det mindste er værditabet til at overse hvis bilen er fra 1996 og jeg går udfra at den er betalt :).

Reto
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Martin Rejthar

Indlæg af Reto » 11. feb 2010, 19:08

Elscorpio skrev: Jeg kan køre turen frem og tilbage for cirka 300 kr, om jeg fatter hvordan Danmark nogensinde skal nedbringe sit CO2 tal.

Jeg så et eller andet sted, at den absolut billigste bil koster 1,61 dkk/km at køre i. Der er 200 km til Fredericia, så 400x1,61 er noget i nærheden af lidt mer end 600 dkk... Men når du nu kører i en bil fra 96, så er værditabet som anført af provsten selvf ikke stort.

Det pisser mig i øvrigt af, at den danske bilpark netop pga det groteske og tyvagtige afgiftsystem er så oldnordisk, som det er tilfældet. Mindre sikkerhed for bilister og mere udledning er åbenbart fint nok så længe vi bliver brandbeskattet.

Det forbavser mig, at der er ikke holder masser af Ford T'er i Aalborg Midtby.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 11. feb 2010, 19:14

Reto skrev:
Jeg så et eller andet sted, at den absolut billigste bil koster 1,61 dkk/km at køre i.
Så "lidt" koster hver kilometer - i en lille bil.

Men at gå ud og købe ny bil for et midlertidigt job holder jo ikke, efter min mening.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 14. feb 2010, 18:52

bort vis tv spor pisser mig af..... Og så må folk rode med hvad det betyder......

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 15. feb 2010, 11:04

thomasjn skrev:bort vis tv spor pisser mig af..... Og så må folk rode med hvad det betyder......
Dårlig og arrogant kommunikation pisser mig af!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 15. feb 2010, 11:48

thomasjn skrev:bort vis tv spor pisser mig af..... Og så må folk rode med hvad det betyder......
Spis vort tv bro!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Besvar