Du ønskes god koncert... Var selv i Vega og var absolut ikke skuffet...Metal'n Roll skrev:Lamb Of God har tidligere været oppe og vende i denne tråd.. Først af metal-eksperten Coma, der mente Lamb Of God var mere MTV-like end han 36 Crazyfists, og senere nogle rystende bemærkninger om skod-hed og Gandalf lookalike fra skuffede Metallica-fans der så dem varme op i Horsens eller Herning hvor fanden det var?...
I denne uge spillede dette "skod"-band så i Vega som hovednavn, hvor de alligevel formåede at sælge hver en billet rup & stup til stor frustration for dem der ikke var så hurtigt ude..
Lamb Of God er intet mindre end guder, og ligger helt sikkert i min top 5 over absolut sejhed.. Derfor er jeg nu på vej mod Malmö, hvor vi kraft-peter-vælte-mæ skal ryste noget garn og tylle nogle bajare.. YEEEEAH! \m/ \m/
Selvom du ikke lige er særlig wild mæ det der hævi, så ta nu lige at hør det alligevel! Det er fandme så fedt det her, at man skal være ualmindelig lukket af for nyt input, for ikke at vippe lidt med foden af det..
musik
Re: musik
we'll always go down fighting....
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
God Suffocation-koncert til dig også \m/Kzpr skrev:Du ønskes god koncert... Var selv i Vega og var absolut ikke skuffet...Metal'n Roll skrev:Lamb Of God har tidligere været oppe og vende i denne tråd.. Først af metal-eksperten Coma, der mente Lamb Of God var mere MTV-like end han 36 Crazyfists, og senere nogle rystende bemærkninger om skod-hed og Gandalf lookalike fra skuffede Metallica-fans der så dem varme op i Horsens eller Herning hvor fanden det var?...
I denne uge spillede dette "skod"-band så i Vega som hovednavn, hvor de alligevel formåede at sælge hver en billet rup & stup til stor frustration for dem der ikke var så hurtigt ude..
Lamb Of God er intet mindre end guder, og ligger helt sikkert i min top 5 over absolut sejhed.. Derfor er jeg nu på vej mod Malmö, hvor vi kraft-peter-vælte-mæ skal ryste noget garn og tylle nogle bajare.. YEEEEAH! \m/ \m/
Selvom du ikke lige er særlig wild mæ det der hævi, så ta nu lige at hør det alligevel! Det er fandme så fedt det her, at man skal være ualmindelig lukket af for nyt input, for ikke at vippe lidt med foden af det..
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
- Metal'n Roll
- Allstar

Du kan tydeligvis ikke din wrestlin'... Sej wrestling stoppede i øvrigt også i starten af 90'erne ...Martin skrev:
Summer Slaughter 2009? Var det ikke der, der også var cage-match imellem Hulk Hogan og The Undertaker, samt en tag-team med Rick Flair/Million Dollar Man og Ultimate Warrior/British Bulldog?
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
- Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
Jeg skal have lavet mig en playliste til en Science Fiction Fest men jeg mangler lidt inspiration til hvad den skal indeholde af musik... forslag modtages derfor gerne
Pt. indeholder den lidt Daftpunk, Von Südenfed, The Prodigy, Crystal Castles, Major Lazer, The Knife, Santogold m.m.
Pt. indeholder den lidt Daftpunk, Von Südenfed, The Prodigy, Crystal Castles, Major Lazer, The Knife, Santogold m.m.
- Sille
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Du kan godt finde noget passende med FaithlessSille skrev:Jeg skal have lavet mig en playliste til en Science Fiction Fest men jeg mangler lidt inspiration til hvad den skal indeholde af musik... forslag modtages derfor gerne![]()
Ska' vi hak'?
- Steve-Dave
- Landshold

Na,na,na,na,na,na,na...
Der er vel en grund til mit nick. Ingen over, ingen ved siden af!
Øverste link på youtube:
...og lidt for bas-nørderne:
Øverste link på youtube:
...og lidt for bas-nørderne:
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Metal'n Roll
- Allstar

Airbourne spillede i søndags årets fedeste koncert i Pumpehuset.. Det er 3.gang jeg ser dem live, og jeg kunne kun bekræfte mig selv i at det uden tvivl er det fedeste liveband i verden. De SKAL ses... Rock'n roll ud over alle grænser...
Jeg optog lidt bider fra den, som I skulle tage at tjekke ud..
-
Elegia
Jeg skal vist på albumshopping...Metal'n Roll skrev:Airbourne spillede i søndags årets fedeste koncert i Pumpehuset.. Det er 3.gang jeg ser dem live, og jeg kunne kun bekræfte mig selv i at det uden tvivl er det fedeste liveband i verden. De SKAL ses... Rock'n roll ud over alle grænser...
Det lyder meget tæt op af AC/DC som de lød i halvfjerdserne - ganske udmærket.Metal'n Roll skrev:Airbourne spillede i søndags årets fedeste koncert i Pumpehuset.. Det er 3.gang jeg ser dem live, og jeg kunne kun bekræfte mig selv i at det uden tvivl er det fedeste liveband i verden. De SKAL ses... Rock'n roll ud over alle grænser...
- 9000guldglans
- Allstar

Åh jeg bliver hevet 15 år tilbage. Fed tråd i de rigtige mængder (alderen trykker mig lidt)Kzpr skrev:uhh, næste mandag i Århus
Så kan boogie-metal godt gå hjem og ligge sig....
- 9000guldglans
- Allstar

Alt for rodet lydbillede. Og den smukke passage til sidst du hentyder til, lyder som hvis jeg selv får forvildet en trompet ind i kæften. Vildt 2 mennesker kan ha så vidt forskellige meninger om samme ting, for jeg synes alt i alt det nummer der er knald hamrende dårligt og noget som helt sikkert kunne bruges med stor succes som tortur.Coma skrev:mit slår Metal dude der slet ikke lever op til hans navn!
Jeg elsker bare det her nummer, det er så beskidt, ondt, råt, og sammetid med en smuk pasage. Lyrik mæssigt er vi også højt oppe, giver dog ikke meget mening at tage numret ud af helheden fra albummet.. Men for satan hvor den sang gør mig lykkelig!!
Hvis du ikke allerede har den så gå ud og få fat i Napalm Death skiven Harmony Corruption. Det er virkeligt et masterpiece der aldrig bliver glemt
- 9000guldglans
- Allstar

Fuldstændig sindsygt så meget Slayer man kan høre de gutter er vokset op med. Meget af nummeret Now you've got something to die for er i hvert fald meget inspireret for ikke at sige kopieret. Ellers fin hegn, dog lyder forsangeren lidt for meget som en sur damehund til min smag.Metal'n Roll skrev:Lamb Of God har tidligere været oppe og vende i denne tråd.. Først af metal-eksperten Coma, der mente Lamb Of God var mere MTV-like end han 36 Crazyfists, og senere nogle rystende bemærkninger om skod-hed og Gandalf lookalike fra skuffede Metallica-fans der så dem varme op i Horsens eller Herning hvor fanden det var?...
Helt ærligt.. gå nu væk med alt jeres mystiske rock..
VÆRSÅGOD:
http://www.youtube.com/watch?v=UmjXY1BDMEA" onclick="window.open(this.href);return false;
VÆRSÅGOD:
http://www.youtube.com/watch?v=UmjXY1BDMEA" onclick="window.open(this.href);return false;
Når Man. Utd. spiller deres bedste er jeg tæt på orgasme - Gianluca Vialli
- Metal'n Roll
- Allstar

Og så slås de for Rock'n Roll !!!limey skrev:Det lyder meget tæt op af AC/DC som de lød i halvfjerdserne - ganske udmærket.Metal'n Roll skrev:Airbourne spillede i søndags årets fedeste koncert i Pumpehuset.. Det er 3.gang jeg ser dem live, og jeg kunne kun bekræfte mig selv i at det uden tvivl er det fedeste liveband i verden. De SKAL ses... Rock'n roll ud over alle grænser...