Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Lindvang

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Lindvang » 26. apr 2010, 20:56

Poul Hat skrev:
Elscorpio skrev:
Mojoman skrev:Det helt brede smil for den nye WBC Champ...Mikkel Kessler :danmarkfan:
Brian Nielsens præstation under OL i 1992 står dog for mig som den største danske boksepræstation
Volumemæssigt?
Det kan næppe være andet.

LKH
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: Hjallerup..

Indlæg af LKH » 26. apr 2010, 21:09

Movsisyan.. :innocent:
:aabfan:
Når Man. Utd. spiller deres bedste er jeg tæt på orgasme - Gianluca Vialli

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 27. apr 2010, 08:34

LKH skrev:Movsisyan.. :innocent:
Hans navn havner i "Det pisser mig af-tråden", når vi gæster Randers :)

LKH
Ynglinge
Ynglinge

Indlæg af LKH » 27. apr 2010, 17:11

Kilde skrev: Hans navn havner i "Det pisser mig af-tråden", når vi gæster Randers :)
Hver ting til sin tid.. eller noget.. :D

Bech
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Bech » 29. apr 2010, 08:38

Inter i CL finalen efter to velspillede kampe.
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 29. apr 2010, 08:39

Min søn har lige puttet en sok i underbukserne og sidder og siger: "Nu har jeg en stor dillermand."

...han er lige fyldt 5.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 29. apr 2010, 08:57

The Jester from Leicester, Mark Selby's, forrygende sejer over Ronnie i går.

Det var virkelig top, top klasse underholdning. Selby er virkelig the Comback Kid. Han skal åbenbart være presset og håbløst bagud (som i Masters). Nu håber jeg virkelig (også financielt) at han går hele vejen og bliver Verdensmester. Med Ronnie og Higgins væk, må han være favorit.

Kunne være rigtig sjovt med en finale mellem Selby og The Thunder from Down Under, Niel Robertson.

Der har som sædvanligt godt nok været Snooker fra allerøverste hylde i Sheffield, synes jeg. Eneste malurt for mig personligt er at Carter er helt i semifinalen - ham har jeg det ikke godt med.

GO SELBY!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 29. apr 2010, 09:50

astonvilla skrev:The Jester from Leicester, Mark Selby's, forrygende sejer over Ronnie i går.

Det var virkelig top, top klasse underholdning. Selby er virkelig the Comback Kid. Han skal åbenbart være presset og håbløst bagud (som i Masters). Nu håber jeg virkelig (også financielt) at han går hele vejen og bliver Verdensmester. Med Ronnie og Higgins væk, må han være favorit.

Kunne være rigtig sjovt med en finale mellem Selby og The Thunder from Down Under, Niel Robertson.

Der har som sædvanligt godt nok været Snooker fra allerøverste hylde i Sheffield, synes jeg. Eneste malurt for mig personligt er at Carter er helt i semifinalen - ham har jeg det ikke godt med.

GO SELBY!
Ovenstående må være postet i den helt forkerte tråd. Svært skuffende at Ronnie pisser det hele væk til sidst, men Selby må klart være favoritten nu.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 29. apr 2010, 10:35

Konsulenten skrev:
astonvilla skrev:The Jester from Leicester, Mark Selby's, forrygende sejer over Ronnie i går.

GO SELBY!
Ovenstående må være postet i den helt forkerte tråd. Svært skuffende at Ronnie pisser det hele væk til sidst, men Selby må klart være favoritten nu.
Ja, det er jo smag og behag ;) Selby er klart min favorit spiller - har været det siden VM for 3 år siden. Så jeg var helt oppe af stolen de sidste 4 frames i går aftes...
Jeg er helt indforstået med at Ronnie er verdens bedste snooker spiller, sådan rent teknisk, det står ikke til debat - men jeg er bare så træt af al hans "bavl", og hans selvdestruktive kommentarer om, hvor ringe han synes han selv er og hans evige vanskelige sind.
Men kan man se bort fra det (hvilket jeg har meget svært ved) er han jo The One - The Rocket. Ingen over eller ved siden af.

Med Selby er det anderleds - han er en gennemført sympatisk person og min favorit. Skarpt forfulgt af Higgins, der teknisk nok er den der ligger tættest på Ronnie, og også et sympatisk indslag altid.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 29. apr 2010, 14:49

astonvilla skrev: Ja, det er jo smag og behag ;) Selby er klart min favorit spiller - har været det siden VM for 3 år siden. Så jeg var helt oppe af stolen de sidste 4 frames i går aftes...
Jeg er helt indforstået med at Ronnie er verdens bedste snooker spiller, sådan rent teknisk, det står ikke til debat - men jeg er bare så træt af al hans "bavl", og hans selvdestruktive kommentarer om, hvor ringe han synes han selv er og hans evige vanskelige sind.
Men kan man se bort fra det (hvilket jeg har meget svært ved) er han jo The One - The Rocket. Ingen over eller ved siden af.

Med Selby er det anderleds - han er en gennemført sympatisk person og min favorit. Skarpt forfulgt af Higgins, der teknisk nok er den der ligger tættest på Ronnie, og også et sympatisk indslag altid.
Jeg er helt klart også mere til Selby end til Ronny, men det her er nu kunst:

http://www.youtube.com/watch?v=btmB-p_0QFg" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 29. apr 2010, 15:03

Pastorius skrev:
astonvilla skrev: Ja, det er jo smag og behag ;) Selby er klart min favorit spiller - har været det siden VM for 3 år siden. Så jeg var helt oppe af stolen de sidste 4 frames i går aftes...

Jeg er helt klart også mere til Selby end til Ronny, men det her er nu kunst:

http://www.youtube.com/watch?v=btmB-p_0QFg" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er fantastisk. Uden en spiller som Ronnie ville snooker være langt mindre interessant.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Indlæg af Worminator » 1. maj 2010, 04:18

Det får smilet frem at høre Geordie på en bar på Malta.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 1. maj 2010, 07:58

1. Maj!

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 1. maj 2010, 19:53

Lindvang skrev:1. Maj!
Alternativ 1. maj arrangeret af VU og KU - yiir...

- ellers får Røde i Høvdingebold smilet frem!

danielnoll
Superliga
Superliga

Indlæg af danielnoll » 2. maj 2010, 18:31

...

Brugeravatar
Vase
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlæg af Vase » 2. maj 2010, 19:58

At det trods alt går bedre for AaB end for Grimsby, som lige er rykket ned i non-league. Se dette indlæg fra en (meget, meget) bitter Grimsby-fan: http://www.thefishy.co.uk/cgi-bin/forum ... 271541289/" onclick="window.open(this.href);return false;

"Plastic Premier League fans can fúck off. I just spoke to my Manchester United supporting neighbour (who incidentally, has been to Old Trafford before – twice) about Town’s predicament. You know what he said? “I know how you feel; it’s like when we failed to win a trophy in ‘95”. NO IT FÚCKING WELL IS NOT!

He no longer has a face."

LKH
Ynglinge
Ynglinge

Indlæg af LKH » 2. maj 2010, 20:44

Vase skrev:At det trods alt går bedre for AaB end for Grimsby, som lige er rykket ned i non-league. Se dette indlæg fra en (meget, meget) bitter Grimsby-fan: http://www.thefishy.co.uk/cgi-bin/forum ... 271541289/" onclick="window.open(this.href);return false;

"Plastic Premier League fans can fúck off. I just spoke to my Manchester United supporting neighbour (who incidentally, has been to Old Trafford before – twice) about Town’s predicament. You know what he said? “I know how you feel; it’s like when we failed to win a trophy in ‘95”. NO IT FÚCKING WELL IS NOT!

Smilet..? :@ wtf, fair nok hvis det var AGF, men Grimsby.? :o

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 2. maj 2010, 21:49

At den lokale bager i Hasle (Bornholm) havde følgende tekst stående på sit skilt udenfor her i weekenden:

"Nyt brød d. 1. maj"
:D
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 2. maj 2010, 22:21

At FCM og Brøndby begge har tabt idag, så er en målgruppe af fodboldfans tavse de næste dage.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 2. maj 2010, 22:24

Vase skrev:At det trods alt går bedre for AaB end for Grimsby, som lige er rykket ned i non-league. Se dette indlæg fra en (meget, meget) bitter Grimsby-fan: http://www.thefishy.co.uk/cgi-bin/forum ... 271541289/" onclick="window.open(this.href);return false;

Legendarisk bruger. Det var også ham der forfattede smædebrevet til spillerne, efter en laaaaang række horrible præstationer. Det brev der gik verden rundt. Det var bl.a. i BT og EB.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Besvar