Det kan næppe være andet.Poul Hat skrev:Volumemæssigt?Elscorpio skrev:Brian Nielsens præstation under OL i 1992 står dog for mig som den største danske boksepræstationMojoman skrev:Det helt brede smil for den nye WBC Champ...Mikkel Kessler
Det får smilet frem tråden
-
Lindvang
Re: Det får smilet frem tråden
Movsisyan..

Når Man. Utd. spiller deres bedste er jeg tæt på orgasme - Gianluca Vialli
Hans navn havner i "Det pisser mig af-tråden", når vi gæster RandersLKH skrev:Movsisyan..![]()
Hver ting til sin tid.. eller noget..Kilde skrev: Hans navn havner i "Det pisser mig af-tråden", når vi gæster Randers
Min søn har lige puttet en sok i underbukserne og sidder og siger: "Nu har jeg en stor dillermand."
...han er lige fyldt 5.
...han er lige fyldt 5.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
The Jester from Leicester, Mark Selby's, forrygende sejer over Ronnie i går.
Det var virkelig top, top klasse underholdning. Selby er virkelig the Comback Kid. Han skal åbenbart være presset og håbløst bagud (som i Masters). Nu håber jeg virkelig (også financielt) at han går hele vejen og bliver Verdensmester. Med Ronnie og Higgins væk, må han være favorit.
Kunne være rigtig sjovt med en finale mellem Selby og The Thunder from Down Under, Niel Robertson.
Der har som sædvanligt godt nok været Snooker fra allerøverste hylde i Sheffield, synes jeg. Eneste malurt for mig personligt er at Carter er helt i semifinalen - ham har jeg det ikke godt med.
GO SELBY!
Det var virkelig top, top klasse underholdning. Selby er virkelig the Comback Kid. Han skal åbenbart være presset og håbløst bagud (som i Masters). Nu håber jeg virkelig (også financielt) at han går hele vejen og bliver Verdensmester. Med Ronnie og Higgins væk, må han være favorit.
Kunne være rigtig sjovt med en finale mellem Selby og The Thunder from Down Under, Niel Robertson.
Der har som sædvanligt godt nok været Snooker fra allerøverste hylde i Sheffield, synes jeg. Eneste malurt for mig personligt er at Carter er helt i semifinalen - ham har jeg det ikke godt med.
GO SELBY!
Bienvenu Bassogog!
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Ovenstående må være postet i den helt forkerte tråd. Svært skuffende at Ronnie pisser det hele væk til sidst, men Selby må klart være favoritten nu.astonvilla skrev:The Jester from Leicester, Mark Selby's, forrygende sejer over Ronnie i går.
GO SELBY!
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Ja, det er jo smag og behagKonsulenten skrev:Ovenstående må være postet i den helt forkerte tråd. Svært skuffende at Ronnie pisser det hele væk til sidst, men Selby må klart være favoritten nu.astonvilla skrev:The Jester from Leicester, Mark Selby's, forrygende sejer over Ronnie i går.
GO SELBY!
Jeg er helt indforstået med at Ronnie er verdens bedste snooker spiller, sådan rent teknisk, det står ikke til debat - men jeg er bare så træt af al hans "bavl", og hans selvdestruktive kommentarer om, hvor ringe han synes han selv er og hans evige vanskelige sind.
Men kan man se bort fra det (hvilket jeg har meget svært ved) er han jo The One - The Rocket. Ingen over eller ved siden af.
Med Selby er det anderleds - han er en gennemført sympatisk person og min favorit. Skarpt forfulgt af Higgins, der teknisk nok er den der ligger tættest på Ronnie, og også et sympatisk indslag altid.
Bienvenu Bassogog!
Jeg er helt klart også mere til Selby end til Ronny, men det her er nu kunst:astonvilla skrev: Ja, det er jo smag og behagSelby er klart min favorit spiller - har været det siden VM for 3 år siden. Så jeg var helt oppe af stolen de sidste 4 frames i går aftes...
Jeg er helt indforstået med at Ronnie er verdens bedste snooker spiller, sådan rent teknisk, det står ikke til debat - men jeg er bare så træt af al hans "bavl", og hans selvdestruktive kommentarer om, hvor ringe han synes han selv er og hans evige vanskelige sind.
Men kan man se bort fra det (hvilket jeg har meget svært ved) er han jo The One - The Rocket. Ingen over eller ved siden af.
Med Selby er det anderleds - han er en gennemført sympatisk person og min favorit. Skarpt forfulgt af Higgins, der teknisk nok er den der ligger tættest på Ronnie, og også et sympatisk indslag altid.
http://www.youtube.com/watch?v=btmB-p_0QFg" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Det er fantastisk. Uden en spiller som Ronnie ville snooker være langt mindre interessant.Pastorius skrev:Jeg er helt klart også mere til Selby end til Ronny, men det her er nu kunst:astonvilla skrev: Ja, det er jo smag og behagSelby er klart min favorit spiller - har været det siden VM for 3 år siden. Så jeg var helt oppe af stolen de sidste 4 frames i går aftes...
http://www.youtube.com/watch?v=btmB-p_0QFg" onclick="window.open(this.href);return false;
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- Worminator
- Landshold

- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
Det får smilet frem at høre Geordie på en bar på Malta.
Worminator
Mattæus 27.46.
Mattæus 27.46.
Alternativ 1. maj arrangeret af VU og KU - yiir...Lindvang skrev:1. Maj!
- ellers får Røde i Høvdingebold smilet frem!
-
danielnoll
- Superliga

At det trods alt går bedre for AaB end for Grimsby, som lige er rykket ned i non-league. Se dette indlæg fra en (meget, meget) bitter Grimsby-fan: http://www.thefishy.co.uk/cgi-bin/forum ... 271541289/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Plastic Premier League fans can fúck off. I just spoke to my Manchester United supporting neighbour (who incidentally, has been to Old Trafford before – twice) about Town’s predicament. You know what he said? “I know how you feel; it’s like when we failed to win a trophy in ‘95”. NO IT FÚCKING WELL IS NOT!
He no longer has a face."
"Plastic Premier League fans can fúck off. I just spoke to my Manchester United supporting neighbour (who incidentally, has been to Old Trafford before – twice) about Town’s predicament. You know what he said? “I know how you feel; it’s like when we failed to win a trophy in ‘95”. NO IT FÚCKING WELL IS NOT!
Smilet..?Vase skrev:At det trods alt går bedre for AaB end for Grimsby, som lige er rykket ned i non-league. Se dette indlæg fra en (meget, meget) bitter Grimsby-fan: http://www.thefishy.co.uk/cgi-bin/forum ... 271541289/" onclick="window.open(this.href);return false;
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
At den lokale bager i Hasle (Bornholm) havde følgende tekst stående på sit skilt udenfor her i weekenden:
"Nyt brød d. 1. maj"

"Nyt brød d. 1. maj"
Ska' vi hak'?
At FCM og Brøndby begge har tabt idag, så er en målgruppe af fodboldfans tavse de næste dage.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Legendarisk bruger. Det var også ham der forfattede smædebrevet til spillerne, efter en laaaaang række horrible præstationer. Det brev der gik verden rundt. Det var bl.a. i BT og EB.Vase skrev:At det trods alt går bedre for AaB end for Grimsby, som lige er rykket ned i non-league. Se dette indlæg fra en (meget, meget) bitter Grimsby-fan: http://www.thefishy.co.uk/cgi-bin/forum ... 271541289/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.